- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Most egy kicsit megfogtál, már régen volt, de asszem a textúrát magát nem töltögeti oda vissza, azt kissebb játéknl bent szokták tartani a grafikus memóriában. A geometriát szokták a draw call-al kirajzoltatni. (amit azt hiszem minden rajzolásnál fel is töltenek újra, ha nem statikus)
De nagyon nem vagyok biztos benne.
Ami eddig lassítota(állítólag), hogy egyszerre egy szálon keresztül volt meghívható a videokártyán a kirajzolás, emiatt ha nem volt 1 szálon elég erős a proci, akkor kicsit kevesebbet dolgozott a videokártya, mint amennyit elvileg ki tudott volna rajzolni. (CPU overhead, általában az amd szenvedett ettől, intelnél 4 magos procik felett már alig volt mérhető különbség) -
Jack@l
veterán
Van 1000 fád egy crysis-es hegyen, annak kell 1000 draw call.(vagy párszor ezer, részletkérdés)
Akkor fog segíteni érdemben a mantli, ha mondjuk 5000 fát kell dinamikusan kirajzolni. De a játékokban perpill nem kell ennyi objektum, mert eleve a kirajzolástól megpusztul a videokártya. Nem a draw call a szűk keresztmetszet. (optimalizálásról itt nem beszélünk túlzottan, mert eleve nincs(nincs szükség) annyi objektum a térben)A star swarm dirket erre lett kihegyezve, csak ugye ott se a hajók és lövedékek száma akasztja mg a gépet, hanem az hogy a motion blur-hoz vagy 5x rajzoltatják ki ugyanazt(értelmetlenül). Kapcsold ki és mérd le a különbséget Dx és mantle között. (meg a grafikát is vizslathatod nagyítóval kikapcsolt és bekapcsolt blur között)
Új hozzászólás Aktív témák
- Austin F.: MOD Android: Appok teljes képernyőn – immerzív mód
- Reklámblokkolók topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- OpenWRT topic
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xbox Series X|S
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest