- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12199 üzenetére
Nekem most 7.8l/100 -on áll, de ebben van Budapest, sok szerpentin Pécs felé, BMW találkozó( ), és autópálya, 130-150, egyszer Szekszárdról éjszaka hazafelé volt az, hogy ami a csövön kifér, akkor 240+. Szóval én sem panaszkodok, bár nem ez sem 5.5l.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12202 üzenetére
jo de neked jobb a teljesítmény az 1500kg.hoz.meg nincs baja a kocsinak.
én félek a 6hengertől, alattam 12öket fog enni. .
nem kéne...
azé vicc plusz 100 lo és -1literes átlag.
zamárdiba lehet lenézünk amugy.még kérdéses munkátol függ.
m43b18 elég nekem.az is chippel 125 lo mire nem elég.vagy max az 18is.nem kell 20as hiába 6henger szép hangja lezbálja a fejem.pláne ha nem vanos m50 csak.
de mint írtam ebből az m40ből is 115lovat ki lehetne hozni.és akkro tudom mi mikori mit bír enm kéen cserélni.megnyugtatóbb érzés.mndjuk azért 400k.t mint kolléga nem tolnék rá. a felét is sajnálom.mégis 17 éves.tényleg a tied 10 éves nemde?ha lenne egy 300k.s szervízszámla mit tennél??eladod hibásan??vagy megcisnáltatod és örülsz?
5.5re max dízel képes.olyan benyás bmw nincs ami erre képes lenne pláne 200loval.
dízelesnél is eléggé rezeg a léc az 5.5nél.318d talán.de akkor nyugiba mentél.de mondjuk az csak 143ló.nekem elég is lenne ha hozzámvágnáka modellfrissiből.az uj 7es böszme nagy.de fehérben krompakettel egész jol néz ki.fekete vesével.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12203 üzenetére
Hát, a motornak nincs baja, az kimegy a világból. De úgy néz ki a szervo teljesen behal, szépen lassan. Eddig 1500-as fordulat fölött 100%-os volt, alatta volt csak gázos. Most már így se nagyon akar működni, és sajnos nem a pumpa nyikorog. Bár még mindig reménykedek, hogy csak a pumpa tengelye szorul, akkor van itthon egy teljesen jó darab, vagy ezt még meg lehet perselyezni, az is segíthet. Ha nem, akkor ez megint 150k-s szerviz lesz. Igaz, mást nem is nagyon költöttem rá az évben, sőt, semmit se. Csak az olaj ára, és a szűrők. Ezt meg mindent itthon cseréltük ki, tehát no munkaköltség. (ejjj, de jól jön, hogy a sógorjelöltem autószerelő )
Persze, meg fogom csináltatni, még ha lassan 11 éves is. Van itt egy gyönyörű E34 530i V8, most vette a srác. Ő is ráköltött 500k-t, de mintha új lenne. Nem szólom le a régebbi autókat, főleg hogy még mindig nagyon tetszenek. És az E34 ültetve, M Packal is gyönyörű. De már tényleg nem marad sokáig, most az Orosz bankok is fogják a pénzt, addig a cég is megvan lőve.
A 163 lovas 320D elmegy 4,6l -el is, közúton, és autópálya 110 -ig. 5,6 -os átlag simán hozható.
Szerintem csináltasd meg szépen kívülről, esetleg másik motor bele? Vagy az túl bonyolult?Ha nem lesz jó addigra a szervo, tuti nem megyek Zamárdiba. Mikor lesz?
Én néztem, az enyém 240 fölött, végig padlón 23 litert kér.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12205 üzenetére
na akkor az enyém anno régen 160-190 között nyomodva 4en 14 nem is sok.az már elég tisztes.
Hát nem tom. a motorgenerál 150kba benne lenne.
másik motor meg 200 fölött.feketén.
18is m42 menne bele.
de annyiért már lenne másik e36.700k körül.enyém elmenne 400ért, max egy géptetőfény kell rá.(vagy folymaatbana karbonfolia)
Hát ezek szerint be kell vállalni mert utána meg fogja érni a dolog.
szerencsére nekem a szervo rendben.
hát 4.6 163 loótól.franc tudja biztos.majd ha lesz mutatsz screent.
zamárdi aug 6-8.
kb 100bol ittlnne ebayről németből német minőségben félig gyái cuccokbol ami kéne most hozzá nekem.cakk pakk.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
Üdv!E36 320ci klíma nélküliben,merre lehet a pollenszűrő?
A logikában semmi sem véletlen!
-
dragonfx
veterán
válasz hoby36 #12209 üzenetére
szerintme minden e36ba amiben nincs ugyanott.a tüzfal alatt, a motor mögött.elég macera kiszedni és a betét nem ámítás kb 15-20e bele.
én 1x kiszedtem olyna dzsuva volt ott. .már persze ha hozzáférsz a mocitol."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Cxgrav
senior tag
Szerintetek ha a sima 55w H7 izzó helyett, berakok egy xenon gázzal töltött 100w H7-est, akkor cirkuszolni fog a computer, hogy kiégett az izzó, vagy hogy rossz izzót raktam be?
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12207 üzenetére
Persze, azért a nagy moci padlógázra rendesen horpasztja a tankot. Gondolj bele egy 850CSi V12 mit művel 300 körül.
A szervo E39 betegség sajnos, lesz pénzem/időm rá, megnézetem rendesen, megcsináltatom.
Jah, pont ez az. Lehet venni már egész jó E36-okat, bár bonyolult. Ami jól néz ki, az 1 milla körül van. Jó kérdés ez, Te tudhatod csak, mire akarsz ráhajtani. Bár Neked Coupe való, arra kellene ráhajtanod.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12213 üzenetére
nem feltétlen.erre rájöttem.barátnőmnek coupé a cordobája avgyis 2 ajtós.és hiányzik a másik ajtó.műár megszoktma kicsi poggyáaszt nema csomitaróba rakom hanem hátsó ülésre.meg ha 3. személy jön ülés nyitogatni áhhh annyit nem ér a coupé feeling.
Hát ja van 500é e36 ami valszeg enm tul jo 300at rá kel költeni az 800.
van e36 1-1.2ért...és mi a grancia ebvben mindne cosdás uj és tökéletesne jo és smemit nem kell rákölteni?avgy cska szimplán tulűárazza az eladó és ez is belenyult xar lehet.
inkább az olcos és tudom költeni kell rá.de ez se bizti mert lehet tényleg megsorultságbol adják el.nagy a lutri kockázat.ez nem tul erős nem tul jol fogyaszt de tudom mi a cserés rajta.
egy ujjal ezt nem tudom.
tudom ez nem 2 datrabbol van nem otthoni motorcserés, nem driftre használták....stb...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12214 üzenetére
Ezt meg kellene venned.
Ez is szép, de biztos rommá lett hajtva és driftelve. Nézd csak meg a cserelistát. Az első fehér hatványokkal többet ér. Ha költesz arra fehérre, simán meg lehet csinálni. 1 millából kijön a sötétítés, fekete felni, lámpacsere, oldalsó tükrök cseréje, és a hátsó sárvédő. Ritka az első tulajdonosos E36, és ez nem gyorsulásokra volt használva, ahogy nézem. Szerintem nagyon meggyőző. És a fehér-feket párosítás is nagyot üt ám.
És a 28-as motorral az életben nem lesz bajod, 9l -el az is elmegy lazán. Megy is mint a vaddisznó, és már az adója se magas, a hangja meg gyönyörű.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #12216 üzenetére
Életben nem venném meg. Széthajtott, mert ezek többsége mind az. Egy ilyen M tech-es motor javítása felér az autó árának a felével. A 107k km meg hatalmas LOL, etessenek vele mást. Elég csak ránézni a bőrülésekre és a kormányra.
Megsúgom azt is, csontinál bőszen tekergetik vissza a már amúgy is visszatekert órákat.
E36 M3-asok közül ezt már meg szabad venni.
Talán ez, egy komolyabb átvizsgálás után.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12221 üzenetére
Figy Dragon. Nem autózol sokat. A 20i se eszik sokkal kevesebbet városban, mint a 28i, hidd el nekem. A fehéret azért mutattam, mert az tuti vétel, gondolj bele. 96 óta első tulajdonos?! Ritka az ilyen, és látszik is, hogy nem versenyautónak volt használva.
Ezek coupe -k, Teee. Nem azt mondtad, hogy nem kell coupe?Egyébként auto váltót megértem, az tényleg negatív dolog. De azt leszámítva akkor is brutális darab.
Ha iS, akkor inkább ez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fireproof
őstag
Szerintetek lehet még találni jó állapotú E30-ast?
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12221 üzenetére
Ezek a coupék nem tudom, de elég macerásak. Nekem az ilyen autókról mindig a lada samara jut eszembe, ahol be kell mászni a hátsó ülésre. Nem a legjobb, és én sem szivesen ülök bele ilyen bemászós kocsiba. Egy sedan viszont tök frankó, és bár saját vélemény, de jobban is néz ki.
Az enyém pl ez : [link]A coupékat viszont az előbbiek miatt alapból nem néztem vásárláskor.
A kötelező biztosításhoz meg érdemes úgy megkötni, hogy vidéki kisvárosba átjelentkezel. Nekem 40k-val kevesebb így évente a díj, igaz A0-ban ...Itt van pár jó sedan :
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12223 üzenetére
elhiszem jó de fehér.ja és kell napfénytető is.amit sajna sokan tolotetőnek írnak be és így nem adja kia kereső.
fekete, kék, piros.ezek játszanak.
20i 12öt eszik.
az m43b18ba bízok.
szerintme az 18is se eszik 9nél többet.Ez az 18is fain néztem csak külföldi...+300k még.annyit már nem ér meg.
melobol kapkodva írtam csak.
ez ...de nincs napfénytető
ezen kívül értelmes darabot nem találtam.
ezzel mi a baj?
ütös de ennyiét18tds köszi nem kell mégha jol is fogyaszt.azt még aze nyémmel is letolom lehet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12227 üzenetére
mert ujabb széria.ennyi a kulcs.
Hát ja még ha 300k.t is kell rákölteni akkor is megéri.csak sajna ennyi nincs rá.
de elhülök hogy 1milla körül van jo e36.ami meg is felene.lehet mégis cska megérné 300é ezt megcisnálni. ....
500ért is lehet elnyomnám az enyémet ha ügyes vagyok.kereskedésbe kérdeztem 300é azonnal bevették volna."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mh197
senior tag
válasz Gebriel #12230 üzenetére
Azért az 1.3 az elég alacsony. Inkább valami más bibi lesz ott... A kinézetből/km -ből nem hiszem, hogy valós lenne a 206, de ezt mindenki döntse el maga. A visszatekerést meg pont ilyen értékekere szokták csinálni. Régebbi évjárathoz picit 200 fölé, újabb E46 -hoz meg 160-180 közé. Csak, hogy úgy tűnjön, hogy reális. Ennyivel ár alatt venni nem hiszem, hogy hibátlan autót lehet, így később tuti lesz vmi szerelnivaló benne.
Ja, amúgy a TDS-ek tényleg nem mennek, de fogyasztásban a legjobbak az ilyen idősek közt, és az E36-ok közt.
Az enyémnek annak ellenére, hogy megcsinálták az AC pumpa vezetékét, még mindig olyan néha, mintha nem kapna elég naftát gyorsításkor. Lehet veszek bele egy másik AC-t majd, hogy tuti kizárjam ezt a gondot. Pl ha rátolom a klímát, főleg akkor szokott olyan akadozósabb lenni gyorsításnál, valszeg annyi naftát nem képes áttolni a szűrőn már a pumpa, hogy eleget kapjon az adagoló.Valakinek eladó hibátlan 318 tds AC? Esetleg újban tud szerezni?! Írhat privit, de csak ha földi árat mond rá, mert aranyárban nem érdekel!
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #12232 üzenetére
a lkösön kívül smemi kivetniovalot nem látok benne de kevés aza ló ennyi kg.hoz.
az m.es lökös kb 70ből rajta van.ez kéne de mér szürke.bármi más lehetne. .jo lenen mit javítani de ennyiért m43b18.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12235 üzenetére
Szűrőcserék már mind megvoltak. Tudod, rátoltam eddig 300k fölött.
Szerintem AC lesz a ludas, az akarja már beadni az unalmast. Lehet nem tett neki jót az összeérő vezetékek...
Még majd keresgetek, hogy van-e vmi más akadályozó tényező, ami miatt nem kaphatna elég naftát, de sztem ott lesz a probléma. Ha az adagoló lenne szar, akkor mindig gyatrán menne, és nem lennének olyan pillanatok, mikor nagyon megy, és hosszabb gyorsítás után nem kezdene el akadozgatni, hanem már az elejétől akadozna.Az szerintetek normális, hogy egy 318 tds-nek klímával ebbe na melegben 140 km/h a vége ? Igaz nem húzattam ki rendesen minden fokozatban, de a vége ennyi volt egy elég hosszú egyenesben padlógázzal, klímával. Klíma nélkül megy többet is, de úgy még nem próbáltam mi a vége.. Majd nemsokára megnézem azt is, csak próbaképp.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
na ne szorakozzunk 140.
enyém még mikor nem krákogott vitt 200.krákogva is 185öt ora szerint.
mondjuk én nem probálnám be már mostanság a 185öt. az 50e.
az 3 hétvége a balcsin.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
De az egy benyás 6 hengeres gép volt, ez meg egy TDS, ami igaz megbízható, de nem az erejéről híres. De a 140 erősen LOL, ott óriási probléma van. Szvsz, ma egy VW Vento TD-vel mentünk közel 650km -et, az csak 75 lovas, de óra szerint megvolt a 190. Az átlagfogyija is brutális lett, 4,5l -re számoltunk.
Don't Tread On Me
-
mh197
senior tag
válasz MPowerPH #12240 üzenetére
Na pont ez az, hogy ez nem egy benzines, nem is 6 henger, és összesen 90 ló az ereje az 1360 kg-hoz.
A 140 klímával nekem is kevésnek tűnik, ezért is lesz majd megnézve, hogy mi a szitu vele. Nem hiszem, hogy az adagolója lenne a gond, mivel pöccre indul bármikor, akár meleg, akár hideg a motor. Alapjárata szép, nekm ugrál, szép egyenletes. Talán a turbó?
Amit mondjuk még nem tudok, hogy ezekben az AC pumpák csak egy szimpla kis szivattyúk amik csak szállítanak, vagy nyomást is tudnak előállítani?
Ami még eszembe jutott hiba forrásként az esetleg a porlasztó csúcsok. Bár ha azok lennének, akkor meg az alapjárat se lenne jó. Szóval amint meglesz a hiba forrása, majd megírom. Csak nehéz lesz megtalálni, mert az autó megy, csak nem annyira mint kellene, és macerás megtalálni ilyenkor, hogy mi a baj. -
mh197
senior tag
Nos, picit utánnaolvastam a témának neten. Több embernek is volt hasonló problémája, és a hiba kok a következők lehetnek:
Legvalószínűbb : MAP sensor hiba , vagy AC pumpa elhasználódása.
Kevésbbé valószínű EGR szelep elkoszólódás, illetve annak hibája.Ebből a 3-ból lesz vmelyik. Érdekes, mert pl azt a hibajelenséget is megtaláltam, amit tapasztalok is, hogy ha picit visszábbveszem a gáz, nem padlóig nyomom gyorsításkor sokal jobban gyorsul, tehát vmi ezzel a MAP sensoros dologgal lesz majd..
-
dragonfx
veterán
tünjél már innen te árulo!!!
milyne szakadt e36??mér kell általánosítani??
azért mert az enyém olyna amilyen, rengeteg pöpec e36 van, ami kinézetre gyorsuláűsba földbe döngöli a te xar alfádat.
Amugy ha esetleg körülnéznél a hazsnaltpiacon látnád milyne példányok vannak és emnnyiért akkor tudnád az enyémre se illik az hogy szakadt.átlagos korának megfelelő állapotú.
Nem is tom mint csalódótt ex-bmw tulaj minek jössz ide beböfögni a hülyeségeidet.A következő ugye az lesz hogy azt mondod az össszes 46 xar, mert lassan ugye azok is 10 év könryékiek lesznek??
na mér hány éves is az az alfád??
Ott kezdjük ilyen korban nem is látok annyi alfát mint e36ot majd, ez kb mindent elmond, mert a bontóban lesz mind. .de azért nyugodtan reagáljál rá és pártoskodjál mellette.a bmw mindig fényévekkel jobb lesz mint egy alfa.140nél mindneképp többet kell vinnie annak a tds.nek.De tény a 90ló ahhoz az 1350hez rengeteg.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
mh197
senior tag
válasz MPowerPH #12246 üzenetére
Ma piszkálgattam azt a pici kis MAP szenzort. Ez alatt azt értem, hogy fogtam és belefújtam egy embereset. Nos most egy picit jobb lett. Ráadásul mikor megvettem, és elvittem szerelőhöz, emléxem, hogy a csöve nem is volt a helyén. Gondolom már régebb óta szar lehet az a szenzor, és lekötötték, hátha úgy jobban megy, de nem.
Nézek majd bontóban vasárnap ilyet, meg EGR szelepet is, hátha akad vmi jó példány, meg ahogy néztem, van az EGR szelepnek is egy vákumszabályzó elektronikája. Na abból is venni fogok sztem egyet. Bár a szenzorokból inkább újat fogok nézni, a szelepből meg lehet bontottat, de lehet az is új lesz, az árától függően.
Most mikor a befújás után próbáltam, fényévekkel jobban ment, már ennyitől. Lehet telement az a kütytű piszokkal, és azért nem mér helyesen, és hülyeségeket küld a comp. felé. -
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12248 üzenetére
Egyetértek abban, hogy kell egy jó alap, lehet az leharcolt is, de az a lényeg, hogy tudd, felmérni, kb mennyit kell rá költeni, lehetőleg motorikusan a fődarabok hibátlanok legyenek (dugó, hengerfej, főtengely, váltó, difi, elektronika), és akkor a többi sallang, meg a karosszéria is cserélhető, javítható. Én is így választottam kocsit, és apránként már kezd összeállni hibátlanra. Igaz az eleje nagy szívás, meg sok hibakijön, de ha jól és jó alkatrészekből javítod, akkor tuti lesz az eredmény. Nemmondom, hogy ez így olcsóbb, mint megvenni egy drágább kevesebb hibával rendelkező autót, de én nem vagyok az az összerakom a péntzt, aztán majd 50 évesen veszek egy új autót, na meg így ebben a verzióban tudom, hogy tényleg eredeti alkatrézek vannak benne, és jól össze van rakva.
Ezért egyetértek abban, hogy ha másik jó alapot tudsz venni, akár leharcoltat is, azt is nagyon tutira meg lehet csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab