- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
abéla
senior tag
válasz tutne123 #8076 üzenetére
Hello nem tudom meg van-e már a válasz: a gázbowdenből itélve 98 előtti 2.0 turbós ("olasz" T5? 225LE) nem ETM-es a géped, így a Turbo Control Valve (TCV) "alsó" csücskéről (képen sárga) asszem 5mm-es (belső átm) vákuumcső megy a kérdéses wastegate csatlakozóra.
A többit is kösd be (zöld: turbo kompressor csücsökre, kék: turbo előtti intake csőre).
Turbosnál nincs bekötve nagy gáz van!A piros meg a CBV - intake manifold. (csöndes "lefújó szelep")
[/(#8197) tutne123 B] :
nekem s60-nal hőcserélő cseréjénél szépen eltörték a légáram-lamellákat, így faszán össze-vissza fúj naálam is: gyak szélvédő-áram az ami jó.
Naszóval ezeket a alamellákat a légkondi mudulba faszán beépítették, nagyon úgy néz kia ki kellene szedni az egészet (1 napos meló min), hogy kicseréljem, ha egyáltalán lehet cserélni külön...[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
ehh.. siettem a mod-időlimit miatt...
szóval nem a lemellákat, hanem az azokat szabályzó füleket törték le, de ahogy elnézem 850-ben rendesen más volt még (talán jobb is?)
[link] itt elég részletesen belemegy a csóka (aki egyébként szuper videókat tölt fel 850/s70/s60/s80 szerelésekről - RobertDIY)
Mondjuk itt is alap a műszerfal cakk-pakk leszedéseDe sztem ha csak nem akarod szétbontani, esetleg az egész kondi-modult cserélni (bontós is bizonytalan), akkor tapasztald ki nem jó-e valahogy.
Én pl különböző kombókkal "hozom elő" az épp jó konfigot (tiszta mortal ), ami teljesen más, mint a gyári, pl: lábra+fel irányítva fúj középen, közép az lábra nyomja... szuper[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
És ha már floodolok akkor kérdés a Nagyérdeműhöz:
2002 S60 T5 kecsege kartergázelvezető rendszerét szeretném lecsapatósan egyszer-és-mindenkorra megoldani, vlkinek esetleg erről gyak. tapasztalat?
Esetleg intake manifold/ETM spacerről (IPD/SNABB) valami infó (jó / nem / miiivan? )
Ha nem bírok magammal, jövőbéli projektnek lehet lesz vlmi combosabb IC applikálása (FMIC / do88-gyári helyére), netán némi leömlő, sport-cat. Neki állt itt valaki már komolyabban?
Esetleg értelmes tune-ra is vevő lennék (nem a szokásos keverék-szegényítős-túlmelegedős-kevesebbetfogyasztós csiribiri). Valaki remap-szaki?
hootka!
-
abéla
senior tag
válasz 7Sony7 #12948 üzenetére
Látom már megvetted a Febit, de ha majd kinyegdül idő előtt -mert sajnos ki fog, főleg ha a hátsó-felsőről van szó- vegyél Lemfördert, ők a gyári beszállító, igaz nem olcsó az u.gyártottak között, de még így is kb fele/kétharmada az "eredetinek".
Persze előtte érdemes rákérdezni Volvoéknál, időnként egész meglepő a gyári árképzésük (mondjuk mind poz., mind neg. irányba ).hootka!
-
abéla
senior tag
Rendben, akkor -az eredetileg gyári- beszállító feltehetően jobb minőségben kínálja az adott alkatrészt a konkurenciához képest.
Talán ez így pontosabb.És bár az eddigi tapasztalatom szerint, amellett, hogy ezek (mármint a Lemförder silentek/bakok/gumiharangok) bírták nálam a legtöbb ideig(utángyártottak között), simán lehet, hogy az eredeti alkatrész -még ha az ugyanattól a gyártótól is származik- minőségbiztosítása jobb. És egyébként igen, általában azok több ideig is bírják.
Aztán persze vannak furcsa történetek is: pl ott van a "jóféle" Magnetti Marelli féle throttle body, ami ha gyári, ha nem, nem túl jó időállósággal bír (jobban mondva annak potmétere) vagy az elektronikai érzékelők, amik nagyrésze "gyárilag" Bosch (MAF/MAP/IAT/TCV...), meg úgy általában az elektronika vagy a komplett PCV rendszer vagy a már említett felső/htsó motortartó bak, toronyszilentek, féktárcsák, benzinpumpa-ház stb-stb ...hát szóval, előfordul "gyáriban" is az elszabott vonal.
És bár ezek némelyikére vannak már jobb -utángyártott, fejlesztett- alternatívák, ezek sokszor árban vetekednek a gyári megoldásokkal.Ami a lényeg: a "sima" utángyártottak között az adott termékvonalon érdemes a legjobbat venni, amit valószínűleg az -akár régebbi- gyári beszállítói tiulus jelez legmegbízhatóbban.
De emellett, talán ennél is fontosabb -főleg itt, Balkánszélen- a beszerzés forrásának megfeleő megválasztása, amivel viszont a hamisítványok megvételét próbálhatjuk elkerülni;
ebben pédául a gyári forrás tagadhatatlan előnnyel bír.[ Szerkesztve ]
hootka!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest