Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #97349 üzenetére
Ezt nem teszem be, nem átfogó a lista, csak vw van benne, és sok a hiba. Ennyi hibával nem teszem közzé.
Aki Nem tudja megkülönböztetni a PD és az adagolós motort, az tudni fogja a turbó pontos számát?
BEETLE TDI 2003
PDUI Euro3 ALH 110 37138 D GT1749V 713672-0004 038 253 019C
BEETLE TDI 2004PDUIEuro3AHF 110 37138 D GT1749V 713672-0005 038 253 019C
BEETLE TDI 2004PDUI Euro3 ALH 110 37138 D GT1749V 713672-0005 038 253 019C
BEETLE TDI 2006PDUI Euro3 ALH 110 37138 D GT1749V 713672-0006 03G 253 016NCsak bele pillantottam, de sok ott a baki.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Ma mentem egy kört a városban és sajna bedobta a check engine hibát az EGR vakolás után.
Meg lehet úgy oldani hogy ne jöjjön vissza a hiba?
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
Ki kellene olvasni pontosan. Ha csak törölni akarod kábel nélkül.
Viccet félretéve 50 beindítás után eltűnik, vagy ha lekapod az akksiról néhány percre. Elvileg nem kellene hibakódot generálnia ha csak levakítod és bekötve hagyod. Ha kihúzod, akkor persze sír rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
bombibmw
veterán
Sziasztok!
Végülis a tankom lukas sajnos.
Holnap nézek egy újat.Más:
Ez gyönyörű szerintem. -
varsam
őstag
Erről mi a vélemény? Döbbenet: 272 lóerő egy literből
-
Ck.
addikt
Miattam robbant ki az egész baj, az adagolos móka óta túlzásba vittem a privátokat.
Elnézést!
Inkabb én lépek le, mintsem hogy távozz.
A topic nélküled már nem lenne az, mint volt.
Maradj. Az en autóm is Neked köszönheti, hogy nem a bontóban csücsül. Nélküled már rég ott lenne.
Az embereknek szükségük van Rád.
Maradj.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
1.4 16V BBY van neki. Polo 2002. A vezérlőbe beírja, hogy nem kóser az EGR, de a check engine nem világít.
Évek óta benne van a dugó. -ez a verda.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
hali a 2006os audi a3 1.6 benzin BSE motorkód, 75kw, az szíjas vezérlésű vagy láncos?
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kiskokó
veterán
Na, hogy ON is legyek egy kicsit hátha nem untatlak halálra titeket.
Amíg nem írtam ide közben elért az amit már az autó megvétele óta vártam. Típus hibája a 3.0 TDI-knek, a szívósor meghibásodás... e- mellé ezzel egyszerre beadta a derekát a fojtószelep is, szóval kellet költeni most a kicsikémre
De remélhetőleg már nem sok baja lehet hátra
Azóta jobban is megy mert ez előtt ugye a légtömegmérővel vesződtem igy az is új.
7.2sec/100khm 1900Kg szárazon, quattro automata..Nem egy nagy szám mert nehéz mint a dög,de azért érzésre bőven elég ez is.
Na ennyi Nagyon tömören amióta nem írtam, autó téren.
A6 4F Avant 3.0 TDI Quattro Tiptronic S-line BMK motorkód
üdv
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Ace owner
addikt
[link]
Új szerelmem
Link formájában osztom meg veletek, nem szeretnék senkit zavarni az ültetett szarjaimmalGalaxy Fold 4
-
Kiskokó
veterán
válasz freaghill #97385 üzenetére
65 a fojtószelep és 100/db a szívósor, nem egy olcsó mulatság. de muszáj :S csak gyári új!
De még igyis egy Gyári ÚJ fojtószeleppel beszívtam az 50 volt de valamiért nem lehet alap állást tanítani neki :S pedig gyári új ! de állitolag megjavítható... állitólag..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Móci
addikt
Üdv!
Már az előző tulajnál is felmerült a probléma, hogy ha 4-5 ember ül az autóba (Golf3 1993 ABU, ferdehátú), a rugótányér el-el éri a kerék belső részét, s kicsit megnyalja a gumit. Lehet valami erősebb rugót betenni hátra, hogy ezt kiküszöböljük, vagy a gyári nagyon hulladék már?
Olajcsere, szelepszár szimering tömítések és a vezérműtengelynél lévő szimering cseréje után nem eszi már az olajat, legalábbis kb. 240 km után oké a dolog, örömbódottá.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
knuckle
aktív tag
üdv
van egy Skoda Fábia kombim 1,4 16V 74KW.
az volna a kérdés, hogy ha a jobbos toronycsapágyam kb fél éve cserélve volt, és most ismét hallom a röcögést, és egy szerelő is azt mondta, hogy minden rendben van vele, de ha valamit nagyon ki akarna cserélni az a jobbos toronycsapágy lenne...
mi lehet az oka annak,hogy ismét megdöglött benne a jobbos? mert valami tuti előidézi...
amit tudni kell még a gépről, hogy ültetve van, sportfutómű van alatta, de ezek gyári motyók, mint a xenon a pofázmányán is, de annak tuti semmi köze a toronycsapágyhoz"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
át lett nézetve, és semmi nem lötyög rajta, futóműbeállítás is volt, kerékösszetartás meg minden.
ami stresszes volt a vásárlás után cserélve lett egyből, mint pl mindkét oldali csukló, azóta baloldalon volt egy axiál is, de semmi extra...
gyakorlatilag egyszer hagyott majdnem cserben, az egyik gyújtótrafó halt meg, de még saját lábán be tudtam vele gurulni a szerelőhöz.
arra gondolok, hogy nem megfelelő csapágy lett betéve, illetve én kérdeztem, és mondtam is hogy egyben cseréljük a kettőt az a biztos, de a szerelő azt mondta, hogy felesleges azért kicserélni, ha nincs semmi baja, jó lesz ez így is."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
knuckle
aktív tag
válasz Mágus2 #97399 üzenetére
hmm, akkor elviszem, és megnézetem, még most úgyis nyárira át kell állnom, de azt majd csak jövő héten tudom cseréltetni, mert vidéken vannak felnin.
ha jól tudom Hans Pries ment bele... azt mondta rá a szerelő, hogy a gyári minőségtől jobb.
egyébként az autóklubban sakkozott a kerékösszetartással is meg a kormányközéppel a faszi nem keveset, akkor lehet ezért mert nem ültetett is meg a futómű is sport a normál helyett...pedig mondtam mindkét dolgot neki, de azt mondta nem számít.
esetleg tudsz javasolni egy ilyen szereldét, ahol tuti meg tudják oldani, és aránylag olcsó is?
most nagyon összejön minden, és rendesen át kell szabnom így is a költségvetéstamit még észrevettem, és zavar, az az, hogy a kormány mintha picit rángatna, ha egyenesen haladok és picit mozdítom a kormányt, mintha rángatná, a servó vagy nem tom mi, de elég zavaró.
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."