- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Milyen moci van benne youtube
Give them hell Ukraine!
-
K Norbi
addikt
kk831228 Na helló! ma szétszedtem az antennát! a két kis csavar be volt öntve gyantával, megnéztem belül még fénylett!! semmi baja, kívül feltakarítottam a nagy 22mm es csavart + a mentetét ami fogja belülről! meg vittem neki az erősítőről egy testet hátha nem ad át a karosszérián! semmi... ugyan olyan ma megrendeltem Hirschmann HIT Auta 16V szettet! [link] leszo..m magam ha ezzel sem lesz jó! holnap szedem ki a fejegységet! ez külön szálon kap áramot. új kábel, pálca, minden cserélve lesz. megnézem azért a Beta magnóval is! vettem iso csatit húzok neki direkt az akksiról áramot megkerülöm a gyári köteget, aztán lekötöm az autóhifit,, hátha a 35ös tápkábelek zavarják a vételt, megpróbálom mindenhogy, holnap este meg írom mire jutottam. Ha nem lesz jó sehogy sem akkor ennyi volt szögre akasztom a kalapom.
Így fog kinézni
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Megtörtént az olajcsere, valamint megcsinált pár dolgot a szerelő, de csak annyit, hogy még beleférjek a keretbe.
Alkatrész Ár Munkadíj
Olajcsere + szűrők 1 500 Ft 5 000 Ft
Rendszám vill. 400 Ft 1 000 Ft
Tolató lámpa kapcsoló 3 500 Ft 1 500 Ft
üzemanyag szűrő 4 500 Ft 1 000 Ft
Stabilizátor szilent 1 500 Ft 3 000 Ft
Váltó olaj 2 500 Ft 1 000 Ft
Hátsófék beállítás 2 500 FtOlajcseréhez vittem az alkatrészeket, csak rossz szűrőt adtak a Bárdiba.. megesik.
Nagyon elégedett vagyok, érezhető a kocsin a javítások hatása. A fék keményebb lett, és sokkal jobban is fog, valamint nem kopog a futómű. Szerintem drága se volt. Örülünk VincentMég van mit rajta csinálni, kipufogó felújítás, középső és hátsó dob csere, valamit a szíjfeszítő görgőket cserélni kell. Ezek is meglesznek a következő két hónapban, és akkor nyugodt szívvel rontok neki a Balkánnak nyaralás céljából
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
veterán
Nem Neked írom, csak a témára. Elég sok (10-15) apróságot rendeltem már az Aliról, mindig rendben megkaptam mindent. Egyszer kaptam egy hibás iPad tokot, az Ali rendszerén keresztül tettem panaszt és kértem visszatérítést, minden gond nélkül ment, 12 órán belül megkaptam az eladó beleegyezését és pár napon belül jóváírták a kártyámon.
E-bay-en egyszer belefutottam egy feltört fiókba, leütöttem egy nagy értékű árut, beterhelte a PayPal a kártyámat, végül ott is helytállt az e-bay / PayPal, de ez 10 napos procedúra volt.
Szóval szerintem ugyanolyan nyugodtak lehetünk Alis vásárláskor, mint E-Bay esetében.
-
#01682176
törölt tag
Sziasztok!
Lassan jön az olajcsere. A kérdésem, hogy milyen olajat, szűrőt érdemes beletenni a kocsiba.
A fékbetétek is cserések, abból milyet és honnan érdemes venni?
Seat Cordoba 1.4 SE, 1998
Válaszotokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Üdv Urak,
Folytószeleppel kapcsolatos kérdésem lenne, A6 2.5 V6 TDI, AKN.
Amióta megvan az autó ilyen, a kelleténél keményebben áll le. Először folytószelep hibára gyanakodtam, de ma teszteltük, működik. Ha kézzel állítjuk le a motort a szelepnél, akkor szépen áll le, teszi a dolgát a szelep.
Viszont ha rendesen kulccsal, akkor keményen, rántva áll le, viszont attól még behúz a szelep, csak nem időben.
Késik. Kb. egy fél mp.-es késés, így amikor behúzna, addigra a motor már kezd leállni és emiatt rázva áll le. Ha én nyomom meg a szelepet, akkor tökéletesen sima a leállás.
Kérdés, mi vezérli a folytószelepet? Mi mondja meg neki, hogy mikor húzzon be és mi okozhatja a késést? Van vmi relé, vagy bármi más, ahol el lehetne indulni?Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
FoJtószelep mielőtt nem más Olt le érte csak szólok
Amúgy nekem teljesen tönkre ment nem állt vissza csak kattogott..
alap esetben laikus ként úgy gondolom a gázpedál állás vezérli. alapjáraton meg valami alapérték dolgozik, de hogy mikor leáll ... szerintem csak simán elveszi a szuflát tőle az elektronika és bezár..
De majd valaki hozzáértő is megmondja mert én csak találgatok| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
TaaT
veterán
válasz #01682176 #97458 üzenetére
Ahogy korábban írták, valami márkás 10W40, szűrőből ahonnan én vettem a cuccaim [link] 1000ft egy champion a tiédbe, nem tétel.
Betéteknél nincs olyan marginálisan nagy különbség az olcsóbb régióban. Pagid és ATE gyári beszállítók, de nagyon sok gyártó van még az alsóbb árszegmensben.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #97465 üzenetére
dizelnél én inkább hívnám leállító szelepnek, mint fojtónak, nem azt vezérled a gázpedálal.
CK: az ecu adja ki a jelet neki amikor megszakítod a gyujtást emlékeim szerint.
a mozgása is lassú vagy csak késik de amugy gyorsan csapodik?
multiméterrel meg tudjátok nézni hogy mikor jelenik meg ott a fesz (van e ott késés már?!)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
K Norbi
addikt
Mágus2 én is szeretném ha maradnál! és nem lesz több rotor felni [link]
-
-
VR6-Fan
veterán
akkor még ecu csati kiosztás ott is tessék mérni hogy késve érkezik (y-on kábelal term működtetés közben) ha igen akkor sanszos hogy SW-s gond lesz.
jah igen elektromos már vagy vákumos egyáltalán a cucc?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97473 üzenetére
Utánanézünk ezeknek is, köszi.
VR6-fan:
Fogalmam sincs elektromos, vagy mágneses-e, kiderítem, de talán Munez kolléga is tudja rá a választ.
Igen, vákuumos.
Ha az ecu-nál is késés van, akkor az mit jelent? Szoftveres probléma alatt mit értesz? ECU csere? Létezik olyan, hogy minden más oké és egy ilyen miatt kell másik ecu?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Mostanában elég instabil lett az autóm az úton. Nagyon megvezeti a nyomvályú. Konkrétan, ha a bal első kerék külső része érintkezik a nyomvályú oldalával akkor az autó behúz jobbra?!?! Valamint ha átmegyek egy közepes úthibán akkor az autót szinte arrébb rakja jobbra. Előzésnél is manőverezni kell mire átérek a másik sávba, mert imbolyog az egész autó! (jobbra-balra mozog a hátulja!!)
Valami ötlet mégis merre induljak? A futómű kb év elején lett ellenőrizve egy új 3D-s gépen, minden tökéletesen állt!
Ja, Octavia 2 RS FL.
Köszönöm!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tresh
addikt
válasz varsam #97481 üzenetére
Nekem már a 205/55 el is megvezet De sebaj jön rá a gyári 17-es meg egy mínusz 3-4 cm ültetés túl fent van a segge meg az eleje.
Mági: jól gondolhatom hogy az alábbi jelenség összefügghet a légtömegmérőm gyengeségével..: gurul az autó 20-30 2 be parketta és kb 2800 után ránt akkorát mintha péklapáttal hátba vernének és kezdi húzni a kis belét. De ha 3 ba 1800 nál van és szintén megsimogatom a tűzfalat a gázpedállal akkor ugyanúgy el kezd húzni mint a hülye de már 2000től.(4,5-be is szépen húz 2000től..csak kettőbe érzem azt mintha későn kapcsolna hogy bazzeg menni kell)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #97487 üzenetére
Hétfőre bejelentettem szervizbe, köszönöm! Rázópadra elviszik.
Mágus2 és bitpork: Az előző autón egy insignia volt 245/35 R20-al. Azt is vitte minden irányba, jellemzően jobbra húzott az útról lefelé, de ilyen imbolygás nem volt. Remélem ezt azért a lengéscsillapító csere helyrehozza, mert elég félelmetes
Stabilizátor, vagy rossz szilent nem okozhat ilyet?
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem nem függ össze a légtömegmérővel. Az, ha gyengébb, akkor minden tartományban gyengébb a motor. Nekem ez nagyon turbó nyomás reguláció problémának tűnik, vagy EGR gondnak. Húzd ki a vákuum csövet az EGR-ből, dugd be a végét, hogy ne szívjon levegőt azon a csövön és úgy küldd meg 2.-ban. Ha eltűnik a jelenség, akkor az EGR szeleped néha nyotva ragad.
Ha tényleg csak ez a baja, az EGR-t ki kell takarítani és lefalazni. Többé nem fogja csinálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...