- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #11597 üzenetére
azé a szét hullástól messze áll, az ízlése meg olyan amilyen azzal sajna nem lehet mit kezdeni.
dragon:hiába írsz a modiknak, mert semmi rosszat nem tettek, és még mindig nem értem hogy miért gond az MS rész kitárgyalása itt, nem érdekel nem olvasod el ennyi.
viszont a buzukik nem értem hogy jönnek ide...
srácok nem sok egy kicsit a tesztoszteron?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz keIdor #11599 üzenetére
Én is láttam a szomszédos Harrer csokigyár/cukrászda parkolójában, meg utána láttam máshol is élőben.
Panamera Turbo meg nagyon is megy, hiába a Porsche az Porsche. Összehasonlításképpen az RS6 580le/AWD/2tonna/5.0turbo a Panamera Turbo meg 500le/AWD/2tonna/4.8turbo, szóval a lóerő kivételével szinte azonos adatok, de a Porsche mégis jobb, fél másodpercet ver 100on az Audira (Sport Crono Packettel). És hogy miért jobb a Porsche? A válasz a nyomatékban rejlik: az Audi "csak" 650nm, a Porsche viszont 770nm.
Artengo TR 990 Pro
-
dabadab
titán
Mindenki őrizze meg a nyugalmát, dragonfx-nek erre pláne alkalma fog jutni erre az egy napos pihenőjén.
DRM is theft
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #11583 üzenetére
Akkor most erre válaszolok, végre valami rendes téma. Teljesen igazad van, BMW megtehette volna azt már 2 évvel ez előtt is, hogy indít 320D-et is az SI-k mellett. Én azt hiszem, hogy mindennek meg van az oka, miért tette. Nézd az F1-es szereplést, amibe rengeteg pénzt öltek bele, mondjuk utána sok fejlesztés jó volt az utcai autókba is. De a siker elmaradt, F1 tényleg nagyon drága projekt, szerintem a Mercedes se lesz örök a gyári csapatával. BMW is megjárta a létrát, ugye először motorbeszállítóként Williams BMW, itt érték el a legnagyobb sikereiket a Ralf - Montoya páros idején. Ha nincs Schumi, akkor erősen VB esélyes a dolog. Aztán megpróbálták gyári csapatként, amit a magam részéről én kudarcnak tekintek, hiába volt Kubica, nem volt versenyképes az autó.
De már kb. 1 éve mondogatják, hogy a BMW visszatér a DTM-be, és idén biztossá is vált. Sok pénzt megvontak a motorsport részlegtől, így született az a döntés, hogy akkor feladjk az F1-et, ami nagyon drága, és a WTCC-t ahol nem tudnak sikereket elérni a jelenlegi autóval, fejleszteni kellene, ez pedig némi átalakulást jelentene. Ugye a gyáraknak ezek a sorozatok elég jó reklámot jelentenek, lásd a Forma 1. Ezeknek ez a célja, azért van már Kínában meg az araboknál is futam, nem beszélve azt, hogy Amerika mennyire fontos a gyáraknak, főleg a BMW-nek. Szóval az F1-es projektet szerintem még nem dobták félre, óriási reklámértéke miatt, motorszállítóként visszajöhet a csapat, az lenne az ideális. És ebben van is realitás, hogy csak szüneteltetik, mivel a motorfejlesztések befagyasztásával mindenük naprakész lesz jövőre is. Ellenben a WTCC ilyen téren gyenge, nem olyan nagy név/sorozat, sokkal kevesebben nézik, és a helyszínek se a BMW szája íze szerint alakultak, messze nincs olyan reklám értéke mint az F1-nek. És mivel felmerült a DTM, ahova már évek óta hívják őket, mert tényleg illendő lenne már gyári csapatot indítani, így a WTCC be lett áldozva. Nekik jobban megéri, és ott még nem kell váltani diesel motorra a sikerhez, így nagy átalakulás se szükséges. A válságot a BMW is megérezte, F1 lett az áldozata a keskenyebb nadrágszíjnak. Valószínűleg pár év múlva megint ott lesznek a forma 1-es sorozatban, bár kétlem, hogy gyári csapatként.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz !Overdose! #11609 üzenetére
Én most erről az éráról beszélek. Persze, a régmúlt az nem elfelejthető, de annak semmi köze a BMW mostani marketingjéhez, és az átvett fejlesztéseikhez. Mondjuk rossul fogalmaztam, nem volt egyértelmű. Úgy kellett volna, hogy 'ebben az érában először...' Arra akartam rávilágítani, hogy most miért tették halasztó listára az F1-et és a WTCC-t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Kellene egy kis segítség.Van egy e36-om.Ma azt csinálta,hogy a műszerfalon elment minden,aztán visszajött.Ezt megcsinálta párszor.Eddig még nem volt ilyen probléma.Szerintetek mi a gond?
A logikában semmi sem véletlen!
-
rootkiller
őstag
Érdekesek ezek az E36-ok. Egyik ismerősnek a tiltás tűnt el belőle...
Artengo TR 990 Pro
-
-
hoby36
senior tag
válasz !Overdose! #11613 üzenetére
Elindul és ha a műszerek nem működnek,akkor is megy az autó.A műszerfal világítása sem működik akkor.Mit érdemes megnézni szerinted?
A logikában semmi sem véletlen!
-
hoby36
senior tag
válasz !Overdose! #11618 üzenetére
Nincs ez benne a manualban.Legalábbis ami nekem megvan.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Tálydi
senior tag
Valaki nem tudna adni egy linket, az E60as BMW motorjairól egy linket, amiben benne vannak a nyomaték görbék? Kíváncsi lennék a benzines és dízel közti különbségre.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #11624 üzenetére
köszi,pont erre gondoltam.
a dízelt miért elev echippelve emelegeted? a benzinestis lehet, és ugy már lehet nincs akkora fölényben.
A dízelben az "alapjárattól" induló max nyomaték tetszik,de a hangja (kívülről) és a 4000res max fordulat annyira nem, míg a benzines az... csak ugye pörgetni kell 2-2,500ig hogy... értedE60 535xi vs 535xd, egy ilyet meg lesnék szivesen
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11625 üzenetére
Alapjáraton kb. ugyan azt tudja a kettő, hiába nyomatékosabb a diesel, kicsit nagyobb a súlya is. Csak egy chiptuning sokkal nagyobbat dob egy diesel autón, mint egy szívó benyáson. Nézd meg a görbéket mennyivel változik. Óriási lesz a különbség a két autó között. Mindennapi autózás terén az ilyen 3.0-ás motorok mind bőven elegendően rugalmasak. Viszont ha sietni kell, akkor a diesel-t nem kell agyonforgatni, simán elmegy nyomatékból. Nincs olyan tartománya, ahol gyenge lenne, csak 1600 alatt, azt meg ugye amúgy se nagyon használod olyankor. A benzines más tészta, oda kell a min. 4000-es fordulat, hogy jöjjenek a lovak is. Mikor kipörgeted visszaváltásnál visszaesik a lóerő görbe, tehát kell kis idő mire újra ideális fordulatra ér. Diesel esetében ilyenkor ott a kamionnyi nyomaték, utána meg majdnem egyből a maximális lóerő.
Szerpentines utakon jön ez ki leginkább, apex csúcspontján, amikor először még nyomatékból indul a gép.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szerintem egyáltalán nem hasonlít az audira
-
MPowerPH
félisten
Szerintem se, sok marharépa.
Tálydi: Nem kell chippelni, legalábbis nem kötelező. De ha tudsz vigyázni rá, akkor a diesel-t megéri, mivel majdnem ugyan annyi pénzért sokkal több teljesítménytöbbletet kapsz. Fogyasztás nem nő, sokkal erősebb lesz. Ez szívónál majdnem észrevehetetlen.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11630 üzenetére
Nah, ez jó kérdés. Fogalmam sincs, hülyeséget nem akarok mondani.
tomcsi23: Uh, ez a külső nem gyenge. Nem bírok betelni vele. Nekem jó lenne ez 530D-ben is akár, de még a legkisebb sor 6-os motorral is. Egy álom, főleg ami belül fogad. A sok elektronikai finomság a gyengém.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz !Overdose! #11639 üzenetére
hátja, 4 kerék meghajtás szét tépi a tengelyeket
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Cxgrav
senior tag
Srácok, ez nekem nagyon tetszik:
160k felnikkel együtt Hol itt az átverés?
Forgalomba helyezés mi pénz, nem tudja valaki?Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Jah utána nekem is megakadt a szemem rajta.. csak a nagy csodálkozásban nem vettem észre
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
Ez az E36 pont Dragonnak való, elég gusztustalan egy valami.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11647 üzenetére
Most komolyan. Miért kell neked a másikat kóstolgatni?
Kaphatsz Te is bannt nyugodj meg ilyen hsz-ért. Te sem vagy kivétel.
Személyeskedés ezen a fórumon tilos nem beszélve a flame-ről. Te meg nem gyengén át lépeted ezeket a szabályokat.
Tehát tartsd meg magadnak ezeket a megnyilvánulásokat. Nincs itt rá szükség.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11648 üzenetére
Semmi rosszat nem írtam, belinkeltem egy autót, ami gusztustalan, és amit Dragon agyon szokott isteníteni. Nem értem milyen személyeskedés volt itten. De írj a modiknak, kérdezd meg tőlük van e benne valami rossz, kérlek. Az amit ő csinált, nah az az volt. És ezt nem felejtem el neki, amíg itt leszek vagy ő itt lesz, szívatni fogom. Ha kell akkor személyesen is agyonütöm. Nem én kezdtem, nem tudom Te olyan hozzászólás után hogy állnál a dologhoz. Ha nem olvastad akkor megvan nekem lementve.
Szóval mutasd meg plz, hol léptem át, abból a 10 szóból melyik volt személyeskedő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen