Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ( V )

    veterán

    válasz hogabesz #28 üzenetére

    én is "átlagjúzer"-ként kezdtem, csak én szeretek utána olvasni a technikai dolgoknak (egyáltalán nem kell 60 oldalas, hanem csak csak pár bekezdéses, max pár oldalas cikkek), uh ha tényleg érdekel akkor nem árt ráguglizni. ;)

    Elég nehéz pár mondatban korrektül elmagyarázni de azért hátha:

    JIT compiler - az android alkalmazások gyorsabban települnek, kevesebb helyet foglalnak futtatás közben és minél többet használod őket annál optimálisabban kezelik a rendszer erőforrásokat

    Vulcan API - multi platformos grafikus motor, lényege hogy ellentétben az OpenGL-el, közvetlen hardveres eltérést biztosít (lásd konzolok) a GPUhoz, amivel leveszi a terhet a CPUról -> alacsonyabb fogyasztás, több fps, szebb grafika.

    Project Treble - régi problémája az androidnak a szoftveres támogatottság, vagyis a frissítések elmaradása, mert a gyártók lusták / lassúak stb. Ezzel a megoldással a gyártói réteg (hardverrel kommunikáló driverek) és az Android rendszer (keret rendszer illetve felület) külön van választva, vagyis gond nélkül lehet frissíteni az utóbbit.

    * Sᴀᴍsᴜɴɢ Gᴀʟᴀxʏ S23 Uʟᴛʀᴀ - Sᴛᴏᴄᴋ Aɴᴅʀᴏɪᴅ 14 * OɴᴇPʟᴜs 7T Pʀᴏ - Sᴛᴏᴄᴋ Aɴᴅʀᴏɪᴅ 12 *

Új hozzászólás Aktív témák