- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
-
milomi
tag
-
NEISSE
tag
Nyíregyháza és környékén van vkinek eladó fűtésszabályzó kardja E34-be?
89' évjárat 530i 12V jah meg mondjuk gyári légszűrő ház mert nekem dirketszűrő van rajta az meg nekem nem kell..... -
Gebriel
veterán
válasz Bontos Pasi #12700 üzenetére
Az első linken lévő 7snek mennyi az ára?
-
Bontos Pasi
csendes tag
Hm szerintem van drágább is hasonlo kategoriában
Bontom a Bmwéket gözerövel...
-
Tomics
addikt
válasz dízelracer #12712 üzenetére
képen furcsa, de ha élőben meglátsz egy ilyet majd leesik az állad. így voltam az új 5össel meg a 7essel is. élőben mindkettő tekintélyt parancsol
PH! addikt since 2004
-
Integra
titán
válasz Tomics #12713 üzenetére
az 5ös egyszerűen konzervatív lett szerintem.
a most kifútó sem volt szépségdíjas, annál jóval elegánsabb a mostani, de nagyon visszafogott, konzervatív. viszont alapvetően szép stílusjegyeket visel már magán az új 5ös is, de itt a lemezeket is úgy hajlítgatták, hogy azt lehet rá mondani, hogy most összeállt végre a kép...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Cxgrav
senior tag
Itt vagyok újra. Sajnos albérletben egyelőre nincs net.
Bébi bömbinkben ismét meghalt a parkolóradar
3 hónapot bírt ki kb, aztán most 7végén megadta magát. Holnap viszem a szervizbe. Nagyon örülök nekiPicture me Rollin' by 2pac
-
dragonfx
veterán
válasz Cxgrav #12716 üzenetére
és ez most fizetős pénzes sztori már mi??
Hát nekem e60 jobban bejön mint az f10 5ös.
Az uj 7es krompakettel.elmegy.de nem az én világom.igen tul szolid az 5ös.én nem tom megbarátkozni vele.
A 6os jól néz ki.
Tényleg az van élőbe leesik majd az állad így képen nem adja át.
késza kocsi.de még lezs mit cisnálni rajta.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #12719 üzenetére
Sztem az összes újabb BMW elég "agresszor" megjelenésű a visszapillantóban. Azon szoktam mostanában meglepődni, hogy a kis 1-essel is ha megyek, inkább lehúzódnak előlem, vagy ki sem jönnek, megvárják míg ellépek a helyszínről. Alfácskát figyelmen kívül hagyták, hiába ugyan az a sofőr
UI: Ma mentem a Ferihegyi gyorson befele a városba, jött egy 330i E46 (tuti benzines volt), meg egy 730d amit Gabriel szokott nézni magának ( nem vágom a jelölését )... pfff... Már messziről hallottam, hogy a 3as visszakapcsolt, aztán szépen mindenki menekült a belsőből, kivéve én, mert én a külsőben hülyéskedtem
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #12721 üzenetére
730d.nél van bőven jobb energikusabb megbízhatóbb és hasonló fogyiju bmw.cxgrav>>a bmw az bmw. .30i az egy nagyon csodás szerkezet.
na mehetek egy müanyag kis xarért hétfőn a bmw.hezelektromos ablakba kell.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
saguaro
tag
válasz dragonfx #12726 üzenetére
Ha visszaolvasol, látod, hogy nem a motorral van gond, szóval ha dízel, ha nem, akkor is baja van vele. Elektronika halt meg rajta.
Ne gyere azzal, hogy a dízel szar, és vegyen benzinest, mert nem ezzel kapcsolatban van neki baja.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12727 üzenetére
XD, még le se írta. Egyébként tök mind1, hogy diesel vagy 4 hengeres benyás. Hidd el, az se jobb.
Most értem haza sógoréktól, valami kegyetlen idővel jöttem haza. A héten megy az autó, talán utoljára a kezeim között féktárcsa futózásra. Gyengén rálépve a fékre berezonál a kormány, és már az egész autó. Tárcsákban szerencsére még van, azokat nem kell cserélni. Egyébként jó drága, 20k/db áron van az első szett, betétekkel együtt. Így azt megspórolom. Kaptam injector tisztító folyadékot is, azt is be kell önteni. Azt mondják érezhető változást fog hozni így 200k + km után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12728 üzenetére
az lehet nekem se ártana bele.
én ebben a tárcsa felszabályzásba nemh iszek.ha üt a tárcsa, el van deformálódva csere.abból még1x jo nem lesz.20k=2tárcs+betétszett??..az egyáltalán nem drága.
enyémhez 14 a tárcsa és a betét is külön(egy oldal!!)...más kérdés én ennek töredékééért szereztem.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12729 üzenetére
Nem, 20k/db. Tehát 40k -ért tudok szerezni most előre, igaz nem BMW, hanem Brembo, de azt mondják jobb. Csak ha elől csere van, illik hátul is cserélni.
E39 egyik típushibája, hogy a gyári tárcsa néha elkezd rázni. 3k km -et futott tárcsával is megesett már ilyen. És a hátsó tárcsa meg még annyira sem kopott, hülyeség lenne cserélni. Így a szabályzás megvan 3000Ft -ból. Még a betét sem érett a cserére, computer nem jelzi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Állat,hogy már mit kihoznak abból a 3literes dízelből
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #12735 üzenetére
És tudod mi a nem mind1? Hogy ezt egy X5 -ben teszi. Nekem az életben nem kellene ilyen autó, hanem inkább egy 5-ös, ugyan ezzel a motorral. Ott van -400kg asszem, kisebb légellenállással. Most gondolj bele egy olyanban mit művelhet?! Szerintem 7 lityivel lazán el lehet vele járkálni.
Ezt mondom, hiába minden, dieselé a jövő.És még egy ilyen monstrumot is 6.6s alatt repít 100-ra, és majd 240-et megy végben. Akkor mit művelhet ez egy 5-ösben?! Hátborzongató belegondolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12740 üzenetére
Hát, ha egyszer beleülsz egy ilyenbe, és vezeted is, akkor automatán megfogalmazódik a válasz a fejedben.
Van az a reklám, amikor a Megan -t akarja venni a faszi. Kérdezgetik, hogy miért kell neki ez az autó, mindenre neme fele. Utána megkérdezik, hogy egyáltalán szüksége van e rá. Erre azt feleli, hogy "nincs, de kell nekem"
Nah, kb. ez is olyan.Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #12741 üzenetére
Még "olyanabb". Képzelj el egy zsír új F10 535d-t.
És nem is megy olyan rosszul, persze ha jól nézem ez E60, de ugyanolyan lehet...
Hétköznapokra nem is kell több, sőt így nem is szabad nyomni neki, mert hamar megdöglik.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Bubu79
addikt
Nesze nektek E60 [link] Cicaszemek mi?
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz Bubu79 #12743 üzenetére
Ejj, már láttam ilyet itt Bp.-n is, igaz Golfon. De valami gusztustalan.
Keldor papa: Igen, és ez még a régi motor. 272Le/286Le és 560NM/580NM. De ennél is az ECU kisebb módosításával lazán megvolt a 350Le, ami szvsz brutális. Az új modell már 306Le -s, és 600NM áll rendelkezésre. És akkor még hol a chip...mondjuk már fölösleges lenne, ez a nélkül is egy vadállat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Bubu79 #12746 üzenetére
Ritkaság, de ebben egyet értünk. Sima gyári lökösökkel katasztrófa...MPackal nekem tetszik, csak ne kellejen beleülni.
Keldor papa: És ez csak egy ratyi 6 hengeres diesel. Mondjuk itt már van overtuned elég rendesen. Váltó nem is értem hogy bír ki 756NM -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12749 üzenetére
Majd ha megtehetem, és 100k km alatt is megtudok venni egy ilyen autót, akkor gondolkodás nélkül beruháznék rá.
Ez nem lóerő és NM -ről szól. Ha megszoksz valamit, utána már nagyon nehéz beleülni egy gyengébb autóba. Lásd a 28i -t, a gyengébb autókba förtelem volt beleülni. Most, hogy többet vezetem az A6 -ost, a 28i -t is szenvedés vezetni. Ha az ember hozzászokik ahhoz, amit egy 300 lóerő feletti autó tud, és utána beleül egy 200 vagy 150 lovasba, olyan érzése lesz kapaszkodó előtt, mintha 1500-as zsigával indulnál neki. A vezetési élmény ez után már gyengébb autóban majdnem nulla.
Jah, és veszélyes is lehet. Ha hozzászoksz, hogy az erősebb autóval x idő alatt tudod abszolválni az előzést, akkor egy gyengébb autóval ez még veszélyt is hordoz. Én már jártam így a 2.0 Mondeo -val, még volt időm visszasorolni...
Meg gondolj bele, egy ilyen dupla turbos diesel annyit eszik mint a 320i -d.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!