- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- MSM TOOL
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22013 üzenetére
Diagnosztika mindenek felett,olyan szerelőnél aki ismeri a típushibákat.
Leömlő,Szívósor,Főtengely szíjtárcsa tipikus BMW betegség.
Porlasztókat diaggal megnézni. Turbóhoz aránylag könnyen hozzá lehet férni és a kotyogásából azért pár dolgot már le lehet szűrni.
Izzítók és relé cseréjére is rá lehet kérdezni.Ha touring akkor a csomagtér ajtóba futó kábelköteggel szokott szakadás hiba lenni.
Sokat azt mondják,hogy az automata váltó nem bírja olyan jól 30d-be. Esetleg meg lehet kérdezni,hogy volt-e új korától kezdve benne olaj cserélve.
Én a motorolaj csere periódusra szoktam még rákérdezni.
IDrive-ot is végig kell nyomkodni. A haldokló példányok sokszor újraindulnak,ha terheli őket az ember(gyors menüváltások stb...). PDC-t is ki kell próbálni ha van,mert zárlatos tud lenni 1-1 szenzor.(nekem most pont ez van ) Ülésfűtés,állófűtés,kanyarkövető mind próbás.
Egyébként pedig tipikus használt dízel,tehát jobb ha marad pár 100k a zsebedben javításra,vagy megelőzésre.
Ja és ami a legfontosabb: KÉPEKET KÉRÜNK
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22030 üzenetére
Elmondom neked, hogy én is még 17 évesen letettem a jogsit, 2 évig vezettem egy Honda Jazz-t 1.2-es motorral, és utána kaptam a 330D-t, és lehet hihetetlenül hangzik, de sokkal könnyebb vezetni, ezerszer bolondbiztosabb.
Édesapám ment egyszer a Jazz-zel, előzött egy passatost, a rohadéknak nem tetszett, hogy egy kisautó előzi, és rágyorsított, közben jött a kanyar és szemből is jöttek, és utolsó pillanatban tudott visszafékezve bebújni a passatos mögé, de így is megcsúszott az autó és kicsit lement a padkára vele és majdnem baleset lett.
Én is tudnék nem 1-2 helyzetet említeni, ahol a kis hondával már rég balesetet szenvedtem volna, mert kis könnyű virsligumis erőtlen vakarék minimál elektronikával a bmw-hez képest, és még köcsögök is veled az autósok, mert csak kisautóval vagy. Igenis vannak helyzetek, amikor jól jön az erőtartalék.
Múltkor húgom Toyota Yarisával mentem, chipelt 115 lovas 1.4-es diesel, nagyon megy ha kell, még 140ről is gyorsul rendesen, viszont annyira nincs respectje utakon, hogy mindenki köcsögül, bejön eléd, nem enged ki, nem udvariasak, semmi. Fel is idegesített, és egyben emlékeztetett, hogy a hondával is ez volt anno, és x tempó felett igenis balesetveszélyes szitukba kerül az ember mások miatt. -
MPowerPH
félisten
-
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22060 üzenetére
Hiba oldalról sem egyszerű a megközelítése a váltó témának.
Manuálisnál ott a kuplung,kinyomó,kuplungmunkahenger,kéttömegű lendkerék. Ezek azért szeretnek elhasalni.
Ha ezt kiszámolod nem jön ki olcsóbbra mint egy automata javítás.Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22083 üzenetére
Nálam izzós, kb. 2 évente ki is ég mindig vmelyik oldal, hálistennek 3 perc alatt cserélhető az izzó.
Érdemes külföldi oldalakon utánaolvasni, hogyan oldható meg a téma, általában képek is vannak.
Egy ideig én is keresgéltem jégfényt, de sokkal kontrasztosabb a sárga fény+xenon, meg maga a sárga fény is jobban passzol sztem. Vannak színezett üvegű izzók, azzal a legfilléresebb megoldani, de akár komplett lámpacserével is lehet. De tuti van más megoldás is, google-t ajánlom -
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #22087 üzenetére
Nem fog kiütni, kicsi a teljesítménye, csak a legfrissebb szériákban 'üt'.
A ledes világít fehéren, a rendes minőség (világít és nem jelez a kocsi hibát) 20e felett van.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #22089 üzenetére
Erre nézz körbe:
Ilyen, itt is lehet venni.
Ez a legdurvább, eddig csak 6w-eseket láttam.
A hagyományos izzó sokkal olcsóbb, de azt tényleg cserélgetni kell, úgyhogy a led akár be is hozhatja az árát...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chal
addikt
válasz FET-MEN #22089 üzenetére
Egy másik BMW topicban parázs vita folyt erről jó 1 héten át, nagyjából a következő végeredménnyel:
Az autó alapvetően nem eszi meg a ledet (már ha van benne ellenőrzőrendszer!), hiszen teljesen más áram folyik rajta, így riasztani fog.
Ezzel három dolgot lehet tenni:
- nem foglalkozol vele
- átkódolod (kódoltatod) a szoftverben a riasztási szinten a led áramához
- teszel be ellenállást (vagy gyárilag benne van a ledes megoldásban), ezáltal "emulálsz" egy normál izzótA legutolsó a legjobban kerülendő, mert felesleges plusz terhelés, ami melegszik és ezáltal problémákat okozhat, + eleve egy gány módszer, nekem is sértené a szépérzekem.
De tényleg nem saját tapasztalat, csak egy nagyobb vita eredményét foglaltam össze
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #22108 üzenetére
Persze, ne gondolj semmi komolyra. Meg kell nezetni. Gondolom egyebkent is viszitek az autot egy megbizhato emberhez, aki atnezi.(olaj+szuru csere vetel utan egyebkent sem art, hacsak nincs szervizkonyvben bejegyezve az utcso csere, es meg nem lenne esedekes)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Chal
addikt
válasz FET-MEN #22157 üzenetére
Akinek az kell. A cél szentesíti az eszközt (jó esetben) Pl városban boltba járni, meg 5km-et melóba, pláne olyan helyen ahol 3 kört mész minden esete, hogy le tudj parkolni, kézenfekvő egy kisautó. Ha valaki a BMW-re izgul, (és netán még csaj is, de ez nem fontos ) akkor pedig kézenfekvő az 1-es.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22232 üzenetére
Nem kis gépről olvasva megnéztem kíváncsiságból, hogy mi hány kg, íme:
E60 530D - 1565kg
E92 330D - 1500kg
E93 330D - 1725kg (cabrio)
E65 730D - 1875kg
E60 535D - 1635kg
E92 335D - 1545kg
E63 635D - 1725kg
E64 635D - 1925kg (cabrio)
E65 730D - 1875kgElvileg mindegyik a már feltöltött autóra vonatkozik, utasok nélkül. A lényeg, hogy ha BMW001 635D-re vált, akkor 1545kg-ról 1725kg-ot cipeltet majd ugyanolyan motorral, vagyis picit lassabb lesz és többet fog enni. Én nem váltanék
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22268 üzenetére
Érdekes, én meg mindig bosszankodok, hogy ha nem jár a motor és hallgatok zenét, akkor 10 vagy 15 perc után lekapcsolja magát a rohadék Kivéve ha megtekerem az iDrive kapcsolóját vagy beindítom a motort. Nálam már érik egy akksi csere így 6 év után. Tied biztos rendben van vagy csak nincs benne biztonsági leállás?
-
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22388 üzenetére
Mindenképp megéri megnézetni....
Egyébként állapottól függően 4 lehetőség van:
1: Szívósor tisztítása,pillangószelepek ellenőrzése/tisztítása,tömítések cseréje (ha minden jónak tűnik)
2: Pillangószelep levakolása(ebayen vannak kit-ek),tömítések cseréje (ha szelepek már szar állapotban vannak),tisztítás
3: Szívósor csere (ha szelepek már szar állapotban vannak és sok pénzed van )
4: Pillangószelepek bontott,jobb állapotúra cserélése,tömítések cseréje,tisztítás
A levakolásról eltérnek a vélemények. Van,aki nagy megelégedéssel használja tovább a verdát,de vannak szerelők akik az üzemanyag elégetés hatásfokának romlása miatt nem javasolják...
Én a 4-et választottam anno...
Turbógeometria és EGR tisztítása is ajánlott szerintem ilyen km esetén már...
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FET-MEN #22398 üzenetére
alul kicsit lehet, nem vettem észre. Csak ha nagyon alulról kell nyomni, de ráférne egy turbócsere is hamarosan...
meg hangosabb lett a motor, viszont a fogyasztásom sokkal jobb, persze nem biztos egyértelműen emiatt, ki lett tisztítva a szívósor isNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22398 üzenetére
Jól írta a kolléga elvileg alul kevesebb lesz a tökéletlenebb égés miatt,de egy 30d-nél nem hiszem hogy észreveszed...
(#22399) CharlieDrop:
Turbót állapotát tisztításnál jól meg tudják nézni. Sokan vannak ilyen km-nél még eredeti turbóval,ha karbantartott autó és nem nyomják ki a szemét állandóan.
e39.hu-n 350k-s turbósok szép számmal vannak....Főtengely szíjtárcsára ránéznék még esetleg...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23263 üzenetére
Nekem ugyan E93 van, és nem vagyok nagy szakértője annak, hogy minek mi a neve, de a lényeg, hogy középen ahol megy a levegő a veséknél a motorhoz, ott ami van marha nagy ventillátor, az elvileg a klíma ventillátora.
Nekem csak az tűnt fel, hogy 1 éve ilyenkor nem hűtött a klíma csak nagyobb sebességnél, de ott sem volt az igazi, városban pedig semmi. Egyik nap marha nagy dugó volt budán, lámpánként 2-3 autót ha haladtam, aztán egyszer csak jelzett a kocsi, hogy forró a hűtővíz, kíméljem a kocsit, rá 5 percre pedig már vörösen mutatta és hogy azonnal állítsam le, úgyhogy lehúzódtam a parkolóba és elmentem limonádézni Vittem a közeli benzinkútról desztillált vizet, azt hiszem fél liter hiányzott belőle (5év alatt sosem ellenőriztem). A lényeg, hogy elmentem később szervízbe, és azt néztük, hogy totál be volt állva a ventillátor, kézzel sem tudtuk megpörgetni, valamiért szorult. Végül sikerült a szerelőknek valahogy megbuherálni, újonnan egyébként 150k a cucc.
Tehát hiába csak klíma ventillátor, köze van a motornak a hűtéséhez is, ezért ha netán nálad is ez lenne a ludas, jobb ha minél előbb utánajársz.
Mikor fűtök, akkor meg fordulatszámarányosan hallok süvítő hangot, de fűt! -
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #23267 üzenetére
Mindenkeppen eloszor a vizet nezzetek meg. 1l hiany is ahhoz vezet, hogy meghulyul a vezerles. Melegedesi problematok nem volt?
Xmodule: 150 lovas 320D-k mennyibe fajtak? Esetleg a 136 lovasak, az elvileg meg jobb motor az adagolos rendszerevel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- További aktív témák...