Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MM

    őstag

    Ma volt szerencsém utazni egy 2020-as Arteonban, amiben kb 50k km van, az élmény megdöbbentett, de nem a jó értelemben. Nem gondoltam volna, hogy a keret nélküli ablakok miatt ennyivel kevésbé merev a karosszéria. Viszonyítás képpen, egy 2022 végi Oktáv 4-et hajtok most, eddig kb 20k méter ment bele. Az "egyben van" érzetre, ez pedig a jóféle magyar utakon tekeredett, mindig máshonnan jött valami nyöszörgő hang.
    Mélygarázsba lehajtáskor egy ferde rámpán az ablakok mindkét oldalon jól hallhatóan dörzsölődtek. Csak remélem, egy Passat nem ilyen.

    Ezen kívül a futóműtől sem estem hanyatt, jobb egyen legalábbis az úthibák kisimítása kb ugyanolyan volt, mint az Oktávban, pedig kicsit ballonosabbak a gumik. (245/45 R18 vs 225/45 R18). Előtte MK 5 Mondeóban ültem sokat, ahhoz képest az Oktáv 4 erős visszalépés volt futómű terén. Gondoltam ez inkább a kategóriában visszalépés miatt van, de ezek szerint nem.

    Nem véletlenül mondta a Vályi Pista a Hybrid Mondeo tesztben, hogy tanulhatnának a VAG mérnökök a Fordtól futóművet készíteni / hangolni... :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák