Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz kolosanyi #4 üzenetére

    Nos, én például arra akartam célozni, hogy ott ugye már 7 metróvonal van és épp építés alatt van a következő, ami a városon kívül lévő repülőtérről fog bejönni, átmenni a városon, majd észak felé az elővárosban lesz a vége, potom 43 megállóval (és igen, nekik nem tart 40 évig ezt megcsinálni, természetesen full föld alatt megy).
    Ja, meg akkor ejtsünk pár szót a kb. 3-4 éves Merci buszokról, a hasonló korú villamosokról (mert van villamos, de csak 4 vonal, kb. a város két ellentétes szélén), a remekül megépített, gyorsan, pontosan járó metróról (mikor kint voltam, vasárnap ESTE 4 percenként járt és sokszor csak 3-4 óra üzemszünet van, szombaton hajnali 2-ig jár és 5-től már újra) és ilyenekről (minden jármű föld felett és alatt légkondis, amit használnak is és már akkor szinte az összes busz alacsonypadlós volt, a reptérjárat meg külön fejezet lenne, annyira király). Ja, és a havi bérlet 14,5 ezerbe kerül, amihez mi szépen közelítünk, ám a színvonalbeli különbségek kissé sokkolóak és akkor ez "csak" egy Barcelona. A BKV-nak köze nincs a tömegközlekedéshez, engem első alkalommal kb. sokkolt, hogy egy hétig ilyen szinten utazhattam.

Új hozzászólás Aktív témák