- Milyen okostelefont vegyek?
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- A HMD visszalép az USA piacáról
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Most egy kicsit megfogtál, már régen volt, de asszem a textúrát magát nem töltögeti oda vissza, azt kissebb játéknl bent szokták tartani a grafikus memóriában. A geometriát szokták a draw call-al kirajzoltatni. (amit azt hiszem minden rajzolásnál fel is töltenek újra, ha nem statikus)
De nagyon nem vagyok biztos benne.
Ami eddig lassítota(állítólag), hogy egyszerre egy szálon keresztül volt meghívható a videokártyán a kirajzolás, emiatt ha nem volt 1 szálon elég erős a proci, akkor kicsit kevesebbet dolgozott a videokártya, mint amennyit elvileg ki tudott volna rajzolni. (CPU overhead, általában az amd szenvedett ettől, intelnél 4 magos procik felett már alig volt mérhető különbség) -
Jack@l
veterán
Van 1000 fád egy crysis-es hegyen, annak kell 1000 draw call.(vagy párszor ezer, részletkérdés)
Akkor fog segíteni érdemben a mantli, ha mondjuk 5000 fát kell dinamikusan kirajzolni. De a játékokban perpill nem kell ennyi objektum, mert eleve a kirajzolástól megpusztul a videokártya. Nem a draw call a szűk keresztmetszet. (optimalizálásról itt nem beszélünk túlzottan, mert eleve nincs(nincs szükség) annyi objektum a térben)A star swarm dirket erre lett kihegyezve, csak ugye ott se a hajók és lövedékek száma akasztja mg a gépet, hanem az hogy a motion blur-hoz vagy 5x rajzoltatják ki ugyanazt(értelmetlenül). Kapcsold ki és mérd le a különbséget Dx és mantle között. (meg a grafikát is vizslathatod nagyítóval kikapcsolt és bekapcsolt blur között)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kuponkunyeráló
- Elektromos autók - motorok
- Synology NAS
- Képregény topik
- Windows 11
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Klaus Duran: 2025 dude
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest