- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz rootkiller #3398 üzenetére
"A SEAT megverte a BMW-t a WTCC-ben!! (Csak hogy cukkoljam kicsit a BMW-seket )"
És?
-
Vandit.
addikt
válasz rootkiller #3400 üzenetére
Akkor mit keresel itt? Már ígyis van egy dízelimádónk is.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz rootkiller #3398 üzenetére
és???
hozd a legerősebb seatot utcára mi mega legerősebb bmw.t..... ...nah ugye nem vicces annyira meg örül a fejed?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4206 üzenetére
Most ezzel mi volt a célod? Idejöttél flamelni? Most aztán jól beszóltál a BMW-seknek, nagyon ügyes vagy.
Úgy látom, hogy van WTCC és VAG topik is, úgyhogy legyél szíves a BMW fikázásokkal oda visszafáradni. Köszönöm. -
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4206 üzenetére
Vicces fiú vagy. Arra nem gondoltál, hogy a BMW mostanság már másra öli a pénzét? Mert nekem úgy rémlik, hogy az auto sportok királykategóriájában versengenek, és a pénzt inkább oda tolják. WTCC már mellékes, azon se csodálkoznék, ha kiszállna onnan a BMW gyár, és az összes erőforrást az F1 -be ölné. Ha megnézed, a BMW azóta gyengélkedik ott, amióta gyári csapatot alakított az F1 -ben. Majd ha a Seat is eljut az F1 -ig, akkor lehet pofázni.
Amúgy, megnézném én melyik szaros,rohadó,seggbe k*rt, gyárilag agyonhúzott Seat megy el egy 335i/D, egy M3, vagy ne adj isten egy M5 mellett. De lehet túlbecsülöm a szaros cupra -t is, és még egy 330i is nagy falat lenne neki. Nagyokos...
De kérdem én, mi az a Seat? Én nem ismerek ilyen márkát... Talán valami butított VW vagy Audi korcs... Bár Audi nem lehet, marad a VW korcs.SpeedR: Hagyd már, imádom az ilyen elmeháborodottakat. Úgy ismerszenek meg, hogy magukban társalognak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Öcsém, mi nem vagyunk faszok, Te vagy a FASZ!
Kit érdekel a WTCC... Bazz, a kutya nem nézi... Amerikában azt se tudják az mi. Mi az F1 -ről beszélünk, ahova a BMW igazából fejleszt. Nem lenne az F1, még mindig szénné lenne verve a WTCC mezőnye, mert akkor oda jutna annyi pénz, hogy végre fejlesszenek is.
A BMW már egy szinttel tovább lépett a többi ilyen ótvaros márkánál...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Pályán belül vagyunk, már bocs. Az F1 kicsit komolyabb széria, mint az a fostalicska WTCC. F1-ben, miért nincs szeát, ha annyira fasza?
szerk: És a fasz az te vagy.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Te, ugye tudod, hogy a közúti 320 úgy otthagyná a tádé leont, mint a szentpál az oláhokat?
Ugye tudod, hogy a Seat továbbra is egy olcsó volkswagen marad?Miért kell bemenni trollkodni egy normális fórumba?
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Csak tudod mi a gond? Elfelejtetted, hogy ott van egy Turbo. Nem egy kategória a kettő, hiába hogy egyezik a motor mérete. Így annak az ellenfele egy 330i lehetne.
De most Te térsz el a tárgytól? Nem látom a Seat -ot az F1 -ben?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Lehet, hogy 100-as sprintben elveri a "csúcscupra" a konszolidált 320i-t, de akkor is csak egy túlhúzott gagyi, hitvány autó marad, amibe undorral ül be minden egyes alkalommal az ember. Egyébként, ha nagyon hasonlítani akarod, akkor hasonlítsd az 130i-hez, vagy az 135i-hez a kerregődet.
Ahogy látom, a srác beírkálta a f@szságait a WTCC topikba is, de ott is kapja az ívet rendesen.
Rootkiller hány éves vagy te, de őszintén?[ Szerkesztve ]
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Nah, tádéiről volt szó, nem turbós kétliteres benzinesről.
Én sem a 335d-t állítottam a 170 lovas cr tdi ellen.És még ha azonos a teljesítmény, akkor sem mindegy, hogy egy fronthajtásos, orrnehéz autóról beszélünk, vagy egy kiegyensúlyozott, hátsókeres autóról. Arról nem is beszélve, hogy sem megjelenésben, sem minőségérzetben sehol nincs a Seat a BMW-hez képest. Előbbi szubjektív, utóbbi viszont tény.
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4222 üzenetére
PD TDi mióta jó? Kérdezz utána a VW totyikban, mert ők azért talán ezt is megcáfolnák.
Asszem nem véletlenül cserélte le a VW meg az Audi. Ők újítottak, a szar meg maradt a Seat -nak. A 7 -es a maga nemében szép, ha megnézed a BMW -k többsége ilyen extrém kinézetű, mégis veszik mint a cukrot. Több hetes BMW szaladgál, mint Leon. Pedig nem egy árban vannak. És a régi bálna hetesre is mindenki azt mondta, hogy csúnya. Mégis tömegek vették meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4226 üzenetére
Hát igen, a BMW motorok is berhelhetők, csak felesleges.
Gyanítom, hogy a Golf 6-ban is a hangszigetelés a jó, nem a motor a halk.
Meg talán ezt nem így kéne, hogy valamelyik autós magazin ezt mondta, hogy...
Tesztkörülmények, gumik, autók, szám/oldalszám. Úgy talán még hitele is lenne annak, amit mondasz. -
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4228 üzenetére
Mert ha elsőkerekessel csúszol meg, akkor nem mész az árokba, ugye?
A hátsókerekest legalább lehet a gázpedállal kormányozni, az elsőkerekesnek ha gázt adsz, csak elkapar és megy a kanyar külső íve felé. Azt, hogy biztonságosabb az elsőkerekes hajtás csak a csóré autómárkák akarják beadni az embereknek, mert így egyben legyárthatják a hajtásláncot, sokkal olcsóbb, mint a hátsókerekes rendszer. -
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4230 üzenetére
Örvendek. Nekem meg fronthajtásos Nissanom van. És nem tanyán élek, itt aszfaltozott az út.
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4228 üzenetére
Az első két sor valószínűleg egyszerű kitaláció. De ha igaz, akkor megnézném, hogy mennyi kormot okád ki az a szerencsétlen motor, és hogy mennyi a nagygenerálok közötti futásteljesítmény. Úgy 50-100km környékére saccolom.
Továbbá megnézném én azt, hogy te milyen autót fognál meg jeges úton aranyapám. Egyébként ha már itt tartunk, akkor jobb ha tudod, hogy egy gyakorlott vezető sokkal jobban tud kontrollálni határhelyzetben egy hátsókerekes autót. Az elsőkerék hajtás csupán egy kényszermegoldás. A súlycsökkentés és az olcsóbb előállítás miatt hozták létre. -
MPowerPH
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #4226 üzenetére
PD a francokat jó cucc a szériák 50% szar volt olyan meghibásodási rátával hogy szírva fakadsz...
SpeedR:tényleg van olyan G1 ami a tech art-os 911-est megfogja 400m (csak kanyar ne jöjjön utána..), csak nem PD TDI, hanem hagyományos kamrás TDI, AWD-vel.
és nem 50-100km a szerviz intervallum.
többire meg mindenki hozta a formáját
root: nem értem minek kellett ide jönni kötözködni...
egy BMW fant úgy se fogsz megy győzni arról hogy a Seat jobb vagy épp nem jobb tök mindegy.
meg ki a tökömet érdekli a verseny sport eredményesség szempontjából?
(engem max a technikai fejlesztések érdekelnek, aminek kb 10% jut el a széria autókig..)
meg ennek mi köze van az utcai kocsikhoz?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4325 üzenetére
335ix is a 4x4 miatt jó százra. Jobban megkapaszkodik induláskor, mintha simán hátsó kerékkel menne. És igen, a 335iX pont olyan rugalmas mint az M3, a 2db kis turbo sokat számít egy szívó ellenében.
335iX kicsit átalakítva verhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4335 üzenetére
Nem. A nevem is csak azért ez, mert itt nem lehet megváltoztatni. Máshol nem így ismernek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
hoby36
senior tag
válasz rootkiller #4348 üzenetére
De van 6 literes.Tegnap kaptam meg tőlük a katalógust.
A logikában semmi sem véletlen!
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4350 üzenetére
Nekem se.... Audi elvileg nagyon szép lesz, látva a többi modellt. Az ilyen nagy dögöket nem szeretem, sokkal jobban érdekel az A6, 5 -ös BMW páros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4356 üzenetére
Szép az is, nálunk Pakson van 2db RS4 is, voltam olyan szerencsés, hogy vittek is benne. De RS6 -ben is utaztam már, az nyomatékosabb élményt hagyott, borzasztóan rugalmas autó, és ott már hely is van bőven. Nekem feketében testzik, krómmal egyberakva. M5 nem kéne feketébe, ott a Silver a nyerő, fekete ablakokkal.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4424 üzenetére
Használtan, belinkeltem. De szerintem Audi az felejtős. Majd leírom miért, végigolvastam a népítéleteket is. Az tény, hogy okosabb autó mint az E39, sokkal több extra is van benne, az MMI az sokat dob rajta. De ezt leszámítva....
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4427 üzenetére
Áh köszi szépen, az kicsit drága nekem.
idtec: Ez az audi egy drága VW erős kijelentés kicsit. Fogalmazzunk úgy inkább, hogy a VW egy butított Audi. Audi fejleszt, VW meg onnan kapja a fejlesztéseket, és nem fordítva. Nem véletlenül drágábbak az audik.
Kár hogy anno a BMW -ben nem volt akkor luxus mint egy Audiban. Azért nem utolsó, hogy keyless go, meg MMI, meg minden okosságot beleraktak az Audikba. E39 ilyen téren kicsit le van maradva. Sajnos a megbízhatóság és a tartósság nem jött össze nekik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4429 üzenetére
Azért a VW -t se szabad egy lapon emlegetni a BMW -vel. Nem egy kategória a két márka. És ez is erős kijelentés, hogy minden kategóriában. A motorok terén a BMW magasan a föld legjobbja, az összes márkát ide számítva. Lásd a díjakat amiket nyertek, és lásd a tapasztalatokat. Ha másban verhető is a BMW, motor terén nincs ellenfél.
Viszont ahogy elnézem a VW -nek most nagyobb baja van annál, minthogy a BMW -vel versengjen. A Skoda nagyot dobbantott az új Superb -el."Az Audi Nyugat-Európa legkelendőbb prémium márkája"
Igen, és ez leginkább a szép formatervnek köszönhető.Chris Bangle munkássága nem biztos, hogy jót tett a BMW -nek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4431 üzenetére
Jah, értelek. Sorry... Én se értek vele egyet, szóval csak nem figyeltem pontosan a fogalmazásodra.
Nah, ezzel is így vagyok. E92 -n kívül csak az M5 tetszik, a többi nálam nincs egy lapon egy szép Audival(S -line csomag a végzetem,egyszerűen gyönyörű. Elegáns, és mégis brutálisan sportos). És akkor még a belsőt meg se említettem, amiben nálam teljesen elásta magát a BMW. Elvileg a már nem Bangle fejlesztések visszahozzák a vezető felé forduló középkonzolt, és egy normálisabb belsőt is. Ha külső megjelenésben még nem is veszik majd fel a versenyt az Audikkal, azért szerintem E60 után így is nagy lépés lesz.
De a motorok tekintetében le van maradva az Audi is. Ha csak a szerint választanék, akkor 100% BMW. (csak, hogy ne az jöjjön le, hogy itt mocskolom a BMW -t, de be kell vallani, hogy Bangle megosztotta a BMW tábort is. A korábban elegáns és egyben sportos bmw -s(pl. e39, e38, e46) formát szeretőknek csalódniuk kellett az új design -ben , és azok nem biztos hogy márka hűek maradtak. )[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4429 üzenetére
Jó, Te úgysem fogsz mást mondani, miután ott feszítesz Anyunak köszönhetően R8-ban a képen, hisz ebből él a családod.
A szép formatervekről meg annyit, hogy az A4 Avant, meg az A6 Avant nem rossz, a többi elég gyengusz szerintem. A ledek a lámpákban pedig kifejezetten bazári hatást keltenek, de ez nyilván egyéni preferencia kérdése.
Az Audi fejleszt, a VW meg megkapja dologról meg annyit, hogy érdekes módon a rendkívül "jó" 4motion hajtáslánc kerül az olcsóbb quattrokba.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz rootkiller #4451 üzenetére
Olajhőfokra nem tud senki semmit? Szal még1x: 335xi-nek hány fokos olajnál lehet adni a fordulatot?
Artengo TR 990 Pro
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4460 üzenetére
Van neki gondolom használati útmutatója.
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4460 üzenetére
Az olaj lassabban melegszik fel, mint a hűtőfolyadék, de ha a víz elérte az üzemi hőfokot, akkor már nem tudsz benne olyan nagy kárt csinálni. 70-80 fokos olaj már valószínű elég mindenre.
-
God Vazzeg
veterán
válasz rootkiller #4459 üzenetére
A PD TDi motorokat hagyjuk strapa bírás terén, szerintem, olyan pengeélre rakott motorokat ritkán találni. Amúgy jók, amíg jók.. Ha jól tudom (javíts ki ha nem) akkor a PD TDi-ket a VW már nem építi az autóiba.
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #4483 üzenetére
Jó azért az un. szupersportkocsikat tényleg ne állítsuk egy M3 mellé.
BMW M3 CSL 1.28.0
Golf R32 1.30.4
Audi S4 1.30.9
New Audi TT 1.31.4
Honda NSX Type R 1.31.6
BMW M3 1.31.8Viszont ha a CSL egy hegyezett M3 akkor gondolom erősebb rajta a motor (feltöltött?), nagyobb a fék, jobb a futómű stb... és még így is csak 3,6 másodpercet vert rá a nála lényegesen gyengébb széria NSX-re.A sima M3-ast még a Golf R32 és a TT is elkeni, de az NSX is.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4483 üzenetére
A VW-nek annyi köze van Bugattihoz a Lambohoz, Porschehez, mint neked az agysebészethez. Ezek mind különálló exkluzív márkák voltak, amíg a VW rájuk nem tette a mancsát. Ennyi erővel hozhatnám a BMW F1-es autóját is, mert szegről-végről az is BMW.
"Bugatti Veyron vs BMW M3
Eeeez nagyon duuuurva."
Mennyi is a Veyron? 1 millió euró. Abból úgy tizenvalahány M3 jön ki. -
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4491 üzenetére
M7 -ből semmit... Az már tényleg nagy bálna, és nem versenyzésre való. Meg nem hiszem, hogy 7 -esre csinálnak M motort. Az nonszensz lenne.
rootkiller: Akarod mondani a Wallis. felmegy egy BMW -s fórumra, és ott dögivel van a DVD -ből.
Merciben mindenhol azt a motort használják. CL65, CLS65, SL65...stb[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4493 üzenetére
Ha újan vette az autót és rendelt hozzá navigációt, akkor az átadáskor meg kellett hogy kapja a lemezeket is.
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4496 üzenetére
Akkor azt már baxhatja. Valószínű már rég odaadták másnak. Vaterán lehet venni gyorsan, olcsón.
-
God Vazzeg
veterán
válasz rootkiller #4478 üzenetére
Én eleinte nem mertem forgatni az enyém (E30 320i sorhat ugyebár) aztán beszéltem egy haverral, aki azt mondta, ha az enyémre turbót rakunk, akkor se megy szét, annyira túlméretezett mindene, csak a hengerfej csavarokat kell cserélni. Azért ez nem semmi szerintem. Azóta merészebb vagyok vele, a motorral nincs gondom, pedig 350e km felett van benne
Mindegyik motor jó, amíg jó, de vannak olyan szériák, amik sokkal jobbak. Mint a mercik 190D dieselje, ami elment 1M km-t szervíz nélkül. Ez van, ezek puszta tények
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #4514 üzenetére
4-es golf GTi egy vicc a 150-es motorral, azt a gyári 80-as GTi is körbe autózza, 180-asal már elviselhető.
G4-ben az 1,4 16V tényleg egy undormány.
de szvsz első kocsiknak ebben a méretben 1,6 bőven jó.
na bömi topik bitorlás off többit vagy a VW-ben vagy priviben.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4514 üzenetére
Ha hangra meg tudod különböztetni az 1.4-es motort az 1.6-ostól , vagy 1.8-astól, akkor felterjesztelek Nobel díjra.
Egyébként ha vezettél volna erős elsőkerekes autót, akkor lehet, hogy nem lenne annyira álomautó a Cupra meg a Golf.VR6-Fan-nak igaza van, elhúzhatnál már innen ezzel a VAG istenítéssel és offolással. Vagy ez valami misszió nálad, hogy meg kell győznöd a BMW-seket? Esetleg komplexus?
VR6-Fan, dragonfx
Egyetértek veletek. Nagyjából mindketten leírtátok a lényeget.[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz rootkiller #4539 üzenetére
Csak vicceltem
Nem a bmw a legjobb autó.!!!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz rootkiller #4566 üzenetére
Nálatok a cégnél? Merre dolgozol 16 évesen?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz rootkiller #4570 üzenetére
Ha csak egyszer küldöd el, úgy is megértem ám
fekeandras: Nem véletlen a smile a végén
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz rootkiller #7143 üzenetére
Nem érzed derogálónak elmenni valahová, ahol egy darab Seat sincs?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz rootkiller #7145 üzenetére
A Lövér kemping előtt mindig akad parkolóhely - de hogy be nem kell menned vele, az tuti
Bár ahogy elnézem nem nagyon kell utaznod oda, akár gyalog is mehetnél, ha már egyszer környékbeli vagy
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7149 üzenetére
nekem buszról motyorogtál, meg a buszjegy is ott volt nálad
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vangelis
nagyúr
válasz rootkiller #7153 üzenetére
Dobhatom ki a sauberes ruháimat
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Új hozzászólás Aktív témák
- Debian GNU/Linux
- LEGO klub
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- További aktív témák...