Hirdetés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
Mégiscsak el kell adom a drágaszágot
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Tálydi
senior tag
Ma hazafelé látványban gazdag napom volt, Egy B10es(e39)Alpinával találkoztam, és egy sötétített E60 M packetes-sel, a kedvenc görgőkkel
Csodaszépek voltakEeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11355 üzenetére
Kapnám le a fenébe én is, nem szépek ezek a kiegészítők.
Ebben az évben 32.660Ft megy az önkormányzatnak, és még ugyan ennyi megy az államnak. Nem sok, de akkor pofátlan módra ne ilyen címen kérjék már el. Én még viszonylag jól járok, de pl. van itt Pakson egy srác, aki első autónak egy Mercedes S600 SEL -t vett 1 éve. Nah, az után fizet elég rendesen, ráadásul az adó miatt eladhatatlanná vált. 700k -ért vette ha jól emléxem, most a kutya nem vinné el a feléért sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #11356 üzenetére
A tulajdonosokat nagyon megszivatja ez az adó,
1rész fizetni kell utána mint állat(haver E60ja pont 200kW, 3szoros adó )
másrészt, Xpressz újságban láttam 4éves 530d-t 3,8ért, "nevetséges" áron akarnak(próbálnak/tudnak) megszabadulni az erős autóktól az emberekEeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11357 üzenetére
Igen, most mindenki menekül. Ez a fő oka, hogy én se tudok E90-ból erősebbet venni, különben 330D vagy 320D-ból az erősebb lenne. De néztem már 123D-t, próbáltam is. Nem olyan szép, de nagyon megy. És bizony árban ez az adó alaposan odavágott nekik. Az én autóm árát is elég rendesen leverte.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11345 üzenetére
Mondom, nem látod, hogy még most is a padlón állok, de az csak távolodik.
nem morgok csak nevetek..
na mi van móre végre megkaptad?? sokáig tellett összeakadni falun egy értelmes autóval. ..ne aggódj pesten 1 nap se kéne.
a 220 ló turbo...hát elég rendesne mehet.pedig nem sokkal több.csak hát a nyomaték.esélytelen voltál.valszeg chippelt is volt.milyne gáz mi?hogy fogsz most aludni?hehe csak ráfanyalodsz az 1es ugye milyne xar??..az 123d körbeüt téged akármilyne szempontból.fogyasztás, nyomaték, kényelem, gyorsulás.
hehe na megint nincs uj ötlet??320d is kilőve.csak meglesz az a e60 530d... ....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11366 üzenetére
Most mit csináljak vele, csak meglepett. Ha nagyon erre mennék, akkor Calibra Turbo, vagy Nissan 300ZX. Calibra kis átalakítással 300 lóerő felett majdnem megy 300-at, nem beszélve a Nissan-ról. Nem lesz E60, főleg nem 530D...lassú szar, jó lesz a kicsi diesel. Mint mondtam heti egyszer van ilyen, már megszoktam. Csak eddig ilyen új szörnyek voltak, ez lepett csak meg, nem gondoltam volna, hogy RS.
123D piszok jól megy, két turbo, csúnya is lenne, ha nem menne. Súlyban annyira nem kicsi, elég nehéz, a látszat csal. De az 1-es az nem az én világom, és az 125kw fölött is van...
És nem falun volt, hanem az M7-esen.De Te már biztos hozzá vagy szokva az "állok a padlón, de csak távolodik érzéshez." Tudod, nekem elég szokatlan, és az is marad még egy jó ideig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ennek az M3-asnak de szép hangja van.
Don't Tread On Me
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Érzem, hogy ebből megint nagyon nagy fikázás lesz. De azért leírom. Tegnap egész du/éjjel haver 750i-jével gurulgattunk(~5500köbcenti, V12, 326paci), hát álomjó egy gép. Nagyon feelinges, hogy tetőablak kihúzva, ablak lehúzva, 32fokra a fűtés+ülésfűtés, és közbe Tv-zni, úgy hogy 60-nál kb 1000res fordulaton gurulunk. Bár volt pár érdekes eset. Leállt velünk gyorsulni valami kék subaru, iszonyat lefújószeleppel, hát nem bírt ellépni.Ahogyan egy dízel E39sem. Bár voltak ilyen okoskodó kisköcsögök, akik a ducátóból üvöltöztek át hogy "nekem 10éve volt ilyen szarom", aztán elkezdte padlózni, hát, még sportmódba se lett átrakva, mégis elmentünk melette. Volt 2nagyon vicces eset is, mikor egy ilyen tuning 50köbcentis robogós gyerek akart gyorsulni.Hát sok esélye nem volt. A másik, hogy kisutcába láttunk bent állni egy piros, fekete csíkos ferrarit, begurultunk, mellé, és poénból átszóltunk, hogy nohát, gyorsuljunk már egyet. Hát kiröhögött. Kérdeztük miféle gép ez, mondta, hogy egész európában 2darab van belőle. Voltunk olyan pofátlanok, hogy megkérdeztük, hogy mennyiért dobálják az ember után ezeket? Aszongya Ő 170millióért vette. Elköszötünk, elrugurltunk, majd elekztünk röhögni. Meg kényelmes, ülés hátratolva, megemelve, támla ledöntve, és ülésfűtve, feküdni benne És így, hogy csomószor, gáznélkül gurultunk vele, meg alapjáraton 60-80-al, de voltak benne sportmódos, padlógázas gyorsulások is, evett átlagba 17.8litert, fele 95 fele E85-ből.Smoke & Torque
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11380 üzenetére
Az az E38 az nagyon brutális. Hiába régi, V12 326 lóval már 5000RPM-nél, és azért ott a 490NM. Viszont az tény, hogy elég régi motor, OHC motorvezérlés asszem, és hengerenként csak 2db szelep van. Ha tolod iszik 20l fölött elég keményen. automata itt rátesz sok litert. Meg hát ugye maga az autó is majdnem 2t, azért azt a súlyt cipelni kell.
Don't Tread On Me
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tálydi #11380 üzenetére
Mindent azért nem, de elég kevés autó van a forgalomban,ami megfogja. Azért is nem írtam pontos tipust. A subaru kékvolt, nagyszárnyal, arany felnivel,lefújószeleppel, azon belül passz, békalámpás, ennyi. Az E39 meg nagyfelnis, ezüst, és mikor padlózta, kormolt picit. A Ducato meg a legújabb volt, és csodálkoztunk is hogy elég rendesen megy, ahhoz képest, hogy teherautó. Tibi! Nem olyan autóval jársz és/vagy nem jársz olyan idben olyan helyeken.
Ja igen! És tényleg elég régi motor, mert már piros plakettet kapott Viszont, ahogy beindul, az felülmúlhatatlan, meg hogy üresbe gázralépésre hogy megrántja a 2tonnát.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11384 üzenetére
Nálam anno volt egy 540i, 1 hétig használtam. Nah, az brutális. Az akapból jobban megy, mint ez a V12-es, csak az chippelt volt. Szóval tudom miről beszél a srác... Annak az autónak tényleg nem sok ellenfele volt, és fogyasztásban is jóval kedvezőbb értékeket mutatott a -4 henger. Jah, és ugye 370kg -al könnyebb volt, meg volt 32 szelep. Szerintem értelmetlenek az ilyen V12-es szörnyek, mert majdnem dupla annyit bekajálnak mint a V8-asok.
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz !Overdose! #11387 üzenetére
Valamennyit dob rajta. De csak jóféle chip jöhet szóba...
-
MPowerPH
félisten
válasz !Overdose! #11387 üzenetére
Van. Ezen asszem 22 lóerőt dobott, meg még pár NM-t. Meg nem a sarki közértben lett csináltatva, hanem Németországban.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11368 üzenetére
nem vagyok hozzászokva.amilyne vehemenciával dinamikával közelekedek simán tartom a közlekedés ritmusát.sőt kimennek előlem elég sokan.azt hiszik 6 henger. ...
ma 2 auto elől mentem ki M1esen.egyik egy uj insignia dupla kipufogos gondolom valami turbó, mert 120ról olyat lépett mint apicsa.....
a másik egy bangle.s 740d...jó aza 750i csak tényleg leszia fejed.deflashelős autó még mindig.7esből az e38at smemi nem veri.
az 540i is biztos jol megy de nem hinném elveri a 750est V12vel.fogyasztás más kérdés akiket bármelyiket is megveszi tuti nem zet nézi.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MPowerPH #11386 üzenetére
Igen, haverom is mondta, hogy az E34 540i pl simán megeszi, ezt a 750i-t. De ez is jólmegy azért. Meg hát a 4bőrfotel, tv, telefon,gps, minden. Igazából, jobb is vele kinyitott tetőablakkal, lehúzott ablakokkal, krúzolni 60-80-al tempomatolva, alapjáraton a vársoba éjjel, mint gyorshajtani.17.8 a tempós közelekedéshez főleg, hogy E85 is van benne, nem rossz. Szerintem.
Smoke & Torque
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11391 üzenetére
Ahogy Szplöttyy is mondja, nem veri el. V12 odavág nagyon 200 körül is, de az a 4.4 V8 is. Még azt mondom végsebbre is jobb a 40i. V12 nem divat, nem túl jó összeállítás, ez beigazolódott az F1-ben is. V10 a legjobb felállás, ezt követi a V8. Nem véletlen az amcsik is arra esküsznek. Mondjuk én kézis 40i-vel mentem, az automata tudtommal kicsit gyengébb. Egyébként a 40i-vel lehet 10-11l -el járni, az még nem is olyan nagy gáz.
E34-E39 mind1, E39 25kg-val nehezebb, de jobb a légellenálás mutatója. Pont ugyan úgy mennek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- YouTube
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- A mágusmester 1. rész
- Friss adatok érkeztek a Lunar Lake-MX-ről
- Samsung The Serif: leteszteltük a matt kijelzős QLED tévét
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Dragon's Dogma 2
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Xiaomi Elektromos Fogkefe ,ingyen foxpost!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz
- Legrand Netatmo Pro NSC-PRO Intelligens WiFi Beltéri kamera eladó ÚJ!!