Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • finecsa

    tag

    Próbálgattam a Call Meter 3G-t.
    Úgy néz ki meg van mi az importálás utáni probléma oka. Egyszerűen a régebbi 3.5-ös verzióban lementett export file nem kompatibilis a Call Meter 3G 3.6-os verziójával. Nem lehet az összekeveredett sorrendet a Díjcsomagok, tarifáknál rendbe rakni.

    Jó hír: a 3.6-os verzióval mentett beállításokkal már nincs ez a probléma, sőt azt már nem is kell rendezgetni, mert hála a fejlesztőnek már nem keveredik össze importáláskor.

    Rossz hír: a régebbi 3.5-ös verzióval lementett és általam is ide feltöltött beállítások, nagy valószínűséggel nem használhatók a 3.6-osban. Ezért ezeket majd újra kell csinálni.

Új hozzászólás Aktív témák