- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egy óra, két rendszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz
Jack@l #26787 üzenetére
Azért van különbség aközött hogy minden francot azonnal kiadnak úgy hogy alig hasonlít ahhoz, ahogy két-három hét múlva ki fog nézni, és az alpha állapot között. A játékszabályokon is változtattak, a karaktereken , a fegyverek visszarúgásán, a játékmódokon, mindezt részben azon visszajelzések alapján, amit a játékosok élőben mondtak nekik. Őszintén szólva engem nem zavar annyira, hogy nem az van, hogy kiadnak egy változatot, ami már holnap nagyon más.
ui: szerintem itt mindenki tudja miről beszélek, ha csontvázról beszélek. Aki nem, az kérdez. Félreérteni angolul is félre lehet.
-
-
válasz
Jack@l #26543 üzenetére
Ha te használható alatt csak a második generációt számítod, akkor igen, akkor fog megjelenni. Vagy lehet hogy ideálisan használhatónak csak az ötödik generációt mondod, és akkor 2020.
Szerintem már az első generációs OR CV1 is elég jó lesz, azt pedig remélhetően még idén kiadják.
Szem/agy problémáim meg szerintem nem lesznek, legalábbis a munkatársak egy része nem igazán látta térben (vagy csesztette az agyát) a 800 Ft-os google cardboard-om is, míg nekem semmi gondom nem volt vele. Ezt várom a rift esetén is. Mert lehet a világ összes leírása és tesztje, ha mindenki másként reagál rá, és nem az számít hogy a kotakus cikkíró vagy 10, 100, 1000 hozzászóló ír valamit hogy nem érezte magát rosszul vagy rosszul érezte magát, az számít hogy az ember maga hogy reagál rá. Én nem aggódok hogy különösebb mellékhatásai lennének nálam, de ha igen, és nem bírok majd vele együtt élni, akkor eladom. Mint mondtam, ez is mindig opció.
"ha lecsengett a rózsaszín köd, mi lesz az objektív vélemény róla."
Azért én elég sok leírást és véleményt olvastam a dk1-től fogva a riftről, mindig ott voltak közöttük a kritikák. Most sem azt látni hogy csak jó van róla mondva, hanem hogy csökkennek a kritikák is, ahogy egyre javul a hardver és a szoftver. -
válasz
Jack@l #26533 üzenetére
Mivel ez nem pay 2 win. Nem attól fogok nyerni hogy sok pénzt öntök bele vagy sem. Ez skill alapú játék. Mások egy 45 dolcsis aurora-val p*csáznak el 150 dolcsis horneteket. P2W akkor lenne, ha attól nyernék hogy 200 docsit tolok bele, míg mások csak 100-at. A pénz nem pótolja a skill-t, pláne úgy hogy nem vadászokat veszek, ergo ha lenne egy 600 dolcsis 890 Jump-om, azt is ugyanúgy simán szétkaphatná két 45 dolcsis aurora lehet.
Én két okból fizettem be:
-tetszik a komplexitása, tetszik a merészsége, és főként tetszik hogy olyan játék, amilyet már rég láttam. Mer merész lenni (és ezáltal lehet hogy elbukni), míg más 15-20k-s játékok noha langyosan de szórakoztatnak, de nem igazán csigázzák fel az érdeklődésemet (most gta 5-özök, nem rossz, de nem csapdosom a hátsómat a földhöz tőle). Itt impresszív az a mennyiségű részlet ami mindenhol fellelhető a százmillió logótól az utolsó ajtó alatti fémkopásig. Ez tetszik, ebben látom a fantáziát, és így fizetek.-mivel a játék időigényes is lesz, így a támogatás mellett persze jól jön hogy kapok hajót is. Az Elite-et is ott untam meg, hogy az elején túl sok filléres cuccal kellett gépiesen ingázni (a felfedezés nem igazán fizetett nekem jól, no meg a hajó hatótávja is lényeges volt, míg a dogfight ott sem érdekelt). Ez nekem egy kis kezdőlökés is, mindamellett hogy támogattam is a létrejöttét és a scope növekedését.
+1: sokat várok attól, amilyen élmény lehet majd oculus rift mellett... Nem titkoltan az a célom a játékkal hogy egy szép nagy hajót irányíthassak rifttel a fejemen, hotas-al a kezem alatt. Meg majd horror játékokban és hasonlókban hogy alakít.
Aztán ha nagyot csalódok, eladom... ez mindig ott van mint lehetőség.
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #26530 üzenetére
Az EVE-ben sem 0 Ft egy értékes hajó. Későb időt és energiát kell szánni rá, amit kifizetnek majd. Egyedül annyi változik, hogy valószínűleg lejjebb megy az áruk. De egy LTI-s hajónak, amit már senki nem tud szerezni simán emelkedhet az ára. Sokan szép haszonra tehetnek szert, ha a játék berobban, és már most van pár LTI-s gépük.
-
válasz
Jack@l #26530 üzenetére
Ott mással fizetsz (az időddel). Lehet beképzelten hangzik, de perpill több a pénzem mint a szabadidőm. Úgyhogy 0 értékűnek azért nem mondanám.
A megjelenés meg mint a wow-nál. Sokáig fog jönni valami, ami WoW 1.0-ként elstartolt, annak köze nincs ahhoz, ami ma van. Akár az Eve Online-nál. Szóval az hogy mikor "startol el", az eléggé nézőpont kérdése, mivel bizonyos helyről nézve már elstartolt, elvégre játszhatunk több móddal, másrészt ez csak bővülni fog. Én személy szerint a startot kb oda teszem hogy ingame is vehetünk rendes hajót, megkereshetjük rá a pénzt és több bolygóra is elmehetünk, de a REC-el ennek egy része szegről-végről már megvalósult.
-
válasz
Jack@l #26465 üzenetére
Jah, néztem a közvetítést is. Nekem kicsit csalódás, az e3-as videóban olyan hihetetlen volt a látvány... hogy az végül nem is valósult meg
Itt is jól néz ki az erdő meg minden, de azért nem az a szint
Emellett az emberi arcok nem tetszenek különösebben, számomra kissé túlságosan elvitték a cartoon networkös klónok támadása rajzfilmes vonulatra, vagy valahogy nem az igazi legalábbis. A páncélok, sisakok, idegenek elég jók. Mindenesetre ezt már el tudom képzelni hogy fusson játékként, míg az e3-as videót nem
no meg az hogy végül maga a játék milyen lesz, az majd kiderül
-
-
válasz
Jack@l #25650 üzenetére
Nekem ~3.2 gigát ír ki (41%-os fizikai memória foglalás) csak induláskor
Jó persze az új windowsok (8+, de lehet már a 7 is) alapvetően terpeszkedik amikor csak lehet, elvégre minek álljon ott üresen a ram
Mindenesetre pár tabot megnyitva chrome-ban pikk-pakk meg is lett a 4.7 giga
És még alig fut valami
-
-
-
-
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Jack@l #25367 üzenetére
1 - Dogfight-ban a leggyorsabb űrhajó mennyivel is megy? 280-300m/s?
2 - A 7 Mach a legelső alkalmazott rail gun torkolati sebessége, jelenleg, itt, a Földön. A cucc maga 10m hosszú és egy fél házat foglal el a hozzá tartozó elektronika. Adj ehhez hozzá 900 évnyi fejlődést, melynek eredménye -többek közt- hogy a fegyver mindenestül elfér akkora helyen, amit a képen is látsz. Vedd ehhez hozzá, hogy mennyivel gyorsabb/erősebb lehet e mellé...
Amúgy ja. Nyilván Quanum-sebességen utazó hajót nem sok dolog fog utolérni... Hacsak nem lesz Quanum-hajtóművel szerelt rakéta... Na ad azért odabaszna...
-
válasz
Jack@l #24479 üzenetére
Nem tudjuk... Nem hinném. Az biztos hogy aki elmegy rá, azok játszhatnak élőben az fps modullal, illetve ha majd kijön az 1.1, akkor azzal jön a REC és a hangár-ready Retaliator, de nem feltételezem hogy az fps modul is része lesz az 1.1-nek, pláne ha most jön majd ki az pax alatt...
Szóval várom a pax-ot, mert hátha bejelentenek vagy mutatnak valami érdekes dolgot. Ha ezzel egyidőben kijön az 1.1 is, az még jobb. Ha esetleg még az fps modul is kijönne, az lenne a legjobb. De nem feltételezem hogy meg fog (max meglepnek
)
Viszont abban még nem változtattak hogy heteken belül várható az fps modul is. Hetek alatt pedig 2-8 hetet értek
Pontos időpontot persze nem mondtak, de március-áprilisra biztos befut.
-
kurtzyx
tag
válasz
Jack@l #22744 üzenetére
World of tanks accountom:
Prém tankok:
T8:
IS 6, FCM 50t, KV 5, T34-3
T7:
E25, AT 15-A, PzV/M10
T6:
PzIV-S, SU 100Y, Dickermax, T34-85M, Sherman M4A3E8 Fury,
T5:
105 leFH18B2, KV 220 Matilda IV, Churchil III, Matilda BP, Excelsior, Type 3 Chi-Nu Kai, T14
T3: FCM 36 PaK40Nyert / ki küldizett prémek:
T8:
WZ 111
T7:
Type 62
T6:
Tog II
T5:
T14 [nyert aranyból lett véve]
T3:
LTP, T15, FCM 36 PaK40 /nyert aranyból lett véve/+ 55 nap prémium 10700+ gold + festés stb.
Úgy érzem ez messze több mint 300 dodó
Huh te szent isten így még sose írtam össze... [annak aki nem wotozik: egy T8 prém 10-13k között van, egy t7 5-7k, t6 3-5k, t5 1-2k, t3 1k alatt.] Bár hozzá kell tenni, hogy MINDET leárazás alatt vettem így tier 8: -15%, tier7: -15 /30%, Tier 6 -30%, Tier 5 -50%, Tier 3 -50%
Valamikor 2012 év végén regeltem az accot de ez még így is mocskosul sok
jah + a garázshelyek.. 50+ tankom van darabja 300 leárazva 150 gold.. [~150-170 ft] és még van üres. Nem vagyok normális... XD
-
Volfram42
senior tag
válasz
Jack@l #22754 üzenetére
Ezért is linkeltem a modellvasutat. Kézzelfogható és hasznos, mert ha lesz fiam tuti élvezni fogja. Azt, hogy nézheti, mert a közelébe nem engedném.
Ha csak azt néznénk ami tényleg hasznos az életben maradáshoz akkor eléggé unalmas lenne az élet. Bár gazdaságos lenne az tuti.
Az AC meg felőlem akármi is lehet. A PU érdekel, hogy egy játékon belüli játékban ki mit csinál az fog a legkevésbé érdekelni életem folyamán. Ezt már most tudom.
Menthirist: Ne is mond, haver egy milliót költött a Ladájára. Aztán kíváncsi volt mi a véleményem és megsértődött amikor közöltem vele, hogy szép szép, de akkor is csak egy Lada. Aztán persze BMW lett helyette idővel. A Lada meg elrohadt a csillaggarázsban.
-
Volfram42
senior tag
válasz
Jack@l #22744 üzenetére
Viszont, ha azt nézik, hogy mi mindent megvehettünk volna. Akkor ugyan ott vagyunk.
Nekem ennyit megér álmaim játéka és hálát adok az égnek, hogy abbahagytam a villanyvasútmániámat. Láttad, hogy mennyi manapság egy mozdony? Pedig egy Szergej-t mindig is akartam. Vagy egy Big Boy. Jó is lenne. Persze ezek csak a mozdonyok. még rengeteg dolog kellene hozzá. -
kurtzyx
tag
válasz
Jack@l #22726 üzenetére
Jelen.
Am valszeg már más is letesztelte de: Megvan, hogy enged VAT nélkül fizetni.
1.: fogsz egy amcsi proxyt
2.: regisztrálsz 1 új accot aminek egy nagyjából valid [kamu házszám] us címet adsz.
3.: leadod a rendelést és az amcsi proxyn keresztül mész át a paypalra.
10 dodós gift cardér fizetendő összeg 10 dollár azaz ~2840 forint.
Minek okán most nem terveztem költeni ezért a fizetés elfogadását nem nyomtam le de mivel a számlát már bedobta ezért nyilván ez a végösszeg. -
Volfram42
senior tag
válasz
Jack@l #22726 üzenetére
Én nagyjából pont ennyinél tartok. Egy picivel léptem át a határt. Ha jól számolom akkor 103$-nál vagyok. Itt viszont meg is állok a már említett szerencsés változtatások következtében.
Mondjuk, ha lesz egy Budapest Con vagy valami akkor oda is költök, de nem hinném, hogy ez megtörténik.
Bár Londonba lehet kimegyek. Ezt még nem döntöttem el. -
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #22726 üzenetére
Nem akarok számokat mondani, mert nem illik, de valami 408.75 dollárnál járok.
+ A két AMD csomag durván 34.5 dodo. Még fogok valamire költeni, mert vettem pár Delta upgradet, amit ha nem sikerül eladni, akkor olvasztás lesz, és abból veszek valamit. Nálam a fizikai cuccok mindig esélyesek, ha lesz még valami olyan, mint a connie modell.
-
tkondor
tag
válasz
Jack@l #22582 üzenetére
bocsáss meg, ha az jött le neked ebből, hogy neked esek, nem ez állt a szándékomban...de jönnek hajók rendesen, ha nem vesszük figyelembe a variánsokat, akkor is ott van az Aurora, a 300, a Mustang, az Avenger, a Cutlass és a Hornet, ha nem számoljuk a variánsokat de jövőben AC-ready hajókat igen, akkor ez már így is sokkal komolyabb lista, mint ami pl. az Eliteben van, ami egy teljes játék...
és ugye írásban sajnos nincsen hangsúly, így lehet, hogy máshogy kellett volna fogalmaznom, vagy ilyesmi, szóval még egyszer sorry...
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Jack@l #22586 üzenetére
Én az RPG-ket ismerem jobban. Egy jó minőségű sandbox single player RPG fejlesztése is minimum 4 év; pl. TES játékok, vagy Witcher széria. Szerintem 4 évnél rövidebb idő alatt nem lehetséges minőségi játékot fejleszteni, még single playert sem, nemhogy MMO-t. Talán csak az FPS csőjátékok kivételek ez alól, de azok unalmasak is (szerintem legalábbis). A SC fejlesztése meg úgy istenigazából 2012 végén kezdődött el. Nekem is vannak elvárásaim, de van hozzá türelmem is, kivárni. Sőt gyanakodnék is arra, hogy túl sok kompromisszumot kötöttek, ha 2016 vége előtt kijönne a PU.
-
válasz
Jack@l #22586 üzenetére
Hát akkor nézzünk pár mmo-t...
-WoW: első verzió kb 4-5 év alatt készült el, majd még fél-egy év kellett mire korrektül játszható is lett szerverestől mindenestől. 200 millióba került
-A Titan-t a Blizzard 7 év fejlesztés után kaszálta el
-A Star Wars The Old Republic-on 800 (!) ember dolgozott 6 évig. Szintén 2-250 millióba kerültA sportjátékokat leszámítva egy átlag AAA fps is eltart 2-3 évig, nem ritkán nem tovább. De ez hol egy fps scope-ja. MMO-k tovább tartanak
Az olyan játékok, mint a destiny, gta 4-5, sw tor, too human, max payne 3... mind mind 100 millión felüli fejlesztési (!) költségbe kerültek, erre jött még rá ugyanennyi vagy még több marketing költség.Most ehhez pozícionáld a Star Citizent és így panaszkodj hogy 2 év alatt még nincs kész -.-
-
KO2
aktív tag
válasz
Jack@l #22586 üzenetére
Nem mondom hogy 2016 elejére kész lesz a játék, hisz nem tudhatom, de azt azért vedd figyelembe hogy nem annyi játéktartalom készül el amennyit látsz 2 patch közöt. Rengeteg időbe telik leprogramozni egy modult. És ezalatt az idő alatt nem tudnak mutatni neked semmit sem, maximum annyit hogy nézd most 3000 sor a programkód, most meg már 4500. Nem lennél tőle boldogabb. Ráadásul egyszerre készitik a játék elemeit. Szóval egyszer csak elkezdenek ezek az elemek kész lenni és akkor egyik pillanatról a másikra jönnek majd az uj modulok, tartalmak.
-
válasz
Jack@l #22582 üzenetére
Itt nem az elvakultságról van szó, hanem az eléd tett információk értelmezéséről. Ugyanazokat az adatokat láthatod amit mi is, csak neked ez így csigatempó, mert a "több évnyi" fejlesztésből szart sem veszel észre, mi meg látjuk hogy mennyit fejlődött ez az elmúlt két évben, amióta az érdemi fejlesztés megy. De nyugodtan guglizz rá, mennyi idő egy ilyen projektet kiadni, nem két, nem három év még egy kisebb kaliberű játéknál sem. Annyi a különbség, hogy itt már korán kaptál infót, más játékoknál meg kiadás előtt egy fél-egy évvel kapsz pár videót meg interjút, aztán kijön a játék olyannak amilyennek.
Tengernyi infó van előtted is, a te döntésed hogy ezt hajlandó vagy-e értelmezni vagy sem. Az érdemben virításról meg annyit, hogy én speciel több kellemes játékórát töltöttem már vele, mint számos kiadott AAA címmel. Pedig ugye ahogy te is mondod, még "semmit sem virítottak ennyi millióból". Csak tudnám hogy mit nézel.
Amúgy nem, nem állnak rosszul. A kezdeti időbecslések még a sokkal kisebb scope-ra vonatkoztak, most hogy már van relatíve működőképes ship és character pipeline-juk, már zakatol a fejlesztés, ennyi emberrel pedig halad is. Annyi, hogy látszik, mindent elég összetettre terveznek, nem olyan szinten megy a játék hogy ez a lézer sebes 100-at, ez a pajzs meg 1000-ret tud felfogni, és kész. Ezt pedig igencsak jó néven veszem, elegem van már az engem hülyének néző játékokból, akik nem feltételezik hogy képes vagyok 3-4 értéket összehasonlítani, így inkább simán adnak mindennek egy dps értéket és kész.
-
KO2
aktív tag
válasz
Jack@l #22582 üzenetére
Sajnos egy ilyen kaliberű játéknál az eddigi évek nem számítanak soknak ( se a pénz ami összejött ). Abban egyetértek veled, hogy a hajó variánsokat nemigazán lehet külön hajónak számítani. És nélkülük tényleg nincs olyan sok, viszont ha azt vesszük hogy mennyi idő telt el, és hogy még mennyi hajó jön, akkor nem állnak rosszul. ( Szerintem )
-
válasz
Jack@l #22573 üzenetére
Minden hajónak meg egyébnek készenléti fázisai vannak, ezt nagyon jól tudod. Hajóknál is van concept ready, boxed, modelled, hangar ready (amikor már nem csak hogy modellezve van, de minden nyomható target, animáció, hang készen van) és flight ready (amikor a damage state-ek is megvannak minden darabjára). Ebből hajót leghamarabb a hangar ready állapotban tudnak mutatni, ami a pipeline második fele / harmadik harmada. Ráadásul a prioritásba beleszól hogy kell-e az SQ42-őhöz vagy sem (ezért van a Freelancer hátrasorolva, pedig az egyik legelső bemutatott hajó volt). Épp gyártják a sok Vanduul hajót és egyebeket, amik hamarabb kellenek. Nem gondolnám hogy különösebben bármit visszatartanak, ugyanakkor annak sincs értelme, hogy betegyék félkészen, nem működően, textúra nélkül, stb a modelleket a hangárba. Ennyire nem kell minden lépést megkapnunk, arról nem is beszélve hogy mindezeket a változásokat patch-be formálni és CDN-en kiküldeni még extra energia és idő (ezek tipikusan nem csak egy "flair-nyi" változások. Ezek a fázisok nekik tesztelhetőek a daily build-ekben, mi meg kapunk cuccot amikor eljut arra a szintre.
Ezen kívül az AC 1.0 mondható talán első alfának, előtte pre-alpha tartalom volt.Szóval majd publikálnak mindent, majd ha úgy áll (tehát pl mobiglass-ot ha lesz mit nézni vele és relatíve kevés hibával rendelkezik, multicrew AC-t ha készen lesz, új hajókat a hangárba ha eljutnak arra a szintre amire kell)
duvi: vehet 7-800 dolcsiért 295X2-őt is a kuponért, ha nagyon költeni akar, nem feltétlen kell külön a kupont megvenni
btw lol, már 740 dolcsiért van amazonon 295X2... még iponon is van 300k körül (adóval mindennel) Azért az már nem a 2-3000 dolláros Titan Z kategória
-
válasz
Jack@l #22570 üzenetére
azt írtad perpill kib@szás. ez a baromság. nem az, ez egy készülő játék és annak támogatása vagy nem támogatása. miért lenne kib@szás hogy a támogatásért nem kapsz egyből kész játékot. A Kingdom Come Deliverance esetén sem vertem az asztalt hogy 25 helyett vagy 60 dolcsit fizettem, ezért pedig egy nagyon kezdetleges alfa tech preview-t kaptam kb 20 perc tartalommal. Majd lesz az is több, de a játék ígéretes, így támogattam a létrejöttét.
-
-
válasz
Jack@l #21496 üzenetére
buta magok helyett én specializált magokat mondtam volna
De a tény az tény, gpu-k terén erősen specializált magokról van szó, aminél nagyon nem mindegy hogy szimpla vagy dupla pontosságról van szó, de cpu esetén ez nem probléma a sokkal általánosabb felépítés miatt.
nem mindegy, hogy hány szimpla pontosságú elemhez tartozik egy dupla pontosságú, ahogy írtam is, még a haiti-knél a single precision 1/4-ede, nekem is ezért van a 7950-esemnek elvileg 720 gflops körüli dupla pontosságú ereje, több mint egy 290X-nek, amiknél a single 1/8-ada a double
nvidia-nál meg 1/24 és 1/32 van, kivéve a titan-oknál, amik ebben kemények, nincsenek annyira herélve ezen a téren.
-
válasz
Jack@l #21326 üzenetére
Valamennyire igen, de nem volt meggyőző az eredmény (onnan voltam biztos hogy működik, hogy leesett az fps
). Szóval rendes AA-t még nem tudtam bekapcsolni progin belül, de catalystból már ha jól emlékszem igen (de ott ugye csak nagyobb módszerek vannak, nincsenek olyan lightweight, de valamennyire hatásos módok mint fxaa)
-
válasz
Jack@l #21302 üzenetére
Persze, de ettől még nem volt reális az a 400.
a frank szerencsére engem sem érint, semmit sem veszek hitelre (ezért nincs se lakásom se autóm
). A dollár és euró ettől függetlenül persze érint, mert hát minden elektronikai cikk ára ezt követi. VGA-t végülis nem most veszek még, szóval még van ideje apadni, bár ahogy a helyzetünket látom, nem feltétlen fog.
-
válasz
Jack@l #21297 üzenetére
Itt néztem, csak rövid ideig volt 400 körül. Persze 265-ről így is nagyon szar 315 körül lenni, de azért nem 400 Ft.
-
-
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz
Jack@l #20166 üzenetére
Ezeket Gatling rendszerű géppuskának/gépágyúnak hívják. (0,50 caliber 12.7 mm alatt géppuska fölötte gépágyú jelenleg 30mm a legnagyobb használt űrméret)) A működési elve lehetővé teszi a nagy tűzgyorsaságot a cső/csövek gyors elhasználódása nélkül és heveder sem kell hozzá. A leggyorsabb 5.56 os kialakítású fedélzeti fegyverek 2400 lövés/perc-re képesek de a 30mm-es is tudja az 1200 lövés/percet. Ha belegondolsz olyan mint egy gőzborotva acélköpenyes ólomlövedékekkel. Az A10 fedélzeti ágyúja is ilyen 30mm az uránium magvas lőszere a T72-es tornyán be és kimeneti nyílást is csinál.
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #20173 üzenetére
Kész ez a Saitek. Mondom én hogy Hotas X lesz ebből...
Az X52 simát is csak azért vettem volna, mert talán az ára megengedi, hogy elnézze az ember a hibáit, és kevésbé sajnálná, ha tönkre menne, mint egy X55-öt. De azért az a 28, sem kis összeg.
Pedálról valami vélemény? SAITEK Pro Flight-ot nézegettem, hogy jó lenne, ebből meg aztán végkép nincs nagy a kínálat.
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #20171 üzenetére
Nem tudom
, majd megmondja itt valaki aki próbálta már, de szerintem úgy csak nehezebb lenne kezelni.
Kéne már nekem is egy joy... tegnap egész nap a kínálatot bújtam videóket néztem teszteket olvastam, egy ördögi kör az egész.
Anno vettem volna egy X52-őt, de ha már kiadok annyit akkor érdemes rádobni azt a maradékot az X52 pro vagy X55-ért (ha még kapni) az X55 meg legalább egy olyan igazi téphető gázkaros lenne, hogy Menthirist mondaná, és én is valami ilyen élményt keresek pedállal stb. De ha már X55 akkor legyen már minőségi az a cucc, és ne menjen tönkre pár év alatt. Így persze, hogy a warthogon is elgondolkodik az ember. Bár lehet tök fölöslegesen, mert szerintem annak sincs az országban szervize, és ahogy olvastam ez nem is divat nálunk, vegyünk inkább új cuccokat...De nem is leszek egy nagy dogfightos, és akkor eszembe jut, hogy hülye lennék ennyit költeni egy hotasra, és máris visszajutottam az X52-ig. Az SC hotas meg valószínűleg úgysem lesz kapható nálunk, vámmal nem érné meg behozni, sz'al hiába is várnék rá. De mindjárt berágok és keresek egy használt Hotas X-et, csak hogy legyen valami és elnapolom az egész kérdést.
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #20168 üzenetére
Nincs.
Túl könnyű is lenne úgy.
Hát, mivel fegyver ráfordulása és a hajó forgása egy beviteli eszközön megy, és egyszerre történik a kettő irányítása, gyanítom a joyal is ez a helyzet, de nekem csak egerem van.Tegnap próbáltam erőltetni a 300i-vel a vanduul swarmot, de ez a rögzített fegyver rémes. Eleve 3 pontot kell figyelembe venni a képernyőn. A célpont jelenlegi helyzetét, a hajó irányát ahova lőni fog, és azt ahova lőni kéne...
És ha követni akarod a célpont gyors mozgásait, akkor a hajót kell rángatni arra a pontra, ahova lőnöd kell, hogy eltaláld. De a hajó eleve lassabban fordul oda, így próbálja az ember túlkormányozni, így az egeret nem a 3. ponton tartod, hanem a 4.-en amit a 3. ponton direkt túltolsz, hogy minél gyorsabba ráforduljon a 3. pontra. Aztán korrigálsz és stb. egy rémálom...
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #20164 üzenetére
Aurorán és az olcsóbb hajókon rögzített fegyverek vannak. (Csak a hajóval együtt fordulnak.
) A gimballos fegyvereket lehet forgatni az egérrel automatikusan fordulnak az egérrel kijelölt célra mielőtt a hajó odafordulna. Teljesen "automatikus" fegyverekről max. akkor beszélhetünk, ha egy NPC-t toronyba ültettünk.
(#20166) Jack@l
Igen, ilyen van a Hornet szárnyain, a tornya is forog, és a 300-as sorozat hajóinak orrára is lehet tenni, de csak akkor ha van hozzá mount. Én a 300i-hez nem kaptam. -
tkondor
tag
válasz
Jack@l #20127 üzenetére
nincs olyan, hogy "radioaktív robbanó cucc" egy töltényben, hogy becsapódáskor ugyan begyullad, de nem e miatt csinálnak lőszert belőle....és ez egy sci-fi...ki mondja, hogy nem lehetne megoldani kézi fegyverekre xxx év múlva?
"A szegényített urán olyan urán, amelyben a hasadóanyagként használható 235-ös izotóp aránya kisebb a természetes 0,71%-os aránynál (általában 0,2-0,4%). A szegényített urán az urándúsítás melléktermékeként jön létre. Nagy sűrűsége miatt ideális lövedékek anyagának (67%-kal nagyobb a sűrűsége mint az ólomnak), mivel a nagyobb sűrűség (tömeg) adott méretű, és alakú lövedéknek egyenesebb röppályát biztosít. Erős mérgező hatása miatt azonban alkalmazása etikai kérdéseket vet fel, mivel becsapódáskor a lövedék gyakran meggyullad, és a mérgező égéstermékek nagy területen szóródnak szét. Radioaktív sugárzása nem jelentős, azonban a többi nehézfémhez hasonlóan erősen mérgező"
-
PhilBrick
őstag
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #20102 üzenetére
Minden csak a becsapódási erőtől függ. Valószínűleg nem viszi majd át, mert a tankok páncélja is fejlődik, de létezhet olyan erő, amivel kilőve egy nyílvessző simán átszakít egy mai tankot, vagy inkább valami robbanás lenne a vége azt hiszem, amint a meteorit becsapódáskor.
-
tkondor
tag
válasz
Jack@l #19984 üzenetére
azzal mi a baj, hogy 3x átvariálják a hologram kijelzőt?...szerinted más játéknál ilyen apróságokat nem variálnak fejlesztés alatt? annyi a különbség, hogy itt látott a játék evolúcióját, más játéknál meg kapsz egy gameplay demót a már szinte kész termékből vagy bétából és tessék...ha nem elégedettek, mondjuk a hologramokkal, vagy egy funkció miatt újra kell dolgozni valamit az egy természetes dolog egy fejlesztés során....
-
Yllgrim
őstag
válasz
Jack@l #19984 üzenetére
Nem hiszem hogy ez lenne a helyzet. Le van osztva hogy ki miert felelos. Nem latjuk at az egesz folyamatot, de be vannak lengetve a modulok nagyjaboli megjelenesei. Ha mar a kis szarokkal foglalkoznak az jo, mert akkor a nagy dolgok ugy ahogy a helyukon vannak, azokat meg osszepofozzak, mi leteszteljuk es aztan elkezdunk elni benne
en kb masfel evet adok hogy megjelenik anelkul hogy barmilyen tapasztalatom lenne jatekfejlesztes teren, de 2016 osze az tuti.
(#19982) Drenadar: penzt csinalok belole szerintem, azt meg belerakom majd uj VGA-ba vagy monitorba.
-
válasz
Jack@l #19977 üzenetére
btw szerintem pont a kis szutyok részletesség miatt nem tűnik tucatjátéknak. Az olyan baromságok miatt, mint hogy még a chaff sem úgy működik benne, mint az átlag játékban, hanem az is marhára ki van dolgozva. A Star Citizen már ilyen, egyszerűen el van gurulva a gyógyszer részletek ügyében. Szerencsére
aztán majd meglátjuk hogy a játékélmény rovására megy-e (illetve hogy kiknél. mert biztos lesz akinél igen, lesz akinél nem)
-
-
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #19535 üzenetére
Ha nincs más...
3.3-as proci felment 4.1-re, az igp-t ami a csövön kifért (CM 212 EVO-val silent profillal a hőfok 48 fok...
) és úgy játszottam. Igazából a felbontás volt a legzavaróbb, nagyon nehezítette a célzást.
BTW megnéztem az SC-t is, a hangár 7 fps-el ment..
(460 gtx-el 15-20 volt...)
-
Volfram42
senior tag
válasz
Jack@l #19509 üzenetére
Mégse dupla, köszi Drebil
Nekem a felsoroltak közül az utóbbi van. Azaz ez: SAITEK Pro Flight Rudder Pedals
Nekem bevált. Már nem tudnék joyt tekergetni.
A Z tengelyt szokták oda tenni repszimeken. Ez az oldalkormány. Az oldalazó mozgást befolyásolja. Itt SC-ben pont az van felcserélve a csűréssel az alapértelmezésben. Ami furcsa, hogy a repülőknél ha elengeded akkor visszatér az a kitérítés nélküli állapotba. Itt nem, mert nincs légkör. Szóval ha elengeded akkor úgy marad ahol hagytad.
Három tengely van rajta. AZ egyik ami ugye a z-t helyettesíti. Az a lábadna le fel csúsztatást jelent. Ha az egyik lábadat feltolod akkor a másikat letolja. Ezen kívül van még mind a két lábfejnél egy-egy billentési funció. Erre a féket szokták rakni. Itt SC-ben fogalmam sincs, hogy mit kéne. Én gondolkoztam rajta, hogy az oldalazást teszem oda. AMi alapértelmezetten a q és az e gomb a billentyűzeten.Drebil: Van benne integrált vga. Ha az alaplapra cstlakoztatod a monitor, nem a VGA ra akkor az lesz aktív. Ha van külön VGA-d akkor az szunnyad.
Kivéve ha streamelsz. Ha jól tudom akkor ez rásegít az adásra. Levéve a valamennyi terhet a VGA-ról.
Ha nem így van cáfoljatok meg. Én így emlékszem. Nekem 4570 van. És anno mikor streamelgettem akkor volt ilyen beállítás. -
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #19511 üzenetére
Ez esetben tényleg jól jöhet(ne) egy pedál. A bot "tekerésen" általában a Yaw, néha a Roll funkció szokott lenni. Ezeket (is) rá lehet configolni egy pedálra. Az más kérdés, hogy egy jobb pedál árából, már elfogadható Hotast is lehet venni
Belépő szint: Hotas X (15K), középső X52 (28K), felső-közép X55 (53K) ... csillagos ég
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #19509 üzenetére
Passzolom a kérdést. Én se használtam még pedált
Ha jól tudom, úgy is csak a hotasról "teszel át" egy tengelyt. Hogy melyiket az meg elhatározás kérdése. SC esetében nem érzem szükségét egy pedálnak. Egy komolyabb repszimnél már lehet létjogosultsága, de ott is inkább az immersion miatt
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
Jack@l #19495 üzenetére
nem hiszem, hogy ezt ő csinálná, most végeznek egy felmérést, és kiadják hozzáértőknek, hogy csinálják meg... gondolom én...
de azzal egyetértek, hogy a játékra koncentrálhatnának... biztos az az elgondolás a +pénzen kívül, hogy ezzel is a SC rajongóknak "kedveskedjenek" hogy valami kifejezetten ehhez használható joyt kapjanak
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #19493 üzenetére
Akkor nem veszem meg
Nekem nagyon mindegy, hogyan néz ki. Lehet rajta kis SC logo, de max a rend kedvéért. Egy a fontos, tudjon valamit, amit a többi hotas nem.
Nem tudom azokon mi van, de a pajzs és energiaállításra jó lenn egy-egy extra mini joy pl. ami nem ugrik vissza középre, hanem ha előre tolom, akkor az első pajzsot erősít és addig úgy marad, míg vissza nem húzom.
Csak tegyenek rá valamit, amitől igazi SC hotas lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- L13 Yoga Gen4 13.3" FHD+ IPS érintő Ryzen 7 PRO 7730U 16GB 256GB NVMe IR kam aktív toll gar
- Samsung Galaxy S22 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel/Notebook, üzletből, garanciával
- Nitro AN515-57 15.6" QHD IPS i7-11800H RTX 3070 16GB 500GB NVMe gar
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Edition + Joystick állomás! CFI-2016
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest