- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12900 üzenetére
mozgó szálloda. .igaz mondjuk kb.
én mondjuk inkább autot vezetek mint egy szállodát. .utobbit se lenne rossz anyagilag, de akkor nem bmw lenne már az auto hanem ferrari.diagnosztika elengedhetetlen.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
dízelracer
senior tag
OFF:
"Most 1 bar-os töltőnyomással 730 - 750 Le"
Muhhahahaha...LOL. Ez az autó a büdös életbe nem volt 700lóerő de még 500se és ezt a futott ideje is alátámasztja. Pont ez a kocsi volt a téma pár hónapja az egyik drag fórumon. Öreg bmw-sek szerint kb alulról karcolja a 450-et de az 500at biztosan nem éri el. A néhai SRSCLUB.HU-n volt fent néhány videó egy korábbi gyorsulási versenyről. Saját szememmel láttam mert én is ott voltam, hogy éppen, hogy csak meg tudott verni egy tök gyári V8-as Corvette-et ami a tulaj szerint mindössze 290lóerő volt. Ez a bömi úgy 700lóerős mint a 'mikibá' 500lóerős dragpolskija, sehogy. LOL Szépnek szép aránylag megyeget is de a többi csak rizsa ...
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
Azért a mérnökök a sarkukra álltak, és elkezdték kiaknázni a benzines erőforrásokban lévő lehetőségeket is, lásd a cikkben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz dízelracer #12903 üzenetére
Éljen a nagyot mondás... Gondolom nem olyan könnyű 700+ lovas mindennapi használatra is alkalmas gépet csinálni.
Sajnos még nem volt alkalmam megtapasztalni ilyen erős autót ezért még jelen állapotában is biztos remegű lábbal és bazi nagy mosollyal az arcomon szálnék ki.Corvette azért egy picit súlyosabb az E36nál nem....?
Ferka lehet kényelmetlen de a kemény sportautó feelinghez hozzátartozik.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12907 üzenetére
ez igaz.
de ha nem haragszol én egy 760iLés egy f430 közöli választás esetén.szó nélkül utobbira böknék.
lényegtelen hány lovas aza bmw.ő beválallta és a gyárinál jobb erősebb lett.mindenképp ütős.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #12911 üzenetére
100x ezt vedd mint egy 730d.t.
de te tudod mi számít neked.
+3 lityi.vagy a szervízben +500k....vagy ez ha kell a 4 ajto.
ebbe is emnnyi extra van ko ég. ....2.6ért egy ilyen autot tulajdonlását megszerezni jo ég...mekkora vagány.és manual!!![ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12910 üzenetére
Dragon, értsd már meg, hogy egy 760iL -t nem lehet összehasonlítani egy Ferrarival. A BMW nem is gyárt Ferrari kategóriájába tartozó autót. Ferrarival nem tudsz 1000km-eket megtenni. És ott egy szerviz 1 millánál kezdődik, asszem 4k km-enként. De még egy E46-os sem lehet összehasonlítási alap. Az E46 lehet akármilyen jól felszerelt, nem létezett benne annyi kényelmi extra, mint ebben a 7-esben. Minden tekintetben jobb társ egy ilyen böszme dög akkor, ha az ember egyhuzamban sokat vezet nap mint nap. Ha az ember megbecsüli, akkor a szerviz sem lesz olyan drága. Ez a 30d nem száguldásra van tervezve. Ha egyszer beleülsz egy ilyenbe, egyből megtudod miről beszélek. Már mondtam, a kényelem. Az óriási hely, és az az érzés. Mondtam, mintha egy mozgó hotelben ülnél. Egy E46 szörnyen kicsi, kisebb mint a Mondeo pl.
Ezt kell eldönteni, hogy magas luxus kell, vagy mindennapokra egy átlagos autó.Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12913 üzenetére
na....azért egy e46 330i.re nem mondom már mindennapi átlagauto.
jo ha hetente 10db.ot látok belőle.ez elég kevéske.ergo egyedivé teszi a limitált megjelenés.ok nekem nem kell mozgo hotel.e36 kell.max e46.
Hát nem tom milyne olyna extra volt 2002ben a bmw.nél ami egy 3as majd tetőmodleljébe nem volt kérhető....Tomics>>hááádé há ódáá váúúú íváá dezsvérrr akó miné próbákozó hehh??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Egy normális vanos motor hogyan szól?(Úgy tudom van egy kis kerregése) [link]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
urban racer
senior tag
válasz Tálydi #12919 üzenetére
Nincs semmi kerregése. A héten ha gondolod lövök egy videót...
Ha kerreg, mint egy dízel, azt azt jelenti, hogy gebasz van, össze-vissza jár, nemcsak, hogy idegesítő a hangja, de még az autó is gyengébb lesz... Haver mesélte, hogy az e36M3 amikor vanos hibás volt, akk kb úgy ment mintha 150 lovas lenne"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #12921 üzenetére
A Vanos -nak alapjában véve nagyon csúnya hangja van. Az elejére vagy kíváncsi, vagy a végére? Az elején egyértelműen azt lehet hallani, hogy elkopott szegényke. A végén már normális, de itt nincs rezgéscsillapítás. A kopott vanos zörög nagyon csúnyán. Ekkor ugye felújítás, vagy csere. Nah, azokban az évjáratú motorokban hallható nagyon,ahol a szívótengely végén még nincsenek benne gyárilag a rugós alátét előfeszítésű rezgéscsillapító alkatrészek. 1993 végétől már ezt eszközölték, ezek csendesebbek. De pl. az E36 -ok egy részében még 95-be is rezgéscsillapító nélkül ment a rendszer.
Szóval, visszatérve erre. A Vanos kihallatszik a motorhangból nyitott motorháztetőnél, lehet hallani azt a kerregős lánchangot, ami normális.(de az nem ilyen, sokkal kellemesebb) Ha gondolod majd csinálok az enyémről felvételt, akkor látni fogod a különbséget.Egyébként ma hívott a szerelő, hogy reggel valaki belement az autóba, pedig csak 1 óra erejéig állt ki vele. Jobb első ajtótól sárvédőig, én még nem láttam, holnap el kell ugranom megnézni. Cetli nem volt, elment a szemét. Ez a magyar vezetési morál, erről beszélek. A sok ökör okoskodik a gyorshajtásról, pedig sokkal nagyobb problémák vannak itt. A nemtörődömség, a bénaság, a trehányság...és az ilyenek ugatnak a legjobban, ha valaki 130 helyett 200-al megy, ami tapasztalt vezető esetében semmi veszélyt nem hordoz. Ez volt az 5. alkalom, hogy valaki nekiment az autónak, én 5-ödszörre csináltatom meg. Legjobb esetben 30k -m bánja még pluszban.
Itt tart ma Mo., a sok nagymagyarral az élen.Egyébként a fékeket kicseréltettem, elől-hátul új, gyári tárcsa és betét. Szűrők+olaj, futómű állítás. Megoldásra vár a szervo, azzal még nem foglalkoztak. Vagy a jel akadozik, amit kap a dsc -től, persze hibaüzi nincs. Vagy a pumpánál van valami, vagy a szervotronic vezérlőjével van probléma. Vagy még talán a nyomás határoló szelep. Mind végig kell nézni sajnos. Talán ezt megúszom. Tegnap biztonságból hoztam Pécsről egy jó szervopumpát és egy másik dsc computer-t, hátha az nem jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz Tálydi #12924 üzenetére
Amit BMW001 mondd, azzal nem igazán értek egyet, a no vanosnak is ugyanolyan lánchangja van sztem... Volt mind2-m(M50B20 vs M50TUB25), szóval nem csak a levegőbe beszélek...
Meglennék kövezve egy kis reklámért? A maradék cuccaimat dobálom ár alatt, ha érdekel vkit: [link]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #12925 üzenetére
Itt jó a Vanos, lehet hallani melyik a motor, melyik a Vanos hangja. Főleg mikor lepörög, akkor lehet hallani.
Kétféle lánchang van, azt is el lehet különíteni.Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #12927 üzenetére
A sima Vanos megint máshogy szól. De az is kerreg. E36 328i-ben hallottam. Nem annyira hangos, de mégis hallani.
Tudnátok M5-nél, és M3-nél hogy kerreg....valami szörnyű. A V8 M5 olyan nyitott motorháztetővel, mint egy traktor. Nagyon csúnya hangjuk van alapjáraton. Belülről nem hallani persze, és fordulaton is elnyomja a motor hangja.Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz dragonfx #12916 üzenetére
Nyílván nem is Magyarországra gondolt, mikor azt mondta, hogy mindennapi autó. Németországban viszont minden ötödik autó BMW, ott simán átlagautó így egy E46...
BMW: Naja... én úgy vettem észre, hogy a legnagyobb tahó az utakon az, akinek ott a nagy Magyarország a kocsija seggén... (tisztelet a kivétel)
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #12928 üzenetére
Tudnék mesélni..haver e39m5-el bemegy benzinkútra,hideg volt a vényóc, azt megy oda a kutas, hogy a bmw dízeleknek van a legszebb hangjuk, meg h neki is tetszik, blablabla, azt kérdezi a mondóka végén, hogy melyikből tankoljon? Válasz: tele, de ha lehet, akk a 95-ösből
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12923 üzenetére
Hát enm tudom.én hallottam vadkerten kopár vanos e36ot.és normál esetben ha joa vanos rendszer akkor a motorhang simán elnyomja.nem kerreg.
Jól tetted új fékeket raktál be.a szervoszivattyú tartalék se hülyeség.Hát szerencsétlenül jártál, de ha gonosz vagyok azt mondom, az astrás küldte rá mert beköpted.a sors mindent visszad.ha gonosz voltál, jogtalanul, mert te is száguldozol és jobban veszélyeztetsz embereket.mégis dafke rádobtad a sarat mert így érezted jol magad.
Minden sokat futott autonak traki hangja van kissé.
a videon a 28i hangja a legmegyőúzőbb. az audijé borzalom.lehet az e46 átlagauto Németországban.de mi nem ott élünk hanem Magyarországról.és erről si volt szó.nem kéne a 2 országot bárilyen alapokon összevetni.fényévek.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12931 üzenetére
"Hát szerencsétlenül jártál, de ha gonosz vagyok azt mondom, az astrás küldte rá mert beköpted.a sors mindent visszad.ha gonosz voltál, jogtalanul, mert te is száguldozol és jobban veszélyeztetsz embereket.mégis dafke rádobtad a sarat mert így érezted jol magad."
Erre már nem mondok semmit. Én senkit nem veszélyeztetek, főleg nem zebrán a gyalogosokat. Az autópályán való gyorshajtásban nincs semmi rossz, Németben nincs korlát. Ott az emberek érettek erre, itt nálunk nem. Én csak gyorsan megyek, ott ahol a körülmények engedik, és nem lakott településen, ezt kellene már megérteni. Ott, ahol tudom, hogy kitolhatják elém a babakocsit,- kisgyerek kifuthat, motoregér beugorhat, cica/kutya benézhet, bringás bejöhet, mamika átsétálhat,- biztonságosan megyek. És ezek a vitézek csak városban ilyen nagymenők. Ma is akiket megelőztem pályán, a rávezetőn ahol 100 van, már visszaelőztek, a másik részük a Budafokin ért utol. Pedig 80-al mentem 70 -es táblánál. Ők vagy 110-el. Értem én, hogy gyenge az autójuk ahhoz, hogy autópályán haladjanak, de akkor legalább ne égessék magukat a városban. Te is ezt csinálod, mindig mész mint az őrültek. Pont ott, ahol a legjobban kellene vigyázni.
Egyáltalán mentél már 200, és a fölötti tempóval tartósan? Egyszer lejössz velem Pécsre az A6-al, és meglátod, hogy milyen hülyeségeket irkálsz Te is, meg az a sok szent ember is a másik topicban. Az mondja, hogy veszélyes, aki még nem ment annyival, vagy alapból fosik a sebességtől, vagy játssza az álszentet mint ott. Azt hiszed a nagy szent Khelben nem szokott száguldozni? Mondeo V6-al?! Hát, aki ezt elhiszi, az nagy láma. Akkor nem vett volna V6-ot, hanem TDCi-t...Csak itt játssza az angyalkát. Mondom, amíg nem tudod miről van szó, ne ítélkezz.
Mikor üres a pálya, és csak 1-2 kamion és autó van a külsőben hébe-hóba, akkor ki a jó úristent veszélyeztethet az ember? Az aszfaltot, hogy megolvad a gumi alatt, vagy mit?Nézd meg milyen autók járkálnak nálunk. Azokat meg kell venni újonnan, és az áruk 6 millió fölött van. Abból már kijön majdnem 2db 330i... Egy E46 korántsem akkora luxus nálunk sem.
És akkor még le se írom azt, hogy Te néha ittasan volán mögé ülsz. Örökre elvenném a jogosítványodat.(igen igen, a sebesség túllépésért nem veszik el, ellenben ittas vezetésért igen )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12932 üzenetére
ok biztos benéztél valamit mert én ittasan nem vezetek.max ha kényszer van az más kérdés.
De látom megint kell a nyugtatód, azért jol elszorakoztatjuk egymást, ez a lényeg nem .
Te figya...én már annyiszor leírtam!!..mér nem olvasod 1x el rendesen??vagy a felfogással van gond??..én enm hobbyibol megyek gyorsabban hanem mert a kocsinak is így esik jol.jobban.időben nem akaroma bkv megverjen, hisz akkor minek ültem kocsiba??..és csak dinamikus temposna szeretnék eljutni A>>B.be.
A tábla a tövény szabályát megszeged inenntől bűn amit cisnálsz lényegtelen ltb vagy ltk.
200zal már mentem a bwm.vel.és tudom hogy 170+ba már ugy megnövekszik a figyelem kérdésköre hoyg azt tartósna biztonságosna fenntartnai ember nem tudja.
Az okítás emgy.azt közbe ja V6.meg sti. meg gsi.... ...50nel megy mi.persze.....ja mega detektor ott figyel de végülis ő 50nel emgy
Más az értékiítéletünk ezért nyugodtan megszolhatsz magadról állítasz ki szegénységet.én nem gazdag vállalkozó apuka gyermeke vagyok.nekem egy e46 330i luxusnak számít.valszeg sosem lesz.más kérdés annyira nem is akarom.max kiprobálni egy nyári szezonra csípptuninggal."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12933 üzenetére
".én enm hobbyibol megyek gyorsabban hanem mert a kocsinak is így esik jol.jobban.időben nem akaroma bkv megverjen, hisz akkor minek ültem kocsiba??..és csak dinamikus temposna szeretnék eljutni A>>B.be."
Ez azért jó volt így 'reggel'. Én is így vagyok ezzel, arra nem gondoltál?
Ejj, ha tudnád az a 'gazdagító' vállalkozás milyen időket él most át. A cég felvett 1 millió euro hitelt, hogy be tudja fejezni a kinti építkezést, mert a bank többet nem ad. És még mindig óriási hiány van, mert a beruházók, akik a nevükre kapták a hitelt, azok szétlopnak mindent. Nagyon bonyolult ördögi kör ez sajnos. Ha tudnád mi van, nem így mondanád.
És mit mondtam az E46 se átlagautó, de ha megnézed, hogy a Magyar ember mennyiért vesz újonnan autót, és átlagolod, lehet az E46 mostani piaci árát jóval meghaladó összeget kapsz.
Néha úgy ki tudsz akasztani. Én nem tagadom, hogy szabályszegő vagyok. Azon akadtam ki, hogy hirtelen Te is elkezdted játszani az álszentet. Eddig legalább ebben egyet értettünk. Ne süjjedj le erre a szintre.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12934 üzenetére
milyen szintre??én tudom szabályt szegek.de tudok vezetni biztonságosan.mindneki igy ondolta aki anyoson ült.
ahol a6 4.2re tellik.pláne 260nal szaladgálni.ott csak sírás van.van bőven zseton.tudod erre egyik ismim aki behajto ennyit mond:aki sír, attol el kell venni.(mert van neki csak sjanáltatja magát).építőipar ilyen.meg a magyra emberek is.nincs megfizetve ahol tud lop.hát ja egy suzi 3 milka.inkább egy 5-6 éves e46
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12935 üzenetére
"hát ja egy suzi 3 milka.inkább egy 5-6 éves e46 "
Végre rájöttél arra, amit sugallni akartam. Fejlődünk, mert fél nap alatt megértettél. És Suzinál járnak drágább autók is...
Ha tisztában lennél pár dologgal, akkor tudnád, hogy 8 millió Ft egy autóért céges berkekben egyáltalán nem jelent nagy kiadást. Mivel a havi működési költség bőven 15 milla fölött van. Itt nem pár millióról van szó, hanem több szász millióról. Az autó munkaeszköz. Fogyasztás mellékes, kft -n belül költségként van elszámolva.
Egyébként anno az ST220-at még drágábban vették, nem beszélve a 320CDi-ről. Ezt a két autót helyettesíti ez az egy.Tomics: Na igen, de ott volt az a tábla, kiszaladt elé... A motorháztetőt meg elvitte a menetszél, másra nem tudok gondolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12937 üzenetére
nincs hova fejlődni.te avgy éthetetlen száguldozo.
ahol van 8 ott van sokkal több is.a benya ok.de ennek cska örülhetsz nem a te pénzed.
bmw.t még véletlen se vesztek .535dNem ott volt az a korlát enm láttam sötétben ez van.megcisnáltam nagyrészét én. .a géptető az 2 éve volt.sietős volt a téma.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
urban racer
senior tag
Tiszta Barátok közt
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12938 üzenetére
Az még nem esett le, hogy a Mondeo és a 320CDi Merci eladásából lett meg majdnem a teljes vételár. Persze nem ezé, hanem előtte volt A6 3.0TDi is, kb. 2 hónapig. Csak a regadót kellett kifizetni. Azért nem BMW, és főleg nem diesel lett, mert kell a tartósság. És azért Audi, mert télen mind Olaszországban, mind Szlovákiában és Lengyelországban meghalsz egy BMW-vel a havas hegyi utakon, még ha X drive -os is. Quattro az egyetlen jó dolog ebben az A6-osban, az tényleg üt. Kíváncsi leszek télen mit tud.
Milyen száguldozó vagyok? Élhetetlen vagy érthetetlen? Egyébként ha az vagyok, az Téged mit zavar? Még életemben nem mentem neki semminek sem, és nem karcoltam meg egy autót sem, másét sem.Keldor papa: Úgysem érti meg, hiába minden. Kár volt ebbe megint belefolynom. Azért nonszensz, hogy dragon próbálja a szentet játszani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12941 üzenetére
én jo vagyok sosme kaartam senkit megbüntetni.látványosan. .te akarsz mindig kipattani agyba főbe verni közlekedőtársakat.
A bmw a legjobb.merci audi gyengébb.
ne sajnáltasd magatokat.
engem nem zavar, kaposvár réme.
szándékosan én sem...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
zoo8800
veterán
-
Tálydi
senior tag
Sziasztok!
ennél az autónál mire érdemes figyelni? Gondolok itt arra, hogy milyen tipusu motor(ok) lehet(nek) benne, annak mi(k) a hiba(i), karosszéria hol rohadhat, tipus hibák...
Eagl3: Ne fojts magadba semmit Ha jól emlékszem neked volt hasonló évjáratú 520i-d!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #12945 üzenetére
mindenki 525i.t fog ajáélnlani mert energikusbab ugyanennyit esznek.több a ló.
M50es moci van benne láncos.gyakorlatilag nagy hibája nem lehet.faina felnije.
Küszöb, sárvédőivek ezeket érdemes megnézni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #12949 üzenetére
ac az idő fogától behal.bontóból kapsz amugy kb 50e az uj.ezzel nem tudsz mit kezdeni.de nem szériahiba.200e+futás esetén bedobja a kulcsot a benyapumpa erre számítani lehet és kell.
futomó meg stabil.de ha ültetve volt akkor fokozottana pesti utak kinyirják.
Alkudható az ár ez tény.mondjuk a felni nagyon megdobja.nem olcsomulatság.-100 kb.
Az M50T más néven M52 aza vanos motor.isten igazából 95től garantált hogy csak vanos lehet.már van bőven 94esben is vanos de lutri.93asban mint a fehér holló de ott is előfordul hogy vanos már.
92ben tuti nem volt vanos.csak sima M50.
ez nem feltétlenül hátrány!!!ha belekuszola témába rájössz max 1 lityo a különbség cserébe jóval stabilabb a szerkezet.meghibásodásra kevésbbé hajlamos az m50.az m52 már modern mocinak számít.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Euforia kétszemélyes kanapé
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.