- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyno
veterán
Hello nah ez a 24X-es élsímitás nagyon tetszik kedvcsinálóan hangzik egy HD 2600XT már valamelyik játkot 1024x768 24XAA-ban tudná futtatni vagy most jól kileszek röhögve
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
WonderCSabo #37 üzenetére
Amikor a tesszalátor dolgozna akkor még térben történik a munka. A tesszalátornak az lenne a lényege, hogy egy magas részletességű modell viszonylag komoly erőforrásigényét ne érezze meg a rendszer többi része. Ha a GPU már megkapta ezeket az adatokat akkor azokat alapértelmezett primitívként kezeli tovább. Ha egy alacsony részletességű modell-t kap a GPU és tesszalálni lehet akkor a tesszalátor az algoritmus alapján magas részletességű modell-t készít belőle és ezt kezeli primitívként. Igazából a tesszalátor használata nem a GPU-t tehermentesíti, hanem a rendszert.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
WonderCSabo #35 üzenetére
Mög kő mondani neki.
Mivel a tesszalátor programozható így tetszőleges algoritmust írhatnak hozzá a fejlesztők. Szvsz csak az xBox360 protoknál lehet használva a tesszalátor, mert ott ugye a Xenos-nak ez a legnagyobb előnye. Persze ha elég sok pénzt fizet az nV akkor lehet, hogy kiveszik az algoritmust, mint a Lost Planet-nél. -
WonderCSabo
félisten
És hogyan jön rá, hogy nekem most háromszög kell, vagy görbe?
Eugene: Adaptive Antialiasing (adaptív élsimítás, adaptive AA, AAA)
Ennek bekapcsolásával érhetjük el az alpha textúrák recéinek simítását.
Alpha textúra az, amiben van átlátszó szín (mint az átlátszó gif-ben), tehát azon a pont(ok)on az objektum mögötti területet látjuk. Ilyen textúrákkal csinálják a kerítéseket, a füvet, a fák lombjait, stb, és ugyanezen ok miatt van az, hogy AA bekapcsolása esetén, a fű és a fák levelei recések maradnak, hiszen ezek nem élek, melyeket a normál AA el tudna mosni. Az Adaptive AA pont ezt orvosolja, viszont ebből következik, hogy minél több ilyen textúra van (fű, fa, kerítés), annál nagyobb terhelést ró a GPU-ra (pl: Far Cry, Oblivion, Delta Force Xtreme). Szóval ésszel kell használni. Szerencsére performance (teljesítmény) móban alig terheli a GPU-t, viszont a látványjavító hatása is kicsi.
/bye Ollie/ ([link])
[Szerkesztve] -
Eugene Roe
őstag
Valaki elmagyarázná nekem, hogy mi az az Adaptive AA ??!! mert nekem csak sejtésem van róla...
-
keIdor
titán
Inkább a 2x, 4x AA-ra és az Adaptive AA-ra kéne rágyúrniuk tényleg...
24xAA-t a mai játékokban hol tudok bekapcsolni úgy, hogy 40FPS felett legyen?Sehol ez a válasz...
-
Eugene Roe
őstag
Carmacnak már ''rég'' van karikája
Advanced Warfighterben is van...., vagy csak egy technikai reklámjában láttam ??!!
nem emlékszem pontosan.
-
hardzsi2
aktív tag
Én nem tudom, mit csinál a tesszalátor (ill. mit csinálna, ha a játékfejlesztők kihasználnák), de a Quake3-ban a szép kerek boltívekre én is emlékszem, márpedig az az 'effekt' a maihoz képest harmatgyenge gépek és VGA-k korában tesszalátor és egyéb speckó hardver nélkül is megoldható volt.
Valamiért azóta sem nagyon láttam játékban, pedig tényleg jobb, mint brutál élsimítással megpróbálni megoldani az inverz 'kör négyszögesítése' problémát. -
Csuki
csendes tag
Radeon 9500-ömnél milyen teljesítményt érhetek el az új driverrel?
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Azt mondja meg valaki, hogy az ezerszeres élsimítás helyett miért nem fejlesztik ki végre a valódi görbék kezelését? Vagy a kör most már örök időkre nagyonsokszög marad? Sokkal többet dobna szvsz a látványon, mint a fölbontás egekbe emelése, vagy az 4096-szoros élsimítás. Vagy lemaradtam valamiről, és ez már rég meg van oldva?
-
CYBERIA
őstag
AA-n kívül nincs gyorsulás?
-
munky
őstag
ez mind szép és jó, de azt mondja meg valaki, hogy mikor lehet végre egy mezei X1900GT-vel normálisan gémelni vista alatt??
gondolom soha... vegyek új VGA-t...
-
SzlobiG
félisten
Valóban megjelent a 24-es AA, de én nem látom, hogy szebb lenne.
-
De kinek kell 12x és 2x AA? Inkabb a Adaptive AA-t kellene fejleszteni/gyorsitani.
-
Kriza
őstag
12x, 24x élsimítás.
Akkor ez sem a középkategóriához van kitalálva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- E-roller topik
- Reklámblokkolók topikja
- A Teslákba költözik a Grok AI
- E-book olvasók
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Házimozi belépő szinten
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- HP OMEN 3080Ti 12GB
- Lenovo 13 Core i3-7100 Cpu laptop eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest