- Google Pixel topik
- Oppo: kompakt lesz, vékony nem
- Együtt mutatkozik be a OnePlus 15 és az Ace 6
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Farmerbe öltözik a Redmi Pro Max
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GodGamer5 #39256 üzenetére
Crytek féle megoldás Nvidia megoldásán alapul , tőlük származik 2011 ből és aktívan támogatják a VXGI megoldásukkal a Voxel alapú RT effekteket. Nincs egy éve , hogy megérkezett a VXGI 2.0.
Inkább Crytekre volt hatással az Nvidia megoldása és beépítette/ átformálta az amúgy is voxel alapú grafikus enginjébe.
A DXR egy Microsoft szabvány, nem Nvida fejlesztette és csinálta csupán bemutattak rá egy megoldást ,amit elvár Microsoft mindhárom gyártótol, ha támogatni akarják a DXR-t. Ettől RTX karin ugyan úgy remekül fog futni a a Voxel alapú RT mint ahogy a DXR alapú is, míg ez más kártyákon egyenlőre nem igaz.
Nem sok grafikus engine fog átállni Voxel alapúra hogy ugyan azt kamatoztatni tudják , mint a Crytek, ezért egynelőre a DXR a megfontosabb és legnagyobb RT felület amit támogatni kell a VGA gyártóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lelövi a Messengert a Facebook Windowson és Macen
- Semmibe veszi a KRESZ-t a Tesla Mad Max módja
- Milyen autót vegyek?
- Őszi hardvermustra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- EAFC 26
- Epic Games
- Google Pixel topik
- Bemutatkoztak az Arctic P Pro Reverse sorozatú, "tükrözött" légkavarói
- Samsung Galaxy Tab S11 - tizenegyes
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest