- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dragonfx
veterán
nem kell 2x2es mert nem M3.persze 6hengeresre azt is lehet kérni gyárilag.komplett rendszer cakk pakk.asszem 1.5 milal volt a felára.
és akkor mi van ha kurblis a 323iben??uristen ettől kiakadok.elől ülsz nem hátúl....
na mivan lassan extrának kell felfogni hogy elektromos ablakom van
dehogyis.ez alap.
a hátsó meg már e30ba is kérhető volt hátulra elektromosnak.ízlés kérdése.mostani vadiuj autokban van ahol még szerbo, abs, elektromos ablak, tükör semmi sincs.tán még a kormány se állítható meg az ülés süllyedése se.akkor arra mit szoltok??.2-2.5 milkás uj autok.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz Gebriel #12853 üzenetére
Manuális váltóval nekem az égvilágon nicns semmi bajom! Sőt!
Szerintem azért egy 10éves bömösben legyen már... Egy full fapad 316i-ben még elnézném de egy ilyen szép 323ban már erősen zavarja szemem. Ezen spórolni?
Monnyuk utólag egy kis mókázással be lehet dobni.Nah! Ami jár az jár. Ennek optimális esetben legalább nem P-s rendszáma van.
ps.: Ez a multikormány (?) sokkal-sokkal szebb mint a sima(I). (még ha nem is müxik)(/I)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
válasz dragonfx #12855 üzenetére
A Chevrolet Spark-ban is van már mindkettő. Sőt, lassan az ESP-nek is alapnak kell lennie.
Az ülés és a kormányállításnál valóban vannak nagy hiányosságok.
Gebriel: Nekem tetszik az általad linkelt A4 és az e46 is. A kurbli nem vészes, bár szerintem hozzá tartozna, hogy automata legyen. Az ötösön jó a felni, csak a manuális klíma valami nagyon csúnya. . A manuális váltóval sincs semmi baj.
szerk.: Akkor a logant elnéztem, úgy tudtam jár hozzá. De hát occsóért' van.
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
válasz Gebriel #12857 üzenetére
Csak, hogy legyen egy kis unfikázás:
525d, simán jöhetne, keveset eszik,relatíve erős, klímát leszarod, és gyönyörködsz az e60ban.
323i is simán jó, de inkább 5er szvsz.spark,logan,... mit fogtok ti kapni
(#12862) Tomics : ne feszítsd a húrt, swiftért már tényleg gyilkolás lesz ebben a topicban
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
válasz Gebriel #12857 üzenetére
Nyugi! Seressük mi ezeket a járgányokat csak az aj hogy nem nekünk lesz véve.
E46 az egyik kedvenc BMW-m. Valószínűleg örömömben a seggemet vernéma földhöz ha lenne egy ilyen vasam.
Inkább legyen minden ablakom kublis egy ilyen bömbiben mint elektromos az A4-ben.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #12840 üzenetére
Állítólag nem sokat van használatban, de akkor nem egy közösségi ember a gazdi ezek szerint.
Mennyit lehet érte reálisan adni?dragonfx:
4-5 körül már ennyi kilométeres e46 m3-at kapni, igaz kicsit régebbi évjáratot, de az e9x is benne van már ebben az árkategóriában és erősebb is.
A 3-as kabrió meg egy külön történet: minek 4 ülés oda?
Ha meg tető nélkül megy valaki, akkor miért nem motoron ül, ami tényleg közvetlenebb élményt ad.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #12857 üzenetére
Ha sokat mész a kocsival és nem csak autókázni kell, akkor a dízel a4 is jó lehet, amúgy meg a 323, bár nem lesz egy erőművész..
5-ös mérethez én már autómatát választanék, mondjuk 3-ashoz meg nem.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gebriel
veterán
válasz KINKY_007 #12863 üzenetére
Ennyi nem ér az biztos, én legalábbis nem adnék érte ennyit, még a felén is gondolkodnék. Ne tudom, hogy az E30 vagy a benzingőz az ami megfog vagy fontos, hogy kombi legyen..
De ennyiért már ehhez hasonlókat 1.2m is lehet kapni, igaz itt benzingőz nincs.Most napi 120-130km megyek autópályán heti 5x minimum.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Tomics #12862 üzenetére
a mostaniban de az elözőben nem hiszem.
én asszem lacettiben sem láttam, vagy akalosban, de azok nem tom mikoriak és mennyibe kerültek ujonnan. a lényeg van cirka 15év elönyük hozzám képest és mégsem.NA EZÉRT KELL NEKEM SZAKADT E36 ....MERT AZ AUTO.MÉG HA ÖREG IS.
ja sx4be nincs elektromos balak, tükör, mp3as rádio ilyenek alapon.több mint 3 joval.ennyit erről.az én kis "szaromba" van mind1.
Gebriel>>baxki..nem vetted még észre ezena fórumon te vehetnél 120 milkás rolls royce.ot is az is fikázva lenne a 6lityo fogyis dízel.meg a jó kis swiftbe is beleköt a banda fele.te döntesz nem mi!!ha tényleg igaz a kereseted amit írtál akkor nem hinném megérzed hogy 6ot vagy 9et eszik egy auto.nem mellelsleg az a cég ha jol tom állja is a benyát bele.
inkább fogadnád el a golfot, a saab 9-.3at vagy a fiestát
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #12865 üzenetére
Használati értékét tekintve biztos van nála jobb, de az e30 már emblematikus jószág, ez pedig még elég gyáriszépnek néz ki. Amúgy benzingőz + kombi, így gyorsan szűkül a kör.
Eredetileg e36 328-at szerettem volna, de normális áron jó állapotban még Németországban is elég ritka, most van egy e36 tournig m3, az is meg van csinálva, de valahogy nem tetszik...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #12866 üzenetére
Csak a sporthoz volt széria az esp, és a hátsó tárcsa fék, de az 1.3-ashoz nem is hiányoznak.
Gebriel:
Az elég nagy kilométer lesz egy idő után, egy megbízható dÍzel olcsóbbra jön ki-majd élményautónak meg egy benzines, és tempomatot is beválasztanám a helyedben.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #12841 üzenetére
Nagyon szép ez az A4-es. Nem mondok semmit róla, én tiszta szívből megutáltam az Audi -t. Az A6 az tiszta Passat, akkor az A4?! Egyébként tényleg szép. Az az 525D is jónak tűnik, ránézésre persze. Digit klíma rakható bele, csak olyan vezérlőt kell beletenni.
Viszont én nem értelek. Eddig a 745i is szóba jött. Miért nem veszel 7-es BMW -t??? Nem pont a 745i -t, ha annyira számít a fogyi. De egy 730D-vel mi a probléma? Minden tekintetben magasabb szinten van ezeknél a vasaknál. Óriási kényelem és luxus, ha kell 3k km-et is levezetsz vele tök lazán. Még lehet fittebben is szállsz ki belőle, mint ahogy beleültél, ha masszírozós az ülés.
Vagy ez, bár ez már szerintem túl drága lenne. Pontosan nem emléxem, mit szabtál meg határnak.Vagy tessék akkor, és ez masszíroz is, és nyáron sem izzadsz bele az ülésbe. Ilyet kerestél, miért gondoltad meg magad?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Ebben a topicban már 5 éve mindenki autót néz magának, de még senki sem vett
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12869 üzenetére
gondolom azért mert rájött hogy egy nagyszervíz árából teszem azt vesz egy e46ot
3e km.t és fittebben szállsz ki??..ezt kifejtenéd??..150km.es átlagot feltételezve, amitől valszeg m,egmurdál a 30d motor a sok kigyorsítás és huzatás miatt(mert azért 150es átlagot cisnálni nem semmi, max pályán)
20 óra vezetés.ja és tankolnia is kéne. ...ha te 20 óra folyamatos vezetés után fittebben szállsz ki az autobol mint ahogy beültél akkor ügyes vagy.
max ha egy szénné ivot éjszaka után enm ülsz be ez kb lehetetlen.12870>>ennyi.... .ilyne alapon ha 5éves terve alapozok akkor én is nézegethete már most egy 25öst?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #12874 üzenetére
Pedig nem lenne nagy teher egyébként, a motor költségei a 3-asban és az 5-ösben is ugyan ilyenek lennének. Pár plusz extra van csak, és nézz népítéleteket az autóról, egyáltalán nem panaszkodnak rendszeres szerviz mellett. Komolyan mondom... és azért mondtam a 30D-t, 7,5l 150 -nél, tulajok mind ezt írják, én is tanusíthatom, hogy piszok jól eszik.
Dragon: Fogalmam sincs, mire gondolsz. Én eddig 2k km-et vezettem le egy huzamba alvás nélkül, természetesen pihenőkre megálltam, és tankolni is. Édesapám nem km-ben fölöz, bár abban is, hanem időben. Ő 36 órát ült egyhuzamban volán előtt. Még Görögországba menet, mikor elég bajos volt kijutni, meg közrejátszott az is, hogy akikkel mentünk, azoknak az autója lerobbant, és mikor odaértünk, még visszament, és a nyaralóhoz húzatta. Egy 7-esben borzasztó kényelmesek az ülések, nem tudsz belefülledni, ami nem utolsó, közben még masszíroz is, így tök frissítő a vezetés. A szervo extra puha, a tempomat okos, van head up display ami sokat segít, a szellőzés piszok jó, hangok nem jönnek be az utastérbe, síri csönd van, a zene minősége tökéletes, ugye 13 hangszórós csúcshifi van ezekben a gépekben. Ennél több nehezen kelhet egy autóba a kényelemhez. LÉs igen, pályán gondoltam. Manapság már minden fontosabb helyre el tudsz menni pályán.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12875 üzenetére
az kemény.én ilyenre alkalmatlan lennék felőlem lehetne 970i bmw is.
én 4 órát vezettem etddig egyhuzamba elég is volt.ahova ennyi idő alatt nem érek el.felülök olyanra amivel elvisznek.mégha kényelmetlenebb és rugalmatlanabb is.
jo multkorában írtad egy barátod e46 330cd.je lepusztult a páláyn mi lett vele?
na meg azzala szétnyuzott e39 520ivel?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12876 üzenetére
Na igen, ez megszokás kérdése. Egyébként csak hasonlat volt, mindenkit megvisel egy ilyen utazás. De mégis másképpen éled át egy fullos 7-esben, mint egy sima autóban, pl. az enyémben.
Ugye az az E46 törött is volt, nagyon sok km volt benne mint utólag kiderült. És valszeg nemtörődöm gazdája volt. Eladta, most a srác E90 330D-vel jár, Németben dolgozik festőként. Ezzel teljesen elégedett.
Az az 520i összetörött, ugye haver borult vele, megcsúszott a jeges úton. Sikerült elpasszolnia 400k -ért, aztán mint utólag kiderült, az ürge aki meg akarta csináltatni lemondott róla. Roma népség vette meg. Motorja is megérezte a borulást, mert fejtetőn is járt egy darabig.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12877 üzenetére
akkor elég kitartó motor volt. .lehet az is csak milyen.
de volt egy váltó, széttolás, amikor 4 helyett 2öt rakott vagy mi írtad.megcsinálta.és utána télen fejreállt a jeges havas uton még pluszba?ja törött is.ő törte??jo olcso egy coupé javítása .na akkor elég jo munka aza festő ha e90 30d.t vett.ja hiteles gondolom....ha nem törödik vele ez is lehal neki.
Hát a luxus a kényelem igazából az 5östől kezdődik ez így van.1es 3asba is kérhető csak oda nem alap.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12878 üzenetére
Jah, 3. -at kihuzatta, és 4. helyett másodikba tette. Ott a szelepek sínylették meg. De a váltó is kapott, a 2.-at néha már kidobálta. Aztán még megcsináltatta, rakott rá egyedi lökösöket ugye meg szép 17 -es felniket. Majd borult. Hiteles volt az autó, a 400k-ból pont kitudta fizetni a hitel fennmaradó részét. De annyira nem sajnálta, tényleg rossz állapotban volt, és tuti nem annyi km volt benne, mint amennyit az óra mutatott. Azóta 1.8-as Lagunával jár.
A coupe -ről a szervizben derült ki, hogy törött volt. Mutatták neki a hegesztéseket, elejét újravarázsolták. Németben piszok jól kereshet, az autó is Német rendszámos. Hiába, euroban elég jó pénzeket kapnak, meg azt mondta elég olcsó volt az autó. 14.000 euro, itt Mo.-n annyiért kapsz 20D-t.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12879 üzenetére
hát ja kinn nem gond egy 25i.t megvenni e36bol.
nálunk 900nál kezdődik.15+ éves auto.eléggé elgondolkoztatóa tény.Hát az igen.de ezek szerint ment.csak a turbo miatt eldta??..igaz ha volt miből ujra.
és az 1.8as laguna él még? .hát azért kár érte tönkrevágta.
Tomics>>tényleg rég olvastál cikket.a mesébe le.kamu volt az egész ember.van cikk si róla.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
tényleg tibivel mi van vett lecserélte a mercijét rönóra?
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12880 üzenetére
Azért adta el, mert túl sok km volt benne... És azért mert megtehette. De mondom, Német rendszámmal az E90 majdnem annyiba volt, mint az E46.
Él, bár egy nagy trágya az az autó. Tele van elektronikus hibával, mindig rossz valami. De hát olcsó volt, és azért kényelmes, lévén francia.
Tomics: Komoly kérdés volt, vagy gonoszkodsz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lalaland
tag
Üdv Mindekinek!
Segítséget kérnék a guruktól...Mit kell tudni a 316okról(e46), mire kell odafigyelni vásárláskor? Olyan 1,5m-1,8 közt nézegetem öket, be lehet vállalni vagy nézzek fiatalabb más márkát? Mennyire strapabíróak, megbízhatóak? Melyik motor a jobb konstrukció az 1600 vagy az 1895?
N o S o u n d J u s t S p e e d
-
MPowerPH
félisten
Sajnos...
Lalaland: Szia. Persze, hogy be lehet vállalni. Ha lehet, akkor a 1895ccm-est keresd, az sokkal kulturáltabb erőforrás, nyomatékosabb, és kevesebbet fogyaszt. Elvileg oldani is lehet benne a fojtást, van rá élő példa is. Megbízhatósággal nincs probléma, csak a futómű kényes, onnan is az első. Mivel ha cserélni kell valamit, akkor az egészet cserélni kell. Ilyen kompaktan van megoldva. Ha nem Bp.-n használod, akkor ezzel annyira nem lesz gondod, a kátyúkat nem szereti ez sem. Rozsdát nem igen találsz, ha csak nem volt törött, és utána gányul csinálták meg. Km-re figyelj nagyon, nem érdemes 200k km fölött ilyet venni. Óra gyakran vissza van pörgetve. Fogyasztásban olyan 7l/100 -ra számíts.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Calogero
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Volvo és Saab topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bundle topik
- Assetto Corsa Competizione
- Ukrajnai háború
- Gaming notebook topik
- Politika
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- További aktív témák...