- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Telekom mobilszolgáltatások
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ez lesz a legolcsóbb Snapdragon 8 Elite modell idén
- iPhone topik
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #85791 üzenetére
13%-os emelkedo, kanyarral, csak 1,5 auto szeles, kavics+katrany amit utnak neveznek. Megfelel?
A 140 lo ellenere is vissza kell valtani. Lenduletbol hatodikba is felgurulna, mert elotte 90-100-as a tempo. De a kanyar az uj "aszfalttal" eletveszelyes". Ha meg jonnek is szembol . Az vicces szokott lenni.Masik kedvencem:
Balatonakarattyarol kifele Veszprem iranyaba. Emelkedo kapaszkodo savval. Ha nem tudok lenduletet venni a telepules vege tabla elott, akkor 4. fokozat + 50-55-os tempo eseten marad a kapaszkodo sav. 140 lo ide vagy oda, nem szamit.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85791 üzenetére
Elég sokat járkáltunk vele az évek alatt Ausztriában, sok kilcsit tettem bele az Alpokban
2 emberrel is meg 5-tel is szarásig pakolt csomagtartóval és tetőbox-szal is mentünk
Szóval van hegyi tapasztalat is. RS nem lett végül ..hol van a kókusz ezekhez képest?
Hát 80 meg 100 fölött amikor az oktávot vezettem mindig eléggé hiányzott az a plusz 33 lóerő amivel a fókusz több Alatta meg az oktáv jobb de mondjuk ehhez a durván elszabott getrag áttételek is hozzájárulnak...
(focusnak még a csak 150 lovas előző fiesta st is majd egy másodpercet ad 0-100 -on)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest