- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Netfone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
válasz Petykemano #30345 üzenetére
Múltkor olvastam valahol,hogy csak jövő év második felében jelenne meg a Volta.Nem csodálom a Vega nem szólt akkorát,nincs miért sietniük.Addig csiszolgatják még egy kicsit az Nvidiánál. Pedig arra én kíváncsi lennék. Na meg egy jó árú,nem annyira melegedő custom Vega56 -ra is,karácsony tájékán.Nem lenne baj hogy egy kicsivel többet fogyaszt és valamivel lassabb.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #30378 üzenetére
Úgy értem, hogy ma a Microsoft és a Khronos is explicit API-t kínál. Ez eléggé bejött így, mert lehetett volna úgy is, hogy az AMD prototípus kódját nem veszi át a Microsoft a DirectX 12 alapjaként, és a Khronos sem volt köteles a Mantle specifikációjából Vulkan API-t csinálni.
Ezekből rendkívül sokat fognak profitálni, miután a DirectX 12 programok átváltanak a bindless-re és ezzel lezárják a GeForce-ok fast path-jainak elérhetőségét. Kevesen tudják, de a GeForce igazából azért gyors DX11 alatt, mert bizonyos rajzolási parancsok nem a main path-on közlekednek. Ezáltal ezeknek a rajzolási parancsoknak a kiadás gyorsabb. A DX12 azonban ezt a lehetőséget elveszi, mert ennél az API-nál a meghajtó nem küldhet grafikai parancsot a hardverbe (ezért is a sebességcsökkenés sokszor a DX11-hez képest). Ezt csak az OS teheti meg, és az OS nem ismeri ezeket a gyorsabb adatutakat. A Microsoft elsődleges célja ezzel pont az, hogy a hardverek a parancsmotor szempontjából legyenek egységesebbek. Amint ez a váltás megtörténik hozzák majd a további OS fejlesztéseket, és akkor a gyártóknak ezek után kell menni. Például dupla általános parancsmotor, ami az Xbox One sajátja, de a Microsoft idővel le fogja hozni PC-be is. Azzal, hogy innentől kezdve a bemenetet ők kontrollálják teljes mértékben meghatározhatják, hogy milyen legyen a hardvere általános parancsmotorja. Vagy felel az igényre egy gyártó, vagy lemarad. A gyártói innovációt teljesen kiveszik az egyenletből az általános parancsmotorra vonatkozóan. Hiába épít akárki akármilyen jót, nem tudja etetni, mert a WDDM 2.x ezt megtiltja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #30378 üzenetére
"Az AMD csak kockáztatott, és bejött nekik. Gondolom maguk lepődtek meg rajta a leginkább."
Erdemes benezegetni a topic-ba.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Petykemano #30378 üzenetére
Üdv
Mire fel nálad mostanában ez a nagy amd negativizmus?
-
Yutani
nagyúr
válasz Petykemano #30394 üzenetére
Mondhatni a miner piac beárazta a kártyákat a hashrate alapján.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
athomi
veterán
válasz Petykemano #30394 üzenetére
Amikor 62-70 volt az RX470, akkor már 43-tól volt (44-45-től félpasszív is) GTX1050Ti, amik nem úgy szóltak, mint a 61-62,-EFt-os MSI Armor a 2500 RPM-es ventijeivel.
Ez majdnem akkora árkülönbség, mint amekkora teljesítménybeli különbség van köztük.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #30389 üzenetére
A fast path-okat igazából a fejlesztők is utálták. Nem volt egységesség a gyártók között a parancsmotor képességei szempontjából. Amit a Microsoft csinál az egy régebbi felvetés megtétele. Az OS fogja a jövőben meghatározni, hogy milyen parancsokat hova küld be a hardvernek, így mostantól mindegyik adatutat ugyanolyan gyorsra célszerű tervezni. Lesz egy kialakított irány ebből a szempontból, amire a fejlesztő tervezhet, és a Microsoft biztosan nem fog kiadni egy Windows frissítést pont egy programok kiadása előtt, ami hirtelen -20%-os teljesítményt eredményez. Aztán jöhet a "game ready" driver.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cskamacska
addikt
válasz Petykemano #30699 üzenetére
Hát, ha már #mocskosamdéerjáték , akkor legyenek ilyetén mód következetesek, ne csak a Vega meg a Polaris legyen kiemelve, mint a Warhamster DX12 módjánál, hanem minden GCN legyen gyors.
Ez szerintem teljesítve is lett, frametime-ban RX460 behozta a 1050Ti-t és lehagyta a 960-at, R9 380 behozta a GTX970-et, Fury X pedig átlagban is az 1070 nyakára lépett.De minden gyorsan a helyére kerül, mert megjött ez évi CoD adagunk
Gamegpu.ru - Call of Duty WWII Beta GPU / CPU Test
Proci teszten egész jól teljesít az FX/Ryzen felhozatal, AMD fanoknak sincs miért bánkódniuk.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
TTomax
nagyúr
válasz Petykemano #30699 üzenetére
Te,én egy szót nem írtam arról,hogy a Vega hogy szerepel és hogy nem ebben a játékban.Nekem egyáltalán nem "fáj" ha valahol jól szerepel.Ezt a fajta mentalitást,és hozzállást még csak véletlenül se ragaszd rám,mert ez nem én vagyok.Tartsd meg ezt a mentalitást azoknak akik véres zászlóként lobogtatják ezt a tesztet körbe a forumon igazolva a saját igazukat.
Továbbra is állítom,hogy a 1080Ti eredményei nagyon nincsenek rendben és ha a driver/hardver lenne a ludas akkor a 1080 eredményei sem lennének rendben,már pedig azok szerintem rendben vannak.Szerintem egész egyszerűen CPU limit van,ezt támasztja alá hogy rommá savazzák a forumot a Core0bug miatt ugyanis stutterfest tőle az egész játék pcn ,vga gyártó függetlenül.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
veterán
válasz Petykemano #30761 üzenetére
A gyorsuló zsugorodást nem magyarázza, mert Ryzen előtt is ugyanez volt az Intel kínálata, mégis az utolsó néhány hónapban indult meg durván az AMD csökkenése, szóval valami nem stimmel szerintem.
solfilo
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #30780 üzenetére
Mert alapvetően rossz az a mintavételi forma, hogy bárki kitöltheti aki akarja, illetve az sem célravezető, hogy négy survey lesz összevegyítve, ahogy az is rengeteg hibát generál, hogy nem mindenkinél jelenik meg a kitöltés lehetősége.
Itt nincs semmiféle csalásról szó. Egyszerűen a mintavétel formája minden statisztikára vonatkozó szabályt felrúg. Ezt a Valve úgy kezeli, hogy nem reprezentatív statisztikának tekinti.
Ez akkor lenne működő formula, ha a userek gépét a steam minden bejelentkezésnél ellenőrizné és elküldené az anonim statisztikába. Ezzel biztosítható lenne, hogy aki bejelentkezik az részt vesz benne, illetve egy user csak egy gépadatot küld, ráadásul folyamatosan frissülőt. Ugyanakkor ez még anonim formában sem számít sok országban törvényesnek, ha nem fogadja el a felhasználó, mint használati feltételt, tehát ezzel a Valve nem tud kezdeni semmit. Illetve az egész nem ér annyit, hogy ezzel foglalkozzanak, mert nekik pénz ebből nem származik. A stúdiók és kiadók úgyis külön megbíznak cégeket, hogy mérjék fel nekik a piacot.
Arról nem is beszélve, hogy ha a Valve ezt csinálná, akkor abból mekkora műbalhét kreálnának a userek, hogy mi köze van az adataimhoz, stb. Szóval önmagában egy kötelező adatküldést bevezetni egy komoly presztízsveszteség lenne a Valve számára.Ez nem a felülreprezentálásról szól. Az Intel például borzalmasan alul van reprezentálva, holott a GPU-piac 70+ százaléka az övék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #30782 üzenetére
A piackutató cégek azt mérik, amit megrendelsz, vagy azt, amire általános igény van, utóbbi utólag eladható. Nem véletlen kerül rengeteg pénzbe a például a JPR jelentése. Sokezer dollárt elkérnek érte.
A Valve is tudna jól mérni, mert az egész csak statisztika, ez pedig egy külön tudományág, csak be kell tartani a szabályait. A probléma az, hogy a Valve ebbe nem akar pénzt rakni. Nekik nem ez a profiljuk, nem jön belőle bevétel, így le se szarják, hogy rossz a mintájuk, illetve az se különösebben érdekli őket, hogy a rendszer amit kidolgoztak folyamatosan mintavételi hibákhoz vezet. Ezeket utólag korrigálni nem tudják, illetve valószínűleg felvenni sem akarnak statisztikával foglalkozó szakembereket, mert ha ebből nincs bevétel, akkor feleslege egy külön csapatot megfizetni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz Petykemano #30780 üzenetére
Reprezentatív statisztika a mintavétel jellegétől függően a gyakorlatban általában azt jelenti, hogy valamilyen változó mentén reprezentatív az adott statisztika. Pl. ha a magyar választásokról szeretne valaki reprezentatív statisztikát készíteni, akkor ha mondjuk tudott, hogy a választójoggal rendelkezők 15 %-a húszas éveiben járó férfi, akkor - ezer fős minta esetében - pontosan 150, 20-29 év közötti életkorú férfit kell megkérdezni ahhoz, hogy életkor és nem szerint reprezentatív legyen a statisztika (értelemszerűen a többi 850 megkérdezettnek is tükröznie kell az országos arányokat ilyen szempontból). Ahhoz, hogy megfelelő változók vonatkozásában legyen reprezentatív a statisztika, azon eloszlást kell figyelembe venni a minta kiválasztásakor, amely a végeredmény szempontjából releváns lehet. A fenti példából kiindulva: ha befolyásolhatja a pártszimpátiát az életkor, a nem, a lakhely, az iskolai végzettség stb., akkor ezen változók tekintetében kell reprezentatívnak (tehát a sokaságot reprezentálónak, azaz azonos arányúnak) lennie a mintának - ellenben pl. ha a szemszínnel kapcsolatban nem sikerül kimutatni semmilyen olyan eltérést, hogy pl. a kékszeműek nagyobb arányban szavaznának egy adott pártra, mint a barna szeműek, akkor ilyen szempontból nem kell reprezentatívnak lennie a statisztikának, tehát akár csak kizárólag barna szeműeket megkérdezve is a kellő szempontokból reprezentatív lesz a felmérés. Más szempontok alapján lehet, hogy abszolút nem lesz reprezentatív a statisztika, pl. akár véletlenül is előfordulhat olyan, hogy csak gmail-es e-mail címet használó egyedek kerülnek kiválasztásra, de mivel nehéz elképzelni, hogy ennek bármilyen torzító hatása is lenne a pártreferencia országos leképzésére, így ez teljesen indifferens.
Amennyiben nem ilyen célzott mintavétel történik, akkor mindössze annyi az elvi követelmény egy minta reprezentativitását illetően, hogy teljesen véletlenszerűen kerüljenek az egyes elemek kiválasztásra, oly módon, hogy a sokaság minden elemének egyforma esélye legyen a mintába kerülésre.
A Steam statisztika a teljes vga-piac szempontjából valószínűleg nem reprezentatív, hiszen pl. az integrált gpu-k relatív alacsony száma nyilvánvalóan azt tükrözi, hogy játékra inkább dedikált hardvert választanak a felhasználók. A Steam felhasználók vonatkozásában a statisztika reprezentatív lehet (szerintem jó eséllyel az). Ennek ellenkezője akkor lehetséges, ha egyrészt a 125 millió felhasználóból nem egyenlő eséllyel indulna mindenki, hogy bekerüljön a mintában szereplő cirka egymillió felhasználó közé, másrészt ha bebizonyosodna, hogy torzító hatása van annak, hogy ki járul hozzá a statisztikában történő szerepléshez és ki nem (nehezen tudom elképzelni, hogy pl. AMD-sek a tényleges Steam-es arányukhoz mérten nagyobb arányban utasítsák vissza a statisztikában szereplést, mint mondjuk az nV-sek), harmadrészt ha az olyan mérési pontatlansáágok, mint amit Abu említett (ti. hogy nem a megfelelő hardvert detektálja a rendszer) nagymértékben torzítanák a képet (véleményem szerint igen kevés hasonló eset fordulhat elő, úgyhogy ezt kizárnám).[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #30854 üzenetére
"azért nem gyártanak többet (polarist)"
Az egyik fele ez, hogy nem akarják feltölteni a raktárakat a Vega11 érkezése előtt, a dolog másik fele, hogy egy gyártósort nem lehet csak úgy a semmiből felhúzni, meglehetősen költséges a csipgyártáshoz szükséges kellékek legyártása is, ami egyáltalán nem profitábilis, ha nem társul mellé kellő volumen. -
Puma K
veterán
válasz Petykemano #30854 üzenetére
"Elmondták, hogy
- a polaris és a vega nem veri agyon a konkurens pascal termékeket"Mikor mondták el vagy hol említik ezt?
Mert én annyit láttam hogy #BETTERRED, meg #PoorVolta. Ezekből meg azt lehetett sejteni, hogy na odapörköl az AMD az Nvidia-nak...
"It's hilarious how bad VEGA is and then seeing this advert."
Aztán meg láthatjuk mi lett ebből...
Ja és +1
A FreeSync vs FreeSync 2 hogy is van?
Mivel jobb a második F.S. mint az első?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
sakal83
addikt
válasz Petykemano #30854 üzenetére
A Vegával nincs baj, annak az árával van.
A 470/480-as bevezetését is elszúrták, mert drágább volt, mint a 1060. Csak november/december tájékán lett best buy az MSI Gaming miatt, Közben a 1060 meg tarolt... utána meg a bányászláz jött.
Sajnos a marketing osztályt még nem rúgták fenékbe A-Zs-ig.
A Ryzen jó lett nagyon végre, a vgak is meglennének..., csak az árazást/gyártást szúrták el már 2X-ra. Ami lehet, hogy nem is hiba, és én ettől félek leginkább.
Nem hittem volna, hogy az Nvidia lehet a jófiú az AMD-vel szemben...
-
Crytek
veterán
válasz Petykemano #31092 üzenetére
Majd a M$ $toreos ARK jól megmutatja.... A büdös életbe nem fog az jönni oda csak megint legenda
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
->Raizen<-
veterán
válasz Petykemano #31234 üzenetére
Es nem csinal nyarat.
-
#45997568
törölt tag
válasz Petykemano #31273 üzenetére
Majdnem, a 3-ik sorba en meg beillesztenem: hihihiiiiiii
Az esetek jo reszeben igen, a dolgok jelenlegi allasa ez. 1080Ti-m nem volt, egy players nevezetu tag folyamatosan zaklat is Jatekelmeny szempontjabol nem lattam kulonbseget egy 1080 es a Vega kozott
-
Egon
nagyúr
válasz Petykemano #31305 üzenetére
Annak jelentőségét, hogy a Vega (vagy a Polaris, ez tudtommal nem egyértelmű...) "be lett tolva" az Intelhez (az eddigiek alapján ez sem így volt: jó eséllyel az Intel kereste meg az AMD-t ezzel kapcsolatban...), szerintem még nem igazán lehet látni. Ha eladnak belőle soktízmillió darabot, akkor jelentős tételről beszélünk. Ha csak hatszámjegyű mennyiségben kerül értékesítésre, kevésbé.
Nem gondolnám, hogy ennek a terméknek bármiféle jelentőséget kellene tulajdonítani Raja távozása szempontjából."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
imi123
őstag
válasz Petykemano #31368 üzenetére
Sajnos egy szereplős a piac.
Írom ezt úgy hogy most cseréltem VEGA 64-re.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
-
cskamacska
addikt
válasz Petykemano #31368 üzenetére
Hát ha a Rajaról szóló pletyik igazak, akkor kis híján Intel vs. nVidia lett a topik neve.
[H]ard|OCP - From ATI to AMD back to ATI? A Journey in Futility
2016 May 27 FridayRaja Koduri and his band of ATi loyalists
"Koduri was able to wrestle control of the graphics division away during AMD’s last leadership transition after threatening to leave the ship and take a role at Intel, something he's not shy about telling his AMD colleagues. Lisa Su caved and Koduri got the job."
"Koduri’s ultimate goal is to separate the Radeon Technologies Group from its corporate parent at all costs with the delusion that RTG will be more competitive with NVIDIA and become a possible acquisition target for Koduri and his band of mutineers to cash in when it's sold. While Koduri is known to have a strong desire to do this by forging a new relationship with Apple on custom parts (no surprise there) for Macbooks, the real focus is on trying to become the GPU technology supplier of choice to none other than Intel. While this was speculated some time ago I can tell you with certainty that a deal is in the works with Intel and Koduri and his team of marauders working overtime to get the deal pulled into port ASAP. The Polaris 10/11 launch, and all of its problems, are set to become a future problem of Intel’s in what RTG believes will be a lucrative agreement that will allow Koduri and his men to slash the lines from Lisa Su and the rest of AMD."
És ha már Intel GPU-ról álmodozunk
"With Intel in the midst of a shake-up under their new chief product guy, Murthy Renduchintala, the consequences of this agreement with AMD and subsequently the Radeon Technologies Group are significant. In the midst of Intel’s most significant layoffs in recent memory, looking to be around 12,000 positions, it has let go a significant number of graphics engineers and related functions (I am told well over 1,000) in anticipation that Intel will hand over many of these functions to AMD."
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
#45997568
törölt tag
válasz Petykemano #31466 üzenetére
Ne etesd Nem ismerem a tagot de eddigi palyafutasa alapjan egy oltari nagy troll
Szerintem
-
Egon
nagyúr
válasz Petykemano #31471 üzenetére
R.I.P. Firefox?
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Z_A_P
addikt
válasz Petykemano #31471 üzenetére
??
GPU:
Intel: 65% (mind IGP)
AMD: 15%
Nvidia: 14%Jon a RR, jon az AMD GPUs Intel, megy ez felfele elvileg boven.
OK
-
Venyera7
senior tag
válasz Petykemano #31471 üzenetére
A francokat... Most hogy Raja elment, minden egyenesbe jön.
-
do3om
addikt
válasz Petykemano #31501 üzenetére
Aztán az összehasonlítgatás is megy a süllyesztőbe mert megszűnik létezni, de majd higgyétek el hogy az a DX12 sokkal jobb
Amúgy nincs semmi baj ezzel, régen sem az volt az elvárás hogy gyorsabb legyen, hanem szebb, láthatóan szebb grafika jöjjön vele. De itt még ez sem jött össze, kellet neki az AMD jövőbelátót ígéreti után menni, az dx fejlesztésénél, mintha nem tudták volna hogy úgy sem jön össz.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-FreaK-
veterán
válasz Petykemano #31538 üzenetére
Szörnyen szarkasztikus vagy! Tudhatnád, hogy nem véletlenül Wunderdriver a neve! Akkora löketet fog adni a Vegának, hogy majd kapkodhatunk utána.. mellette benne lesz egy csomó hasznos funkció is, pl. OSD menü, ezek amúgy is sokkal fontosabbak a teljesítménynél..
[ Szerkesztve ]
-
-FreaK-
veterán
válasz Petykemano #31540 üzenetére
Ez egyébként már eszembe jutott nekem is, csak ezzel az a gond, hogy akkor most már hónapok óta vásárolják fel és még mindig nem dobták piacra, ami nekik sem lenne túl előnyös dolog. Ha olyan nagy mennyiséget felvásároltak volna, akkor már kihozták volna a custom kártyákat rég. Az hogy náluk áll a raktár készlet, nekik is csak "veszteség".
Szerintem egyszerűen csak keveset tudnak gyártani belőle, még csak nem is az van, hogy a bányászok felvásárolják mind.
Persze ez csak sötétben tapogatózás
-
addikt
válasz Petykemano #31538 üzenetére
Én nem ígérek semmit.
Nem is várok tőle világmegváltást, de nagyon is kíváncsi vagyok, hogy az összes bekapcsolt funkcióval a legújabb játékok profitálnak-e majd valamit, illetve arra még inkább, hogy milyen hatása lesz majd a fogyasztásra és az UV lehetőségekre.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #31538 üzenetére
A profilozó már be van építve a driverbe, ehhez szükséged van a Developer Panelre, hogy elindítsd a szervizfolyamatot. Utána működik a rendszer nyomkövetést támogató hardvereken. [link] - részletes videó a kipróbáláshoz.
Ha a Microsoft a primitive shadert implementálni akarja, akkor azt az API-ban tehetik meg. De ki kell dobniuk hozzá a vertex, domain és geometry shadert. A hull shadert pedig érdemes compute shaderrel kiváltani. Ez a legacy kompatibilitást eléggé megtörné, amit nem szerencsés eljátszani ilyen sűrűn. Persze nyilván a gpu-driven pipeline rendszerekhez sokkal jobban illik a primitive shader, mint a régebbi problémákra kitalál, de az új problémák kezelésére teljesen használhatatlan shader lépcsők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cskamacska
addikt
válasz Petykemano #31536 üzenetére
De ezt hozni nem is volt nagy szám, mikor Sandy Bridge óta kis híján minden legyártott Intel prociban van GPU, AMD oldalon meg csak a poénból odavetett desktop, meg a műgyűjtők által is nehezen fellelhető mobil APU modelljeikben lelhető fel, de bármiben amiből szabad szemmel is jól látható mennyiséget adtak el(FX sorozat, Opteronok, meg most a Ryzen), na, azokból pont kihagyták.
Azt is mondhatnánk, a FUTUREISFUSION szekerét igazából az Intel tolta, AMD maximum az ideológiát adta hozzá.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
->Raizen<-
veterán
válasz Petykemano #31661 üzenetére
Sztem menj szedaltasd le magad. XD 😂 ne almodozz 1-2% power boost atlag azert meglesz 😊😈
[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
válasz Petykemano #31661 üzenetére
Én pl már tegnap megijedtem,mert megsúgták a hangok,hogy jön a "wunderdriver"
-
->Raizen<-
veterán
válasz Petykemano #31667 üzenetére
😂 ez kurva nagy.. valoban ezt ereznem nyaron a gepem mellett ha egy vega oc lenne a gepemben. Xd
-
korcsi
veterán
válasz Petykemano #31680 üzenetére
Sose értettem ezt a HBCC és memória típusa közötti összefüggést, valaki kifejthetné.
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
#35434496
törölt tag
válasz Petykemano #31680 üzenetére
"Hbcc nélkül meg nincs hollywood." Besírtam.
-
#00137984
törölt tag
válasz Petykemano #31684 üzenetére
A GGDR5 VRAM-ot kevesebb erőforrásból lehet teleírni adatokkal, amit viszont időigényesebb törölgetni és újraírni. Az adatfrissités visszi el a legtöbb erőforrást, ezért tölt sokat egy-két játék. Mindent bemásolnak a VRAM-ba, ezért az Nvidia kártyákon 16-32 GB GDDR5(X) videómemória fog elterjedni és a 3-4-6 GB nem fog játszani. A jelenlegi 8GB VRAM azért 2018-ban még kevésbé lesz veszteséges, és majd az lesz néhány évre a minimum elvárás.
-
-FreaK-
veterán
válasz Petykemano #31820 üzenetére
Holy fuck.. 21M tranzisztor... ez egy szörnyeteg. Viszont csak egy 6os meg egy 8as tápcsati kell neki, nem úgy mint némely Vegának a két 8as
Viszont ez azt is jelenti, hogy a megfizethető Volta sincs már olyan messze, pár hónap talán, én olyan március/áprilisra tippelném 2000-es széria megjelenését.
-
Locutus
veterán
válasz Petykemano #31820 üzenetére
Se a 980ti-re, se az 10x0 szériára nem jött semmilyen versenyképes válasz, se a megjelenésük előtt, se utána... most ugyan milyen showt lopnának el? Azokra a semmirevaló paperlaunchokra, aminek utána a fele se valósul meg, minek pályázna az nvidia?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Locutus
veterán
válasz Petykemano #31825 üzenetére
Ez a nyakatekert gondolkodás semmi másra nem jó, csak az AMD mosdatására...
A short story annyi, hogy az nvidia megint atomot dobott a piacra, erőből, olyat amire az AMD évek óta sorozatosan nem volt képes. És megint pofátlanul árazhatja ahova csak akarja, mert pontosan tudja, hogy se előzőleg, se utólag nem lesz rá válasza az AMD-nek.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #31825 üzenetére
Teljesen fuggetlenul attol mennyi realitas van vagy nincs annak amiket irsz es nezopontok kerdese mellozesevel, az a problema amit irsz hogy "az NV mindig alavag az AMD-nek" es a peldakat amiket felhozol aranylag egyszeruen megoldhato - hozzon az AMD a piacra idoben olyan termeket aminek az NV nem tud alavagni. Mert ha ez nem tortenik meg akkor felesleges beszelni barmirol is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #31825 üzenetére
Semmi ilyesmi nincs. Az Radeon Vega Frontier Edition egyre kedveltebb a gépi tanuláshoz, mert a ROCm mellett egyre erősebb. Már sokkal veri a Titan Xp-t. Utóbbi pedig nem elég jó hardver, mert nagyon lassú FP16-ban, Tensor magja pedig nincs. Tehát aki ma olcsó gépi tanulásra kínált hardvert akar, annak egyedül a Radeon Vega Frontier Edition, vagy akár a pici consumer Vegák kínálnak 25+ TFLOPS-os teljesítményt. Ezt a tempót más hardver meg sem közelíti. A Titan V erre reagál csak. Nem véletlen az sem, hogy számítási teljesítményben hova érkezett: a top RX Vegára 0,1 TFLOPS-ot ver FP32-ben és FP16-ban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ÁdiBá
addikt
válasz Petykemano #31854 üzenetére
Én mint egyszerű felhasználó, csak annyit látok az egészből hogy asztali 3D Gamer vonalon jobb helyzetben van az nvidia.
Valahogy a 1080 is jobb választásnak tűnik játékra mint a VEGA jelenleg.
Hallottam hirét, hogy jönnek olyan driverek amik sokat fognak hozni az AMD-nek, ezeket is mai napig várják a VEGA felhasználók.ÁdiBá
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #31854 üzenetére
Igazából a ROCm nem akarja áttörni a CUDA-t. Ennek a konstrukciónak a CUDA egy fontos eleme, amivel fel tudják használni az AMD GPU-kra az eddig megírt CUDA kódokat. Emiatt van az, hogy az AMD manapság nem arról beszél, hogy a CUDA rossz, annak mennie kell, hanem arról, hogy a CUDA az jó, használjátok a HIP-en keresztül, és tudjátok célozni az NV, illetve az AMD hardvereit. A CUDA tehát ma a stratégia része lett, amit még reklámoznak is, mert már megvan az eszköz (HIPify), amivel ezeket a kódokat lehet futtatni a saját GPU-ikon.
[link] - itt bővebben beszélnek a CUDA-HIP kapcsolatáról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Petykemano #31820 üzenetére
Nem. Ez csak egy ünnepi pénztárca halászat a tehetősek között...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Petykemano #31860 üzenetére
Nem olyan megelőző csapás, mint a másik kettő volt...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #31860 üzenetére
Szerinted mit húzna elő az AMD a közeljövőben amit egy 3000$-os Titan V-vel kell "megelőzni" ? Ha valami akkor én is azt mondom, hogy ez inkább a Frontier/instinctre való reagálás csak más piacon és sajátos formában, mintsem bármire is megelőzésképp jönne.
A Polaris meg a Pascal hasonlata is hülyeség, a 1080 és a 1070-nek azok a kártyák nem konkurenciái, ha a 480-nak akarnak konkurenciát állítani akkor a 1060-at hozzák ki előbb. Vagy ha az "nVidia mindig az AMD előtt" (és nem tőlük függetlenül) elméletből indulunk ki és direkt azért hozták ki a 1070/1080 párost, hogy beelőzzék őket akkor a Vegának is kint kellett volna lennie a 1080 után pár hónappal - mert azzal van egy súlycsoportban...
Még a 1070 Ti-t se hű, de nagyon sietősen adták ki, gyanítom, hogy ha akarják augusztusra a Vega elé is előránthattak volna egy olyan kártyát legalább ref designnal, ennek ellenére csak hónapokkal később történt meg ez a lépés, noha még így is beelőzték őket a custom piacon.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #31863 üzenetére
"Te nem látod? Ha holnap kiadná az AMD a várvavárt wundertreibert, ami brutális 30%-ot dobna a Vega64 teljesítményét ez tegnap még óriási navégrézést, tapsot és vállveregetést ért volna, hogy na tesssék, csakbeérte. Ma? "
Mi lenne ma ? Ha az amit írsz megtörténne akkor meg arról cikkeznének és azzal lenne tele minden - főleg mert a szokásos slideware ki lesz posztolva az oldalakra ha kell ha nem, ha emellé még drámai gyorsulás meg Ti verés is lesz hát kigyullad a WCCF, Videocardz... is, hogy az AMD ezt driverből megcsinálta.
Ez a Titan V messze nem "ellopja a showt" kategória, főleg nem a gamer kártyáktól. Lesz ilyen is 'oszt csókolom, lapozzunk. Ha bejelentették volna a Geforce 20-as "Ampere" szériát na az már kicsit más lett volna...Én azt látom, hogy az nVidia folyamatosan tolja ki a termékeket, 90%-ban függetlenül attól, hogy az AMD mit csinál. A 1080/1070 is a bevett minta szerint jött, egyedül a 1060-nál látom, hogy gyorsabban dobták ki mint legutóbb, ez lehet az AMD és az RX480 hatása - de ez is csak utólag történt meg.
A 1080 Ti-t is nyugodtan halaszthatták volna júniusig, több pénz jött volna a Titánból meg a 1080-ból így, mégis kiadták pedig a konkurencia még hónapokra volt. Simán elég lett volna rájuk dobni a computexen és még úgy is lett volna 2 hónap előnyül."De nem is gondolnám, hogy a RX Vega elrajtolása akkora show lett volna. "
Hát nagyobb mint egy középkategóriás Polaris megjelenése.
"mintha úgy lennének időzítve tudatosan, hogy a lehető legkevesebb levegőt és rivaldafényt kapja a konkurencia"
Nem azért, de amennyi találgatás, hype, meg vágyakozás volt a Vega után szerintem annyit az egész pascal széria nem kapott megjelenés előtt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen