- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egy óra, két rendszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
-
Mobilarena
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #23255 üzenetére
Az a baj. hogy nem mindegyik küldetés teljesíthető így, pl MT-12, a mellék küldetéshez a szakasz mindkét tagjának sebeznie kell a 3 kilőtt tankot.
Vannak olyan szakasz küldetések, hogy ráadásul nem lehet akárkivel megcsinálni. Nem örülök a szakaszos dolgoknak én sem, nem szeretek szakaszban játszani. Jobb lett volna, ha valamilyen dög nehéz küldetéssel kiváltható lenne a szakaszozás, de a wg erőlteti ezt a szakasz dolgot, azt képzelik, hogy így jobb nekik.
Most olvasom a fő fórumban, hogy elég a fő küldetést megcsinálni, nem kell a mellék küldetés, egyedül a 15. csatát kell tökéletesre csinálni.
Akkor viszont rendben van a dolog, van egy régi szutyok gépem, feldobom rá a WoT-ot és maximum benyomom neki a full gáz előre parancsot, ha kilövik, kilövik, kit érdekel, a fő küldetést meg tudom csinálni simán.
Nem néztem meg az összeset, de pl a med küldetésekhez a fő feladathoz nem kell társ, csak a mellék küldetéshez.
-
dfsz34
őstag
A perszonális küldetések miatt én is nekiállok az E3-nak meg aztán van egy bivaly legénységem a T67-ből, csak egy töltőt kell hozzá fejleszteni (ez mekkora sz.vás azért már, 5 fős legénység, csak más összetételű, két töltős).
Még csak a t25/2-nél járok, de már úgy fejlesztem a legénységi skilleket tovább, hogy megfeleljenek a T95-nek meg az E3-nak. Olvastam már pár srácot, akik elvileg jók vele meg ingame is láttam néha, ha full full-ra fejlesztik a javítást rajta (full javítás, bia, szerszámkészlet, nagy javító alap dolgok és még lehet esetleg venti meg prém kaja, de ez utóbbi kettőt szerintem már nem teszik rá sokan, ezek nélkül is elég jó), akkor pár sec, olyan 3 és 4 között vissza rakják a láncot és nem lesz őszinte az ellenfél mosolya utána
Ezt a két tankot állandóan láncolni próbálják, a T95-t főleg, ha van neki egy ilyen bivaly javítása, akkor szép meglepetéseket tud okozni.
-
dfsz34
őstag
válasz
bluyoo #23055 üzenetére
A frag-et én is toggal gyűjtöttem a legkönnyebben. A sebzés része talán nehezebb, 1e fölé nekem legalábbis nehéz vinnem az átlagot, tehát 150 csata kellett volna vele. Mondjuk még az sem annyira vészes mennyiségű csata, főleg, hogy gondolom a kredit is kellett, azt meg termeli a tog a maga szintjén.
-
dfsz34
őstag
válasz
[HUN]Dani #23048 üzenetére
Ezek gyerekek, kölykök. Nekik már egy félreértelmezett köszöntés is elég indok a TK-ra. A bizonyos csata helyzetek értelmezése szintén bonyolult, például a passzív felderítés. Nekik a felderítés az, ha öngyilkos módon rohangál a könnyű tank, másra úgysem tudják használni. Lehetne még sorolni, de ilyen kölyköktől sokat ne várj, pláne mást.
-
dfsz34
őstag
-
dfsz34
őstag
válasz
fsb1000 #22509 üzenetére
Nekem volt egy olyan csatám, hogy szó szerint elég volt ránéznem az ellenfélre és sebeztem brutál lag mellett is. Pl. egy ellen tank zúgott le a domboldalon (campinovka) és nem is ott volt az ágyúm csöve. Telibe. Ok, szerver oldali célkereszt, de akkor is, azt a lövést csak az rng húzta rá az ellenfélre, én biztos nem. Kár, hogy nem tettem el, pedig azon a csatán ordított szó szerint, hogy bármit eltalálok. Ismétlem brutál lag mellett, talán azért is volt nagyon feltűnő.
A csaták elején gyakran lövök egypár merészet, úgy értem, hogy nagy távolságra, esetleg beforgatott g.ci láda kemény tank gyenge pontjára stb és ebből az első pár lövésből sokkal jobban megjósolható a végeredmény, mint az xwm alapján. Ha megy mindenfele a lövés, csak éppen célra nem, akkor tudom, hogy kutya nehéz lesz nyerni. Ha pontosak a lövések, még ha nem is sebeznek azonnal, de általában sejthető, hogy jól fog sikerül ez a kör. Ez a "módszer" sokkal megbízhatóbb, mint az xwm, olyannyira, hogy már nem is használok xwm-t, egyszerűen nem kell. Pontosabban pár funkcióját használom, de nem aktiváltam magam újra, nem kell se a jóslás, se a játékosok wn8 kiírása. Hót felesleges.
De ezen lehet ugye vitatkozni, túl sok a tényező.
Az viszont nem legenda, egyszerűen egy ordító valóság, hogy azok a lövések nagyon nem akarnak betalálni, amik kilőnék az ellenfelet. Sokkal, de sokkal nagyobb valószínűséggel megy mellé, pattan stb, mint a korábbiak. Mondjuk egy bulldog 10-es tárral már elég jól megmutatja ezt, belebasz.k 6-7-t az ellenfélbe gond nélkül, de ahhoz, hogy végleg kilőjem kell még legalább 2-3 lövés.
Érdemes figyelni a jeleket...
-
dfsz34
őstag
válasz
rlazol #22367 üzenetére
Az nettó kredit, nem bruttó. A bruttót fentre írja ki, ide a nettót írja.
A TOG-nak amúgy átlagosnak mondható a látótávja, binoval simán tud spotolni. Alap 360m plusz mondjuk nekem van skill a rádióson 370m alap látótáv, az minden csak nem rossz és gyenge.
A TOG-al lehet csinálni 40-45k nettó köröket prémiummal. A javítása nevetségesen olcsó. Az egy más kérdés, hogy ehhez nagyon jól kell helyezkedni, mert páncél nincs, kamo nincs és elsődleges célpont mindig.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #21752 üzenetére
Biztos, hogy bugos még mindig, mert vannak benne érdekes ugrálások, csak ugye a nagy, látványos korábbi hibát kijavították. Ilyen apró változások meg a legtöbb játékosnak fel sem tűnik, csak a power userek nézegetik
Majd akkor javítják ki, ha a serb is akar 3 akármit a tankjára és nem a programozó gyerek heggeszti rá neki...
Jó lenne az is, ha nem csak dísznek lennének a tankon, hanem ahogy rebesgetik kapna a tank +10-30% xp-t is.
-
-
dfsz34
őstag
válasz
fsb1000 #21601 üzenetére
Szerintem meg nem. Most is volt egy csatám, több ezer várakozó játékos mellett, 1-1 tier7 volt oldalanként, mint top tank. Véletlen? Kizárt. Ennyi.... A szabályokat nem ismerheted, ilyen módon maximum következtetni tudsz. Azt meg senki nem állította, hogy hibásan működik. Nagyon is úgy működik, ahogy eltervezték, csak a kérdés, hogy mi volt a cél?
-
dfsz34
őstag
válasz
mefistofeles #21589 üzenetére
Az MM-ben rengeteg algoritmus és keverés fut. Szerintem a legtöbb anomália is mind ezekre vezethető vissza.
Pár dolog, ami szemléletesen meglátszik. Gyakran van úgy, hogy 1db tank van top tier-ben. Gondolom senki nem hiszi el, hogy ez véletlen. Ez egy algoritmus, ami valami kis % eséllyel betesz téged így. Nagy ritkán lehetsz egyedüli top tank.
Az is nagyon gyakori, hogy egyik oldal mondjuk egy top arty, a másik oldal ugyanúgy egy arty de van még egy másik top tier tank.
Ezeket már rengetegszer láttam és tutira nem véletlenek.
A következő kérdés, ha van pár láthatóan működő algoritmus az MM-ben, akkor mennyi lehet, ami észrevehetetlenül dolgozik a háttérben és pl mindenféle keverést csinálnak? Akár olyan is lehet, ami vérpistát egy kicsit előnyösebb helyzetbe hozza, ha mondjuk aznap már sokat veszett?? Csak kérdezem...
Aki már írt programot az tudja, hogy ezek a 20-30 másodperces várakozások is teljesen irreálisak. Egy bármilyen rendező program, aminek az a feladata, hogy kiválasszon 30 játékost és teljesen VÉLETLEN alapján válogathat, egészen egyszerűen nem futhat ennyi ideig. Konkrétan már 1 másodperces futás is sok egy ilyen programnak, akármilyen programnyelven is írták meg.
Úgyhogy simán az van, hogy mindenféle algoritmusok, feltételek stb futnak a háttérben és emiatt akár várakozások, amit nem köt a WG az orrunkra és a hosszú várakozások ennek és csak ennek tudhatóak be.
El ne higgye már senki, hogy a mai bika gépeken egy sima 15-15 kiválasztás egy akár 100e-s listából, ami a WG szerint ráadásul véletlen (értsd ezalatt azt, hogy nagyon kevés feltételt kell elméletileg egy véletlen kiválasztásnál nézni) sokáig kell tartson. Ez sima hazugság, de komolyan. Még a régi excelben vbasic nyelven is írok olyan progit, ami egy mondjuk 65k listából (max sorszám egy lapon) pár feltétel alapján de alapvetően véletlenül kiválaszt 15-15 elemet (játékost) és fut kb 5 másodpercig. Pedig aztán az excel vbasic hol van sebességben???
Jó lenne a WG némi transzparenciát erőltetne magára és több infót megosztana ezekről a jelenleg ismeretlen algoritmusokról, amiknek csak az eredményét látjuk, már aki egyáltalán felismeri. A többség meg bambán lesi az mm listát és eszébe nem jutna róla semmi, pedig büdös nagy kavarás megy a háttérben. Szerintem a sorozatos bukó/nyerő szériák is erősen ennek a manipulációnak tudhatóak be vagy egy nem várt mellékhatása annak, hogy a WG már belebonyolódott kicsit az MM-be és fogalma nincs a mellékhatásokról...
-
dfsz34
őstag
A frag-et kisebb tierben kell inkább összeszedni, ha megoldható. Kevesebb hp a tankokon, szóval kevesebb sebzés is kell egy frag-hez.Leginkább tier6, de 7-8 is jobb értelem szerűen, mint a 9-10
A japán ággal vagyok a legnagyobb gondban, mert csak sta-m van, de nemsokára kifejlesztem a type60-t, viszont ha nekiállok egy tier9-nek stock állapotról, akkor az nagyon sok idő, mire a 150 (kb 100e marad a sta után) meg a 150 frag-et összeszedem. Gondolkodom, hogy a chi-to-t visszaveszem. Annak nagyon jó az ágyúja, csak nem lesz bele legénységem ugye, már úgy értem hogy 100%-os. Esetleg még azt lehet csinálni, hogy féláron van a prém kaja, kapnak azt, akkor kb 85%-osak lesznek, az talán elég.
-
dfsz34
őstag
válasz
jimmy74 #21254 üzenetére
vert stab nincs a t-25-re amúgy.
Érdemes a gyenge tulajdonságait erősíteni:
1: pocsék látótáv: binot neki, igaz, hogy meg kell így álljál, de az optika +10% semmit nem ér, binoval már lehet kezdeni valamit (mivel a nagy német medeknek kell látótáv is, ezért a legénységi skilleknél is preferálni kell) és szorult helyzetekben nagyon jól jön, hogy te is látod azt, aki lő rád. Skillekkel meg binoval jelenleg 420m most a látótávom vele, ami nem egy világbajnok érték, de kevés olyan tank van, amelyiket nem tudom felspotolni, ha rám lő. Ha úgy vagy vele, hogy te soha nem állsz meg, akkor lehet rá optikát tenni, de mivel alapból kicsi a látótáv a 10% kevés, szerintem a bino a jó választás
2: lassú a célzás: célzás gyorsítót neki - kötelező
3: vagy töltésgyorsító vagy venti: a venti ad még plusz 2,3% látótávot is, ami ráfér, de a töltésgyorsító szerintem egy kicsit jobb választás, de bármelyik mehet rá harmadiknak+1: vegyél féláron 100-as benyát egy csomót, mert meghálálja, mozgékonyabb lesz a tank és a torony is gyorsabban forog, ami szintén egy negatív tulajdonsága, nagyon lassan forog, ráfér egy kis gyorsítás. A 2,5e kreditet röhögve kitermeli és kicsit komfortosabb vele a játék is.
-
dfsz34
őstag
válasz
fsb1000 #21242 üzenetére
Nem egyszerű kérdés ez és nem is lehet a sebzésre leegyszerűsíteni. Ha megnézed Diegho-t, van olyan tankja, amivel lehoz mondjuk 4-500-al több sebzést, ami persze nem kevés, de önmagában tutira nem indokol +10% WR-t, ami kb a különbség. Némelyik tankkal az "csupán" egy plusz sebző lövés.
Szóval messze bonyolultabb az a kérdés, hogy hogyan lehet győzni, annál, hogy sebezz többet, ami persze kell hozzá, de illúzió azt hinni, hogy ez és ennyi elég. Ki lehetne fejteni bővebben is, de most nincs kedvem gondolkodni, elvették a siemkák ma
Ma többször meghallgattam a White Buffaló dalt (mert qrva jó), a SoA befejező perceiben, amit játszanak. Kb 6,5 perces és eddig 3 csata volt, ami tovább tartott a 8-ból
Színvonal a béka segge alatt 100m-rel.
-
dfsz34
őstag
válasz
fsb1000 #20753 üzenetére
"Tehát aki t2-ben 90%-nál gyengébb parancsnokkal játszik, az meg is érdemli."
Te tier1-ben összeszedsz 20-40e vagy még több kreditet a legénység képzésére? Tegyük fel ez még megoldható, de mi az értelme?
Tier2 maximum 10-15 csatával átugorható, de akkor már rászámoltam szépen tartalékot. Minden átképzésnél bux 30e xp-t., tehát hiába van rá kredit (pl prémtank van a fiókon és a kredit nem probléma), az értelme nulla tier2-re képezni a parancsnokot, hacsak nem akarsz seal clubber "játékot" folytatni onnantól és megtartani.
Igazából még a tier4 is necces, többet bux xp-ben (főleg, ha azt is beleszámolod, hogy 1/2 xp-t megkap egy át nem képzett legény is, szóval a nyereséged csak 1/2 xp, amit összeszednél a szint lépéshez, szemben az azonnali bukta 30e-el), mint ami kell a tier5 szinthez, de én pl tier4-t már átképeztem, mert össze kell szedjek 500e kreditet ezen a szinten a tier5 tankra meg az 5 legény átképzésre, úgyhogy minimális lesz az xp veszteséges a parancsnoknak meg a vezetőnek (két legény jött az ms-1-ről).
-
dfsz34
őstag
válasz
Szasinka #20739 üzenetére
Ha magyarázni kell neked miért szánalmas dolog a seal clubber játék, akkor az már régen rossz. Nézd meg esetleg Kenny Powers kalandjait Mexikóban, talán rájössz pár dologra
Ráadásul ha valaki kis tierben akarja gyilkolni a kezdőket, akkor legalább csinálja jól.
Na ennyi, részemről ennyi a téma, aki nem érti sajnálom, de nem töltöm az időmet ilyen b..mságokra reagálással tovább.
Vedd fel lacikát szakaszba és nyomjátok együtt. Sok sikert hozzá.
(#20744) Djuree Ezt rosszul tudod. Minden egyes tankot külön kiszámolnak, néhány stat pad tankot még kézzel el is térítenek. [link]
Pontosan ezért érdemes ránézni a wn8 szintekre, mert fogalmat kaphatsz arról, hogy mi a jó szint azzal.
A T18-al kb 300 kell a zöld szinthez, meg két frag. Lacikánk 10e csata után is messze van ettől, a frag az megy neki, tehát kis hp ellenfelekre vadászik főleg, de a sebzésen még kell javítania.
Tank expFrag expDamage expSpot expDef expWinRate deltaFrag deltaDamage deltaSpot deltaDef deltaWinRate Tier Nation Class
T18 2.18 322.47 1.23 1.56 58.65 -0.09 -13.11 -0.01 -0.08 -0.26 2 usa td -
dfsz34
őstag
válasz
fsb1000 #20732 üzenetére
Addig valóban nincs gond, amíg tier2-ben marad
De ne tegyünk már úgy, mintha nem értenénk, hogy mit és miért csinálnak a seal clubber-ek. Nekik az az örömforrás, ha leölik a kezdőket, akik 50-75%-os legénységgel (tier2-ben a játékosok 1-2%-nak ha van 100%-os legénysége és még kevesebbnek van sok skilles) gyakran nulla tudás mellett csak téblábolnak a pályán. Az meg csak hab a tortán, ha valaki 10e csata után is csak éppen hogy jobb, mint a kezdők, de persze, ne várjunk tőle olimpia csúcs eredményt, nem is teszem.
Ezt fel lehet fogni, mint szórakozás, meg "játék öröm", de van erre egy jobb magyar szó: a szánalom.
-
dfsz34
őstag
válasz
#43783936 #20730 üzenetére
Az is elképzelhető, hogy lacika a nagydoktori megvédésére készül és lazításképpen, a játék öröméért öli a kezdőket. A kezdők szerencséjére még ez se megy neki túl jól, 10e lejátszott csatával a T18-al és 4-5-6 skilles legénységgel.
Ez mind elképzelhető, csak nem túl valószínű
(#20726) jozefgucci1: szreintem a 9 éves gyereked 17-18e lejátszott csata után már az alapokkal egészen biztosan tisztában lenne. Az is egy érdekes kérdés, hogy 10e csata után valaki még mindig a troll ágyút használja a T18-on. Jó, ez lehet játék stílus kérdése is, de nekem sokat elmond ez, ugyanúgy, ahogy a wt td-ken is látom a rengeteg troll ágyút, érdekes, ezt lehet mondani pc módon erről a jelenségről ...
-
dfsz34
őstag
válasz
#43783936 #20724 üzenetére
hahaha, ez q..va jó. Itt van egy orbitális láma, erre benyögöd, hogy a játék öröméért játszik. Persze, biztos azért és biztos azért ragadt le tier2-ben. Aha, az anyósomnak meg ha kereke lenne, akkor traktor lenne.
Bármennyire is furcsa nektek a wn8 elég jó közelítéssel megmutatja a teljesítményt. Vannak benne anomáliák persze, de amit ugye mondtam, ha eljutott a tudatodig, hogy 10e csata után T18-ben meg majdnem 7e csata után a traktorban finoman szólva is szánalmas ez a teljesítmény, ami mondjuk az illető agyi képességeiről is elég lesújtó véleményt formál (tanulás képessége ugyebár).
Ok, mindent meg lehet magyarázni, ő biztosan a játék öröméért játszik. Hahahaha, Kösz, ez most feldobta a napomat...
-
dfsz34
őstag
Itt a király kérem szépen: [link], ráadásul magyar. Gyanús volt, mert himmelsdorfon szinte rögtön a csata kezdése után kilőtt egy marder-t a bázison. Természetesen a T18-al volt és gondolom már 4-5 vagy belekezdett a 6. skillbe is, szóval látótáv megvan, előre rohant, spotolt és ölt vagy valaki más spotolt, amíg ő várt, mindegy is.
A seal clubbing nagymestere és gondolom neki ez óriási örömforrás (vagy elégtétel?), hogy halomra lövi a nyomorult kezdőket.
Egy dolgot nem értek viszont, ennyi csatával, ilyen legénységgel is csak ezt a szánalmas wn8-t tudja összehozni
-
-
dfsz34
őstag
-
dfsz34
őstag
Van itt egypár (színlelt) hiper érzékeny öntelt alak, akiknek egy szórakozásuk van, másokat leoltani. Ettől érzik magukat über intelligensnek.
IRL is számtalan ilyen alak van, egy dolgot kell tenni, ráhagyni, hümmögni neki és kész, mindenki jól járt, legfőképpen te magad. Higgyen amit, csak akar.
Szóval tényleg az van, hogy már mi a faxért ne lehetni beszélgetni kb akármiről ami a játékhoz kapcsolódik, még akkor is, ha úgymond valakinek az érzékenységét sérti és kénytelen leoltani? Pláne egy OFF topikban...
Ahogy én megteszem, hogy átugrom ezek hozzászólását, éppen úgy bárki megtehetné ezt bármelyikkel, csak akkor nem lehet csillogtatni az intelligenciát, hogy milyen okosan tudnak oltani általuk hülyeségnek vélt bármit
-
dfsz34
őstag
Vettél egyet? Elég jó a páncélja, soknak fogalma nincs, hogy hol kell lőni, ha meg mégis tudja, akkor meg az RNG elintézi a lepattanót gyakran.
Azon röhögök soxor, amikor az AFK is6 lövik már egy jó ideje, de még mindig nem bírták kiszedni. Ez olyankor van, ha nem tudnak, mernek vagy akarnak közel menni, de elég röhejes.
-
dfsz34
őstag
Főleg mert a takony artyk is két helyre mennek, a pálya két szélét lövik be értelemszerűen. Úgyhogy annyira nem móka a parton osonni, hiába lenne jó a folyóparti dombos rész a keményfejű tankoknak, de az artyk számától függ, hogy lehet-e ott bármit is kezdeni. Meg persze a TD-k is ott nyüzsögnek.
Ez egy olyan pálya, hogy nagyon alaposan meg kell ismerni, mert rengeteg lehetőség van benne, pl F2 aljában van egy ravasz törmelék halom, előre fel lehet vele menni és lőni, ami még szokványos talán, de a rengeteg kiálló vascső miatt az ellenfél lövései rendszeresen elakadnak benne. Szopacs nekik.
Azt is sokan megcumizzák, hogy a masszívnak tűnő kőfalak átlőhetőek a bal oldalon. Meg számtalan trükk van ezen a pályán, jól kihasználható takarások stb, de talán kicsit sok a törmelék szerintem. Értem, hogy meg lehet magyarázni a történelemmel, mert lerombolták a várost, de basszus, ez az idegesítő benne, hogy nem lehet közel sem szabadon mozogni a házak között a törmelékek miatt és folyósokat alakítottak ki. flankolni akarok és 5 házat meg kell kerüljek, mire érek oda? Szerintem ez a legnagyobb gyengéje ennek a térképnek, kevesebb törmelék és több mozgási szabadság kéne.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #19751 üzenetére
Szerintem valamit piszkáltak a modul sérülések kockázatával. A 9.4 előtt nagyon ritka volt, hogy duplán kigyulladtam volna vagy hogy én gyújtottam volna duplán ki ellenfelet, most meg már számtalan ilyen volt több tankkal is, tehát ez nem típus függ.
A centurion-ra fel kellett rakjak vizes lőszertartót, mert minden csata úgy kezdődött, hogy ammo kiütve, dupla töltés idő, wattafak
-
dfsz34
őstag
válasz
fradi81 #19683 üzenetére
Vannak tankok, amik gyorsabban töltenek, mint ahogy becéloznak. A gyorstüzelők, na azokra kell célzásgyorsító, mert azokkal tipikusan egy célpontra kinyom az ember egy csomó lövedéket egymás utána, lehet, hogy nem is mozog közben a célzás idő miatt, inkább gyorsan RoF/DPM-ből próbálja megoldani, kiszedni az ellenfelet és tovább állni.
Egyébként jobb a függőleges stabi, mert tipikusan oda kell menni, oda kell fordulni stb
Egy T34 (az amcsi) mondjuk szinte soha nem tud olyant megtenni, hogy kinyom több lövést mozdulatlanul az ellenfélre, ehhez valamelyiküknek (vagy mindkettőnek) totál hülyének kell lennie
Mondjuk ez még elképzelhető, de pl arra tankra, azzal a töltés idővel jobban illik a függőleges stabi.
Egy gyorstüzelő tankra meg inkább célzás gyorsító. Kb így lehet megközelíteni legértelmesebben a témát.
-
dfsz34
őstag
válasz
Angel1981 #19538 üzenetére
Ennek a srácnak meg 7 (lehet, hogy most már 8?) skilles legénysége van a type-on
Ja meg a 234 millió kreditje
Itt a fórum link, akkor még csak zsenge 15,5e csatánál járt, most már 20e-nél: [link]
Mondjuk ez a gyerek is nem kicsit dedikált a témának: [link] Vajon megvan neki az ász a vk28.01-re
[link] és neki az m6-ra?
Illetve írnak a fórumban egy orosz gyerekről, akinek állítólag 30e feletti csatája van is7-el, szerintem az a legdurvább, hiszen tier10 csata eltarthat 2x annyi ideig is, mint egy alacsonyabb tier. Az ő nevét sajnos nem tudom.
-
dfsz34
őstag
válasz
Angel1981 #19334 üzenetére
Kicsit rózsaszín képet fest ez az obj416-ról. Aki prot én látok benne, az majdnem mind kempel, mint állat ,mert nagy távolságra kijön a pontos és nagy alfás ágyú előnye, illetve nem számít annyira a nulla gun dep. Az ágyúja jó, elfogadható átütés, jó pontosság és alfa (medhez képest), nagy RoF (6,9 sec töltés).
Dombos terepre nem lehet vele menni, az ágyú oda van heggesztve a toronyhoz. Sarokharc csak nagyon trükkösen, az elejét nem szabad kitolni, hanem amolyan srégen sidescrap vele, ahogy a torony éppen engedi, mert ugye nem forog teljesen körbe, de páncél nincs, úgyhogy nagyon nem fog pattintani, de legalább nem lövik ki a motort.
A mozgékonyság megint olyan dolog, hogy jó jó, de nulla gun dep mellett állandóan gimnasztikázni kell vagy túlságosan nagy kockázatot bevállalni egy-egy lövés érdekében.
Az biztos, hogy sok pro használja, mert az egekben van a wn8 szintje, de nem túl kezes egy tank, az biztos.
(#19340) HáGé Prokhorovka a scout álom maga. Amikor volt a kv220 küldetés alig vártam. sok 5-8e spot köröm volt itt.
Irány az E1 bozótos. Én bizony nem futkostam középen. E1-ből passzív scoutolás, de úgy el lehet helyezkedni, hogy dupla bokor takarjon, akkor meg lőni lehet a középen futkosókat. Ahogy ritkul az ellenfél, berohanni a 3-as oszlopban levő mélyedésbe és ott körözni, két oldalt van valemennyi takarás. Itt már gyakran meghaltam ugyan, de brutál spot mellett.
Ez mindkét oldalról megjátszható, de északról könnyebb. Ez csak az egyik lehetséges scout technika ezen a pályán. Ott van a domb is, ha oda gyűlt össze az ellenséges erő. Ha nem lősz, akkor simán lehet őket spotolni úgy, hogy ők nem vesznek észre.
Van még pár jó taktika, ezek közé én nem sorolom amúgy a középen való futkosást, csak speciális csapat eloszlás mellett jó az, de ritkán.
-
dfsz34
őstag
válasz
bluyoo #19256 üzenetére
Milyen tankra? Felraktam a hellcatra valamelyik régi akcióban, egyébkén 3x kell megvenni, nyári, téli meg sivatagi álca van, külön kell megvenni.
Aztán benerfelték, már nem is megyek vele, de így hogy adjam el, hogy örök álca van rajta?
Azóta nem teszek normál tankra soha többet örök álca festést. Prémiumra igen, mert azokat sokat használom és alapelvem, hogy nem adok el prém tankot, de normál tankra szerintem nem érdemes.
Ha megunod, ha nerfelik, ha lecserélik egyszer stb, akkor elbuktad.
Ahogy diegho is írja, tegyél rá 30 nap kreditest az akcióban, lehet 30 nap múlva már meg is untad a tankot
-
dfsz34
őstag
Az STB-nek brutálisan magasan van az ász szintje. Emiatt kezdő nem csinál vele ászt, majdnem kizárható ez az eset.
Bár erről jut eszembe: nem tudom, hogy mennyire érvényes szabály mindenre, de a játékban a komoly gun deppel rendelkező tankok tűnnek nagyon erősnek. Elég csak a bulldog - t71 párosra gondolni. Ok, nem csak az ágyú depresszióban van különbség a kettő között, de pl több a hp-ja a bulldog-nak, 10-es tár stb. Mindezzel együtt is én amit észrevettem, hogy a gun dep, ami miatt lényegesen több sebzést tud kiosztani. A 10-es tár is számít nyilván, de korántsem annyit, mint sokan hiszik. Inkább a gun dep, ami miatt lényegesen jobban használható lesz a tank. A t71-el mindig örök gimnasztika kell, hogy lövés pozícióba jussak, vagy teljesen mutatnom kell magam, sokkal nagyobb kockázatot bevállalva. A bulldog meg odamegy, céloz és lő, szinte bárhonnan bárhova, már rég lőttem vele kettőt, mire a t71 egyáltalán a lövési helyre tudott vergődni.
Mondjuk gondolom ez nem titok senki számára, de azért kevesen hivatkoznak erre bizonyos tankok esetében.
Ez egy óriási előnye az STB-nek, mondjuk a toronyhoz hegggesztett ágyúcsővel rendelkező kínai vagy orosz top medekkel szemben.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #19170 üzenetére
Hiába a kicsi alfa az e5-n, ha a játék egyik legpontosabb és leggyorsabban becélzó ágyúja (legalábbis nehéz tankokon tuti elitnek számít, de általánosságban is nagyon jó), aminek még a szórása is rendben van = komoly sebzést ki lehet vele osztani, még a kapáslövések is betalálnak jó eséllyel. Tud pattintani elég is jól, a kupolát meg mutatni is lehet tudatosan, ha rángatja az ember, a legtöbben nem bírják eltalálni.
Szerintem az E5 egy nagyon jól használható tank, az ágyúja a legjobbak között van és a többi tulajdonsága is átlagos legalább. Nem tudom miért, de amikor próbálgattam, nekem nagyon tetszett, ,mert jól kezelhető, univezális, több helyzetben is megállja a helyét és a kiváló pontosságú ágyú miatt nagy sebzést ki lehet vele szórni, neki is álltam annak az ágnak.
-
dfsz34
őstag
válasz
Tomi0703 #18945 üzenetére
Igen, az van azzal az ágyúval, hogy 300-350m-ről egy teljes sebességgel száguldó buldogot elkaptam, igaz egy vonalban ment, nem cifrázta, de akkor is, torony odafordít, némi célzás és teli találat a T49-el, azzal az ágyúval. Na ez hogyan?
Utána meg megyünk foglalni, mint támadok Erlenberg-en és a házak közül előugrik egy védő tank. Az látható volt, hogy hova megy, oda céloztam és kb 30-50m-ről, több célzással, mint az előző esetben, akkora lyukat vágtam a földbe, hogy szép volt nézni. Utána meg futás, mert 20 sec töltés jön.
Igazi nagy sebzéseket nagyon ritkán ad be. Egy fos az a tank, ahogy van, de mégis vannak akik parádés köröket tudnak vele menni.
Egy srác 1600 felett xp-t ment vele és megkérdeztem tőle, hogy mondjon már valamit, hogyan csinálta, mert én nem bírok eltalálni vele semmit. Normálisan válaszolt, szóval elhiszem neki, hogy semmi különös, ezt adta most az RNG neki (több, mint 4k sebzés meg sok spot hozzá, a végén egyedül lehozta).
Olyan is volt, hogy egyszerre megláttuk egymást én centi ő t49, nagyjából egyszerre lőttünk, én mellé ő telitalálat. Basszus, mondom ilyen nincs, ha én futok a t49-el és utána megállok, akkor nagyon sokáig még el sem indul a szűkülés, akkor célzókör, hogy a fél látómező beleférne.
Egyetértek diegho-val abban, hogy azok a top fos ágyúk ebben a játékban, amik ennyire RNG függőek.
-
dfsz34
őstag
válasz
jano_77 #18840 üzenetére
Ha jobban belegondolok a Tog teljesen ideális tank a paradicsomnak. Nem kell vele kapkodni, mert lassú, van ideje gondolkodni, ha van mivel.
Ha jön egy jobb képességű stug, hetzer vagy mondjuk egy bdr, akkor sem kell megijedni tőle és heroikus küzdelem és a hp nagy részének elvesztése után, de győz a tog ebben a párharcban.
Sőt, a kicsit gyakorlottabb togos ki tud szedni egy kv85-t is, igaz a hp-ját elveszti, de micsoda élmény lehet ez olyannak, akinek maximum akkor volt fragje korábban, ha lopott egyet. Most meg férfias küzdelemben legyűri ezeket a fenevadakat.
(#18841) sith7: amit itt ajánlanak, azt raktam fel. [link]
Először binot raktam a venti helyett, de a Tog-al úgyis bele kell menni a sűrűjébe, nem kell a bino. Néha jól jönne, de megvagyok nélküle. A páncél nagyon drága, de megéri a KV2 meg arty veszély miatt.
-
dfsz34
őstag
Azért nem árt vigyázni a Tog-al, az ágyúja remek, aki alábecsüli, az ráfaraghat. Illetve ha van rajta repeszpáncél, akkor nem lehet bele 400-450-nél nagyobbat sebezni. Több KV2 is próbálkozott ma, de ott maradtak.
Megjelentek viszont a Tog zsenik, akik kiállnak a nyílt terepre és ameddig tart a hp, addig lőnek, márpedig sokáig tart.
Az igazi géniuszok viszont el sem mozdulnak a bázistól vele, maximum 50m-t és ha jön az ellenség bevetik ugyanezt a technikát, állnak és lőnek. Nem botok, mert a szidalmazásra reagálnak
-
dfsz34
őstag
válasz
[HUN]Dani #18795 üzenetére
Az E3 egy nagyon szemét, azt szemből csak pár helyen lehet meglőni és ott is nagyon kell célozni. Az alja, de nehogy középen, ott pattint, hanem két szélén.
Ha takarja az alját, akkor meg az ágyú felett szemből nézve balra vannak olyan légterelők, azt be lehet lőni. Batchat-el 5-ből kétszer sikerült, de kb mint a halálcsillagon a szellőző nyílás, teljes becélzás és pontos lövés kell hozzá.
A kupak nagyon csalóka, van ott még 600-as páncél is, elméletileg pontosan meglőve be lehet vinni, de ha mozgatja, akkor azt a legnehezebb eltalálni.
Kb ezt a három pontot ismerem szemből azon a dögön, amit sikerült is meglőnöm és kb ilyen sorrendben érdemes próbálkozni, alja két oldalt, a szellöző nyílát és a kupak.
-
dfsz34
őstag
válasz
scyllarus #18739 üzenetére
Az arty nem azért van, hogy neked segítsen, ezt kell belátni. Hanem a WG azoknak csinálta, akik képtelenek tankkal játszani, tisztelet a nagyon ritka kivételnek (csak azért írom ide, hogy az artysták azt hihessék, hogy ők a kivételbe tartoznak). Gondoljunk már bele, hogy az, aki még a tankkal sem bír menni, milyen játékos lehet és hogyan tud(na) ő jól játszani artyval?
Az arty erősíti és nem csökkenti a kempelést, továbbá szinte soha nem a kempelők kifüstölésében segít, hanem azokat lövi, akik aktívak, harcolnak, mozognak és ezáltal láthatóak és nem tartózkodnak állandóan takarásban.
Ráadásul titokban buffolják az artykat folyamatosan, a pontosságukat biztos. Zavaróan sokszor találják el az embert, amikor nagy sebeséggel mozog és nem egyenes vonalban. Észrevehetően többször, mint korábban.
A WG ugye a kempeléssel indokolta az artykat, de ezen mindenki röhög már csak, mert tudja, hogy pontosan erősíti nem csökkenti a kempelési hajlandóságot.
A másik érv a csaták hossza, ha van arty akkor tipikusan rövidebb ideig tart. Ezt a cinizmust ugye, mert az arty leszed egy csomó hp-t az ellenfélről.
Mindezek mellett a csata elején és a közepén még nem annyira zavaróak az artyk, bár buffolják őket nagyon, szóval eljöhet még az az idő is. Engem a végjátékban zavarnak rohadtul. Ott már gyakran megesik, hogy nem tudok semmit tenni és pont az ellenfél artyja miatt. Akár még esélyem is lenne feltartani és harcolni több ellenféllel, de a parazita arty elől ilyenkor már nem lehet menekülni, mert kis területen kéne harcolnom
Ezt tartom az igazi cinizmusnak a WG részéről, mert harcolna egy jót az ember, de nem lehet egy félkezű okoska miatt, akki éppen klikkelget a térkép másik felén. Ilyen módon valóban csökken a csata idő, de éppen egy izgalmas harcot nem lehet lefolytatni.
Ez úgy általában igaz az artykra egyébként, hogy szinte mindig olyanokat lőnek, akik éppen egy jót harcolnának, de nem lehet, na ez az ami miatt utálják őket.
-
dfsz34
őstag
Én ezt nézem, mert nem számolgatom ki minden tankra a képlettel, megteszi helyettem ez a weboldal.
Amúgy ez a light kérdés érdekes. Ott a T71, azzal is röhögve lehetne szállítani a szintet, nem is új tank, nem lehet arra fogni és mégis szenvednek vele a zemberek. Szóval nem tudom, úgy látszik azért a light tank tényleg megosztó, vagy jól megy valaki vele vagy borzalmasan és az átlag meg emiatt annyi, amennyi. Másra nem tudok gondolni.
-
dfsz34
őstag
Piszkálták nemrég és hát nem tudom, de most sok a furcsa lépés. 750 dmg elvárás a T37-re?
Ez az egyik legnagyobb tévedése wn8-nak jelenleg, nekem 956 az átlagom vele úgy, hogy full stock állapotról húztam ki és sokat játszottam a tárassal, mire rájöttem, hogy mennyivel jobb a sima top ágyú. Ha beletolok szabad xp-t és nem szórakozok a tárassal, akkor simán 1000 fölött lenne, jóval 1000 fölött.
A bulldog szintén röhögve teljesíti a szintet, azt hiszem, hogy annak is csökkentették 25 ponttal. wtf? pont annak?
A másik véglet, a mission impossible kategória, az obj416. Arra meg felemelték 2000-re, nagyon jó, következetes lépés (vicc persze). Igaz, még stock nekem az a tank, de ekkora minőségi ugrást nem várok. Sebezni semmit nem lehet vele, a tornya nem forog körbe, iszonyat rossz RoF stb. Ennyit nem javulhat az a tank elit állapotban sem és már a korábbi érték is túl magas volt, de ez? Csak, hogy értsük, hova van pozicionálva ez a tank, az is3 elvárt sebzése 2100, khm, nem egy kategória a kettő, nagyon nem.
Nekem viszont megugrott a wn8 most, főleg a T37 és bulldog meg a type62-t is normalizálták kicsit és még szerintem csökkenteni fogják tovább, mert a sok eszes, ahogy mexerezte ingyé, telerakta arannyal, de szerintem megunják majd, mert az aranytól sem tudnak vele sokkal jobban játszani és kevesebb lesz az aranyos játékos vele. A korábbi érték vicc, milyen magas volt, a mostani már hozható azért és szerintem még csökkenteni fogják, hiszen most már több embernek megvan a tank, több játékból tudják meríteni az adatokat. Ahogy kevesebb lesz az aranyköpő, úgy csökken le és áll be a normál szintre ez a tank is.
A tigger-t, meg ahogy várható volt szépen durván nyomják felfele, lassan beállítják a szintjét oda, ami már reális. Aki sokat ment vele, most lehet, hogy meglepődött a wn8 csökkenés miatt, mert elég nagyot emeltek rajta (jogosan amúgy).
-
dfsz34
őstag
válasz
jr1994 #18265 üzenetére
Az nem biztos, még a harmadik se lesz teljes szerintem. A másodikhoz kell 420e és a harmadikhoz 840e, 1,2 millió xp, hogy a harmadik teljesen meglegyen. Ja és az első 210e, szóval 1,4 millió xp kell azután, hogy 100%-os legénység, illetve még a tier lépésenként buksz kb 40e xp-t, ha kredittel konvertálsz, azt még számold hozzá.
Irdatlan sok játék kell a hármas full skill sorhoz.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #18246 üzenetére
A BiA megnöveli a látótávot is 2,3%-al, többel, mint a parancsnok specifikus látótáv növelő skill-je. Más különösebb értelme tényleg nincs. Ha valakinek van sok skilles legénysége, azon elfér a BiA, de az tényleg baromság, mikor még nincs két skill sem, de a BiA lefoglal egy teljes sort.
-
dfsz34
őstag
Ha sorozatban sok vereséged van, akkor érdemes tankot váltani. Valahogy az aktuális játékos tömeggel függhet ez össze, legalábbis az működik, hogy kicsit később próbálkozik újra az ember.
Én befejeztem mára, az E25-el lőttem két ammorack-et, 3,1e sebzés. Ennél jobbat úgysem tudok, a csúcson kell abbahagyni
Amúgy E25-el feltűnően sok ammorack-et lövök, mert nézem az összesítőt, hogy volt olyan tank, amelyik csak harmadikra pukkant el, volt ami másodikra. Annyira pontos az ágyúja, hogy ezzel már jó biztonsággal lehet ammo-t lőni. Főleg az IS-eket lehet elpukkantani, kettő lövés ugyanoda elég szokott lenni.
-
dfsz34
őstag
válasz
scyllarus #17344 üzenetére
Nincs rácsodálkozás, sokkal inkább gondolkodj egy a gyakorlati leprogramozásán, megoldásán.
Véletlen továbbra is van a rendszerben és fogadjuk el a WG állítását, hogy +- 25% eltérítéssel dolgoznak.
Magyarul van és működik egy olyan program, ami bizonyos szituációkban felülírja az alap RNG eloszlást és vagy -12,5% (ez a valószínübb a gyakorlati megvalósítás miatt) vagy -25%-ra eltolja a véletlen generátor "szórás közepét". Még egyszerűbben szerintem egyszerűen leszűkítik ilyenkor a min max sávot és így értelemszerűen kevesebbet fox sebezni, átlagban persze, de ettől még kiszedheted az ellenfelet, csak kisebb eséllyel.
Azaz bizonyos esetekben te nem ugyanazt az RNG-t kapod, hanem egy szűkebb sávon belül, értelemszerűen rosszabb, kevesebb esélyt ad neked.
Még világosabban, kész és működik ez a program, használják is, a kérdés, hogy pontosan mikor vetik be és mit befolyásol. Csak a dmg-t vagy már eleve a lövés is olyan, hogy nagyobb eséllyel lősz orbitális mellét? Mit még? A WG erről konkrétan semmit nem nyilatkozott, érthetően, mert akkor el kéne ismernie a program meglétét, működési mechanizmusát és bizony még több kérdésre kéne válaszolniuk.
Nekem van véleményem a gyakorlati tapasztalatom alapján. Ez egy nem túl tudományos, de működő módszer, a fekete doboz. Amikor tudod a bemenetét, látod az eredményt (input-output) és abból következtetsz a működésére. Nem egzakt, de sokat segíthet a hatás mechanizmus megértésében.
Te sem mondasz mást, a WG elismeri az RNG sáv szűkítését bizonyos esetekben, ergó nem vegytiszta RNG-t használnak. Azt meg csak találgathatjuk, hogy pontosan mikor és hogyan működik ez a felülíró program. Jó gondolkodást.
-
dfsz34
őstag
válasz
KaLeun #17343 üzenetére
Most arról beszélünk, amikor a te szemben állsz mondjuk egy 350hp-s ellenféllel. Normál RNG mellett nagy biztonsággal ki kéne tudnod szedni. A gyakorlatban meg pont a fordítottja fog megtörténni, nagy biztonsággal marad az ellenfelednek valamennyi hp-ja.
Ténlyeg ez az utolsó hozzászólásom a témában. Tulajdonképpen mindegy is nekem, bár próbáltam némi logikát elmagyarázni, láthatóan feleslegesen. Addig jó, amig olyanok játszanak, akiknek halvány lila f...uk sincs erről a hatás mechanizmusról. Még több potenciális ádozat, akik kint maradnak mint a bálám szamara, mert azt hiszik, hogy tutira kiszednek az átlag sebzésükkel, aztán jön a meglepi.
Ez csak egy példa amúgy, sok más helyzetben is érezhető, hogy van bizony eltolás az RNG rendszer. Továbbra is ott van véletlen a rendszerben, csak csökentett hatású. Ha valaki ismeri a tipikus helyzeteket, akkor tud rá reagálni, ha nem, akkor nem. Ennyi. Szerintem az MM is hasonló hatású, ezért használok szisztémát ellene, de ez sem kötelező, még megérteni sem kötelező.
Kb ez olyan, mintha egy szemléletes példával írnám le, hogy dobsz a 10 oldalú ad&d kockával. Te 10 számra kell tippelj, de a játékmester 3 számot kiválasztott előre, azok fix bukók, amik nem is játszanak és nem mondta meg, melyik számok ezek. Ezáltal csökkent a nyerési esélyed, de továbbra is nyerhetsz, csak kisebb eséllyel. Valószinüleg a világon semmit észre nem veszel belőle. Észreveszed, hogy kb 30%-al kisebb a nyerési esélyed? Ha sokat dobtok és játszol és figyelsz nagyon, akkor igen (talán), ha nem figyelsz, akkor meg soha, maximum szidod a játékmestert, hogy miért vagy cumiágon gyakran, pedig hát véletlen az egész rendszer és nézel és nem érted. Itt a Wot-ban annyi a különbség, hogy nagyjából kiismerthető, hogy mikor játszik mind a 10 szám és mikor csak 7. Ezt akár a javadra is fordíthatod, bizonyos mértékig legalábbis, de legalábbis tudod a hatását csökkenteni célzott játékmóddal és figyelemmel, türelemmel ilyenkor.
Evvan. Ismétlem, döntsön mindenki maga.
-
dfsz34
őstag
válasz
Diarmand #17338 üzenetére
Jó, hogy szokás szerint hozzászóltál ilyen okosat.
Két mondatodat idézném szó szerint, csak a sorrendet fordítottam meg az érthetőség kedvéért.
1. "Mert te természetesen érvelsz bizonyított tények alapján (amit persze csak te tapasztalsz, mert mi nem vagyunk elég értelmesek hozzá) az RNG-vel"
2."Btw újfent megtapasztaltad azt, amit egy értelmes játékos
már rég tud. Nevezetesen a töltésidő csökkentő perk miatti, egy lövés utáni kis hp-s ellenfeleket."
haha, ez besz.ás jó
(#17339) bullseye Adrenalin rush: 10% HP alatt csökkenti a töltés időt, kvázi be van ijedve a töltő és gyorsabban tölt.
Na most hogyan keletkeznek ilyen kis hp-s tankok? Mert ez nem törvényszerű, ha kis hp-s tankra lősz, akkor mindig a min dmg-t fogod sebezni, csak a gyakorlati tapasztalat az, hogy ilyenkor nagyon jó eséllyel "meghagy" valami kevés hp-t és a sebzésed a minimum közelében lesz vagy annyit sebzel, hogy maradjon hp-ja az ellenfélnek. Nem mindig, van benne véletlenszerűség, de láthatóan erősen eltérítették a -25% irányába ilyenkor.
Aki programozott már valaha, az megérti, miről pofázok. Kész és működik egy program ami bizonyos helyzetekben eltéríti az RNG szórását. Ismétlem magam. Gond? Csak akkor, ha nem vagy tisztában, hogy mikor és milyen helyzetekben lép működésbe ez a kód és nem reagálod le, nem számítasz rá. Ennyi a nagy történet. Innentől lehet vitatkozni azon, hogy a WG hülye, nem értenek semmihez, nem tudnak semmit leprogrogramozni, mi érdekük lenne stb. a szokásos érvek, hogy miért is vegytiszta az RNG (nem az egyébként).
Döntsön mindenki maga, ennyit mondok csak.
-
dfsz34
őstag
válasz
Stigma.HC #17336 üzenetére
Ficsör? Magyarul kész és működik a kód ami el tudja téríteni, tolni az RNG-t a +- 25% sávon belül, bizonyos szituácíókban. Használják is, láthatóan.
Persze szerinted ez is csak egy (vagy több) kivétel ami a szent RNG szabályt erősíti. Aha. Persze. Más paraméter oda nincs berakva, hogy is lehetne, de álljunk meg egy pillanatra, honnan tudhatjuk, hiszen ennek a létét sem ismerik el, csak gyakorlati tapasztalat mutatja.
Érvelj, ne a levegőbe vagadlkozz, ha nem ismered el a szituációt, amit leírtam, akkor írd azt. Ha elismered, azzal azt is elismered, hogy van, létezik és működik az RNG eltérítő kód, amit láthatóan alkalmaz is a program bizonyos helyzetekben.
Innen lehet tovább gondolni bizonyos dolgokat vagy cáfold meg. Ez lenne egy értelmes vita szerintem. Az érvek mentén.
Én tényleg leírtam mindent, amit tapasztaltam, látok és tudok erről. Lehet megcáfolni, de ennél többet nem tudok hozzátenni, vagy megérted te és a többiek vagy akkor ennyi. Menjünk tovább, mintha misem történt volna és higyjél továbbra is a szent és vegytiszta RNG-ben.
-
dfsz34
őstag
válasz
rlazol #17330 üzenetére
Ammorack lövés vagy sikerül vagy nem, nem igazán érted, amit mondok, úgy látom.
Az utolsó lövés, ami kiszedni hivatott az ellenfelet. Én arról pofázok, hogy feltűnően és minden RNG határon túlmenően gyakran meghagy valamennyi hp-t. Volt olyan csatám, hogy 10 hp sebzés 3 kilőtt tank. Aki nem látott még ilyent, hogy megmarad egy tank feltűnően alacsony hp-vel, arra nem tudok mást mondani, hogy figyeljen alaposan és szinte akármelyik csatában lát.
Érted, ez az az eset, amikor a panthered a 130 hp-s ellenfélbe belever 120 hp-t és az ott figyel még 10-el tovább. Ez nem ritka eset, sőt, gyakori.
Azt nem tudom megmondani, hogy az adrenalin rush miatt van-e ténylegesen vagy ez egy alap WG RNG paraméterezés, hogy kicsit megnehezítik a tankok kilövését és ilyenkor a dmg számításnál kap egy negatív RNG eltolást. Egy a lényeg, ez egy nyilvánvaló RNG eltérítés, amivel végül is semmi gondom nincs, mert számítok rá. A gondom azzal van, mikor nem látják be a zemberek, hogy ez a rendszer ilyen, nem vegytiszta RNG. Gond? Csak akkor, ha nem ismered a hatás mechanizmusát és a lényeges pontokat, amikor beavatkozik a játékba és emiatt nem is reagálsz rá.
Gyenge játékosoknak még halvány f...ja sincs ezekről, fel sem ismerik ezeket a szituációkat és persze le sem reagálják, csak elhiszik, hogy mindig és minden a véletlen kezében van. Hát sajnos, nincs. Ez egy hatalmas előny, ha egy értelmes játékos számít ezekre a dolgokra, van egy szisztémája stb stb. Pl amikor rámész egy kis hp-s ellenfélre, akkor sok nagyeszű kint maradt védtelenül, mert az alfája nagyobb, mint a tank hp-ja, úgyis kiszedi, aztán jön a meglepi.
Erre jössz a panther ammo rack-el. Mit mondja erre? Úgy tudom, ammo rack-nél nincs eltérítés, én legalábbis nem tapasztaltam. Talán így ezt a hosszabb verziót már megérted.
-
dfsz34
őstag
válasz
bullseye #17321 üzenetére
A WR-be magába valószínüleg kisebb beleszólása van az RNG-nek az adott tankra, hiszen 30-an játszanak. Ott inkább az MM munkálkodása van a háttérben, illetve az éppen érintett tierekben játszó masszának a minősége. Ezzel együtt érdemes egy szisztémát kidolgozni rá, amivel minimalizálod a bukókat és hagyod kifutni a nyerő szériát. Kicsit kell csak gondolkodni rajta és van megoldás.
Engem csata közben zavarnak a torz RNG megoldások, bár ezekre is lehet válaszolni, csak fel kell ismerni a jeleket, hogy te most éppen a rossz felén vagy az RNG-nek. Az említett esetben (ha lövöd az ellenfelet többször, akkor szinte tutira mellé megy az utolsó lövés még akkor is ha mindenki mozdulatlan) az utolsó lövést én mindig külön gonddal helyezem, mert tudom, hogy erős RNG eltérítése lesz (van). Közelebb megyek, ha tudok, stb. Ezzel már elég jól tudom kompenzálni.
Mást ne mondjak, a rengeteg megmaradt kis hp a végén. Nem tudom ki a hülye, aki azt mondja, hogy ez csak a vegytiszta RNG miat van vagy aki belátja, hogy ott bizony működik valami paraméter, ami nem engedi annyira egyszerűen kilőni a tankot (sokak szerinte az adrenalin rush perk mellett került be ez a logika). Ha van egy ennyire nyilvánvaló paraméterezés az RNG szórásban, akkor szerinted más nem lehet?
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17303 üzenetére
Aha, persze. Hányszor, de hányszor előfordul az, hogy lővi az ember az ellenfelet, betalál 3-4 lövés és sebez is, de a legutolsó, ami megölné az ellenfelet, elmegy a holdba, megbünteti a földet stb. Senki nem mozog, a célkereszt sem, még mielőtt a játékos hülyeségére fognánk a dolgot.
Ez szinte törvényszerű, annyira gyakran előforduló eset. A legutóbbi ilyen emlékezetes esetem azért bosszantott, mert ezen múlt a fadin medálom. Két lövés betalál, sebez, senki nem mozog (szóval nem lehet arra fogni, hogy de mekkora büdös nagy láma voltam), a harmadik meg egy orbitális mellé, aha, persze. Rohanhattam foglalni, hogy még a csatát lehozzam valahogy és ha az ellenfél kicsit agilisebb, akkor nem hagy foglalni, de az mondjuk tényleg nettó hülyeség volt a részéről, annak az rng-hez semmi köze.
Mese habbal a tiszta RNG. Igen, csináltak valami RNG-t, amit megbolondítottak egy csomó egyéb faktorral, tényezővel, amit nem kötnek a nagyérdemű orrára.
Egy véletlen eloszlás esetén bármi előfordulhat egyébként (mondjuk nem értem miért kell 10 oldalú kockával dobni és az 1-5 meg 6-10-t figyelni, mert akkor egyszerűbb egy pénzt feldobni, ugyanaz a kimenetele, de mondjuk a pénzérme nem ad&d kellék, úgyhogy végül is értem a logikát benne
), eddig igaz, ami viszont nem fordulhat elő, hogy rendszeresen, visszatérően mintaszerűen történjenek a dolgok (lásd az első példámat, hogy nem hagyja kilőni a tankot, feltűnően rendszeresen). Bármilyen tankkal lövök párat a csata elején és nagy biztonsággal megmondom, hogy most negatív rng-ben vagyunk vagy elég ránéznem az ellenfélre és sebezni fogok, és bejön, nem ritkán, de legtöbbször. Milyen RNG ez? Most komolyan. Ha látom, hogy mocsok RNG mellett megyek, akkor próbálok kompenzálni, kivárni többet a célzással, ez segít, de nekem ez akkor sem tetszik, szórjon már tényleg véletlenszerűen, ha nagy pofával állandóan az RNG-re hivatkoznak.
Másik példa hogy rengetegszer "húz" lefele a lövés és bünteti a földet vagy lövök egy crit nullát vele a lánctalpba és nem egy lövés, hanem egymás után. Ilyenkor próbálok kompenzálni, de ha feljebb viszem a célzót, akkor ugye azt várnám, hogy majd az oldalát lövi, akkor megy a holdba. Aha, RNG miatt, természetesen, mi más.
Az MM csodáiról ne is beszéljünk, erre én már rendszert is építettem fel. Max két vereséget engedek meg egy tankkal egymás után, utána legalább 10 csatás pihi és csak utána lehet újra próbálkozni vele, de ha nyerek, akkor hagyom kifutni a sorozatot az első vereségig (már ha van rá időm, mert soxor elég lenne a garázsból kigurulni és semmit sem csinálni, akkor is sorozatban nyerek és ez tényleg így is van). Láss csodát, ha betartom szigorúan a szisztémát, akkor nap-nap összehasonlításban nagyjából ugyanazokkal a tankokkal 5% WR különbséget is lehet hozni és ezt szinte rendszeresen meg lehet ismételni. Egy tiszta RNG mellett hogyan már, úgy értem hogy a faxba rak össze zsinórban vesztő vagy nyerő csatákat? A megoldás valószínüleg az, hogy az egyéb RNG módosító paraméterek összesége. Néha tényleg nagyon durva, csak röhögök, bármit mutat az xwm, lehozzuk. Gyanúsan pontosak a lövések, kevés a lepattanó, elég ránézni az ellenfélre és sebzem stb, ha lassú tankkal vagyok, akkor nem látok élő ellenfelet, mert mind meghal hamarabb, hogy odaérnék. Máskor meg az ellentétje, de mivel csak két ilyen vereséget engedek meg, nem érint annyira. Mintha tank és az éppen játszó játékosok masszája lenne összegyúrva és adna egy éppen nyerő vagy vesztő egyveleget.
Az biztos, hogy van valami RNG rendszerük, de aki kicsit gondolkodik, az arra is rájön, hogy ezt megbolondítják egyéb tényezőkkel.
Azt csak tippelni lehet, hogy kb mik ezek a tényezők, egy dolog jut eszembe ilyenkor, hogy pl figyelheti a legutóbbi, napi WR-t az adott tankkal és finoman utána hangolhat, semmibe nem telik kb, ha kell még a folyamatábrát is megírom neki, bár szerintem ez a kód már ott figyel szépen csendben. Ha kap a játékos vagy sok játékos egy csapatban egy kis pozitív RNG eltérítés a +- 25% sávon belül, máris kész a nyerő vagy vesztő széria, de nem feltűnő, csak mondjuk nem mindegy hogy 20 lövésből 10 sebez vagy 14.
Ezzel együtt az van, szerintem, hogy az említett jobb játékosok akár tudat alatt már kompenzálnak és tudnak kompenzálni, teljes beszűkítéssel. Nem erőltetik a tankot, ha folyamatosan buknak vele, például ez a legokosabb tanács szerintem. Ez csak kettő, de ha jobban átgondolnám biztos tudnék még mondani védekezési folyamatot, amivel lehet csökkenteni a negatív szériák hatását. Na egy kezdő vagy közepes játékos meg nem is foglalkozik ilyesmikkel, de szerintem jogos a sírása, mert a rendszeres, visszatérő minták a véletlen sorozatban, hát erősen kérdőjelesek a rendszer tisztaságát illetően.
-
dfsz34
őstag
A mai nap egészen jól adta, csak szegény black prince volt bajban, annyira lassú, hogy alig láttam vele élő ellenfelet
A Cromwell valami egészen fantasztikusan adja a wn8-t, mert erősen alul értékelt tank, ráadásul még 99%-osak a legények és aranyat is keveset használok vele, ergó van benne még tartalék is. A vicc az, hogy senki nem köpköd a cromwellre, hogy op szar, statpad tank meg fúj meg hasonlóak, pedig nagyokat lehet vele alkotni. Ráadásul a cromwellel is élvezetes menni, hasonlóan, mint t49, hellcat stb tankokkal.
A chaffee viszont nekem nem jött be, volt pár durva köröm, de nem megy vele úgy általában, kihúzom elitre és tovább megyek az m7 ágon, a cél a t71, talán a t69-t is megtartom meg a t57 natürlich.
Indiennel mentem egy ászt, de passz, hogy miért adott ilyen sok xp-t. Sima mészárlás volt, de nem kiemelkedő sebzéssel vagy spottal. Indien
-
dfsz34
őstag
Megvettem a cromwell-t és az vajon miért van, hogy csak 1125 a wn8 cél szint erre a tankra? Nevetségesen alacsony, nem értem, pedig egy nagyon jó tank. Átlag 3470 wn8-al (1294 sebzés, 1103 xp és 2,2 frag) letoltam 5 csatát vele, amiben volt 2 stock (pontosabban a 110/75-ös löveg) kör is.
Nem értem én ezt, komolyan mondom. Nyomorult tankoknak, mint pl az SP is az egekben a cél szintje (mert arannyal tolja a sok nagyeszű, de nekem meg farmolni kell, nem lövöldözhetem el a bevételt) és akkor ott vannak ezek a tankok, amiket valamiért sz.rnak tart a wn8, pedig nem azok, vagy nem mind az.
Nem azt mondom, hogy mindig és nagyon könnyű összelőni a cromwell-el ennyit, de ez tényleg kirívóan alacsony szint neki szerintem, könnyedén átviszi. Mondjuk azt felejtsék el, hogy én spotolok meg ilyesmi, max egy tisztelet kör, de utána keresnem kell az ellenfelet és sebeznem kell, spotoljon a halál nekik. Amúgy sem bírnak lőni, minek feláldozni magam? A tiszteletkörömet azért megteszem, nehogy megtékázzanak a csapatom nagyarcú tagjai, de ennyit vagyok hajlandó bevállalni nem többet.
Egy dologban nem jutok dűlőre vele, azaz töltésgyorsító kell rá, mert sokat fogok lőni, de a másik két modul mi legyen. Látótávot mindenképpen növelni kell egy ilyen futkosós tanknál, mert az élet múlhat rajta. A gondom a célzás idő, ami konkrétan lassú és sok mellét lövök emiatt, úgyhogy úgy érzem erre fontos lenne a célzásgyorsító is és akkor kettőt kell választanom háromból, dilemma.
Azon agyalok, hogy bino+optika vagy bino+célzásgyorsító vagy optika+célzásgyorsító legyen a befutó páros a töltésgyorsító mellé? Tapasztalat valakinek ezekkel a modulokkal?
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17176 üzenetére
Világos, én csak azt akartam mondani, hogy vannak, akiknek ki van kapcsolva a javítás meg a feltöltés, mert egyszerűen nem bírják anyagilag vagy éppen csak annyi kreditje van, hogy menjen mondjuk 2-3 kört és akar menni az E100-al utána meg az IS7-el és csak egyszer tudja mindegyiket feltölteni.
Evvan, mondjuk játszhatna jobban is , igaz ami igaz...
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17170 üzenetére
Azt egy szóval sem mondtam, hogy jó játékos, mert nem az. Ha náluk vagyunk látogatóban mindig megkér, hogy termeljek egy kis kreditet neki, mert neki is megy, csak lassabban. Nem most, de komolyan gondolkodom rajta, hogy veszek neki egy prém tankot ajándékba, mert már nekem fáj a sóherkedése.
A lényeg, hogy vannak ötös tankjai, meg 3 tízes, azok viszik a pénzt, de szeret velük menni (E100, is7 meg a brit nehéz).
Termelek mondjuk maximum 3-400k kreditet, ötös tankokkal, meg a nashorn-t megvetettem vele, az adja a legjobban.
Állítása szerint már aznap este nincs belőle semmi. Hát erre mit mondjak?
Vannak ilyenek, nem tudom, hogy sokan-e, de vannak.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17167 üzenetére
Egy kilences-tízes tankot megjavítani és lőszerrel feltölteni lehet 20-30k is. Simán ismerek olyant, aki állandó kredit gondban van és mindig ki kell számolja, hogy mikor töltheti fel a nagy tankjait és mikor mehet velük.
Az egy más kérdés, hogy nem sajnálom, mert simán vehetne egy prém tankot, de csak azért sem.
-
dfsz34
őstag
Amit igazán nem értek, hogy miért van ilyen magasan az A44 ász szintje, ami egy nem túl jó tank, semmilyen tekintetben. Az ágyúja is csak papíron jó pen és nagy alfa, a gyakorlatban iszonyat nehézkes, teljesen be kell szűkülni, ami lassan megy és még akkor is mellé mehet. Célzás nélkül meg a holdat vagy a földet büntetem, kizárt, hogy betaláljon. Még városi harcban is folyton épület, oszlop, föld ha nincs teljesen becélozva, pedig ott közelről lövök vele.
Most volt egy olyan csatám, hogy 2891 dmg városi harcban (108 volt távoli lövés csak), 551 spot/assist dmg, 4 frag és 1146 alap xp.
Map: Siegfried Line A-44 3 438 (x2 minden nap az első csatáért) 45 543
Csatában elért Achievement Nagy kaliber, Kiváló sofőr jelvény: "1. osztály"
Legénységi XP: 5 585 Javitások: 8 251 Lőszer: 3 780
Teljes: 33 512 WN8: 6 765 (100)Ok, ok, hogy nem egy világbajnok teljesítmény, de azért elég keményen odaraktam a vasat a városi harcban. Hihetetlen, hogy közelről bevitt 2,9k sebzés plusz 550 assist nem elég az ász szinthez ezen a tankon.
-
dfsz34
őstag
jo ez a twitch, végre megtudtam QB igazi nevét
Will "Quickybaby" Frampton
-
dfsz34
őstag
válasz
Antonius1978 #16985 üzenetére
még van rá időd, 19-ig tart, két küldetést meg kell csinálni, annyira nem is nehezek
-
dfsz34
őstag
válasz
Mardel #16972 üzenetére
Mi az, hogy hozzászokik? Akinek csöpp esze is van, rájön, hogy mit lehet tenni a tankjával és ahogy erősödnek a páncélzatban úgy lehet velük egyre változatosabban játszani.
Amúgy kisebb tier-ben, pont ki lehet használni, hogy mozgékony minden tank és helyezkedni, nem csak egy bokor van a térképen.
Komolyan, látom rengeteg játékoson, hogy kb tud egy dolgot a tankjával, aztán végül is mindegy neki, hogy mivel megy, mindegy milyen tier, talán még artyval is ugyanabba a bokorba megy oszt csókolom, jól elvan a kényelmes bokorban. Ez nem megszokás, ez azt jelenti, hogy megrekedt a gondolkodás egy szintjén, legalábbis, ami ezt a játékot illeti.
Ez játék volna végül is, nem? Miért nem lehet kipróbálni benne több mindent?
Mintha úgy sakkoznál, hogy csak a gyaloggal lépnél, mert az kényelmes és azt szoktad meg az elején, aztán még esetleg a lóval is néha, de a többit meg sem mozdítanád. Ha hasonló képességű az ellenfél, akkor végül is jól elvagytok, de egy idő után már kevés lesz ez és unalmas is szerintem.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #16962 üzenetére
Mondjuk tényleg vicces néha, a fosh fel akart menni Cliff pályán a bázis mellett szokásos kakasülőre és ott hőbörgött, hogy a szemét wg, mert megoldották, hogy ne lehessen felmenni (azt hiszem sikeresen, mert azóta nem láttam ott "mesterlövészt", tehát még a több tank tolja egymást trükkel sem tudott felmenni oda eddig senki, legalábbis én nem láttam még). Utána annyira nem találta fel magát, hogy hülye helyre ment, ahol azonnal spotolták és az artyk kinyírták. Volt neki 20k csatája, nagy része TD-vel és ezek szerint azon a pályán ezt az egyetlen taktikát ismerte, felmenni oda és onnan csipegetni.Legalább most keres egy másik bokrot, ennyivel is hozzájárult a wg a tanulási folyamatához.
Egyáltalán nem gond, ha a szokásos über kemper helyeket "megoldják". Vannak játékosok, akik belemennek (belemennek, mert a távolságot nem tartják, arról fogalmuk sincs, hogy lövés esetében más a bokor kamo értéke bizonyos távolságon belül) a bokorba és ott vannak szinte az egész csata alatt.
-
dfsz34
őstag
válasz
psycroptic #16898 üzenetére
Az úgy van faluvégen pontosan, hogy disznó és ember 100kg alatt nem ér semmit
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #16875 üzenetére
Lehet alá, az még hihető is, ha próbálta kigyújtani és a földet lőtte meg. Nagyon sokszor van az, hogy iszonyúan lefelé húznak a lövések, de ha meg feljebb viszem a célkeresztet, akkor meg megy a holdba.
Mondjuk a bl10 elég pontos, ilyen kis távolságról nagyon nagy pech kell, hogy kétszer is -feltételezhetően- alá lőjön.
-
dfsz34
őstag
válasz
#43783936 #16800 üzenetére
ja, ja, a háta gyenge, az oldala jó szögben belőhető szintén, de flankolni kell, szemből nem fog menni. Amx-el körbefutottam egyet, mert a tornya is iszonyat lassan forog, nem tud meglőni, ha elkapom nyílt terepen (mintha a bélák önbizalma most már határtalan lenne, azért nyílt mezőre támogatás nélkül ne menjen már ki, mert lehet, hogy szemből csak karcolják, de egy gyors tank körbefutja), de a béla bekerült azon tankok közé, amikkel nem akarok szűk utcában összefutni szemből
-
dfsz34
őstag
Az a baj kupakkal, hogy nem tiszta, nagy felület. Bizonyos távolságból már sok lesz a mellé lövés. Ha szintkülönbség van a javára, akkor meg felejtős, nem is látsz rá rendesen. Ha rázza, mozgatja, ringatja, akkor meg tényleg lehet ügyeskedni. Úgy tudom egyébként, hogy a kupak mellett inkább a teljes teteje a gyenge pont, amit erősítettek ugyan, de még mindig csak 60mm.
A WG tényleg nem normális, iménti csatában egy béla 7 frag, 4666 sebzés, ebből 4300 közelharcból. Egy sárga játékos volt, szerintem nem is játszott jól, nem forgatott, nem mozgott, csak odament és szétlőtt mindenkit. A csapatom mondjuk tiszta hülye volt, mindenki szemből támadta és csak a legvégén valamelyik kilences tank tudott egyet sebezni a bélán nagy nehezen, addig megúszta hp veszteség nélkül, nevetséges komolyan mondom. Chi-ri-vel voltam, de annyit tudtam tenni, hogy kikerültem, sajnos így is kiszedtek, nagyon gyenge a chi-ri ágyúja nyolcas-kilences tankok ellen és a sebessége nincs meg a hatékony flankhez. A bélára csak viccből kiürítettem egyszer a tárat, a festéket esetleg megkarcoltam rajta, pedig két lövés a kupolára akartam, de mellé ment és lepattant.
Többen végig pofáztuk a csapatnak, hogy ne szemből támadjak, mindegy, csak ne szemből, és persze lehetőleg egyszerre támadják, mert elég sokáig tölt, de természetesen mind szemből rohanta le, ott is pusztult el rajta szinte az egész jobb oldal.
Tiszta terminátort csináltak a bélából, ha berakja top tanknak (márpedig berakja) és kedvező neki a terep, de ahogyan hallom meg látom még a tízeseknek is fejtörést okoz.
Az is lehet, hogy ez egy kísérlet, ahogyan a wg képzeli a nehéz tankok erősítését. Arany lőszer sem igazán használható ellene, a chi-ri egészen biztosan nem lövi ki szemből, mások talán.
-
dfsz34
őstag
válasz
KaLeun #16430 üzenetére
spotra nagyon nem adja az xp-t. Amx-el spotoltam tegnap majdnem 10e-t és adott rá egy másodosztályt, ha lövök 800-900-t, ami amúgy nem nehéz vele, akkor is megkapom ezt. A wn8-ról ne is beszéljünk.
Ráadásul egy kivételesen jó spot kör volt, általában az a menetrend, amit te is írsz, hogy 1,5-2e spot után kiszednek.
Sajnos, spotolni most már csak úri huncutság, csak kalandvágyóknak.
-
dfsz34
őstag
válasz
mefistofeles #16337 üzenetére
Egyet tudok veled érteni, de az biztos, hogy itt nem fogod ezt megoldani.Ahogy látod a legtöbb ember még arra sem méltatja a gondolatod, hogy megfontolja, csak jó van az úgy, jáccá vele így, minek rinyálsz, kb ez a gondolkodás. Pedig minden dolgot a világon a gondolkodás visz előre, hogyan lehetne valamit jobban csinálni, de ez ugye bonyolult, nem eccerű, sokan nem szeretik.
A wg is lusta sok tekintetben, mert tényleg lennének egyszerű módszerek, hogy az mm jobban kiegyenlítse az esélyeket, de kb azt csinálja, hogy majd a szent RNG mindent megold. Azt hiszem, van lehetőség ötletek elküldésére valahogy, ha valaki már tett ilyent, meg tudja mondani. Talán megfogadnák.
Egyébként tényleg hatalmas élmény az olyan csata, mint a mostani, 30% WR mellett, belerohan a lövésembe egy hellcat, aki utána kilövi bosszúból a motoromat, leszedi a láncomat, kitéve engem az ellenséges tűznek. Megvártam, hogy megint legyen ellenség a lővonalban és belevágtam egyet, most már direkt. Le kellett vadásznom, mert én voltam a célpontja. Az ostobája nem figyelt rá, hogy legyen ellenség a tűzvonalában amikor rám tüzelt és annyiszor lőtt belém megint, hogy bekékült és én meg kiszedtem. Az ellenfélnél 3 ! játékos ölt saját csapattársat, nálunk még egy másik tank, csak ebben az egy csatában 5 TK volt, 3 bekékült játékos. Óriási élmény az ilyen csata és persze mi elbuktuk, ahogyan kell.
-
dfsz34
őstag
válasz
mrszitya #16301 üzenetére
Annyit simán megtehetne az mm, hogy addig a pontig nem változtatna semmit, ameddig a jelenlegi logikával kiválasztja a 30 játékost. Maradna ugyanaz a program. Utána egy viszonylag egyszerű program annyit megtehetne, hogy ezt a 30 játékost megpróbálni a lehetőségek szerint legoptimálisabban szétosztani a két csapatba.Ha nem tud jobbat javasolni, akkor meg marad ahogy volt.
Itt tényleg néhány alap dolgot kéne nézni, nem is bonyolultakat. Ha xwm nem okés, nézze az effet, végül is a súlyozás miatt érdekes csak amúgy is. Az eff mellett meg nézhetné, hogy a tank típusok nincsenek-e nagyon egyenlőtlenül elosztva és javasolhatna egy másik 15-15 elosztást ugyanabból a 30 játékosból.
Csak tényleg pár apróság, mondjuk ha van 5-6 azonos típusú tank mindkét oldalon, akkor miért kell az egyik oldalra tenni a top klánok szakaszait a másikra meg nevenincs gyenge játékosokat? Láttam már ilyent. Meddig tartana az egyik erős szakaszt átrakni? Semeddig, és máris kiegyensúlyozottabb lenne a csata, érdekesebb, színvonalasabb, szórakoztatóbb mindenkinek, beleértve szerintem az érintett szakaszokat is, mert mi nekik ebben az élvezet? Ők négyen pillanatok alatt bedarálták az ellenfelet, nagyszerű.
A másik a tank típusok. Hányszor van olyan, hogy egyik oldal kapja a nehéz tankokat, a másik meg a batchatet meg medeket? Attól függ milyen pálya, nagyjából már sejteni is lehet a végkifejletet. Mennyiből állna kicsit megkereverni? Semmibe nem kerülne nekik.
Igazából mindenki az ilyen totál aránytalanságokra emlékszik. Az igaz, hogy nem minden csata ilyen, de ha tényleg szinte hót egyszerűen megoldható lenne, még talán én is leprogramoznám ezt nekik c++-ban, ha felfrissíteném az emlékeimet (értsd egyáltalán nem bonyolult programról van szó), akkor miért nem csinálják meg legalább ezt?
Érthetetlen tényleg. Addig rendben van, hogy egy tiszta, TÉNYLEGES véletlen számsorozat mellett, ha elég sokat játszol, akkor elvileg kiegyenlítődik a dolog, hogy melyik végén állsz
, de ez szimpla lustaság, nemtörődömség, hogy egy ilyen egyszerű dolgot nem tesznek még hozzá az MM-hez.
-
dfsz34
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16220 üzenetére
A chatet ki lehet kapcsolni, akinek nem tetszik.
Ez a felnyomkodós sunyi stílus azért valahol tipikusan magyar is, túl kéne ezen már lépni. Vagy inkább amolyan kelet európai.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Lassan tálalható a hardverpecsenye
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Házimozi haladó szinten
- Azonnali fotós kérdések órája
- Eredeti játékok OFF topik
- Ingatlanos topic!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Packeta
- További aktív témák...
- L13 Yoga Gen4 13.3" FHD+ IPS érintő Ryzen 7 PRO 7730U 16GB 256GB NVMe IR kam aktív toll gar
- Samsung Galaxy S22 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel/Notebook, üzletből, garanciával
- Nitro AN515-57 15.6" QHD IPS i7-11800H RTX 3070 16GB 500GB NVMe gar
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Edition + Joystick állomás! CFI-2016
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest