- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
Új hozzászólás Aktív témák
-
kommunism
aktív tag
Na találtam mindenféle dolgot ehhez a wifihez, de mac cim meg ilyeneket akar, amit nem tudok és nem is akarok megtudn.Hol tudok csatlakozni a wifihez kb olyan egyszerüen mint a windowsba?
-
kommunism
aktív tag
Telepitettem 1 Linuxot, gondoltam kipróbálom,Opensuse 11.4 ha jól tudom abból is a 32 bites a Gnome környezettel.Mivel teljesen kezdő vagyok fennakadtam pár helyen, előszőr is nem tudtam elintézni sehogy se hogy vezetéknélküli kapcsolatot teremtsek a router és a gép között.beállitottam mindent (dinamikus ip cím, jelszó a hálózatot is meg találja) van még valami extra amit meg kéne hogy tegyek?Aztán, megpróbáltam a szükséges netes bővitményeket megszerezni, kezdtem azzal hogy megnyitottam 1 youtube-ot, majd rányomtam hogy szerezze be a megfelelő bővitményt, de a mozilla nem ír semmit, amit lehetne és ezzel vége is a dolognak.Aztán megpróbáltam google chrome-ot telepiteni ami sikerült is, csakhogy hiába kattintok rá nem indul el.Teljesen kezdő vagyok linux téren ugyhogy még nem igazán értem az egészet.Kérem ha tudtok segiteni akkor ezt is vegyétek figyelembe. Előre is köszi.
-
kommunism
aktív tag
Gondoltam teszek 1 próbát a linuxal, megpróbálom felinstallálni.Van gy winyóm 3 részre particionálva, gondoltam megkapja az egyik 100 gigás részt és örüljön.De amikor kiválasztom akkor azt irja hogy nincs elég hely.Ennyire sokat szeretne felzabálni a rendszer,vagy van bámi módja hogy felrakjam erre a 100 gigás területre?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- E-roller topik
- MIUI / HyperOS topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek