Hirdetés
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
Feltenném úgy a kérdésemet,hogy max 1,5 millió-ig milyen bmw-t érdemes venni?Tempomat,és ha lehet xenon legyen.
-
Cxgrav
senior tag
válasz yodamester10 #29701 üzenetére
e38 / e39 / e46 valami egészséges motorral. (sor6 / V8 )
23i / 25i / 28i / 30i / 40i / 30d / 40d[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
whitezo88
nagyúr
jól szétment az első futómű, ma lengőkar szilent csere volt, meg hátul difi nagyszilent mert az is szétment már (alig tudták kiszedni, annyira be volt gyógyulva). Annyira szétverte a rossz állapot az autót, hogy a bal első csonkállvány is sérült, nem lehetett rendesen beállítani a futóművet és majd azt is cserélni kell. Azt mondták szólnak ha van bontott, mert az új 100-at is eléri. Így mennyi lehet? Kicsit keresgettem, de csak e60-at találtam, az volt 20.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz yodamester10 #29703 üzenetére
28i fogyasztás = 20i fogyasztás
30d fogyasztás = 20d fogyasztás
max +1 liter de nagyobb élvezetPicture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #29707 üzenetére
tudtam hogy tropa, korábban írtam is miket kellett, cserélni, mutogatták is hogy teljesen kuka csomó minden. Diffi szilentnél koppan, dobban váltáskor leginkább. Minden szerelő rémálma kicserélni, annyira szar helyen van.
Lengőkar szilent annyira szar volt, hogy lengett tőle a kerék mikor felemelték, menet közben meg vitt balra jobbra a kocsi.
Lehet hirtelen nem tudok mindent, cseréltek komplett fékeket tárcsával, fékcsöveket, 2 gátló toroncsapággyal, most szilentek, eresztett a termosztát is, kormány gömbfejet, ezeket asszem egyelőre. Múltkor kormánymű felújítást is javasoltak, mert az se már a legjobb. És még érzek néha pici kopogást, de már egész jól megy az autó.
Pesti utak remekek, főleg amerre lakom, kerülgetni se lehet az úthibákat...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29708 üzenetére
Ez igy leirva is eleg sok anyagi raforditas. Ugye ahogy oregszik az auto, ugy jonnek elo ezek. Viszont ha egyszer megcsinaltatod, mar jo lesz, Teged biztosan kiszolgal.
Sajnos a varosi hasznalat, a rossz utminoseggel az e46 -nak nagy ellensege. Talan a legerzekenyebb futomuteren.
Don't Tread On Me
-
M3nyus
aktív tag
válasz Cxgrav #29697 üzenetére
OBD csatlakozó működik, kimértem a csatlakozásokat (e szerint), magát a csatlakozót is cseréltük, hátha.
Tegnap este lehúztam a kormányszög jeladót, nem történt változás (műszerfalon persze megjelent a hiba), kivettem a km órát is, ott sem volt változás, ABS kocka lesz most terítéken, illetve biztosíték táblában van egy közös pont [kép], elvileg egyesével elkezdem lehuzni akkor kiszűrhető melyik a hibás modul.
Én vagyok M3nyus!
-
Skimaster
senior tag
válasz yodamester10 #29701 üzenetére
Főként városba benzin 2.0 vagy afelett,főként országút 2.0d vagy 3.0d ,azért 3.0 d éves szinten,mindent nézve többe kerül...Évi 20 ezer km alatt szerintem benzines....
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #29708 üzenetére
Dehogy rémálma... Annyit cseréltem már.... Te jó ég... Ez inkább már rutin munka E46-on mint az Xdrive-on a váltótartó bak vagy a E46 lengőkar szilentek stb... balos csonkállványt tudok adni
(#29691) blackrulz
Ezt kérlek fordítsd le úgy,hogy én is értsem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
Ezredes E46-ba mennyi a gyári alapjárati érték? Hidegen/melegen? Azért kérdem, hogy hogy hidegen a 900 az talán rendben is van, de időnként leesik 700 körülire, és azt kicsit kevésnek vélem. IDV megtisztítva, vagyis nem volt mit, mert patyolat volt. Bár ha rákeresek az IDV-re, akkor google másmilyet mutat, mint ami nekem van(pillangószelepes).
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz H.Ezredes #29713 üzenetére
mindkettő az első doom-ban volt csalás, iddqd az god mode, az idkfa az összes fegyver, töltény és kulcs kódja volt mert itt mindenki jön hogy kettesben kell előzni meg odaver a 2 literes dízel, én meg nem ezt látom magam körül
majd pm-et el ne felejtse
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
Új akksi láss csodát beindult a kocsi
Az átemeló miatt lett levegős azért állt meg.. szrmbwIphone 7
-
CharlieDrop
veterán
válasz yodamester10 #29703 üzenetére
Ha e46, akkor szerintem (és már uncsi, hehe) eladó az én kis 18d-m Úgy 1,3 milla körül. És mindent elmesélek róla, nem fapad felszereltésggel
Ha uncsi vagyok, lőjetek le
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
erikke17
őstag
Ma volt lehetőségem kipróbálni egy E38 735i-t full nyitott rendszerrel. Ez valami nem normális hogy megy beteg állat El se merem képzelni, hogy egy 50i mit csinálhat
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29718 üzenetére
mit veszel helyette?
-
Ummon
csendes tag
Lassan eljön az ideje, hogy levegyem és kitakarítsam a szívósorát egy M47TU2-nek. Előzetesen annyit látok, hogy mintha lenne olajfolyás az örvényszelepeknél. Kidobni nem akarom őket, egyáltalán nem voltak rossz állapotban, amikor utoljára takarítottam őket. Inkább csak kicserélném a tömítéseit.
Tudja valaki milyen méretű tömítések vannak az örvényszelepeken?
köszi
-
peetmaster
senior tag
Múlt héten volt az első "évforduló", hogy megvettem az autót, aztán úgy gondoltam, hogy beszámolok az elmúlt egy év hibajelenségeiről. Ja, hogy nem is volt igazából hiba...
- Mikor tavasszal hozzám került, a szokásos, kötelező szervízt megejtettem. Ekkor kapott új olajszűrőt, olajat, levegőszűrőt, pollenszűrőket, üzemanyagszűrőt.
- Ezután nyáron jött kettő nem kötelező kiadás: COB-os helyzetjelző, valamint B oszloptól hátrafelé sötétítés.
- Mivel első tulajtól vettem, így kiderült, hogy Ő még nem cseréltette le a váltólajat és szűrőt, ezért úgy gondoltam, hogy 220ezer km körül már itt van az ideje. Tehát szűrő+teknő+olaj csere megtörtént ősszel. Azóta finomabban vált, bár előtte sem volt különösebb problémám vele. Elvileg "típushiba", hogy néha kicsit többet gondolkodik a kelleténél gyorsításoknál, de ez nálam abszolúte nem tartozik a zavaró kategóriába.
- 2-3 hónapja egyszer írt ki indításnál hibakódot, elmentem kiolvastatni: kormányszög szenzor hiba. Elvileg ilyen szenzort csak bontottan lehet szerezni (de ha valaki tud újat, jelezze), de következő indításoknál már nem jelzett, szóval ez ilyen egyszeri dolog volt, azóta nem jelentkezett.
- 1 hónapja kicseréltem a tompítottban az izzót 5000K-s Osram-ra, illetve a fényszórók is kaptak 1-1 Osram Nightbreaker-t. Éjszaka a fényerejük hihetetlen. (Ez ugye megint nem kötelező kiadás volt.)
- 3 hete rátettük diagnosztikára és egyedül az ízzítógyertyák azok (mind a 6), amik már lassan csereérettek (-10-ekben lehetett is érezni indításnál), úgyhogy most tavasszal ez van tervben amellett, hogy lassan megint olajcsere és továbbra is nyári alufelni garnitúra után kutatok.
- Mivel vásárlás előtt 3000 km-el lettek cserélve a fékek, így azokkal nincsen probléma.
Röviden ennyi. Nyilván nem mindegy, hogy ki milyen példányt fog ki, de álljon itt egy pozitív vélemény is az E60 szerviz- és hibalistáiról úgy, hogy árban egy erős középkategória volt társaihoz képest. Ha esetleg nem tudnátok: 2005-ös évjáratú 530D-ről van szó. A történetbe az is beletartozik, hogy nincs minden nap használatban és nem vagyok az a "kinyomom a szemét" vezetési stílusú sofőr, de 27 évesen azért távol állok a papás vezetéstől is. Az 1 év használat után ~9,5 literes vegyes fogyasztással járok, ami hosszabb utakon lemegy 8 alá is, de városban, sűrűbb indítgatásokkal inkább 11.
Summa summárum: jelenleg a maximálisan elégedett E60-as tulajok táborát erősítem.
-
Isual
veterán
válasz peetmaster #29724 üzenetére
Kedvenc BMW, kedvenc felni, legjobb kocsi! Szép évforduló!
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
STC Speed
őstag
hali!
E30 és E36 után E46-ost szeretnék venni.
Milyen hibákra érdemes ránéznem,amik ennél a típusnál előfordulnak?Aki tud segíteni,annak előre is köszönöm
-
yodamester10
őstag
válasz peetmaster #29724 üzenetére
Gyorsan rákerestem egyre
[link]
Lehet inkább ilyet kellene vennem az e46 helyett?Igaz többe kerül. -
whitezo88
nagyúr
válasz STC Speed #29726 üzenetére
ha kicsit visszaolvasol leírtam miket cseréltem nemrég benne. Röviden: a magyar utak kinyírják a futóművet, és minél tovább halogatod annál több minden megy szét. Amint kopogni kezd valami (első futómű a kényes leginkébb), érdemes szervizbe menni minél hamarabb. Emelett aljas korrózióra is figyelni kell. Motorproblémák általában nincsenek bár az N-es, 4 hengeres motorok vezérlése nem a legjobb, arra figyelni kell.
-
MPowerPH
félisten
válasz peetmaster #29724 üzenetére
Szep, grat hozza. Azt meg megirhattad volna, hogy 1 ev alatt mennyi km ment bele, mert ugye nem mind1.
En is folyamat ezt irom, nem nagyon akarnak tonkremenni az auton a dolgok, inkabb csak elhasznalodnak a futasteljesitmeny okan. A legdragabb dolog az autot gumizni...Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
válasz peetmaster #29724 üzenetére
Mázlis
Nekem pont most égett ki a jobb első karikát bevilágító lámpa. Gondolkozom, hogy ledesre cserélem. Ha jól látom Neked ledes. Te cserélted, vagy ilyen volt már?
Más, a hátsó szélvédő körül az a gumi bigyó, az elvileg csak dísz, de vajon mennyibe kerülne azt kicserélni? Ehhez le kell vágni a hátsó szélvédőt is?
Eyesis
-
-
stickermajom
addikt
válasz STC Speed #29734 üzenetére
Nem kell félni a 20d-tól, csak kell egy valag szerencse, hogy kifogd.
Eddig nekem E46 típushibák:
- futómű
- kipufogó flexi cső
- süni
- vízlehúzó (bár ez nem csak úgy lett, vételkor is ilyen volt már, de ez is típushiba. Ha nem Shadowline, akkor be fog rohadni ennyi idősen) -
peetmaster
senior tag
Akkor szép sorban.
Isual: Köszönöm. Valóban nagyon passzol az autóhoz ez a felni, de ezt megtartanám a téli gumikhoz, aztán valami szintén gyári 19-eset szeretnék nyárra. Meglátjuk mi lesz belőle.
yodamester10: Nem vagyok touring párti (bár M csomaggal jöhetne E61 vagy F11 is), de ha Neked ezek tetszenek jobban, nem beszélnélek le róla. Azért E46-hoz képest elég nagy változás/előrelépés, viszont ha jól körüljárod (minden szempontból) a kiszemelt példányt, az élmény magáért fog beszélni...még ha egy 25d-ről is van szó. Nekem néha kicsit sok a 30D hétköznapi használatra, de csöppet sem bántam meg, hiszen ilyet szerettem volna. Nem egy M5, de van tekintélye a visszapillantó tükörben, és tényleg olyan emberektől kapok pozitív visszajelzéseket, akik nagyságrendekkel drágább autókban ülnek.
BMW001: Köszi! Mivel nincs szükségem rá naponta (munkahelyem 10 perc sétára van), így hétvégente veszem elő, és esetleg 2-3x hétköznap, ha menni kell valahová. 15ezer km bent bele egy év alatt, ami persze nem sok, de így is választottam autót, hogy én 70-80 ezer km-től nem fogok többet beletenni, míg nálam lesz. Most a legtöbben erre azt mondják, hogy miért nem vettem benzinest inkább ilyen használat mellett....ez nagyon egyszerű, és csak egy adattal indokolnám: 500NM. (egy facelift-es 530xi azért kicsit piszkálja a fantáziámat )
Eyesis: Nekem is gyári sárga volt benne, mikor vettem, de mikor megláttam itt a fórumon ezt a COB angel-eyes karikát, majd Facebook-on is egy-két cartárs autójában, akkor elhatároztam, hogy kell egy ilyen. Az előnye egyben hátrány is: túl erős, így nehéz hozzá találni tompítottba izzót, ami "színben" passzol. De ha csak az ég, a lenti képen látni, hogy gyönyörű. A hátsó szélvédő körüli gumi bigyót nem teljesen értem.
[ Szerkesztve ]
-
Isual
veterán
válasz peetmaster #29737 üzenetére
Magyar utakra nem overkill kicsit a 19" E60-hoz? Én 17"-os 225/50-es E60 530d-t vezettem, és nekem az a pont nem zavaróan döcögős kategória volt HAZAI utakon. 18" még nálam is beleférne, főleg mivel sztem pont ez a felni a legszebb a facelift előtti E60-akon , de 19-be kishazánkba nagyon nem szállnék bele. Vagy nem mennék le az autópályáról, ami kissé körülményes használatot eredményezne.
Belsejéről is lőnél esetleg 1-2 képet, gyönyörű ez az autó, nagyon tetszik, kíváncsi vagyok milyen belülről?
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
MPeter87
őstag
válasz peetmaster #29737 üzenetére
Hátsó szélvédő körüli gumi bigyó alatt szerintem arra a tömítésre gondol, ami kívülről rálóg körben a szélvédőre vagy azon van rajta. Az elmúlt hetekben néztem én is pár e60at és tényleg soknál csúnyán szét van repedezve, szétmállva, elég hülyén mutat. Nem tudom, hogy ez milyen tömítés és hogyan cserélhető, majd az okosabbak megmondják.
-
yodamester10
őstag
válasz peetmaster #29737 üzenetére
Elsődlegesen azért szeretnék kombit,hogy mind a 2-őnk bringája beférjen,mert a clio erre alkalmatlan.A másik meg hogy jobban tetszik.Július környékén tervezem az autóvásárlást,majd meglátjuk milyen lesz.
-
peetmaster
senior tag
válasz MPeter87 #29739 üzenetére
Ja igen, most már megvan. Nekem nincs rajta semmi felületi sérülés vagy repedezés. Szerintem bontókban érdemes lenne utánakérdezni, hogy ott esetleg szélvédővel együtt van, vagy a szélvédő eltávolításához mindenképp le kell szedni.
yodamester10: Persze, ha család van, akkor célszerű a kombi. Egy jól felszerelt E91 nem jöhet számításba?
Isual: megy privát hamarosan.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz peetmaster #29741 üzenetére
Üveget nem cserél, de ahogy nézem azért szívás. (van második része is)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Képes volt a hülye barma azt a szép ezüstöt átfújni feketére?!
-
H.Ezredes
őstag
Én meg olyan szomorú vagyok.....
Végre találtam egy felszereltségben nekem megfelelő kocsit.
[link]
Az évjáratban rendelhető összes extrát tartalmazza kb.Elmentünk megnézni nagy nehezen már összehozni a találkozót sem volt olyan egyszerű. Gyanús volt,hogy egy ilyen jó kocsi,hogy is lehet még meg... Megérkezek és várt a jól szituált "tesó" ( telefonba is gondolkoztam,hogy kicsit furcsa a hangja mondom lehet nem lesz ez jó ) mondom magamba jaj de jó.... Arra képtelen volt,h lemossa a kocsit a schiebedach kédere mohás volt annyit állt a kocsi kint... a lökösök szarul állnak a lámpa bemattulva fújva is volt ( ez még nem baj ) A szelepfedél folyik karter tömítés folyik váltókarter folyik ( pedig rákérdeztem,hogy folyik-e áááá az neeeeem ) Rádugtam a gépet a motor szarul járt. Lambdaszonda is szar a vanos kerepel mondom ez azz........... A navi rechner szar az összes lámpával foglalkozni kell / cserélni.a Lengőkar is szar volt. Hátul is szivárog a difi 4 gátló toronycsapággyal porvédőkkel csere axiál szar .hátul csúszó szilent csere. És hídház szilent kérdéses volt.... Az összes szíj görgőt vízpumpa cserés.....A típus betegség,hogy leszakad a híd azt is meg kellett volna csinálni és még ami itt ott szar volt belül is stb...... Mondom az embernek erre a kocsira rá kell locsolni legalább egy 400-500-600K-t még nekem is és hiába vagyok szerelő,hogy meg csinálom magamnak jaj hát akkor jó autóm lesz meg minden mondom összesen papírozással mindennel már 2M-nél tartunk v több.. mondom ez így nem jó. Érezte a vesztét mert beszólogatott,h jaj fölemeljük meg minden. A kocsi szerelő szemmel nem ér többet 7-800K-nál semmiképp. Egy utcáról beesett ember olyan fog vele szopni.. Mire kicserélteti a dolgokat az neki sokkal több mint 2M-ba lesz... ( ha egyáltalán megcsinálná... ) Én meg félfosba nem akarok beülni... Ott kellett hagynom fájó szívvel pedig egyébként tetszik jó kiállása van a felszereltség is tökéletes lenne de sajnos az autó állapota nem volt kielégítő
És lesz olyan aki majd megveszi de az iszonyatot fog szopni....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #29747 üzenetére
Na ez az.... Valami balek meg fogja venni..... Ezt nem használta mert Németből hozta be....
(#29748) KaiotEch
Az bele volt számolva.... 1M-ért odaadná de annyiért se mert mire a végére jutok a kocsinak annyi pénz idő energia,hogy nekem annyit nem biztos ,hogy ér....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄