Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz keIdor #11700 üzenetére
Valamire emlékeztet engem is de nem tudom megmondani hogy mire.
Aston Martint koppintani nem gáz mert azok is valami hihetetlen szépek. (pl DB9)ps.: Kösz a képet! Akárhogy is nézem nem tudok vele betelni! Olyan mint ha most rögtön fel akarna falni!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Sziszka_88
tag
Viszatérve a hangra meg az üzemanyagra , mostmár jobban megéri talán hosszú távon dízelt venni , és egy dízel sor6-os is gyönyörűen szól esetleg V8 dízel
Ez az M5-meg.....iszonyat
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
csak m.esbe néz ki jol az uj 5ös.
dehát majd az eladások megmutatják kinek mennyire tetszik.ízlések pofonok.Az M1 meg érdekes lesz.az 135i így is 306 lóval nyomában van az M3nak.ha még rátolnak egy tuningot joeséllyel le fogja nyomni a nagyobb tesot.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
-
Vangelis
nagyúr
Ki keresett itt 7 es verdát?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
-
Gebriel
veterán
válasz Vangelis #11707 üzenetére
Nagyon jó árban adod az autód.
Kategóriájában a legjobb ajánlatErre esetleg valaki? Nagy segítség lenne.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #11710 üzenetére
ez nem az övé.csak ajánlotta nagysága miatt gondolom neked.
hát a szériafelszereltségről talán a wallis infot.
Neki e46 320i.je van.Az a gond a felhuzott 35i.vel az M1 esetében, hogy azt egy mezei chippel 80k.ért bárki meg tudja csináltatni, és smemi extra eőrt nem ad ugymond az M jelzés.jo irták hogy tényleg kuriozum lesz és valszeg gyüjtők veszik majd meg, de akkor is.legesélyesebb egy e46 m3 motor lenne alá.az szívó is,nagy cm3 is, és erőben nagyságban alatta van a két nagyobb tesonak.
Egyenlőre úgy néz ki az M5 kiváltsága léesz csak a feltötöltött motor.
Egy chippelt 35i és egy e46 m3 mocis 1 es kasztni versenye érdekes lenne.nem bizti az utobbi nyerne.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #11711 üzenetére
Tudom, hogy az nem az övé volt.
Ez a Vangelisé. -
MPowerPH
félisten
Lesz kis motortuning, de nem az lesz a fő fejlesztés. Kap biztos egy jobbféle futóművet, ültetve, diffúzort, sportosabb kipufogó rendszert, erősebb fékeket.
Egyébként a 35i motor kapja meg, ez biztos. Az M nem csak a motorban különbözik, sejtem lesz is rá jó optika.
Úgy néz ki csak finomítanak a motoron, 326 lóerős, 450 Nm, és megkapja az új hétsebességes duplakuplungos váltót is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
326 lovas 35i most is elérhető.a 7esben az van.
bmw performance pack ez a neve amiért felárat fizetsz és felchippelnek rajta +20lovat.fantasztikus növekedés. .gondolom van vagy 300k a felára.
egy mezei chiptuning 80k.ból duplát dob rajta."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11721 üzenetére
Azért azt sem árt tisztázni, hogy a mezei chiptuningosok nagy része hozzá nem értő kókler fasz. Ha vesz valaki egy sokmilliós új autót aminek 2év alatt tönkremegy a motorja a szar chiptuning miatt majd megérti a tisztelt vevő miért csak xy lóerőt szavatol a gyár meghibásodás nélkül.
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #11722 üzenetére
Jaja, ez az amire a gyár garanciát vállal. Van a gyári plusz tuningrészleg, kisebb átalakításokkal biztosan lesz Hamman vagy Hartge M1 -es is.
De mint mondtam, a 135i már magában is elég erős, megkapja azokat a dolgokat amiket leírtam, és pályán a sima 135i -t kenterbe veri. Meg ugye az új váltó is sokat dob a teljesítményen. Mondjuk nem értem, miért nem a 8 sebességes automatájukat használják az M szériánál.Keldor papa: Elég erős a hasonlóság.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ma érdekes dolgokat hallottam. Srácnak 320D-je van, még E46-os, ő mondta ezeket. Ugye nálunk a diesel autók erősen romlanak, ugyan azon hibákkal. Az Osztrákoknál és a Németeknél nincs ilyen probléma, ott egy diesel autó szervizelése majdnem annyi mint egy szívó benziné. Ugye ennek oka az országunkban forgalmazott ritka rossz minőségű diesel olaj. Eddig ebben nincs semmi újdonság. Ő is félt, hogy majd sok gondja lesz vele, de 120k km alatt nem volt probléma az autójával. Azt is megmondta, hogy miért. BMW-s szaki azt mondta neki, hogy 1 tank dieselhez adjon asszem 2dl T2-es motorolajat, ezzel kompenzálhatja a rossz minőségű gázolajat. Ugye ez egy plusz meló tankolásnál, sokaknak büdösen hangzik. Engem elgondolkodtat, hogy ez tényleg igaz lehet. Mármint, hogy használ.
Pár szaki véleménye erről?Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz Gebriel #11698 üzenetére
Na úgy látom választ erre nagyon nem kapok.
Igazából azért kérdeztem, mert hirdetések szerint pl 745i jobban fel van szerelve mint pl 730d.
Fogyasztásilag viszont kb 4L különbséget olvastam városi fogyasztásban. Na ez a mostani viszonylatban 1300-1400ft különbséget jelent 100km-t.
Tehát adott esetben egy meki menü ára.
Vélemény? -
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #11722 üzenetére
mondjuk eza tény gyári tuning az teljesen más.
Az hogy az M1 elveri az 135i nagyon én erre látatlanba amíg smemi info az M1ről nem tnenék rá sokat.
Ha már választani kéne egy acs vagy alpina 135i és egy gyári bmw M1 közt én inkább előbbit választanám.egyedibb.
Ha jól tudom alpina 360 lóra pakolta fel, de ők ki is emelték ehhez már bontottáka mocit és kovácsolt dugattyúk miegymást tettek bele.Ez az adalékolás tuti nem örültség.sőt a mostani fogyimat én a benzinárával egyenesen arányos romlásának is tulajdonítom valamilyen szinten.ez van.
Gebriel>>én hanyolgnám a 7est de ahogy érzed. .még jo hogy egy majdnem csúcs benyás 45i jobban fel van szerelve.ez mindne autonál így a bmw.nél is így van.ha jól tom a 30d a belépője a 7esnek.
ma láttam egy fekete modellfrissis e39 5öst.valszeg dízel volt mert lefleé hajlo volt a kipufja.ezen kivül full m-packet minden.sötétíett bőr.stb.irot bitangul nézett ki.akkora befelé hajlo peres felnivel hogy az nem semmi. .érdekes e39 modellfrissi utáni benyásaiból értelmes állapota nem igazán van sok eladó.ez is bizonyítja azok elég jó kiforrott szériák.nem vagyok 5ös párti mert nekem nagy.pláne nem e39é.de feketébe mondjuk ezt elterelgetném.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11728 üzenetére
Sajnos ebben nem tudok segíteni. A 745i talán magasabb alapfelszereltséggel jött ki. Az a 4l különbség vegyesben van jelen, városban sokkal több. Szóval nem ajánlom. Egy tankolás között olyan 8000Ft különbség van, plusz a benzin-gázolaj árából is van némi plusz. Csodákat ne várj, a 745i egy V8-as benzintemető.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #11729 üzenetére
Annyi pénzért?
És hol van még a regadó
Annyiért inkább már ez. vagy ha már 5sBMW001
Benzin 745i
Fogyasztás (átlagos): 10,9 l/100km
Fogyasztás (városban): 15,5 l/100km
Fogyasztás (városon kívül): 8,3 l/100kmDízel 730d
Fogyasztás (átlagos): 8,5 l/100km
Fogyasztás (városban): 12,1 l/100km
Fogyasztás (városon kívül): 6,5 l/100kmHa nem tévedek Te is 528al eltudsz járni 8linyóval.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11731 üzenetére
Ez a gyári adat. Diesel simán megelégszik 8,5l-el, ezt tudom jómagam is. Az a 745i viszont nem. Ez alapján ne vedd meg, a 4l az garantált. De ha kened neki, akkor a V8 miatt +6 liter is befigyel még ehhez mérve is.
Az enyém sor 6, más tészta, nem beszélve arról, hogy 500Kg-val többet kell cipelnie annak a V8-nak. A V8-asok nagyon iszákosak. Lásd céges A6 4.2FSi, most már 13,4 az átlag, pedig nincs rugdalva. Nagy melléfogás volt...
A fogyasztás városban erősen LOL, enyém megeszik 12l-t, akkor a 45i 20-at lazán betol.
A 730D városban is elmegy 10l-el, diesel autó előnyeOlvass népítéleteket, mekkora fogyikat írnak 730D-re, és 745i-re. Néha jóval több mint 4l jön ki. Megéri átnyálazni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11734 üzenetére
Értem.
Itt 14,5---
"A budapesti forgalomban könnyedén legurít 16-17 liter üzemanyagot 100 kilométerenként, ám országúton 8,5-9 literből is el lehet közlekedni, autópályán pedig (a sebességhatárokat betartva) szintén elég neki 9-10 liter benzin minden száz kilométeren. A tulajdonos nagyátlaga egyébként 14,6 liter, ám ebben rengeteg budapesti közlekedés van."Itt a Tesztfogyasztás (vegyes): 25,8 l/100 km
"A lámpáknál letaglózó élmény mikor ez a hatalmas hajó úgy megindul, mint a jobb sportkocsik: a 6,3 másodperes százra gyorsulás magáért beszél" -
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11733 üzenetére
Vegyél akkor 740D-t, ha nem elég a 730D ereje.
Hidd el, tudom miről beszélek. volt nálam E39 540i, az majdnem ugyan ez a motor, csak kisebb kasznival. És 13 alá alig tudtam bevinni.
Szerintem ezt ne vállald be, óriási plusz költségek. Egy tankolásnál a 8500Ft az garantált lesz, bármit csinálsz.Ne értsed félre, jó motor a 745i. De önámítás lenne azt mondani/gondolni, hogy emberi fogyival el tudsz vele járni. Egy pár előzés kövér gázzal, már -1l, hiába spóroltál meg vele addig 0,4-et. A 730D-vel van tapasztalatom, vegyes átlag a 8,5, és városban se kér 10-nél többet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #11735 üzenetére
szerintem ha kihazsnálód az autó teljesítményét, nem csak eteted a lovakat potyára simán behúz 20at.nem mind1 max. 15 vagy átlag 15. .
ja ha meg már hetes akkor e38.
amugy ehhez a 745ihez ahogy a cikkíró is fogalmaz igen vastag tárca kell."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz !Overdose! #11727 üzenetére
Érdekesen hangzik.
"bár az igényesebb 2T motorolaj helyett adalékozza az üzemanyagot."
Nyelvtani kérdés. Az igényesebb ember, vagy a 2T motorolaj az igényesebb? És ez mennyire használ, segíthet? Milyen diesel adalékok léteznek, amik úgy minőségre megfelelnek? Nekem először furán hangzott, hogy egy 15 millás dieselbe adalékot kell nyomatni.
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #11740 üzenetére
Tök mindegy, hogy mennyibe kerül az autó... attól még a magyar diesel ugyan olyan szar marad. Az adalékkal az üzemanyagot javítod, ezzel pedig kíméled az autó alkatrészeit.
Nekem nincs személyes tapasztalatom ezekkel az adalékokkal, elvétve borogattam bele ilyet-olyat, meg nem mondom melyik használ jobban. Kis millióféle adalék van a piacon.
-
-
MPowerPH
félisten
Vényóccc az bizony muzsikál. De a 30D-ben is ugyan jók az ülések, és a hangok egyébként se jönnek be, síri csönd van. V12 -őt se nagyon lehet meghallani, pedig annak van nem kis hangja.
El kell dönteni, hogy benzintemető, de mellette mint a vaddisznó, vagy kicsit visszafogottabb menetteljesítmények mellett kis benzineseket megszégyenítő fogyasztás.Don't Tread On Me
-
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11736 üzenetére
Semmi baj nincs a 730D erejével inkább a felszereltség ami a 745i felé hajt.
Viszont egy kicsit elbizonytalanodtam. Ma beszéltem az egyik ismerősömmel akinek két 745i is volt. Mind a kettőnél elektronikai problémák voltak. Mindig kigyulladt neki egy hibajelző.
Kétszer nyúlt volna bele a rosszba
Gondolom ez kiküszöbölhető ha előtte, teljes átvizsgálást csinálok egy BMW márkaszervizben.?!
Most egy 1-es hajt és nagyon meg van vele elégedve.[ Szerkesztve ]