- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
E9 3.0 CSI befigyel
apró bug-"Autómánia 10-05-29
BMV 3.0 CSI, Peugeut 5008 1.6 HDI"[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Kinder
senior tag
természetesen a 3.0-ás dízel bmw vs tdi volt, azok a 240 ló körüliek nem? de.
minden információt tessék már elolvasni, nem csak úgy beleböfögni a "jajjbazzegdehülyevagy"-ot.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11542 üzenetére
ma láttam egy fekete modellfrissis e39es m-packkal.na ez még nekem is bejött.nem m5 volt.
Ja amugy ha a 3.0 tdi hogy a viharba ne vinné az a6ot?mikor van 2.0 tdi is.140loval.az hogy viszi az 1600kgot akkor.valahogy biztos.
Amugy az 520d.ről teljesne jokat mondtak.közlekedni való auto.ennyi.és keveset eszik.egy 100assla könnyebb de 163 ló."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #11553 üzenetére
Ottapont!!!
Amúgy miértis jobb egy ?30d motorja mint egy Audi 3.0 TDi-je? Elismerem a "kettőfeles" (2.5 V6 TDi) egy kalap f** volt, de amit a konszern tett eddig a diesel motorok fejlődésének ügyében, az mindenképpen példaértékű. Az Audinál megcsinálták az R10 TDi-t és LeMans-ban agyonvertek vele mindenkit, a SEAT 2 túraautó VB-t nyert a TDi-vel. Továbbá mindig is törekedtek arra, hogy tisztább, kisebb fogyasztású, kulturáltabb járású dieselt csináljanak, és ebben a mai napig élen járnak.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #11555 üzenetére
minek kell ez ide ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tomics
addikt
válasz rootkiller #11555 üzenetére
megint a seat és a túraautó istenem miért versz. hol vagy dragonfx ilyenkor?
PH! addikt since 2004
-
dragonfx
veterán
válasz Tomics #11557 üzenetére
itt vagyok, de multkor szóltam én lettem leugatva moderátor részről én nem szabhatok határt annak hogy a saját magam által nyitott topik.t ne szemetelje tele off.al a sok szájhuszár.nem tudok mit tenni.ha nevetni van kedvem beírok vissza valamit.ennyi.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz rootkiller #11555 üzenetére
Tehát a kérdés adott: [link]
Amúgy meg igazat adok mackótestvérnek. Ez már tányleg röhej.
-
!Overdose!
őstag
válasz rootkiller #11555 üzenetére
"SEAT 2 túraautó VB-t nyert a TDi-vel"
Már megint ezzel jössz? Te tényleg úgy érzed, hogy egyenlő feltételek vonatkoznak a benzines és dízel autókra a WTCC-ben? Amíg nem változtatnak a szabályokon, addig nincs esélye bajnokságot nyerni benzines autónak. Hatalmas respect a BMW-nek, hogy nem készít dízel versenyautót ebbe a sorozatba. Mellesleg nemrég Michelisz Norbi is nyilatkozta, hogy sokkal jobb volt vezetni a benzines Seat-ot. LeMans hasonló kategória.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #11555 üzenetére
Mert sokkal jobb. Legalábbis bármely szituban agyonüti az A6-ost egy 530D. És egy 530D beéri 7l is akár, addig az A6 a 3.0TDi-vel 9 körül eszegetett. Összkerék biztos dob rajta kicsit. de azért nagy égés, hogy 130-nél úgy lelépi, mint a sz@rt.
És ez miért ne tartozna ide? BMW Audi dízel összehasonlításról beszélünk. Benne van a BMW, nem tudom mi a probléma. És a WTCC is ide tartozik, mivel a BMW motorsport részlege ott képviselteti magát. Úgy ahogy eddig az F1 is ide tartozott. Az már más tészta, hogy ilyenekről nem beszéltek, mivel annyira nem érdeklődtök a téma iránt. Én ugyan úgy a motorsport részleg teljesítményét is nézem, mivel pl. az M modellekre onnan teszik át a technikát. Futómű, diffúzor, váltók, egyéb elektronikai finomságok, a motorfejlesztést is ez határozta meg, lásd M5 V10, az új M3 meg V8. Pont mint az F1-ben, itt is megvolt a váltás.
Aztán ugye F10 M5-ben lesz Kers is, szintén F1-es technika.
Szvsz, nem értem mi a bajotok, pont ide illenek ezek. És ez nem az "istenítsük a BMW-t" topic, hanem normális beszélgetős BMW-s kör. És nem csak benzines BMW van, mivel az Mo.-n eladott új BMW-k 70% -a biztosan diesel. Asszem ez elmond mindent, benzinest már alig látni. Hiába nem tetszik, főleg Neked Bubu, akkor is így van. És ha diesel, akkor a chiptuning is játszik, tehát az is a téma része. Kinder megírta az övét, diesel, chippelt. Az is BMW, nem is a gyenge kategória. Innen a fórumon begyalázná az összes nagy benzinest azzal az állítólagos traktorral, beleértve persze engem is meg Bubu-t is, pedig az övé még jobban megy mint ami nekem van. És nem csak menetteljesítményben, fogyasztásban is. Akkor what's the problem?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #11561 üzenetére
Mutasd már meg légyszíves hol írtam azt, hogy jobban megy a gépem, mint bárki másé...
Komolyan - rohadtul kíváncsivá tettél, mert nekem nagyon nem rémlik ilyesmi.
Ezen felül azt sem bánnám, ha megmutatnád hol írtam, hogy keveset zabál a jószágom, mert erre sem emlékszem.
Tényeket írtam, nem autóskártyáztam, ahogyan ti szoktátok.
Várom a linkeket
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz Bubu79 #11562 üzenetére
Most akkor Te is félreértettél. Nem azt írtam, hogy Te írtad ezeket. Azt én állítottam, hogy a benzinesek közül valszeg a Tiéd megy a legjobban innen.
Engem az zavar, hogy leszólod a diesel BMW-ket, miközben mind menetteljesítményben, mind fogyiban magasan az élen járnak. És az eladási statisztikák is ezt mutatják Európában. Erről ha gondolod keresek Neked linket. Azt veszem ki a szavaidből nagy állandósággal, hogy diesel BMW az nem BMW. Szerintem nem véletlen...A másik kérdésre meg Te nem válaszoltál. A motorsport részleg tevékenysége miért nem lehet része a topicnak?
Most indulok Dunaújvárosba, ma már másodszor. Délelőtt furcsán sok autó volt a 6-oson. Rem most nem lesz, mert kicsit szeretném megrúgatni, már 2 hete alig nyomom szegénynek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11561 üzenetére
és azonos állapotban volt a két kocsi?
mert mostanság két "hal szájú" A6-hoz is volt szerencsém, mindkettő első tulajos az egyikbe kevés a másikba sok km (3literes PD term.) és egyik se ment rosszul 130-nél sem.
0km-s korunk óta ismerjük és komoly panasz egyikre se volt, jah de a sima sedanba 4év után akksit kellett cserélniszóval szerintem a tulajok száma és az autó állapota igen csak befolyásolja ezt.
jah és 1db autó példájából levonni a konzekvenciát elég nagy botoroság szerintem.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11564 üzenetére
Természetesen, második tulaj volt a cég, márkaszervizben volt javítva. Tökéletes állapotban volt. Nekem se volt vele gondom, csak lomha volt szegény, egy 530D-hez képest még inkább. De elég sok gond volt vele, kétszer volt tréleren is, mert megállt. Azért jelentem ki ilyen határozottan, mert tudom, hogy megy, mivel vezettem, nem is keveset.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11563 üzenetére
ja de az uj kis fogyasztású bmw.k már nem adják át a bmw felinget és bubu emg valszeg én is azt érzem igazán bmw.nek.
jobban bmw egy e30 a maga kis extráivalmint egy e90.
kepis??ŰA M részlegről kár nyilatkozni mert max számokban tudunk senkinek nincs.
a benyás autok milyenségét is befolyásolj az elöző tulajok miylnesége dízelekre jobban igaz ez.szívesebben olvasnék szakmai segítséget mint dízel vs benyás bmw összehaosnlításokat.
ujdonságokat.segítségeket.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11565 üzenetére
biztos pénteki autó volt
szó ami szó ezek nem csak márka szervízbe voltak szervízelve 30e km-nként, hanem szigorúan 10e-ként szervíz átnézés, nem lohadtak le egyszer sem.
szóval szerintem ott is inkább user's gondok lehetek.
persze ettől függetlenül az 530D jól megy akár jobban is, de nem ég és föld a két autó, szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #11563 üzenetére
B+ értsd már meg, hogy nem a motorsportos résszel van gondom, hanem azzal, hogy a vége mindig az, hogy mindenről van már szó, csak BMW-ről nem jóformán, mert valahogy kapásból itt terem az összes dízelhuszár és a végén a Seattól elkezdve a VW-n keresztül mindenről dumáltok, csak arról nem, amiről a topik a nevét kapta.
Körülbelül hetvenhétmilliomodszor írom le, de valahogy kezd az lenni az érzésem, hogy nem is akarod megérteni mit mondok.
Az autóskártyás rész meg komolyan mondom a kedvencem, hogy ki kit és mivel nyomna le - mint az óvodában, komolyan mondom...
Nekem ma dízel traktor és kész - lehet akármilyen dízel, akkor is, mert nem szeretem a hangját, nem szeretem a karakterét és magasról teszek rá, hogy hogyan és milyen módon tudna valaki letúrni az útról egy traktorral.
Leszarom, mert nem az a lényeg, hogy ami a valagam alatt van, az nekem bejön - nem érdekel, ha nem én vagyok elől.
És igen, nekem a dízel BMW nem BMW és kész, mert benzinbuké függő vagyok.
30-on túl cseppet másképpen gondolkodik az ember...
Az autóról pedig annyit, hogy egy 13 éves jószágról van szó, ami 1400 kiló és anno 170 ló volt papíron. Fingom sincs hány paci halt meg eddig a ménesből, de nem is érdekel, mert közlekedni még a maradék is sok. Nem versenyzek, nem túrok le senkit vele és azt is magasról leszarom, ha majd szétesik mellettem az 1,4-es Fabia, miközben tudom, hogy mégcsak negyediket sem kéne raknom ötödik helyett, hogy eltűnjön a tükörben, mert nem érdekel. Ha menni akar, menjen...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11567 üzenetére
Dragon, Te itt adtál valaha is szakmai segítséget?
"ja de az uj kis fogyasztású bmw.k már nem adják át a bmw felinget és bubu emg valszeg én is azt érzem igazán bmw.nek.
jobban bmw egy e30 a maga kis extráivalmint egy e90."És akkor szerinted az új BMW-knek már semmi köze a BMW emblémához? Elég érdekes felfogás hallod. Akkor át kell kereszteltetni a topicot old school BMW topic, vagy valami hasonlóra. Mert akár tetszik, akár nem az E90 és az F10 is BMW, sőt még az E60 is bármennyire fáj. A technikai fejlődést nem lehet megállítani, és egy E30, E36, E39 E38 már igencsak elavultnak számít, főleg az első kettő. Ilyen az élet, ezzel nem tudsz mit csinálni.
Az M részleg is ide tartozik, miért ne? Oda mennek a legnagyobb fejlesztések, főleg a motorok terén. És azok az autósportból szivárognak oda.
A diesel vs. benyás BMW összehasonlítás megállja a helyét, mert a mai világban elég nagy kérdés, hogy diesel vagy benzin.
Ha nem, akkor megkérlek kereszteltesd át a topicot amit az előbb is írtam, csak az elejére még rakd bele, hogy Benzines. de most komolyan mondom. És akkor lesz egy másik BMW topic, ahova nem elvakultak és betokozódottak fognak járni, akik visszamaradtak 15 évet a technikai fejlődés terén.Bubu79: Neked nem E36 325i -d van, 192 pacival? Azt írtad anno, ha jól emléxem.
Arról nem tehetek, hogy egyesek idejönnek, engem VR6 pl nem is zavar, meg Andras sem. WTCC -ben van Seat, azért került ide. De most a Chevrolet asszem ütősebb abban a szériában.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
hát ja itt kezdődik az ujakkala gond hogy 20-30e szervízintervallum.
akármilyne csoda longlife olaj van a motorban az 12e után elhazsnálódik a forgás áramlás és idő foga miatt.és inanntól koptatja, gondolom szerintük csak "bekoptatja" a motort..ja csak a többi alkatrész meg nem bírja ezt ki mert ugye a moci nem ugy mükődik már xar olajjal és ez egy kör hatással van mindne mindenre...főleg ezekben az szételekltrnikázott izékben.ja és majdnem lett ma egy 18is motrom ..ha nem lett volna ews.es akkor jövő héten cser elett volna.bacca meg.már csaka sperr kellett volna utána,.
Látod megint te ekzded a fikát..tudod kinek a kocsijat avultazzad le??? ..azét .meg visszamaradott??..tudod mia visszamaradott??a te sznob felfogásod.miylne kár egy elavult 325i is szénné elotl téged és mondhatod régi meg e36 meg 3as..meg heti 1x..de akkor is vesztesz. ..azt amelyik lepusztult már alattad. ..persze tiédet gyorsan egy félmondattal kihuzod.ez angyon genny dolog....
egy e39 is zsák xart ér az e60hoz képest.
Hát baxki még a végén én leszke kitoloncolva innen ...Bubu mondjál már erre valamit....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11571 üzenetére
Mondtam én, hogy az E39 is elavult, de az E36 még elavultabb. Most ezen nem tudom mit nem tudsz megérteni?! És az enyém messze van a széteséstől, mert én nem tologatom a szervizelést. Mindig leírom, hogy ha rossz valami, és 1 héten belül meg van csinálva.
Nézz már meg egy F10 -est milyen technikát képvisel. Meg egy E36-ot és egy E39-et. Más generációk, logikus, hogy elavult abban a sorrendben ahogy kijöttek.
És olyat ne mondj, hogy lepusztult alattam, mert nem sok tulaj mondhatja el, hogy annyit költött egy 10 éves autóra, mint én az enyémre. Ez van, de legalább az állapota jó, mint a videóból is kiderül. 26s alatt 200-on van még mindig, nekem az elég. Ha így is lepusztultnak látod, akkor ombre, barátom.Bubu79: Én tényleg 325i-re emléxem. Akkor sorry. Coupe, ugye? De tényleg abban a hitben éltem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #11573 üzenetére
Látom figyelmesen olvasol, pedig kép is volt fent róla - de tudod mit? Keresd meg, 323i-re keresve kidobja a kereső...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11573 üzenetére
"Nézz már meg egy F10 -est milyen technikát képvisel"
egy formátlan tulelektronikűázott gizda sznoboknak való hangszigetelt doboz.be is rakhatd akár aláírásba
egy e36 100x jobban illik a bmw arculatába.élek, erő, hang, és szénnéelektornikázott mindne ami eprsze idő előtt beadja a kulcsot.
nema te autod esik szét, de aze nyém se.mégha te ezt is hiszed.közlekedni tudok nem is akárhogy.azt hogyte mit hiszel meg jössz a 8as fogyiddal nem érdekel.akáriylne áron de nekem is bmw.m van és szeretem és lexarom te süketelésedet.
egy e36 100x megbízhatóbb mint egy f10.sosem kéen angy dög fos.
inkább egy e36ra költök 200at mint f10re 500at.
és miért is volna elavult??azért mert a fomrája az igazi m,árkaarculatot ükrözi??.és kb a fanatikusok 90%a így gondolja ezt.aki meg nem az az cska eszköznek veszi a bmw.t tuajdonképpen vehet egy daweoo matízt is ennyi erővel.persze még keürljön ide a chevrolet.daweoo.ról si írjatok már valamit szerintem....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11576 üzenetére
hullik szét a te fejed lágya.tudok vele. menni és kész.xarok rá a süket elszállt dumádra.
nem avgy valóa bmw.sek közé.
vegyél audit mondtam az való neked. .aze nyémáénél 10x lelakottabb bmw.k vannak és más autobol meg kb 50x xarabb.nem te hol élsz ember...ja hogy apa protezsálja mindne szervízszámládat...értem.ha így lenne nekem is széjjeltuningolt e46 lenne.
Lassna már a saját automat kell megvédenem a szaktopikjába.ez tiszta gáz amit ti felestetek egy jó szavatok nincs más cuccára csak a sajátotékét istenititek, mega sznob gyökérségekkel jöttök meg kg meg lóerő.tényleg szégyen.ehhez nem kell eza topik ezért is akartam bezáratni.ezek az adatok fenn vannak a gyártó oldalán.meg a gizda vagánykodások…
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #11576 üzenetére
Dragon autóját láttam élőben három éve - lehetőségeihez képest megtesz mindent azért, hogy ne hulljon szét, kár emiatt basztatnod.
A lehetőségek pedig nem mindenkinek egyformák, ezt sem kellene elfelejteni.
Az enyémen is látszik a kora - fénykép alapján kár is akármit mondani, sokmindent jótékonyan el tud takarni az optika.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
k.
őstag
válasz dragonfx #11575 üzenetére
""Nézz már meg egy F10 -est milyen technikát képvisel"
egy formátlan tulelektronikűázott gizda sznoboknak való hangszigetelt doboz.be is rakhatd akár aláírásba
"
Egy komoly auto miért lenne gizda sznobnak való? Simán tud mindent amit egy mai autotól el lehet várni....
"egy e36 100x jobban illik a bmw arculatába.élek, erő, hang, és szénnéelektornikázott mindne ami eprsze idő előtt beadja a kulcsot."
Egy e36 elavult, méghozzá nem is gyengén. Az hogy az akkori bmw arculatba illet az tény a maiba közel sem. Attól hogy a BMW átalakult attólmég igenis egy magas szintet képvisel, amit te még bmwnek hivsz mamár nem. Jónak jó autó de semmi extra.
Elnézést, hogy belepofázom de lesznobozni egy F10et aztán meg egy e36ot felhozni háát... -
dragonfx
veterán
hááát aki nem ért hozzá és nem tulaj az ne ugasson bele....
azért mert ti azt hisztitek elavult nem gyengén attól még tök jó bmw.és igenis amaiakkal is felveszia versenyt.mindne ami kell benne van.a sok xar meg csaka sznoboknak kell én meg nem akarok az lenni.
még hogy az e36 már nem képvisel bmw szintet??te apám nagyot estél a biciklivel..épphogy az képvisle bwm szintet nem a mai xarok."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
amelyikre lecserélném az e36ot ha futná rá??
mazda 3, 1es coupé, seat leon, elöző accord type-S, mostani clio, ....soroljam még??
az ujjak közül 1est választanám ha kéne választani.de csak azért se a 35i.t amin 2 turbó van. a 25i 218 lova is bőven elég lenne hogy Ákos elmaradjon a visszapillantóba
az uj 5ös 7es egy hányás.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
Amúgy ha WTCC, akkor véleményem szerint idén meg fogja nyerni a VB-t a Chevrolet és Yvan Muller. Bár ez annak köszönhető, hogy ők az egyetlen olyan csapat idén akik mögött 100%-os gyári támogatottság áll. A BMW mint gyártó kiszállt innen ahogy már szinte mindenhonnan. Idén a BMW csapat neve BMW Team RBM ami egy belga csapat. A SEAT idén SR Sport néven működik amit a spanyol Sunred üzemeltet, és a pontversenyben is SEAT Customers Technology néven futnak.
Szóval nekem az a véleményem hogy megfelelő gyári támogatás nélkül elég nehéz a verseny olyan csapat ellen aki ezt megkapja, és ez az egyik oka hogy idén ilyen erős a Chevrolet, továbbá kezd a Cruze beérni és Yvan Muller is nagyon formában van.
A BMW utóbbi 2 évben való sikertelenségének az egyik oka hogy az 5 autó 3 külön csapatban (Germany/Italy-Spain/UK) ment, noha a pontversenyben együtt mérték öket, de fizikailag még sem tudtak egy csapatot alkotni, viszont a SEATnál megvolt az az erős csapategység annak ellenére is hogy 2 ilyen tapasztalt kiváló versenyző volt 1 csapatban.
Én egyébként személy szerint mérges vagyok a SEAT Sportra, mert ha Yvan Muller helyére szerződtették volna Michelisz Norbit, és teljes gyári támogatással vágtak volna neki az idénynek nagy egységben, akkor valószínűleg vezetnék a tabellát és Norbi is tudott volna jobban szerepelni.A BMW 320d WTCC lehetőségéhez visszatérve szerintem ugyanabból az okból kifolyólag nem csinálnak erre a célra dieselt, mint ahogy itt jópár kolléga gondolja hogy a benzines az igazi, és a diesel maradjon az utcára közlekedni, a szigorúbbak szerint meg a haszongépjárművekbe.
Egyébként pedig a BMW részéről nem értem, hogy miért kellett kiszállni mindenféle versenysorozatból, és azt sem értem hogy a DTM-ben miért nincs ott az Audi és a Mercedes mellett, holott ennek a kategóriának a kemény magját, a 3 legnagyobb konkurenst az Audi/BMW/Mercedes alkotja, és én úgy gondolom hogy illene megmutatni hogy ott vagyunk a nemzeti túraautó bajnokságban.
Artengo TR 990 Pro
-
dragonfx
veterán
válasz rootkiller #11583 üzenetére
köszia monologot ez nem a versenyposrtos tpik meghallgattuk de elég legyen.
Ezt már sokszor le lett írva a bmw.nek vannak akkora presztízse nincs szüksége erőfitottatásra hogy bizonyítsa milyne minőségi kitartó technikát tud felvonultatni.
mindne évben ők viszikel a legjobb motorok kategóriába az aranyérmet.mindne mocijuk szinte díjnyertes valamilyen kategóriában.nincs szükség fölényfitogtatásra nekik."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #11582 üzenetére
Seat Leon: Jó választás, gondolom egy benzines FR 211 lovával megelégednél. Vagy inkább Cupra/CupraR?
Az a 35i egy kiváló motor, egyik ismerősnek van E92 335xi, és van még1 a városban, azok nagyon kiváló gépek, és még a vezető mögött is több a hely mint az A5-ben.
Nekem az új 5ös bejön, a 7es viszont tényleg hányás a kitúrt röfi orr veséivel...
Visszatérve a benzin/diesel egyenlő feltételekre véleményem szerint nincs megtiltva sem a BMW-nek sem a Chevroletnek hogy csináljon. Bár jövőre lehet úszik a TDi, mert valószínű 1.6T lesz a szabvány azt magyarázta Jean Todt Marokkóban.
"mindne évben ők viszikel a legjobb motorok kategóriába az aranyérmet.mindne mocijuk szinte díjnyertes valamilyen kategóriában.nincs szükség fölényfitogtatásra nekik."
Igen? A Ward's 10 Best Engines listáról érdekességképpen lekerült a 35i vagyis a 3 literes biturbós benzines, helyette ott van az S4/S5 Sportback/S5 Cabrio/A6 3 literes kompresszoros benzinese, továbbá jelen van évek óta a 2.0 TFSi, és annak előtte az 1.8 20VT is ott volt évről évre. Dízel ügyben szintén ott van a konszern 2.0 CR TDi-je a legjobbak között, de elismerem hogy a BMW 3 literes biturbos diesele is ott van ami ugyebár a 35d.
Továbbá hozzá kell tenni, hogy a listán szereplő 2 benzines konszern motor kishazánk terméke, ugyanis a 2.0 TFSi és a 3.0 V6 TFSi Supercharged is Győrben készül.Amúgy sárkányka a motorsportos résszel mi a bajod? Az is hozzátartozik a dolgokhoz...
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
dragonfx
veterán
válasz rootkiller #11585 üzenetére
1.8 20vt elég lenne.
hát biztos megy mint az állat. .kérdés meddig.
1.6turboba a bmw tuti nyerő lenne.
de amugy is nem is, elég nekem az 1.8is tuningolva.155 lóra.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #11586 üzenetére
1.6T-be a BMW akkor tudna nyerő lenni ha ott lenne a stabil gyári háttér és egy népes csapat. De így nem igazán. Nem a 320si-vel van a gond, hanem azzal ahogy az egész managelve van a BMW részéről, ott a hiba. Leírtam feljebb, csak b***tad elolvasni. Attól hogy más motor lenne az autókban, az egy dolog a sok közül.
Artengo TR 990 Pro
-
dragonfx
veterán
válasz rootkiller #11587 üzenetére
a 320si limitált szériás 173 lovas motor volt.500db készült belőle.egyedi m-packkal.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #11588 üzenetére
Úgy látom igen rövid a felfogásod van, mert én éppen arról a 320si-ről beszélek ami a WTCC-ben fut.
4-cylinder in line, longitudinally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Displacement: 1999 cc. Bore x stroke: 86 x 86 mm. Compression ratio: 11:1. Maximum output: 280 bhp @ 8300 rpm. Maximum torque: 245 nm @ 7250 rpm. Engine management: BMW Motorsport ECU 404. Lubrication: wet sump.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
dízelracer
senior tag
válasz rootkiller #11587 üzenetére
-
rootkiller
őstag
válasz dízelracer #11590 üzenetére
Hsz tárgytalan... Ránézésre azt hittem hogy a kép alatti rész az aláírásod...
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #11593 üzenetére
Amit ma húztak tréleren az elkerülőn Suzukit (kicsövezett verseny vasaló Swift volt, vélhetően a Pannónia-Ringról tartott hazafelé) annak a visszapillantójában garantáltan eltűnne...
Az F10 véleményem szerint pedig az eddigi legszebb 5ös, egyszerűen nincs rajta olyan részlet amibe bele tudnék kötni, minden részében nagyon eltalálták, régen nem láttam már ilyen szép limuzint a Porsche Panamera kivételével (ha a Panamerát is oda soroljuk, azon lehetne vitatkozni).
3 hét múlva Zolderben Belgiumban lesz futam. Új pálya a WTCC-ben, nagyon kiváncsi leszek ki hogy fog szerepelni.
Amúgy én azért szeretem a WTCC-t mert a verseny szinte végig izgalmas, rendszeresen hosszú körökön át kemény harcok folynak a pozícióért, legyen az első, harmadik, hatodik, vagy akár a tizenharmadik helyről szó. Nem az van mint a Forma1-ben, hogy köröznek hosszú órákon át, az elsőnek sokszor 10en20on másodperc előnye van a végére, meg a mezőny negyedét lekörözik mert annyira gyenge. A WTCC-ben nem unod el a versenyt, hisz csak 10en köröket mennek, de azt végig kemény harcban, viszont egy hétvégén 2 futam van.dragonka: lesz még a kartársnak F10, szerintem pár év múlva benevez egy szép állapotú használt 530d/535d-re.
6.8l fogyasztás? Hüm szép eredmény.
Nincs kép dragonka széthullófélben lévő masinájáról?
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
keIdor
titán
válasz rootkiller #11597 üzenetére
A Panamera se semmi, múlt héten láttam egyet a németeknél, brutális élőben. Csak kétszer drágább is, mint az F10... annál szebb BMW meg szerintem sincs, egy 535i jó lenne ha befigyelne 8-10 év múlva ha nem hamarabb.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős