Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz i-sti #167976 üzenetére

    Pedig a modern dieselek már utánizzítást is végeznek a kedvezőbb károsanyag kibocsátás és a csendesebb üzem érdekében.
    Szerintem az ilyen szerelőkkel van a baj, nem beindulni kell a kocsinak, hanem működnie, megfelelően.
    Most csináltam pont egy típusidegen kocsin 4 izzítócserét.
    A srác már 6 szerelőnél volt, hog zakatol a motor és nem ilyen volt.
    NAgynyomásútól kezdve már mindent ki akartak vele cseréltetni.
    Rátettem a diagot, mondom halihó nem megy az izzítás.
    Kicseréltük az izzító relét a 4 gyertyát és lám a zakatolás megszűnt.
    Lényegesen olcsóbban mint egy nagynyomású csere, ami nem is oldotta volna meg a gondot ráadásul.

    Sajnos egy jó diesel beindul izzítógyertya nélkül is.
    Ha nem így lenne, mindenki foglalkozna vele és kicserélné időben.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák