- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
Újrázhat a Pixel Tablet
ma Csak ezúttal dokkoló nélkül. A kiegészítő természetesen külön megvásárolható marad és elvileg érkezik az érintőceruza és a billentyűzetes tok is.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #12550 üzenetére
te itt is?
ajtók száma tul. képp mindegy
ezeket csak azért linkeltem mert a két véglet, kombi is szóba jöhet azokat talán nem forgatták szét a wannabe drifterek egyébként én más normálisabb verdát legalábbis hahu-n nem is nagyon láttam bár a 316 is kereskedésben van3 vagy 5 az is mindegy, kombi sedan coupe szintén, inkább a felszereltség a lényeg: ABS, 2 légzsák (min.), klíma, elektromos ablak/tükrök, ez a minimum, ha tempomat van az se hátrány, ja meg deréktámasz bár ez inkább opció mint feltétel
nem tudom h a bmw automatai milyenek, végső esetben aut. is lehet de bmw-el ugy vagyok ha az lenne akkor csak benzines és lehetőleg kézisnagyjából ennyi, egyelőre tájékozódás
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #12551 üzenetére
Ide írhat ex- és leendő bimmeres is. Valamelyik meg úgy is igaz.
Van pár 320i, meg 318is is akad, olyan nagyon nem nézegettem. Találni kéne egy tűrhető példányt, arra rátolni még 300-at, s patent lenne egy darabig. De mivel kb egy árban vannak a 316-osokkal, így tuti nem azt néznék. Hiába lenne izmosabb a mostaninál, szinte minimális
pluszköltségért nem minimális élményt kapnál. Szvsz.
Amúgy nem lesz egy könnyű szülés....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #12552 üzenetére
meglatjuk, fogok nezelodni, de elobb meg kell hirdetni a mostanit aztan a kereslettol fugg majd, hogy bele tudok-e vagni masikba, sz*rer'-h*gyer' a seatot se fogom adni mert az hamarosan kesz lesz es egy-ket esztetikai aprosagtol eltekintve patent muszakilag
van meg par vonal ahol nezelodok, de vonz a gondolat h bimmer tulaj legyek csak ugyis a kinalattol fugg, jo lenne kifogni valami idosodo ex uzletember verdajat vagy valami hasonlo kaliberu gepet, mert amiket latok azok drifter/gyorsulo paros valamelyike
-
dragonfx
veterán
válasz Kickass #12553 üzenetére
ha tetszik a szürke akor aza fenti linkelt m43n16os teljesne vállalható kategória.egyben van.semmi extra örültséget nm látni rajta.
ha angy felszereltséget akarsz utolso évekbeli példány nézz de a final editonosoknak mindig nagy az ára.
ott találhatsz tempomattot füthető börülést, 2 légzsákot sőt esp is....
nincs gond az 16tal csak sokan leszolják mert zat mondjáka bmw 6 hengernél kezdődik.
persze az uj 320i se bmw mert 4 henger mégis 170 lo és elveri az elöző 2 széria 6ehengeresét mind fogyiba mint dinamikába.ennyi.
94 utánit nézz mert láncos kevesebba gond.de tulajdonképpen az enyémet is megvehetedAhogy Tomcsi írta 300k.-t rátolsz ebből is szinte hibátlan auto lesz
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz Tomics #12555 üzenetére
8.1s 0-100, 184 ló, 4.9 literes átlag manuális váltóval, 5.2l-es 8 sebességes automatával.
Az igazán durva az 530d. 6.3s a 0-100, 245 ló, 540NM, 6.1l-es átlag fogyi 8 sebességes automatával.
Cégünk cseréli is az A6-osokat erre, idén 23db-ot cserélünk, jövőre meg 14-et.
Nem gyenge autó lett az új 5-ös.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #12555 üzenetére
Jah. És meddig fogja bírni? Tényleg rohadt jó, de egyébként aki ilyen autót megvesz, az nem a fogyival lesz elfoglalva. Valszeg megengedhet magának 10l -es átlagot is.
Undor elkapott a dieseltől. Ismerős E90 kombi 320D-je kicsit megkotlott, kifújt a turbo. 400k -s mulatság volt. Csak a motorra már 900k -t költött kicsit több mint 1 év alatt.
Kicsi a motor, hatalmas nyomás, kis élettartam.Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #12557 üzenetére
hmm, gondolom nyírta a motort rendesen. nincs kinyírhatatlan motor...
nem hiszem hogy minden 20d motorra 900k-t kéne költeni 1 év után. gondolom használtan vette...ha valaki újan megveszi és vigyáz a turbora, el nem tudom képzelni hogy ennyit kéne ráköltenie. nem kisérleti motor ez vagy prototipus...
ezzel az erővel akinek nem számít a fogyi, évi pár 100k se megterhelő...[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #12557 üzenetére
Persze, de az 5-ös vásárlóinak nagyrésze nem 1-1 darabot vesz, hanem pl megvesz 20-30db-ot.
30db esetében mondjuk 3l liter 100km-enként, éves átlagos 50.000-es futás mellett 1500liter, autónként, 30db-nál 45000liter, az meg német árak mellett bő 15 millió forint. Évente...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Flottavásárlásnál az más tészta. Mondjuk így is egy autó árát spórolja meg. Szervizeléssel ettől függetlenül még több is rámehet. Minél több autó, annál több a hiba is.
Tomics: Igen, ment vele 200 -al is, és lendületesen vezetett. Azt nem bírja. Poweren volt téma, srác írta, hogy 20D -je van, és szeretne megtanulni driftelni. Annyit mondtak neki, hogy apám vagy veszel egy autót, ami sor 6 legalább, vagy gyorsan jelzálogba vágod a házadat, amiből majd tudod a diesel javíttatását fizetni.
Ha valaki úgy használja, hogy egyáltalán nem hajtja, nem pörgeti, nem nyomja hidegen, és hűti a turbot leállítás előtt, jah, és persze minőségi(nem mol -os) gázolajat tankol, akkor az ég világon semmi probléma nem lehet a motorral.
Egy benzinesnél: Csak arra figyelj, ne legyen hideg. Utána úgy nyomod, ahogy neked jólesik. Ha végig red line -ban akarsz elváltani, akkor ott váltasz el. Mert az bírni fogja, nem fog semmi sem elszállni, és nem kell semmit sem cserélni.
A híres Nordschleife -i aszfaltcsíkon van taxi, ami körbeviszi az emberkéket pénzért a pályán, versenytempóban. 2db van belőle, mindegyik teljesen széria kivitel, csak azt hiszem bukócsövezést kapott. E36 M3 -asokról beszélek, 3.2 -esekről, ami ugye sor 6. Több éve folyamatosan verseny körülmények között használják őket, brutális terhelést kapnak nap mint nap. Azt hogy motorhiba, nem ismerik. A fékek és a gumik gyorsan elfogynak az autó alatt, erre panaszkodnak. Ez mindent elmond. És teljesen széria.Nah, ezt egy diesellel nem tudnád megcsinálni, pár napot adnék neki, azt bedobná a törölközőt.
És nem igaz. Ismi tényleg nem gazdag, de vett egy 540i -t, 1,4 milláért. 3 millája volt kocsira, a maradékot eltette benzinre. Egy normális 530d -t kb. annyiból kapott volna meg. Ő inkább azt a pénzt benzinre költi, arra a plusz fogyira amit a 40i generál. Kb. 6l 100km -en. Csak itt biztosan nem kell a motorra költeni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12561 üzenetére
és nem igaza van??
így vagyok én is ezzel az 16tal.
kell nekem 6os fogyi??..oks sporolok de évi 6-7e km mellett kb 20 év után jönne be az ha mondjuk egy e46 320d. elszáll a turbo.na hullik szét az e90 20d is??biztos ez kell neked is? ja hgy valaki uj 3as dízelell akar driftelni??..aha értem ..akinek futja uj 3asra mér nem vesz mellé hobbi papírokkal egy e30 325i.t?
320i kell neked
te azé nyomod rendesen nem az avgy aki 130cal megy.én nem ajánlanék neked egy eléggé visszafogott de irto kiforott 6hengeres benyás 5ös után egy dízelt.
de te tudod.
aza 2liter nem hozza vissza a turbo árát soha.ez már volt téma párszor.de saját szemeddel látod ismerősi körben, most egy e90 20d, ha jol emlékszem meg írtad másik haverod e46 30d.je röpült el....Az M-power egy más dolog.ott lehet.de dízel Mes nem is lesz.,
30d kevélsbbé erőlködik jobban löki a kasztnit alig eszik többet.akkor már azt érdemesebb.persze ugye a vételárba nem kis különbség van.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #12561 üzenetére
Nem eszik olyan forrón szerintem ezt a dízel témát.
Aki vigyázz az autójára annak sokáig szolgál aki viszont kegyetlenül rugja neki az mindig haldoklik.
Keresztapa jelöltemnek e60 530dje-van. Immár 290e km körül van és pár apróbb elektronikai és kopó alkatrészeken kívül nem kellet még hozzá nyúlni.
Minőségi olaj, rendszeresen időben olajcserék, törödés és hidegen nem rúgja neki. Hasonló törödést kapó X5-el sincs gond.
Azzal a szegény 730d-vel amit a tualjdonosa hidegen is kegyetlenül padlózz azzal van gond mindig és csak pörködnek a százezrek..ps.: Tudom elég szűz az összehasonlítási alapom illetve csak a közeli barátokra, rokonokra ileltve ismerősök szavának tudok hinni...Ettől függetlenül a diesel sem rosz cucc ám annak aki soakt megy..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Nem rossz, én is ezt írtam. Csak ne rugasd, és ne menj vele tartósan maximális teljesítmény közelében. Persze a kulturált közlekedés mellett erre nem is lenne szükség, de akkor meg minek a 30D?!
Sajnos alattam kifeküdne egy traktor, ezt kezdem belátni. Most is úgy jöttem haza, hogy 4000RPM alá csak nagyon ritkán engedtem, 160-170, 230 -ig. Állandó előzgetés 2. -esben és 3-asban. Szerintem ezt egy 20D nem hálálná meg.Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #12564 üzenetére
Régebben írtad hogy milyen fincsi átlagfogyid lett 28i-vel. Ahha de gondolom akkor nem rugdostad neki így mint most. Egy ilyen körnél mennyit itattál meg vele?
Minek a 30d? Évi 10-12k lakókocsi huzogatás, ha a helyzet megkívánja van benne tartalék és a 200as utazó tempot tempomattal imádja.Dízel egyik előnye viszont hogy könnyen lehet hozzá kapni olcsó gázolajat ami 220-240ft/l áron elég jutányos...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #12566 üzenetére
Khm.. Én olyan gázolajra gondoltam amifőleg furazozással foglalkozó barátoktól, ismerősöktől lehet venni. Megbízható forrásból pont olyan mint a kúton.
260é' van drága pucc dízel is Shelléktől.Ez már nagyon off...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Adiking
tag
Sziasztok
E36-ból melyik fogyaszt a legjobban városban, 320i, 325i, 328i? (Természetesen kézi váltósban gondolkodom.)
E36 325i-ből is lehet 327i-t csinálni? -
dragonfx
veterán
válasz Adiking #12570 üzenetére
nem lehet.
városban egyik sem fogyaszt jol.6henger.
10 alatt ne kalkulálj, inkább 11-12.ma láttam egy uj autos ujságban a hamann csomagos uj 5öst egész okés. meg alpina b5 biturbot (V8 4.4 507ló)na az tényleg fain.meg lehet barátkozni ezzel az uj 5össel legalábbis én így vok de szeretni sosem fogom.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Rossz nézni ahogy hal el a topic
Lassan végigérek rajta 1.hsz-től
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
milomi
tag
Sziasztok... nagy kérdésem volna.. autóvásárlásra adom a fejem.. egy 320 as dizelre gondoltam 2000 évjárat körül 1,9 milla körül .. 180 ezer Km el vannak általában . ez még a 136 lovas . vagy drágábban a 151 lovasban .. kérdés az .. hogy menjek el kiorbálni egyet. vagy van benne elég erő ???? azért nem benzint akarok , mert ahogy ismerem magam mindég Padlóig lépem neki bár nem max ig forgatom.. benzinest kb 4500 ig.. 4000 körül.. dizelnél gondolom elég ez már 3500 körül Kérdés az .. elég erős e 136 lovas 5 ös váltóval ??? vagy hamar kifullad ??? mert ha már BMW akkor pörögjön is a Feneke !!
NFS World Nick Ewing1987
-
dany27
őstag
hali
Ti kb mennyit adnátok egy BMW 525dA Business Line M-Pack gépért?
Paraméterei:
-2004/04 évjárat
-140.000km
-Bőr belső
-BMW prof. navi
-xenon fényszorók
-DVD játékos, fejtámlákba épített monitorokkal
-állófűtés
-tempomat
-ülésfűtés
-PDCTudom hogy így nehéz beárazni egy kocsit de így egy kb. tól-ig árat ha tudnátok mondani mert használtautón hiába nézem.... Az ár terjed 3,5M-tól 5M-ig kb ennyi km futásnál! Kintről behozott, vezetett szervízkönyves autóról van szó(gondolom ez is változtat az árán).
Előre is kössz!
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #12573 üzenetére
Tyűűű az anyját! Mennyi sok Bömbi! Elkezdtem nézni, nézni, nézni. Mondom WTF?! Ennek nincs vége... majd' öccáz kép nem hazudik. Van benne azért jó pár amit nagyon szívesen elfogadnék... [nyálcsorgatós smiley]
milomi: Először döntsd el mit szeretnél. Erős autót, gazdaságos autót, olcsón fenntarthatót....? Kevésnél nem éri meg a dízel... ha rúgod neki akkor meg főleg nem...
ps.: Istenkém de szééééép!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
MPowerPH
félisten
Autópályán az ember kitörölheti a hátsóját a nyomatékkal. Ha valaki tempósan haladni akar, legyen az diesel vagy benzines, mindenképpen pörgetni kell, mert a lóerő csak akkor jön. Normális haladáshoz én a benzinesemet se szoktam 2000 fölé engedni, sőt hosszabb távon ha nyugi van 5.-ből ki se veszem. Emelkedőn 50-nél 5. -ben is gyorsul, akkor minek a diesel nyomatéka?
dragon, nem 20i -t veszek, ott tényleg nulla a nyomaték, nekem kell a 6 henger. És még csak nem is BMW lesz. 2 hetet adok, és megvan a kiválasztott egy időre. Túl drágák az újabb modellek, benzines 3000ccm-esek alig vannak, így nem maradt más választásom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Látom bejöttek a képek
BMW001: Félek Mi lesz?
Amugy, srácok, mi történik a BMW-kel?
Múlt héten egy X6os rohadt le, tegnap meg egy E60, rossz nézni őket
Eeeeh, what’s up, doc?
-
adm
őstag
válasz Tálydi #12587 üzenetére
3,8m már nem akkora érték, tudnád, hogy mennyire nem szempont egy normális fényképezőgép annak aki villantani vesz egy ilyet... gondolom megsúgták neki a 150 (300)ezres számlát és inkább eladja.
egyébként nem szokatlan, hogy megmutatják mindkét garnitúrát.16core - 32thread - 64gb
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #12583 üzenetére
Jah, legalább pörög...
Egy sötétkék Ford Mondeo ST220, 2005-ös 5 ajtós kivitel 128.000km -el. Fullos, érintős navi van hozzá, hűthető/fűthető, memóriás, motoros recaro ülések. Meg ami a legszebb, félbőr belső, és a bőr része az piros, az ülések közepe fekete.(az ST -ben a piros volt a leggyakoribb)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #12591 üzenetére
Azért, mert nem láttam más alternatívát. 5 évvel fiatalabb, mint a 28-asom. Volt már cégesen ST -nk, az lazán elment 300k km-et, a másik Mondeo, ami 2.0 -ás, már a 400-at tapossa. Mindennemű hiba nélkül. Most volt nagyszervizen, nem eszi az olajat, nincs kartergáz. Alkatrész olcsó hozzá, de a kötelező szervizen kívül nem kell rá költeni. Míg a 28i motorja hiába piszok jó, magára az autóra kell költeni. Most a kormány megint, előtte a computer. És még ki tudja mi jön...
Az 28i a mindennapokban sokkal jobban használható autó, mint az ST. ST alacsony fordulaton kuka, még a 6 gang se segít, 2000 alatt nulla, 4000 fölött kezd ébredni. 5000RPM fölött viszont istenkirályul megy, a nyomatékcsúcs és a lóerőcsúcs nagyon közel van egymáshoz. Autópályán már erősebb mint a 28i, főleg 180 fölött, alatta kb. ugyan azt tudja. Annyi, hogy ez 6 gangos már sokkal jobban megy mint az 5 gangos, ami nekünk is volt, meg amivel raceltem. Mi anno 265 -öt mentünk vele... De meg lesz csinálva, chippelve kicsit előbb megjön a csúcsnyomaték, úgy már elviselhető. Az még plusz 100k lesz, nem sufnituning...
Egyébként nem lesz olyan kényelmes mint a 28i, hajtva többet is fog zabálni, nem is kicsivel. Jah, a futóműve és kormányzása az kategória első, egyszer érdemes kipróbálni. Nincs oldaldőlés, gyárilag 18 -as papucsok, és a kormánymozdulatokra azonnal reagál. Ez az egyik, ami miatt ez mellett döntöttem. Én ST -n tanultam meg vezetni, szép emlékek. Csak ne elől kaparós lenne....
De megbízható, és nem kell rá költeni. És ez volt a lényeg.Dragon ezek után most tuti kivág, de hát mentségemre váljon Ti kérdeztétek, én csak válaszolta, off -ban.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyébként megjegyzem azt is, hogy a BMW -t még mindig többet fogom vezetni. Igen, nem akartam.
Tudod egy BMW -ből elég nehéz más autóba, főleg egy Ford -ba ülni. De ki fogom bírni...
Még 2 évem van a suliból, utána BMW V8 van megcélozva.
Akárhogy is nézzük, és bárki mondhat bármit, a BMW sor 6 -nak nincs párja a világon, magasan a legjobb erőforrások. És igaz ez a V8-ra is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12592 üzenetére
ha neked így jó.
Szerintem egy e39 M futőmüve bitangul ütős.szinte az e30tól agyba szájba dícsérik emnnyi különbség van sima meg M futoómű között.tidében nem az van ha jol tom.
Nem hiszem a ford ennyi nyüstölést.ergo 200+ot ki fog bírni mint a bömi.én komolyna azt csodálóm nem lett még hengerfejes aza 28i.ok hogy 200ló.de mégis 1.5tonnát cipel és te maxig elhuzatod mindig.pluszba még forog is meg teszia km.eket rendesen.jol bírja.én már pláne nem írom be mit csinálók.semmi értelme.majd ha kész lesz jó lesz meglesz nyomok képet és kész....
megváltoztam nem száguldozok.nem akarok meghalni meg 200k.s csekk se hiányzik.meg isten tudja emnnyivel nagyobb fogyi.Ha a tourag V8, ml merci, x5..kibírja hogy 120szal menjen én is...város az más.....itt már egy 1.0ás kocsi is bajnok ha valaki kihazsnálja ami benne van.mivel pesten élek és valszeg fogok is jódarabig 6henger kiesik.mert az itt a dugokban padkákon 12 alá nem menne be.egy lehetőség lenne de az legozás lenne.nekem nem kell lego. .volt már, van is sok a pincébe egy zacsiba elrakva a jövőnek, köszi nem.én nem akaork mindne hétena kocsi alatt matatni na vajon most épp mi adta be a kulcsot, mie nyulok bele.lehet sokat eszik.lehet nem megy.de legalább megy és elvisz ahva kell.nem kell paráznom egy kövér gáznál a betonoszlop fog meg.(mert ugye 36ba nem igazán volt esp csak irto fullos utolso szériákba.).idestova 8 éve van nálam 1x maradtam utszélén akkor is a szerelőm tehetett róla .de akkor is behozott a városba.nem kell egy másik hibahalmaz.jó ez.megcisnáljuk és nem lesz gond.Majd ha ugy hozza később a sors és kköltözök a fővárosból, netán napi szinten fogom használni akkor lezs 6os...de akkor is e46...a e36os 6osok nagyrésze szét van rugva.
minap ültem egy e60ban hát szörnyülködtem csak.te jo ég mekkora oldalra.előre hola tető eleje.na meg hátra jujj..dehogy kell nekem nagyobb bonolultabb auto....csak a több gond lesz vele.
nem értem a rációt, mi értelme egy ugyaolyan sulyu, kb ugyanolyna erős(max +15ló).joval többet fogyasztó, kevésbbé márkás, nívós...csak pusztán fiatalabb autoba átülni...kb 3 annyi zsetonért.
de te biztos tudod .amugy jó néz ki az auto pláne kékbe megnéztem.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12598 üzenetére
ja hogy egy kicsit karcos legyek.
most kéne kicsi uj auto bmw.n kivül, pénzt kihagyva, akkor golf 6 tsi .hallottam görögbe ahogy már egy kis elibndulásra is parkoláskor egy hófehérbe lefujt a turbo.olyna jo moka volt .5 gázfröccs 4 fujás.és kb 10-20szal emgy a kocsi.flesselős. ....ja és cserébe ott van a 6literes fogyi.és a daylight lámpa ütős .angel eyes lejárt már a matízba is van olyna lámpa kb."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014