- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11151 üzenetére
én meg már nem harcolok, hidd azt igazad van.tulajdonképpen lexarom. ...az 5ös mindig középkategória volt és lesz is.ezt akár a bmw szalonba is megkérdezheted.aztán inenntől hihetsz bármilyne cikknek meg hiedelemnek, avgy beképzelésednek, egyéni szoc. prob.
Nekem amugy sme kéne 5ös mi a faxnak.3as coupé de abból az elöző 2 széria.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11153 üzenetére
ok és akkor az 1es az a3at hova pozicionálod??
egy a4, 3as sima alsó közép.az is mutatja ezt hogy mennyi fut belőle.
én nem így látóm, dehát ez van.biztos a bmwgyár a hülye meg én.
amugy ezzel azt mondod kb hogyha egy 130i telerakod full extrára kb 15+ba fog kerülni akkor ez attól már felső kategória??....ezt te se gondolod komolyna ugye hogy az ára mondja meg.
tessék honda accord milyne kategória??6ért már viheted.meg mazda 6ot 5ért.és milyne kategória??..simán közép.de ára alapján alsó lenne ha a bmw.ből indulunk ki.ilyne alapon az 1essel kéne összevetned.de közbe meg az 5össel kell.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#40835072
törölt tag
kijött a 2010 es bmw 5 ös!
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11155 üzenetére
"egy a4, 3as sima alsó közép.az is mutatja ezt hogy mennyi fut belőle."
Alsó közép az 1-es BMW talán. Az hogy mennyi fut belőle, csak azt igazolja, hogy az embereke milyen 'szegények' Mo.-n. Mindenki sír, de azért az új Mondeo/Passat/3-as BMW mindig belefér.
A BMW-nek nem nagyon van alsókatos autója, ezt kell belátni.
"én nem így látóm, dehát ez van.biztos a bmwgyár a hülye meg én. "
A BMW gyár biztos nem hülye, nem tom hogy kevered azt ide, nekik semmi közük az eladásokhoz és a marketinghez. Arra a BMW külön részleget tart, a gyár csak összerakja az autókat. Azért ennyit már Te is tudhatnál. Egy 3-as BMW hiába drágább(a 316i nem drága...) mint egy Mazda 6, Mondeo, Passat, Accord, egy kategóriába tartoznak. Ezek mind felső közép kategóriás autók lettek az évek során, prémium modellek mind. 2004-ben még ez se így volt, sok autó kategóriát lépett, részben az ára miatt, részben a szolgáltatásai miatt. Az 1-es BMW közép-közép kat. inkább, mint közép alsó.
És mivel az E60-nak köze nem volt az E65/E66-hoz felszereltségben és méretben sem, a hátul ülőre se lett akkora figyelem fordítva, így az E60 a 7-eshez képest nagyon le volt csúszva. Míg az F10 majdnem teljesen megegyezik az új 7-esel, csak minimális méretbeli különbségek vannak, extrák terén ugyan azt szolgáltatja, sőt még többet. A 7-es BMW-nek van egy presztízse, ami őt 7-essé teszi. Mostanra majdnem már csak ez a presztízs maradt.
Szóval ha úgy nézed teljesen normális ez a kategória ugrás, de érezhető az, hogy óriási hangsúlyt fektettek a minőségre, E60 puritánnak tűnik ehhez képest.tankagogy: LOL, de jó hogy már hónapok óta erről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11158 üzenetére
Na ezért drága nálunk a BMW mert egy 1-es az alsó közép kategóriába van sorolva.
Egy 3-as BMW hiába drágább(a 316i nem drága...) mint egy Mazda 6, Mondeo, Passat, Accord, egy kategóriába tartoznak. Ezek mind felső közép kategóriás autók.
Na azért ne esünk már át a ló túl oldalára. Ha egy 3 felső közép akkor az 5-s, 7s-?
1 alsó
3 közép alsó az A4 is ide tartózik...
5 közép felső
7 felsőDragonfx alapból szvsz nem mond, hülyeséget csak a fogalmakat keveri.
Én egyet értek vele.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #11164 üzenetére
Így van.
Az 1-es hogy lenne már alsó, mikor oda tartozik a Corsa, Swift meg a hasonló kis mitugrászok?! LOL, ne viccelj már.
A4 egy Passat szintű autó(bőven...), a Passat meg közép-felső kat.-ban van. Olvass utána plz.
5-ös az már rég felső kat 14milla+-os árral, a hetes meg felső-felső. E60-as is már felső katos volt inkább, annak a legalja. Míg az E Merci feljebb volt egyel."Egy 3-as BMW hiába drágább(a 316i nem drága...) mint egy Mazda 6, Mondeo, Passat, Accord, egy kategóriába tartoznak. Ezek mind felső közép kategóriás autók."
itt én fogalmaztam rosszul, most vettem észre. A középkategória felső részét foglalják el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11165 üzenetére
Tibi én az A4 közép alsó kat. soroltam nem aslóközépbe nem ugyan az.
Bakker BMW001 nem a M.o pénztárcájához mérd már egy autó kategóriáját.
És ne legyél már ennyire elvakult, hogy a 7-t, 5-t egy kategóriába sorolod, mert neked 5-van."Az 1-es hogy lenne már alsó, mikor oda tartozik a Corsa, Swift meg a hasonló kis mitugrászok?! LOL, ne viccelj már."
Szerinted akkor hatalmas kategória különbség van egy Corsa és 1-között?
Nem a kocsi ára határoz meg egy kategóriát.
hely használta, kényelem, stb....[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11166 üzenetére
Olvasd már el ezt a cikket. A Mondeo felső közép kategória... Akkor a 3-as BMW hogy lenne már alsó közép??? LOL, ne csináld már ezt, ne lépj Dragon szintjére.
Az E39 még simán középkategória volt, úgy mint az E60. Az F10 viszont óriásit ugrott minőségben és vételárban is, az F10 minusz pár cm majdnem egyenlő az új 7-essel. Ezt értsd már meg Te és Dragon is, E60 köze nem volt az E66-hoz, óriási minőségi különbségek voltak. A Corsa az alsó kategóriás autó, nem is kell ide hozni. Nem csak az ára határozza meg, mondtam is. Kiemeltem azzal a mondatommal ,hogy az F10 megkapta a 7-es kiváltságait. De ha egy autónak a kezdő ára majd 4 millát ugrik, az azt jelenti, hogy már más rétegnek készült.
Nem a pénztárcához mérem a kategóriákat. Az A4 az alsó kategóriában közepes szintű autó?"Tibi én az A4 közép alsó kat. soroltam nem aslóközépbe nem ugyan az."
Aham, akkor Audi A4 -el egyenlő egy Dacia Logan. Végül is majdnem mind1, alig van köztük különbség. Ejj, ekkora butaságot, hogy lehet mondani, hogy az A4 az alsó kategória közepe??? Akkor az A3 lenne az alsó kategória alja, jah persze, Swift ellenfele. Az A2 meg hol lenne?
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz Gebriel #11166 üzenetére
mi itt szimplán méretről beszélünk, nem az áráról. ettől függetlenül érdekes világban élhetsz, ahol egy 4.7m-es autó a középkategória alja neked. amerikából fórumozol, vagy mi?
ha az áráról beszélnénk, akkor simán lehetne középkategóriás is az 1-es bmw.
na mindegy, van jobb dolgom is, minthogy arról vitatkozzak, milyen kategóriába sorolható be egy autó.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11169 üzenetére
A cikk második mondatta után már nem is olvastam tovább..
"Ebben a kategóriában már elvárásnak számít a tempomat, az ülésfűtés és a tolatóradar "Nah most vagy Teneked vagy énnekem van szöveg értelmezési problémánk.
Én az A4-t Közép kategória alsó szintjére helyeztem és értettem.
A6 közép felső A8 felsőÚj 5-s és 7-s be végül egyet értek veled.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11173 üzenetére
Nem persze, vannak egyéb dolgok is, lehetne sorolni a biztonsági cuccokat, egyéb kényelmi extrákat is.
De most abba gondolj bele, hogy fullos A6 4.2 quattro, és 1 dolog nincs benne? Na mi...hát tempomat! Egy ilyen autóban. Szvsz, állam az földig ért.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
joshua7
veterán
Én így osztályoznék:
Mini - C1, Aygo, Fiat 500
Alsókat - mostani Swift, Corsa, Polo, Jazz, Fiesta, A2
Alsó-közép - Cee'd, Golf, Focus, Civic, 1er, A3
Közép - A4, 3er, C-osztály, Passat, Mondeo
Fölső-közép - A6, 5er, E-osztály, C6, Legend
Fölső/luxus - Phaeton, 7er, A8, S-osztálySemper Fi
-
keIdor
titán
válasz joshua7 #11177 üzenetére
Lehetne ezt még fokozni is: A1, A5, lesz A7 is. Hova megy a BMW Z4, vagy a 6-os?
CLS, CL Merci? Vagy a Ferrarik, Lambók, R8, Maybach?
Ha akarna az ember akkor csinálhatna 10 osztályt is, csak ennek szerintem semmi értelme.Vannak sport kocsik, csapott hátúak, coupék, sedanok, cabriok, suvok stb.
Ezeket érdemes külön bontani.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
MPowerPH
félisten
Azért vágott hátba, mert minden más extra benne vagyon. Pont csak a tempomat hiányzik. TV, DVD, el. memóriás masszírozós ülések minden... És pont a tempomat, ami egy filléres dolog szerintem. Most azon vannak, hogy elviszik az Audihoz, szereljék be utólag. Legtöbbet autópályán van használva, apa se fiatal már, munkatársa még öregebb. 60 év fölött autópályán nekik sokat segíthetne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11183 üzenetére
tudod mit.tedd ki aláírásnak meg higgy rólam amit akarsz.
az 5ös bmw 5ös bmw marad még akkor is nitrohajtást rakszbeletanollal hajtva meg hidrogénnel.45millióért.
így van besorolva és kész.
5ös bmw középkategória az legyne az e34 vagy f10....felőlem vehetsz akármilyne 5öst a jövőben akkor is csak egy középkategóriás autod lesz és egy 7es bmw.ből csak egy nagyot köpnek rád presztízsbe
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
bár az új automata váltó fura.
-
dragonfx
veterán
Nesze nektek alsókategria....enneka turbos benyásnak mindig varázsa lesz.a faxnak kell 3as coupé meg m3, meg 7es meg f10....meg Q9...H8...ez üt ver mindent.
meglehet nézni a többi videot is....tessék megnézni...
lehet béna az m3 soffőr.de 80ig leugorjaazért ezzela kipufoóval eléggé ütős.jó biztos lehetne jobb hangja is.
amikor 150 felett lelépi az m3at az durva.. ..és a ahng elárúlja itt biza csutkára tolja a gázt az m3.
hihi ...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz keIdor #11188 üzenetére
ez sme arra való de ha akarod megmutathatod.
ja és ha egy 3asba elférsz egy 1es coupéba is elfogsz.azért a menetgörbe nem smemi.mikor a gallardo mellől indul 4.be 30ról vagy ilyesmi...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Nem tudom láttátok e már, ha nem akkor csapjátok HD-ba és élvezzétek. Szépen megdolgoztatják. Eszméletlenül gyönyörű a hangja.
-
Sipi16
senior tag
Nagyon ott van csak azt mondaná meg valaki, hogy mitöl ilyen bátrak ezek a svéd közúton...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
senior tag
válasz keIdor #11198 üzenetére
Nem is a veszélyesség hanem itt a gyoshajtás 1800-tól indul 50k. Ismeröst 50-es táblánál 56-nál ennyire büntették.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Milyen routert?
- YouTube
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Dragon Age: Origins
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...