- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
Kb 1 hónapja vettünk egy 118d-t.
Azóta olvasgatom a topicot is, és nemrég volt ez a "kategorizálás"...
Én egyáltalán nem érzem alsó-középkategóriásnak az autót. Kicsit fentebb sorolnám, hiába "pici" a kocsi... vagy nem is tom, mi alapján kellene sorolni (jó persze extrák stb)[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
tibi666
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11251 üzenetére
na ugye a szív.
egy ilyne elég is lenne.
vigasztaljon... vegyél egy 300k.ért.+2millió és így néz kivül-belül.jó az az 118d.semmit nem eszik és megy.318d is jöhetne.5literrel anyám közel 150 lo. közlekedni több mint elég.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11251 üzenetére
a lehetőség az öné.
az élet nagy dilemmái....
e90 330i vs e30 m3."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11265 üzenetére
Azzal kezdeném, hogy pirosba át az egész. Motort/váltót kidob, soros 6-os M3 -as moci bele váltóval együtt.(E46) Aztán később egy kompresszor, Turboval nem szórakoznék. Jah, és átbőröztetném, vajbőr belső, hasított fekete bőr műszerfal, hozzá ugyan úgy vaj bőr tetőkárpit.
Üléseket is cserélném, M3 CSL ülésekre. Ez eddig mennyi?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11270 üzenetére
mér ne kéne?az S14 eléggé jo motor volt akkoriba.jo persze bizot van jobb azota.
220 lo elég ebbe a kasztniba.turboval mit tudna.amugy aze vo kiszélesített kasztnija nem jön be. a normális m3 a jó.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11272 üzenetére
ez a 4henger téged ugy elpicsázna... .még alap 220 lóval is.m-powered.
nekem nem kéne belegondoloa fogyiba fenntartásba, féltésbe.mondom nekem 18is kell.csak ki kéne deríteni az m42 és az m44 között 100cm3 tul mi a különbség.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #11273 üzenetére
M44 alapból is jobban húz, alul valamivel nyomatékosabb - ezen kívül cseppet kedvezőbben eszeget. Nem literekre kell feltétlenül gondolni...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gézengúz
addikt
Délelőtt ültem egy 2000cm3 benzines E36-ban.....Ja, hogy turbós volt? Áááá...Kapaszkodtam rendesen... Nagy élmény volt....
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11280 üzenetére
320ból 750...azt azért elmondhatnád hogy képzelted el.
bőven sok a 320 is meghalni jo csak a 750.
ez a 220 is több mint sok ebbe az e30ba.m42 elméletben az m40 továbbfejleszettt spicezett verzioja.az m44 meg az m43é.
ebből a szempontból tuti jobb már így is.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
-
MPowerPH
félisten
dragonfx: Természetesen hozzá kell igazítani a hajtás többi részét is, de átlagban olyan 700-800 ló között szoktak kihozni egy M3-asból turboval vagy kompival. BMW talán is szokott lenni E30 Turbo, azok is olyan 700 ló környékén mozognak.
Zewa: Hét kérlek alásan a sebességért. Nem kötelező meghalni. Meg persze ezért.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
hát ja de látod Ákosnak nem elég a 220 meg a 320...neki 720 kell.
Gyakorlatilag a kasztnit kivéve minden cserés 700lóhoz.
ja és a 700-800 ló jo lesz 500-600nak is.és e30ba nem igazán raknak e36 m3 mocit.e46 m3at pláne nem.
max e34 m5öt.és azt turboval.én nem látom azta szörnyen nagy lelépést.annyi hogy ott előzőtt a porsche és kisbeb féktávot vett ennyi.a porsche fékjei talán a világ egyik legjobbja.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Zewa
senior tag
válasz tibi666 #11285 üzenetére
Ahogy mondod. Mindig van gyorsabb autó de ez már megszállottság, elvakultság.
Milliókat bele lehet ölni egy E30ba csak kérdés megéri-e?
Nem sok ember teheti meg hogy hobbi autóversenyző legyen. Közútra jó formán használhatatlan.
Dragben te leszel a császár de egy kanyargósabb részen...?No de mind1 is. Nézőpont kérdése.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Ha nem is E30, akkor egy szép E36 M3, ugyan így. Még nem megszállottság, de lehet egyszer az az lesz. Közútra is lehet használni ennyi lovat, elég egy poti az autóba, és már nem fog úgy ugrani. Ha van jó ismerős hálózatod, akkor megoldható.
Valami jó verseny futóművet alá lehet varázsolni, porig ültetni, és akkor a kanyarban se lesz baj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11288 üzenetére
e34 m5 ezek szerint jobb tuningalap. az ottani avatott srácok csak tudják.
jjó de ne rugazskodjunk már el a valóságtól. 260 ló. 2.0.a porsche alapon 400+...és ki tudja hova van felturva.
ez kb olyna lenne mintha valaki azon rökönyödne meg hogy te hogy leléped az én 1.6omat....teljesen alap egyértelmű dolog.
na meg ugye aki egy kanyarból előbb jön ki, az hamarabb tud gázt adni ergo alapból előnye van.ez olyna mnt én meg egy másik 1.6os bmw, 1 kanyarodósáv én elől...persze kicsit elnyulnék mert én érnék előbb az egyenes csutkáig nyomos szakaszba....amugy a tiéd is egy kw varainte vagy hasnló szintűvel jobban menne kanyarba.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #11290 üzenetére
Nem érzed az ellentétet a közút és a sportfutómű, porig ültetés és a nagy kerék között? Fogyiról nem is beszélve.
Szó-szó ha tehetném én szívesen járogatnék egy ilyen vassal de rohadt sok pénzt elvisz a fenntartása illetve folytonos fejlesztése.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11290 üzenetére
"Valami jó verseny futóművet alá lehet varázsolni, porig ültetni, és akkor a kanyarban se lesz baj."
ez mind szép és jó, és vezetni is meg tanulsz a 700ló-hoz meg a "jó futóműhöz"? mert ugye ebbe se ESP se ABS se semmi 3 betűs szir-szar...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11291 üzenetére
Az enyém pont jól megy kanyarban. Peres felni kellene csak.
Pont az volt a lényeg Te élhetetlen, hogy egyenesben elhúz, aztán kanyaros részen meg szegényt tolja lefelé egy 120D, nem kis égés.VR6-Fan: Természetesen megtanulok vezetni is. Am kaptam alap verseny kiképzést, vezetéstechnikai pályán, és az amatőr Astra kupán is azzal kezdik, hogy megtanítanak vezetni pályán. Persze azok messze nem ilyen izom autók, de a lényeget megtanultam, szimulátorozásban pedig gyakorlom is. Talán abból tanultam a legtöbbet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11295 üzenetére
oké nem azért mondtam, csak a dolog így tiszta.
azért megnézném az arcod amikor 160-nál nyomsz egy telit és kidobja a seggét oldalra
szóval jó ez meg szép ez a sok 100le, de nem árt ha nem csak mutatóban szép a forgalmiban, hanem használni is tudod úgy hogy túl éld
és szerintem a porhe-s bmw-s témánál is az állt fent hogy a BMW sofőrje egy "picit" jobban érzi az autót, ilyen esetben a +200le nem egy nagy előny...
jah meg az astra kupas fastrak nem első kerekesek ? és ne kezd el az amit Voyage...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23