- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
1, közösségépítő vagyok, nem szakértő(valami porszem került a gépezetbe).
2, ha nem PD, akkor mindenképp a CC. Ez a privát és szakértői véleményem is, kivéve, ha kihasználod az avant kombi mivoltát. Többet fogyaszt a 170 lovas, de annyival jobban is megy.Nagy kedvencem a CC, de nekem nem praktikus. Szerintem a forma ott van a szeren és erősebb is az audinál, ami szintén nem mellékes neked. Ha esetleg PD lenne a passat, akkor egyértelműen A4.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ilyen PD van itt a kollégának, amikor megy, akkor váááá, hűűűű, bááázz, de ha megáll, viszi a házat, asszonyt, gyereket is zálogba kell adni, hogy ismét járóképes legyen az autó.
A PD- Motorkódja BMR a CR meg CBBBbitpork Mire gondolsz? Elégedett vagyok, nem a PH rang teszi az embert.
[ Szerkesztve ]
-
-
Balupapa
senior tag
-
-
Piwi
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
-
-
-
veterán
Chippeltesd meg az Audit és a feladvány megoldva.
Nekem volt Opel 1.9 CDTI (gyári 150 le), chippel 228-at tudott GPS-szel mérve, órán 240-et, teli gumival kis lejtőn 250. Az autot egy jó barátom vette meg, most 190 ezer van benne - végig chippelt ment. Nagyon frankón gyorsul, kicsit kormol.
-
veterán
Becsszó nem akarlak meggyőzni (nagyon). Anno 2006-ban ezt rakattam bele 500 €-ért, minden centjét megérte, a következő ugyanilyen autóm gyári maradt, még a feleségem is azt mondta arra, hogy ég és föld a különbség a 2 Vectra között. Piszkosul ment és megy ma is.
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85768 üzenetére
Hát nem tom baz, a 2 literes dízel 2-es oktávia nem megy? Azért próbáld már azt ki egyedül is, ne csak 5 személlyel fullig rakva, vagy hogy próbáltad múltkor. A 0-100 is valami 9.x, meg 320 Nm nyomaték, ha arra azt mondod nem megy akkor mégis átlag autók közül mi az ami igen? A 2 literes tsi rs?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Piwi ahogy olvasgatom a sorokat, szerintem neked egy BMW 530D lenne a legjobb választás
-
Mágus2
Közösségépítő
Az a 140 lovas bőven elég, de hiányzik belőle velemi +. Nem sokkal megy jobban mint Fruzsi, csak e csekély különbség miatt nem cserélném el.
4 személy meg a teljes téli kerék szett a csomiban, pontosan azt tudta, mint Fruzsi üresen.
O2 105 livast megeszem reggelire.tresh Persze jobban megy, de nincs akkora különbség, mint amire számítani lehetne a katalógus adatokból. Fruzsika könnyebb. Mindkettő kombi egyébként. Mindjárt megnézem mennyivel nehezebb alapból az O2.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85776 üzenetére
Ultem 1.9-esben is 105 lovasban, igaz mk2-es volt az is tied meg mk1, de azert az koszonoviszonyban nincs a 2 iteressel ... Biztos hogy nem volt semmi baja annak amit probaltal?
Na jo de az plusz 300 kilo ... az ugy nagyjabol ki is jon ha kiszamolod hany %-kal erosebb meg hany % plusz suly, mi a meglepetes? Probald ki egyedul
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85784 üzenetére
Na, pláne ... azért nem értem, mintha nem egy autóról beszélnénk
A 2.0 tdi oktáv előtt egy 1.6 hdi 308-as volt, 110 ló, 240 Nm (padlóra túltöltéssel 260), 6-os váltó rövidebb áttételekkel (az sokat számít, pl. ugyanezzel a motorral az 1.6-os focus 5-ös váltóval nem megy úgy). Szerintem az legalább úgy de kicsit jobban megy, mint neked a mostani (tippelek csak de hasonló lehet), és hát azért ahhoz képest nagyon más dimenzió volt utána a 2 lityós oktáv. Nem mondom nagyon szerettem a 308-asat, korrektül autózható, de harmatos a 2 lityóshoz képest. Ahogy VR6 is írja, egyedül 100 alatt az már-már sportosan fickós.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
El kellene vinni leméretni Fruzsit, kezd ez nekem gyanús lenni, hogy több lesz az, mint 235Nm.
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #85791 üzenetére
13%-os emelkedo, kanyarral, csak 1,5 auto szeles, kavics+katrany amit utnak neveznek. Megfelel?
A 140 lo ellenere is vissza kell valtani. Lenduletbol hatodikba is felgurulna, mert elotte 90-100-as a tempo. De a kanyar az uj "aszfalttal" eletveszelyes". Ha meg jonnek is szembol . Az vicces szokott lenni.Masik kedvencem:
Balatonakarattyarol kifele Veszprem iranyaba. Emelkedo kapaszkodo savval. Ha nem tudok lenduletet venni a telepules vege tabla elott, akkor 4. fokozat + 50-55-os tempo eseten marad a kapaszkodo sav. 140 lo ide vagy oda, nem szamit.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Piwi
veterán
Hát, Audi lett a vége.. Meggyőzött
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85791 üzenetére
Elég sokat járkáltunk vele az évek alatt Ausztriában, sok kilcsit tettem bele az Alpokban
2 emberrel is meg 5-tel is szarásig pakolt csomagtartóval és tetőbox-szal is mentünk
Szóval van hegyi tapasztalat is. RS nem lett végül ..hol van a kókusz ezekhez képest?
Hát 80 meg 100 fölött amikor az oktávot vezettem mindig eléggé hiányzott az a plusz 33 lóerő amivel a fókusz több Alatta meg az oktáv jobb de mondjuk ehhez a durván elszabott getrag áttételek is hozzájárulnak...
(focusnak még a csak 150 lovas előző fiesta st is majd egy másodpercet ad 0-100 -on)[ Szerkesztve ]
-
Kicker
őstag
Sziasztok
a passat szerviz elkészült, nincs nagy gond, igaz én lassú tempónál hallok valami zajokat elölről, de a szerelő azt mondta, hogy a rázópadon semmi nem lóg, nincs kikopva, és ők nem hallják... egyelőre így marad a következő 15000 kmre... a lényege nem is ez HSZ-emnek.
Hanem vállalkozásba vettek nagyon jó finanszírozással egy 1.2 TSI toledot, most mentem vele 200km-et, és nagyon meggyőző, még a 7 éves passatomhoz képest is!
A használat rövid táv, Veszprém megyében, napi 4-5 indítás leállítással, egyhuzamban minimum 1km, de gyakori a 7-10km táv és a max az 40 km. Éves futásteljesítmény 20-25000 km között.
Ha a toledoval tenném meg ezt a távot jóval gazdaságosabb lenne ( 5.2-vel l/100km el tudnék vele járni, jelenleg 6.8 l/km) és mégiscsak új autó.
A toledo (rapid 2 gyakorlatilag) a 2007-es passathoz képest is meggyőző volt, mint stabilitása, kanyarsebessége és biztonság érzete, vezetési élménye nagyon közel van hozzá, nyilván maga kasztni, az anyagok minősége nem éri el azt a kategóriát... a futómű, az 1.2 tsi motor a 6 sebességes váltóval kiváló, tényleg jó vele menni, szigorúan ezt a szempontot vizsgálva, munkára, vezető beül, elmegy, dolgozik, hazajön kíváló az autó.
Korábban egy 2004-es toledonk volt (amit 99-től gyárottak 2004-ig) és ahhoz képest végre jó a váltó, minőségibb összeszerelés, még ha kopogós az anyag akkor is ...ennyi az észrevételem, és most agyalok
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest