- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Netfone
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
A SEAT megverte a BMW-t a WTCC-ben!! (Csak hogy cukkoljam kicsit a BMW-seket )
ON: Egyébként szerintem nagyon ronda lett az új 7es, úgy néz ki az eleje, mint egy röfi pofája, meg nagyon öreguras. Viszont egy ismerősömnek van egy 335xi Coupé-ja, az nagyon szép, és kúrvajól megy (viszont a NAVI DVD-t május óta nem bírták megküldeni - hogy engedheti ezt meg magának a BMW??).
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Remélem láttátok, hogy a WTCC-ben a SEAT Leon TDi-k hogy mentek el a 320si-k mellett. Azok után, hogy a SEAT lesöpört mindenkit az időmérőn, majd az 1. verseny 1.-4. helyén SEAT végzett. A 2. verseny már csak hab volt a tortán, hogy 5.-8. helyről rajtolva az 1.-4. helyről rajtoló BMW-ket hogyan szorították hátra a SEAT-ok, de a legszebb mégiscsak az volt, mikor Tarquini 2 BMW között erőből elment.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Srácok mindig kiviszitek a játékot a versenypályán kívülre. Mér nem lehet elismerni, hogy a Leon TDi jobb a 320si-nél??? Mér kell mellébeszélni? Elment Tarquini 2 bömös között erőből ma vagy nem?? Ne legyetek már faszok.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4223 üzenetére
A PD TDi igenis jó cucc. Főleg ha kicsit megberhelik. Megy az mint a golyó, hiba se nagyon van, csak nem szabad hidegen alázni meg gyakran kell akkor az olajat cserélni. Anyám az 5. PD TDi-t hajtja, sose volt semmi vele, sőt elötte a sima TDi-vel se. Csak nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Amúgy jövőre a Seatba is CR lesz, és a VW megcsinálta megint a leghallkabb dieselt az új CR TDi-vel. (valamelyik autós magazin golf6 vs. 118d vs egyebek teszt).
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Najólvan jóéjt és bocsi mindenkinek. De attól még ma a SEAT nyert.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Az mér van, hogy a 335xi coupé 1 (automatánál 2) másodpercet ver a hátsós 335i coupé-ra??? Amúgy ismerős azt mondja, hogy a 335xi olyan stabil hóban, mintha sínen menne. Meg miért van az, hogy a 335i 306le-je mellé is 400nm, meg az M3 420le-je mellé is 400nm társul? Ismerős azt mondja, hogy valószínű a turbo miatt annyira rugalmas a 335xi, hogy gyakorlatilag 1év alatt még az összes kihívót verte, pedig volt 530d-től az A5ön át a tuningos Cupráig minden, és senkinek se sikerült megfognia a 335xi-t.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
BMW001 a te BMW-d rendszáma BMW001?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Lesz egyébként 760(L)i ???
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4358 üzenetére
Nekem az RS6-tal mondjuk személy szerint rossz élményeim vannak. Tavaly volt az AUDI Performance Roadshow, és mire ideértek Sopronba a kocsik, addigra az RS6nak kb.15-18e km után szelephangja volt, meg lógott a kardán, bár ez a hidegen alázásnak köszönhető. Az mondjuk csak apróság, hogy a felni össze volt b*szva. Pluszba még elötte az S5-öt árokba rakták, mielőtt ideért volna, a TTS defektes volt, de az S8-hoz meg az S3-hoz szerencsém volt, a Q7 meg nem érdekelt, továbbá az R8at nem lehetett próbálni, nem volt rajta rendszám.
Amúgy az S8-hoz kapcsolódik egy aranyos történet:
Mentünk vele, s már sötétedett, és magyaráztam a sofőrnek, hogy nyomja már fel a refit mer nem látok, de közbe a napszemüveg (TT-s ) meg rajtam volt.Egyébként egy ismerős vett múltkorába egy RS4-et, majd talán visz vele. És hogy ne legyen teljesen Audi: a Misit is meg kéne győzni, hogy egyszer végre hajtsuk meg rendesen a 335xi Coupé-t.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4430 üzenetére
A drága VW-vel a kollega előző kijelentésére reagáltam, miszerint az AUDI egy drága VW.
Chris Bangle: Hát az E92 kivételével nem is tetszenek a BMW-k, viszont az Audik nagyon, Walter de Silva nagyon szép autókat csinál (bár kétségtelen hogy a mostani SEAT Toledo-t nagyon elkúrta, hogy miniszterelnökös legyek )
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Meglestél iWiWen?? Amúgy arra várok, hogy kész legyen az Ibiza GTi, megejtsenek rajta egy tetőpolírt, és utána szépen lemosom, és kimegyünk vele valahova fotózkodni. Jelenleg nem volt más "normális" képem magamról, ezért ez ment fel.
Nekem a ledek bejönnek, és kétségkívül ez a jövő. Nem tudom olvastál-e az R8 5.2-be készült LED főfényszóróról, elöbb vagy utóbb meg fogja verni a Xenon-t. És szerintem a ledsorok tök hangulatosak. Nekem ami nem igazán tetszik, az A3/A5, (meg a Q7 se, de az anti-SUV mániából, de még mindig sokkal szebb szerintem, mint az X5). És az A8-ból is várom már az újat.
Fejleszt amúgy mind2, és átadják egymásnak a fejlesztéseket és tapasztalatokat. Pl.: az A8(L) W12-ben lévő motor az VW fejlesztés, viszont az 5.2 V10 meg Lamborghini. És igen tudom, hogy az A3/S3 Haldexes, alapból fronthajtásos, de a többi az Torsenes állandó Quattro.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Srácok! A 335xi-nél kb mekkora olajhőmérséklet felett szabad felsőbb fordulattartományba engedni a motort? Olvastam, hogy a Golf GTi-knél van ilyen, gondolom ennél is megvan, hogy mi az egészséges.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4455 üzenetére
A VW konszern 2.0 PD TDi-je illetve új 2.0 CR TDi-je is 170le-s, és a PD már legalább 3-4 éves motor. És ne feledjük, hogy az előző generációs Ibiza Cuprában az 1.9 PD TDi 8 szeleppel is tudott 160le-t, és a Golf 4 GTi TDi-ben 150le-t.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz rootkiller #4451 üzenetére
Olajhőfokra nem tud senki semmit? Szal még1x: 335xi-nek hány fokos olajnál lehet adni a fordulatot?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Vagy egy Murciélago vagy Gallardo összevethető egy M6-tal?? Vagy akár egy R8?
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4473 üzenetére
Azért hanyagolták, mert nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Mondjuk szerintem a WTCC-s leonba most is PD van, azt mondják rá a srácok, hogy kicsit erősebb, hiába azonos lóerő mint a CR. Amúgy sokan szeretik a PD hangját. Haver pl. odavan a "kettőfeles" V6 PD TDi hangjáért. De én kezdem megutálni a dieselek hangját, szal kell a f*sznak, én a tisztességes, minimum 1.8-as benzineseket szeretem, 1.4-től egyenesen rosszul vagyok.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #4476 üzenetére
Egyébként az M6 télleg egy túlsúlyos nagydarab autó már ránézésre is.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Bugatti Veyron vs BMW M3
Eeeez nagyon duuuurva.Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #4485 üzenetére
Már magában az durva, ahogy megindult sok méter hátrányból a Bugatti. Nem akarom hasonlítgatni a kettőt, csak az tetszett, ahogy megintdult a Veyron
Amúgy itt az autó
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Egyébként megnéznék egy Audi RS8at (mármint az A8 leszármazottját, és nem az R8-ét), de egy M7-et is. Kiváncsi vagyok mit lehetne abból kihozni. Elvégre a Mercinek is van S 65 AMG Bár szerintem a mai mercik nagyon rondák.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Ismerősöm 335xi-je már lassan egy éve megvan, és még mindig nem kapta meg a navi DVD-t hozzá. Ezt hogy engedheti meg magának a BMW???
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Amúgy minek limitálnak?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4510 üzenetére
Az régen volt, és régen minden más volt. Régen a pléh is 2x olyan vastag volt a merciken, nem is horpadt meg jobban is bírta. Azok még jól is néztek ki. De ezek a maiak??? Ugyanmár.
Artengo TR 990 Pro