Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #27108 üzenetére

    Azért fényesebb az új verzió, mert háromszor több pontfényforrás van benne, mint az eredetiben. Az UE3-ban korlátozott volt a motornak a tudása, emiatt hiába akartak valamit dizájnolni a fejlesztők, el kellett fogadni, hogy technológiailag az UE3-nak megvannak a korlátjai, és emiatt van egy maximum fényforrásszám, aminél többet nem tudnak használni. Az új verzió már az UE4-gyel készült, aminek sokkal hatékonyabb a leképezője, így el tudnak helyezni benne lényegesen több pontfényforrást, vagyis megkapták a lehetőséget a dizájnnál, hogy olyanra tervezzék a játékot, amilyenre megálmodták eredetileg, csak 2011-ben technikailag kivitelezhetetlen volt.

    Miért csináljanak különdizájnolt PC-s verziót. Alig lesz olyan ember PC-n, aki megveszi, mert ezen a piacon már kijátszotta, aki akarta. Örüljünk annak, hogy egyáltalán leportolták a remastert PC-re, mert azt is mondhatták volna, hogy elég az PS4-re és X1-re is.

    Egyébként egyáltalán nem történt butítás. A motorváltással történtek változások a leképezőben. Több pontfényforrást lehet használni, tehát a dizájncsapatot most már a motor képességei nem korlátozzák annyira. Emellett persze újra kellett tervezni a textúrák egy részét, mert 4K-hoz igazították a PC-s verziót, aminél nem elég az a felbontás, amit eredetileg alkalmaztak. Annak a duplája kellett bizonyos textúrákra. De a lényeg az, hogy szám szerint mindenben növekedés történt. Semmiféle butításnak a jele nem látszódik. A korábbi hsz-ben le is írtam az első pár jelenetre. Az, hogy neked jobban tetszik az előző, egy szubjektív dolog. A fejlesztők ezzel nem tudnak mit kezdeni, ők egyszerűen beleraktak mindenből többet.
    A legtöbb stúdió nem házon belül csinálja a textúrákat. A People Can Fly sem. Egyszerűen vannak erre szakosodott cégek, akiknél leadod, hogy mire van szükséges, és csinálnak jó pénzért neked textúrákat.

    Adrian Chmielarzzal sem lenne ez más. Azt látni kell, hogy az UE3-ról olyan UE4 verzióra váltottak, hogy a textúraformátum, amit használtak eddig, kompatibilis legyen. Ez gondolom egy nagyon fontos kritérium volt, mert nem akartak minden textúrát újracsináltatni, csak azokat, amelyeknél a nagyobb felbontásra a 4K felbontás miatt feltétlenül szükség volt. Így viszont persze én sem értem, hogy mi kerül ebben 50 dollárba, de a Gearbox egy kapzsi kiadó.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák