- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
yerico
senior tag
Ha újságban, pláne szakmai újságban valamelyik gyárról olyat mondok, hogy életveszélyes a kocsija, mert szar a féke, a kormánya megdöglik, vagy csak útközben szeret kiégni, akkor az bőven alkalmas arra, hogy az eladásokat érezhető mértékben csökkentse. Ekkor vagy lép a gyártó, és hitelrontásért/ rágalmazásért bepereli, vagy nem, és ezzel elismeri.
Mint anno, mikor az Acert kezdtem basztatni, hogy van ad 45 nap után egy új laptopot a szervízben levőért, vagy saját költségen elkezdek országos médiákban hirdetni, hogy az Acer szar. Először megfenyegettek, hogy beperelnek rágalmazásért, de miután elmondtam nekik, hogy minden, amit leírok, bizonyítható lesz, másnap adtak egy új gépet. -
yerico
senior tag
Azon nem nagyon tudnék vitatkozni, hogy az F/G Astránál jobb a Focus 1. Talán nem véletlen, de ez lett egy évig az ADAC legmegbízhatóbb autója, talán a 2002-es évjárat. Az Octavia meg kicsi belülről, hátulra csak gyerek üljön, mert a lábtér minimális, és ez megegyezik a Toledo / Golf IV modellekkel.
-
yerico
senior tag
Erre nem vennék mérget, cégessel Pécs-Pest oda-vissza X16XE motorral nem volt elég 1 tank, ami 50 liter, úgyhogy 10 literes átlagot jelent. Az 1.6 75 lovas remek kis motor volt, alacsony fordulaton is jól ment, és nem ette az olajat. A 16 szelepesben mindig volt tartalékolaj.
-
yerico
senior tag
Ha már statisztika, akkor ott a Volkswagen megbízhatósága nem éppen példás, alulról az utolsó harmadban van, és ezt főleg a 4-es Golfnak köszönhetik. De tény, hogy a 3 legjobban utált autó a Totalcar Népítéletben C3/C5/C4 volt. Viszont utána azonnal ment az E Merci.
Kisméretű kocsiban viszont megint vennék Thaliat, nem szép, de tök jó kocsi, és 1-2 személynek bőven több, mint elég
Azt sajnáltam is eladni.
-
yerico
senior tag
Ja, és még valami, hibátlan autó nincs. Azt a kocsit, amire soha semmit se kellett költeni, AZT MESSZIRE KERÜLNI KELL. Ott ugyanis te fizeted majd meg a javítást, amit az előző tulaj nem csinált meg. Minden kocsin kell féket, kopóalkatrészeket, olajakat cserélni. Most éppen Hondát hajtok, ami természetesen hibátlan volt. Az előző tulaj megmondta, hogy a motor láncos, ezzel sose lesz gond. Azonnal cseréltettem a VEZÉRMŰSZÍJAT, hiszen ő nem tette meg. A kocsi egyébként jó állapotban volt, 13 éves, de átírással 200-et költöttem rá, mire minden olaj (automata, összkerék miatt 3 féle), vezérlés, generátor, betétek, szíjak, ablaktörlők, akksi cseréje + átnézés kedvem szerint megtörtént. Aztán persze a műszakin mindenféle egyéb költség nélkül ment át.
Szóval bármilyen kocsira kell költeni vételkor, de arra a legtöbbet, amire addig sohasem kellett. Ugyanis arra is kellett volna, csak nem tették meg. De ha egyszer rendben van, akkor várhatóan minden későbbi tétel olcsó lesz, és nem dönt romlásba. Nem költöttem többet Renault-ra, mint Opelre, és a Hondára se.
-
yerico
senior tag
Akkor beleszólok: Hyundai Accent. Ebbe az árba 2005 is belefér, klíma, légzsákok, 1.3-as motor megfelelő erővel, és várhatóan kevés kilométerrel.Dízel nagyon keveset eszik, benzines 6/8 között országút / város. Egy Astra igényesebb, az tény, de pont 500-1000 között van szinte csak hulladék a piacon. Alap, hogy megvétel után átírás + olaj és vezérléscsere férjen bele, ilyenkor mennek a szűrők is, ezzel együtt olyan 120-150 ezer már ugrott is pluszban. A 175/70R13 gumik miatt olcsó gumizni, ami nem rossz, mert sok Suzuki tulaj szembesül a 15-16-os gyári kerekek miatt, hogy a régi kocsin megszokott 40-50 helyett 100-ba kerül egy garnitúra gumi.
Ja, nekünk is van ilyen, egy másik Accentet váltott. Volt/van mellette Opel, Renault, Honda, csak a Hyundai-t cseréltük Hyundai-ra, a többit másra.
De ha már a fenti listából kellene választanom, akkor Astra. A 4-es Golf nem a legsikerültebb termék. Cserébe az Astra eszi az olajat, az X14XE és az X16XE kódú motorok simán tudnak 1000 kilométerenként 0.5-1 liter olajat enni, erre oda kell figyelni. Ez nem hiba, egy tulajdonság.Az olajlehúzó gyűrű kicsit alulteljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni időjárás-állomás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- Konzol Screenshot
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- Vicces képek
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- Csere-Beszámítás! Lenovo Legion 5 White ! R5 5600H / RTX 3050Ti / 16GB / 500GB SSD
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest