Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- MG ZS EV menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Itthon is lesz Pixel telefon!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Eyesis #29651 üzenetére
Na pont ezért nem fog cetlit hagyni. Nekem sem hagytak. Mikor 3 hónapos volt húgom yaris-a, leálltam a ház előtt, 3 órával később valaki beletolatott, de a kocsi a sarkon állt, és így tök error volt az egész, mert még az út is egyirányú, vki nagyon nagy kretén lehetett, és persze semmi cetli.
Én nem tudom, hogy pontosan mi történik ilyenkor, de lehet h elveszíted az összes bónuszodat, és beraknak alap fokozatra, ami pl. nálam legalább +30ezer Ft lenne éves szinten. Gondolom egyesek pedig már notórikusan balfaszok, és már a büntetős részre esnének ezzel. Persze sok olyan gyökér van, aki tényleg nem veszi észre. Múltkor szemem láttára tolatott bele a kb. 30as csávó a mögötte álló nő kocsijába. Még utána kicsit hátrébb is gurította a nőt is, mert csak így tudott beállni a parkolóhelyre, és csak utána volt hajlandó megnézni h mi történt... -
negro
őstag
Dehogy hagynak cetlit! Nekem az utcaban ahol lakom inteztek ell a hatso lokosom, raadasul 2-3 hettel festes utan (egy vekony oszlopnak mentem neki a "bolondbiztos" tolatoradarral ) es szepen megrepedt. Bevallom azota is olyan. Nem akartam megint muanyagoztatni meg lefestetni ujra. Szinte az is 100% egy kornyeken lako csinalta es semmi. En leszarom a biztositot, meg lehet egyezni maskepp is de semmi elerhetoseget nem hagyott a delikvens.
(#29652) BeZol
-2 -vel megy lejebb a bonuszod elvileg.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
Itt áll az utcában egy fehér 535i gt. Szerintem tegnap vagy ma hajnalban lelopták neki a hátsó bmw emblémáját, mert 2 napja még ott volt neki. Szegény autó tök csumpi lett így, a gazdája meg szívhatja a fogát, mert gondolom nem hiába áll az utcán 1-2 éve a kocsival. Túl szűkek itt a teremgarázsok, nagyon kevés pár olyan hely van, ahova beférni nagyobb autóval, kamerák meg nincsenek sehol, szóval vehet új emblémát, de lehet majd megint elviszik neki.
-
MPowerPH
félisten
Nekem meg csak el sem kell a driveway -rol mozdulnom az autoval. Voltak vakolni, es vittek ki a shittet, ami kiszorodott, ra az auto tanksapka koruli teruletere. Ekkor a joember fogta, es kesztyuben letorolte rola azt a jo kis port. Aztan mikor elkoszon, megszolal, hogy majd a felnit mossam le, mert poros lett. Akkor lattam meg, mit muvelt. Ennyit az elozo nyari tukorpolirozasrol, ott vannak a hajszalkarcok. Es frankon nem ertette mirol beszelek. Mondtam is neki, hogy akkor most nezd meg az egyik oldalt, majd a masikat slegen, es vond le a konzekvenciakat. Aztan elhajtottam a rakba, b@ssza meg a kecskejet a parasztja. Az ilyenek miatt van az auton mar vagy 6 mini horpadas, mikor a nyomorekja nem fer el az ajtojaval.
Don't Tread On Me
-
nolika
aktív tag
H.Ezredes elérhetőségét elküldené valaki privátba?
-
Eyesis
őstag
Én tuti hagynék cetlit, ha meghúznék egy autót. Nem feltétlenül kell a biztosítót is bevonni, ha ennyire nem akarja az ember a bonus-t bukni, de amennyire én tudom ez csak -1 szint nem nullázódás.
Csináltatok már házilag polírozást? Vagy ezt inkább bízzam festőre?Eyesis
-
#56573440
törölt tag
válasz Eyesis #29658 üzenetére
attól függ mi a cél. a kézi cuccok csodát nem tesznek, géppel meg essen neki az aki ebből él és van gyakorlata, azzal elég durva károkat lehet okozni.
ha frankót akarsz, akkor szánd rá a pénzt és vidd el szakemberhez. ha pár napig súrolni akarod a kocsid mert hobbi és leköt, akkor hajrá de a kettő között azért szemmel igen jól látható difi lesz.
-
raczger
őstag
Van valakinek itt e60 525i-je? Bátyám gondolkozik rajta, kombi automatát keresne és szóba jött ez a típus is. 2.5M környékén mennyire reális ebből jó állapotút találni? A milyen autót vegyek topikban vannak, akik írták, hogy ezt a tipust évi fél-1 milla fenntartani (a javításokra gondolok), nekem ez kissé túlzónak tűnik, ezért lenne jó konkrétan első kézből hallani infókat, hogy valóban így van-e?
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
MPowerPH
félisten
-
M3nyus
aktív tag
Sziasztok!
BMW E46 2002, kormányszög jeladó meghibásodásának van valami jele?
A problémám hogy az autó nem kommunikál OBD csatlakozón keresztül, több helyen is próbálták, egy külföldi fórumon, teljesen azonos problémája volt egy tulajdonosnak azonos autóval (E46 330d 2002) és neki a kormányszög jeladó lecsatlakoztatása és (gondolom cseréje) oldotta meg a problémát.
Az autó egyébként 1 éve mindennapi használatba hibamentesen üzemel, csak ezt a diagnosztikai problémát szeretném megoldani már.
Én vagyok M3nyus!
-
whitezo88
nagyúr
tudtok ajánlani Pesten olyan fényezőműhelyt, ahol a kasznin a rozsdafoltokat/festék alatt lévő rozsdálást szépen, szakszerűen megcsinálják? Szeretném időben megcsináltatni őket, főleg hogy itt a jó idő. Egyenként pár cm x cm, de van küszöbön, hátul a sarkán, kerékívnél, stb. Nem feltűnő, de aljas fajták, a sarkánál a lámpa alatt a fém picit bemélyedt korábbi kocc miatt, erre is kiterjedően.
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29663 üzenetére
Latatlanban Oket ajanlom. Van fenyezo muhelye is a csokanak. Nekem kifogastalan munkat vegeztek a polirozassal, nagyon elegedett voltam. Amikor ott voltam, akkor egy Saab 95 kapott elso lokos+motorhazteto fenyezest, koszub rozsda eltavolitast/javitast, es egy mely polirozast.
Ha veletlenul rajuk irnal/telefonalnal legyszi kerdezd mar meg, hogy mennyi naluk egy elem fenyezese.(lokharito es motorhazteto)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29665 üzenetére
Nem egeszen.... Kulon van egy automosojuk, azzal szemben egy ketbeallos 'garazs', egy emelovel, ahol poliroznak. Es par utcaval arrebb a fenyezo muhely.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29669 üzenetére
Nekem Ok hoztak rendbe az auto fenyezeset, amit meg a polirozas.com -rol kaptam ajandekba talan a Balazstol?! 6 orat dolgoztak az auton... Ugyan ezt Balazs vagy ki 1 ora alatt megcsinalta, a tuzo napon.(mar irtam errol)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
yodamester10
őstag
Udv.Segítséget és tanácsot szeretnék kérni bmw tulajoktól hogy [ez] a típus jó-e,elég ez a lóerő előzni stb.Eddig bmw 320d-t nézegettem de lebeszéltek róla a sok meghibásodás miatt.Mindenképp bmw-t szeretnék így jött szóba a benzines változat.Előre is kösz a válaszokat.
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamester10 #29672 üzenetére
mire kell? rövid táv? hosszú mászkálás? évi km? kb.
ezek az n-es motorok Ezredes szerint halálosan betegágyak, az enyém egyelőre teljesen jól megy 318i 2 literes kiszerelésben, de ez állapot függő is nagyban...
egy normálisan karbantartott 20d szerintem nem egy pénztemető ha tényleg arra használod amire kitalálták, legalábbis nem nagyobb mint egy n-es főleg ennyire erőtlen 16i...cimborának ez van cupe-ban nekem nagyon érződött az az 50 ló hiány. nem mondom hogy rosszul megy, de el kell forgatni rendesen hogy meglóduljon.
"elég ez a lóerő előzni"
A céges lacettivel is tudok előzni, pályán 140-et menni, kollégának van rendőrség által hitelesített mérése 170 környékéről szintén 1.4-es kombi astrával... minden viszonylagos. ki kell próbálni.
és átnézetni, átnézetni átnézetni. anélkül egy fillért nem ér semmi, főleg ha az neppernél álló 13 éves 160k-t futott bármiről van szó.
szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz yodamester10 #29672 üzenetére
Nekem 20d van,nagyon jó, 215e Km volt benne,eddig 15 ezret mentem,meghibásodás minimális,nem hagyott ott sehol,5.5L eszik és jól megy....DE csak akkor vegyél dízelt szerintem,ha évi minimum 20 ezret mész és azt is főként országúton...eleve a dízel nem városi forgalomra lett kitalálva....
-
#56573440
törölt tag
válasz KaiotEch #29676 üzenetére
16i volt linkelve
de kb... az 1.6 sport 125 lóval 1000 kilós össztömegével esélyes hogy szájbaröhögi, de még az 1.5-ös vvt is esélyes. jó azok persze más kategóriák, azokhoz képest a 3-as egy hajó, más felszereltséggel, és nem halsz meg benne ha rád esik egy falevél (meg a linkelt egy kombi eleve, tehát nem jössz zavarba ha egy karton ásványvíznél többet kell beletenni), de 16i-t én -főleg ilyen időset- tuti nem vennék. mondom mentem vele, az enyém se egy erőmű a 150 lóval, nem volt bántóan lomha, de bele kellett pörgetni a 4000-be hogy dinamikusabban haladjon.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #56573440 #29677 üzenetére
Vezettem 316i-t, iszonyat lomha, csak jelenleg 318i van a 2.0L-es(N46) motorral és egy is lomha. Azért írtam ezt, mert így van viszonyítási alap. Bár nekem furcsa, mert hogy abszolute nem érződik rajta, hogy 143 paci van benne, olyan mintha egy 60 lovas 3-as golfba ülnél, csak nehezebb kasznival. De lehet velem van a baj, hogy 2000-nél én már el szoktam váltani, mert megszoktam hogy dieselnél elég volt. Próbából ellőttem 3000-ig is, de még ott sem éreztem azt hogy húha.
Nem vagyok versenyző alkat, de szeretem, hogy ha egy kicsit rátaposok akkor egy előzésbe bele tudok kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz #56573440 #29673 üzenetére
41 évesen már nem akarok versenyezni Igazából mindkét táv szóba jön,melóhelyem 8 km a lakástól,asszonyé 3.Sokat bringázunk és csak kombi jöhet szóba.Évi km kb 10 ezer ha nem muszáj nem használjuk.Az előzést azért kérdeztem mert van a családban egy 1.2-es clio amivel csak álló autót lehet előzni Volt citroen xantia ami 3 ezer v6 volt 192 lóerővel,de nem hiányzik,szóval van tapasztalat száguldás terén.Most olyan kellene amit lehet pakolni,van benne némi extra és jó érzés legyen beleülni.Régi álom egy bmw,de annyi fajta van,hogy nehéz a döntés.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz yodamester10 #29672 üzenetére
ha nem muszáj a touring és nem félsz dízeltől, kicsit több nyomatékkal és ugyanennyi lóval, van 318d-m eladó
Amúgy ezek a négy hengeres N40/N42-es motorok nem a megbízhatóságukról híresek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
#56573440
törölt tag
válasz KaiotEch #29678 üzenetére
"Bár nekem furcsa, mert hogy abszolute nem érződik rajta, hogy 143 paci van benne"
azért nem érzed annyinak, mert nem is annyit ad le itt egy korrektebb táblázat, ahol a @ utáni számot érdemes megnézni. 6000-nél annyi. addig meg fut fel elég meredeken.
"De lehet velem van a baj, hogy 2000-nél én már el szoktam váltani mert megszoktam hogy dieselnél elég volt"
azért dízel karakterisztikát ne várj egy benzinestől se azok nyomatékállatok, egy 320d-ben 2k rpm-nél van a 330 nm nyomatékcsúcs, még jó hogy lök rajtad egy bődületeset.
a benzines szeret forogni, és -bár erről volt sok helyen vita- igényli is. nálam 0-2k között alig történik valami. 3k környékén már dinamikusan megy a forgalomban, 4k fölött kezd elnyúlni és menni úgy rendesebben. persze a nem egy m3 módjára, de ott szerintem már bőven korrekt. persze az ember nem tapossa szívesen a technikát ha nem kell, de én nagyon ritkán váltok el 3k alatt, a kenés szempontjából is jobb neki.
szerintem
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29682 üzenetére
ott mit fogok érezni? a 228 hp 5900-as fordulaton van, a 300nm 3500-on.
azt tudom hogy megy, nem is vitakérdés, főleg a 318i-hez képest, de olvasatomban ez nem dízeles karakterisztika. nézd meg hogy ehhez képest a dízeles "párja" a 330d-ben lévő M57D30 mit mutat. megint ott vagyunk hogy 2000 rpm alatt vagy körül brutális nyomatékcsúcs, aztán 3k-n el is csitul.
erre értettem hogy dízeles karakterisztika, mert ugye kolléga pont azt mondta hogy 2k-n elváltja. ilyen körülmények között a benzines mindig "gyengébb" lesz az azonos vagy némileg kisebb dízelhez képest. persze egy 1000 cmm és két henger hátrányban lévő társához képest akkor is menni fog ugyanabban a bódéban mint a veszedelem
KaiotEch
azért a 3-4k rpm messze van a szemkinyomástól. totalcaron volt a cikk a nyomaték öl nem a fordulatszám, azt érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz #56573440 #29685 üzenetére
azért a dízeles karakterisztika azt jelenti, hogy alacsony fordulaton van nyomaték, egy 30i-t simán elválthatod 2000-nél, ne egy 30d, vagy 50d, vagy vmi hatalmas dízel nyomatékhoz hasonlítsd.
De pl nézz meg egy 150 lovas 1.8T-t, olyan lapos a nyomatékgörbéje, mint egy asztallap, nem sok 210Nm, de az folyamatosan tudja kb., ok ez már turbós, más tészta
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29687 üzenetére
Tok mindegy igazad van mindegy hogy az összes dízel 2000 rpmen tol nyomaték csúcsot a benzines meg soha, erre akartam utalni, ha atmegy atmegy nem nem.
-
szőröscica
addikt
válasz KaiotEch #29678 üzenetére
A 318i nem fog pedig másképp menni, ha 70-nél előzni akarsz, vissza kell rakni kettesbe, de 100-nál se négyesből indulj, hanem harmadikból. Ha üzemmeleg a motor, semmi baja nem lesz attól, ha elforgatod a piros mezőig.
Ettől függetlenül megértem, hogy nem tetszik, a kicsi szívó benzinesek nem a legizgalmasabb szerkezetek egy dízel után.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz szőröscica #29690 üzenetére
kezdem azt hinni hogy az enyémre Ezredes olajcserénél rátolta az iddqd+idkfa kombót.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29690 üzenetére
Kettesbe? Minek az? 90-et ha megy abban a fokozatban. Most nem tudom pontosan, hogy az 1.9 vagy 2.0 -as eroforrasrol beszelunk, de a 143 lovas az jobban megy, mint a sor6 150 lovas. Nem versenyauto, de azert meg boven hasznalhato. Azert meg vannak az utakon boven fele ekkora loerovel is autok, es azokkal is kozlekednek. Jo az a 143 lovas(bar a 145 lovas Mondeoval megkerulom, az meg kimegy a vilagbol), csak kar, hogy a valvetronic beteges, es hogy kopi az olajat.
Persze egy dieselhez kepest gyengenek tunhet, mert nyomatek szegeny. De ez minden szipos benzinre igaz. Nem veletlenul kopnak ki a szivo benzines eroforrasok most mar mindenhonnan, beleertve a motorsportot is. En mikor vitt egy kort a szomszed a 330i-vel, ami mar a 272 lovas, mar csalodtam. Pedig jol ment, de valamiert a 330D -vel jobb volt hetkoznapi autozni. Talan pont azert, mert mikor meg kell ugrani, nem kell 3-at visszavaltani, eleg egy gazt adni, es nyomatekbol megoldja.
Az erzet ugye sokkal jobb a dieselben, mert az azonnali hirtelenseggel tol, es raadasul a BMW felek majd leszabalyzasig nem is erotlenednek. Szivonal meg ido, mire szepen felepul eloszor a nyomatek, utana a loero.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz szőröscica #29690 üzenetére
Ennek ellenére nagyon szeretem. Mindig is tetszettek most végre megadatott a lehetőség, hogy legyen egy E46-om. Jó a tükör, nagyon jól lehet vele parkolni, igaz mivel sedan nem lehet túlságosan pakolni, dehát céges ügyeket meg céges kocsival intézzük
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29694 üzenetére
N42B20 -rol beszelgetunk, nem? E46 -ban csak ket variansu 18i volt. 9.3s a 0-100. A sor6 150 lovasnak csak 9.8s, a 170 lovasnak 9s.
Persze poen, hogy a 150 lovas diesel mar uti mindegyiket, meg boyrace uzemmodban is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #29690 üzenetére
Azért nehogy már 70-nél 2-esbe kelljen váltani, kicsit ezt erősnek érzem.
Még ha nem mai technika is, 50-nél 3masba nekem viszonylag hamar megjön a nyomaték, nem kell váltogatni még urban lájtos gurulgatásoknál se.
Más persze ha valaki kiakar "lövelni" de minek szétpörgetni. -
Cxgrav
senior tag
válasz M3nyus #29662 üzenetére
Szia!
És ha az OBD csati nem működik? - megbontották mondjuk anno azt a részt és megtört egy vezetéke stb.
Érdemes lenne kiméretni autóvillamossági szakemberrel.
Ismerősöm pl átköttette a vezetékeket és csináltatott hozzá egy módosítót.
Csak akkor lehet diagolni, ha előbb a módosító fejet kötik rá.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #29696 üzenetére
Ilyen 318-ast még nem vezettem, de hasonló súlyú, némileg erősebb (150-155 lovas) 2 literes benzineseket igen, és 50-nél még kettesben sem indulnak meg ezek igazán, egy dízel hármasban otthagyja őket mint Szent Pál az oláhokat.
Nem azt mondtam, hogy mindig, de ha egy forgalmas főúton kellene kamiont előzni, biztos nem hármasból kezdeném velük egy ilyen motorral.
És továbbra sem szétpörgetés, semmi baja nem lesz, ha meleg olaj mellett elforgatod tiltásig. Azért van.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #29699 üzenetére
Persze négyforgalmú úton máshogy előznék, de sima előzéshez nem kell 70-nél 2-esig leváltani feleslegesen, 4-ből 3-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEDVANCE SMART+BT LED GÖMB okos izzó E27 6,7W 606LM 2700K
- ÚJ Dr. Mayer Ultra Protect szónikus elektromos fogkefe ( GTS2090 )
- RENO PROFI W 16W 1200lm LED Lámpatest kültéri 2 DB Vadi ÚJ
- ÚJ Al-ko ELEKTROMOS HÓMARÓ SNOWLINE 46 E 2000W 46CM 190 FOKOS KIDOBÓCSŐVEL
- Új LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza