Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Divinity

    őstag

    válasz nozs23 #69 üzenetére

    " káván kapnak helyet és nem a kijelző alatt "

    Látom alapvető fizikai törvényekkel vannak problémáid.
    Hogy hang keletkezzen rezonáltatni kell valamit. Ez az anyag nem mindegy mi és hely kell neki valamint olyan közeg amiben terjed a hang.
    A CMOS szenzorok egyre kisebbek ez tény, ellenben magának a képalkotásnak a technikája viszont megköveteli, hogy fény kerüljön a szenzorra aminek szintén hely kell valamint fény áteresztő képesség.
    Az egyéb szenzorok szintén valami külső behatást figyelnek amihez szintén kell a hely és a külső forrás.
    Persze vannak workaround-ok mint a kijelző üveg rezonáltatása vagy az OLED pixelek kikapcsolása és a fény beengedése sőt akár egyéb szenzorokat is tudnak kijelző alá építeni... DE ezek csak workorund-ok nem valós megoldások, nem tart ott a technológia, hogy ezeket egy lapon lehessen emlegetni. Tech demo, f-sz méregetés és hasonló dolgokra jók még csak.
    Persze megvan az a réteg akinek ez jó napi felhasználásra is nem is ezt cáfolom, ellenben magának a tecnológiának amit használnak még kell idő, hogy uyganazt a minőséget produkálja amit kávába építve.

    A motorikus elemeket meg szóra se méltatnám, már csak Murphy miatt se.

    return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

Új hozzászólás Aktív témák