Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #43191 üzenetére

    Több dolog okozhat hibát a felskálázási eljárás során.
    A shimmering általános jelenség, az FSR-t és a DLSS-t is érinti, mert a működésből keletkezik a probléma, de valamennyire kezelhető, viszont nem szüntethető meg.

    A szellemképes hatás a mozgásvektor-alapú algoritmusok sajátja, egyszerűen a temporális adat miatt nem szűrhető ki teljesen, de lehet segíteni rajta, hogy ne legyen annyira zavaró, viszont nem szüntethető meg. [link]

    Az egyéb grafikai hibákba sorolandó az, ha egy effekt nem működik jól temporális rekonstrukcióval. Ez abból ered, hogy a szükséges adatok temporális rekonstrukcióval hiányozhatnak Az ide kategorizálható grafikai bugok sem szüntethetők meg, de talán minimalizálhatók. [link]

    Amiért az AMD az FSR-rel kerüli a temporális megoldást az pont az, hogy a szellemképes hatással és az egyéb grafikai hibákkal nem tudnak mit kezdeni, ezeket maga a mozgásvektor generálja. És mivel jelenleg láthatóan leszarják a fejlesztők az efféle bugok javítását a DLSS 2-nél (mert ezzel egyébként per program alapon kellene valamit kezdeni), jobbnak látták, ha olyan felskálázási eljárást választanak, amely eleve nem generál ilyen hibákat.

Új hozzászólás Aktív témák