- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Eleglide C1 - a középérték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iOS alkalmazások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Huawei P30 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#12901120
törölt tag
Megérkezett a P30. Most üzemeltem be. HiCare szerint a garancia 2021.06.20-ig érvényes. Ez azt jelenti, hogy nincs meg a 2 év. Tehát valami bontott, visszaküldött modellt kaptam?
Hivatalos partnertől rendeltem egyébként, ha számít valamit...[ Szerkesztve ]
-
#12901120
törölt tag
válasz sfdrakex #2657 üzenetére
Teljesen áron vettem, direkt hivatalos partnertől. Az oldalon nem volt feltüntetve, hogy refurbished vagy újracsomagolt. Utána fogok járni. A 3 hónap kiterjesztett garancia nem igazán vigasztal, de köszi.
Korábbi Huawei készülékemnél minden rendben volt ilyen téren, mondjuk azt máshol vásároltam. -
#12901120
törölt tag
válasz Black_Raven #2659 üzenetére
Az a gond, hogy hivatalos forgalmazó, nem tünteti fel az újracsomagolt jelzést a termék neve mellett, és így szállít ki. A másik baj az, hogy telefon nélkül fogok maradni x napig, mivel ez megy vissza a feladónak. Kellemetlen ügy nekem, de mindegy. Legalább nem unatkozok így ünnepek előtt.
-
#12901120
törölt tag
válasz Black_Raven #2661 üzenetére
Újat szeretnék, ezért fizettem. Ha használtat akarok, veszek apróról. Szerintem nincs ebben semmi. Rettentő csalódott vagyok, nagyon vártam már, hogy megkapjam és nem akartam ezzel többet foglalkozni.
Mindegy, nem fárasztom tovább itt a társaságot. Köszi az infókat nektek! -
dave0825
őstag
válasz #12901120 #2662 üzenetére
Én Honor 8-cal jártam így, a boltból kijőve kapcsoltam be, és be volt lépve egy volt középsulis évfolyamtársam Google-fiókkal, gondoltam bekapcsolták csak valamiért a boltban korábban. Pár nappal később néztem a Huawei oldalán, hogy 3 hónappal korábbra szól a garancia. Néztem a számlát, amit kaptam, IMEI számot nem írtak rá, gondolom vissza se mehetettem volna reklamálni, mert ráfogták volna, hogy ez nem az a telefon, amit náluk vettem, főleg, hogy már töröltem azóta a fiókot (gyári beállítást csináltam). Inkább nem mentem bele az ügybe, de többet nem megyek abba a boltba (Euronics, Pápa, nem fogom titkolni), és másnak sem ajánlom a közelemben!
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
#12901120
törölt tag
válasz dave0825 #2663 üzenetére
Pont az ilyen esetek miatt adom le online a rendelést, hogy vissza tudjak lépni a vásárlástól. Eddig talán 1-2-szer kellett élnem ezzel a jogommal.
Az a vásárló meg simán megtéveszthető, aki annyira se ért a telefonokhoz, hogy ellenőrizze a garanciaidőt az alkalmazásban vagy a Huawei oldalán. -
ttt1
őstag
Ki hogyan fotóz? Tegnap csináltam egy képet ugyanonnan egyik sima fotó módban másik éjszakai módban (hozzáteszem sokat nem lehetett látni, azaz a maga nevében mindkettő jó). Viszont az éjszakainak van egy zöldes eütése. Azt nem lehet "eltüntetni"? Gondolom pro módban másmilyet csinál, csak így nem sok értelme van az éjszaka módnak..
-
atike
nagyúr
válasz #12901120 #2654 üzenetére
Én amikor vettem az enyémet totál új volt, bontatlan, érintetlen.. Megnéztem én is a gart - pár hét eltérés volt. Nem foglalkoztam vele - gondolom megvették, akkor ahonnan a gar ideje indul és én rá pár hétre vettem meg a bolttól. Nem érdekelt igazán, bár ha több hónap lett volna akkor én is lehet néztem volna egyet. Mondjuk - ismétlem magam - az enyém tuti nem használt és/vagy újracsomagolt volt...
-
#12901120
törölt tag
Zsugorfóliás volt a tiéd? Enyémen még az sem volt... Láttam pár bontatlan hirdetést, amiken szintén volt fólia.
Közben már zajlik az ügyintézés elvileg. Telefonon beszéltem velük, válasz email még nem érkezett a teendőkről.
Amúgy jó gyors teló. Durva milyen különbség van a Kirin 970 és 980 között. -
dave0825
őstag
válasz #12901120 #2665 üzenetére
Én is neten szoktam, 65"-os tv-t is ezért rendeltem online MM-be, éltem is a 2 hét elállási jogommal, de a Honornál pont akció váltás volt akkor, ezért mentén be személyesen, hátha meg tudom ügyezni velük, hogy még az előző napi akciós áron kapjam. :) Mondjuk, hogy sikerült is (2 részletben fizetett hitellel), csak aztán kiderül a turpisság... Mindegy, azóta figyelek, oda pedig többet nem megyek, max egyszer rájuk borítani a pultot. :)
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
őstag
A PH fórumon már többször találkoztam olyannal, hogy "nem tudom eldönteni melyiket vegyem. Megrendelem ezt, kipróbálom , hogy megfelel-e, aztán visszaküldöm, utána kipróbálom a másikat is..." Jó magyar szokás szerint kitalálták mit lehet kiügyeskedni a 14 napos visszaküldésből. Az online boltokba meg tömegével mennek vissza az éppencsak kibontott cuccok amiket nem szívesen adnának el 30 %-al olcsóbban...Ügyeskedik mindkét oldal, és ennek egyre több hasonló eset lesz a vége. Szerintem előbb-utóbb ez áremelkedést fog okozni, mert belekalkulálják a visszaküldés miatti veszteséget.
[ Szerkesztve ]
-
#12901120
törölt tag
Én nem tudom mi történt, de most ránéztem csak úgy a HiCare-re és változott a garancia lejárati dátum 2021.12.05-re. Pedig még délután is a júniusi volt. Ez mitől lehet?? Én még ilyet nem láttam...
-
Pompi
MODERÁTOR
"Jó magyar szokás szerint kitalálták mit lehet kiügyeskedni a 14 napos visszaküldésből. "
Mielőtt ráhúznád a magyarokra a vizes lepedőt, jó magyar szokás szerint, elárulom, hogy ez mindenhol így van. USA-ban már 10-15 éve is ez ment pl. Akkoriban fotós témában voltam benne és simán megrendeltek 2-3 gépet és megtartották amelyik nekik a legjobb volt, akkor csak néztem, hogy ilyen van?! Aztán lett itt is, ahogy az online vásárlást megszabályozták.Feel Good Inc.
-
Geddon11
újonc
Sziasztok!
Másnál is halk hívás közben a beszéd hangszóró? Mert nagyon dühítő hogy alig hallom a másik felet. -
#12901120
törölt tag
Ebben a témában az utolsó hsz-em, és csak azért, hogy információként szolgáljon.
Kiderült, hogy az én készülékemet 2019.03.21-én gyártották. A Huawei szerint a gyártástól számított 3 hónapon belül aktiválódik a garancia. Ez a dátum a sokat említett 2019.06.20. Tehát minden új készülék esetében ez a helyzet. A HiCare-ben nálam kicsit lassabban ment végbe az úgymond felhasználói aktiválás, csak a 2. nap végére változott meg a dátum.
Magyarán nem újracsomagolt, nem refurbished, nem használt a termék, amiről azt gondoltam, hogy az.És akkor más jellegű téma:
Tudnátok segíteni, hogy Android 10 alatt az Android Auto alkalmazás hol található? Úgy olvastam valahol, hogy kaptunk hozzá támogatást.[ Szerkesztve ]
-
-
AsakuraDave
őstag
Hali!
Az létezhet hogy az én P30-asomra még nem jött ki a 10-es android/emui?There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz AsakuraDave #2693 üzenetére
Létezhet. Hicareben is nézted?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
-
sfdrakex
nagyúr
-
Quqesz
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen