Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Doki16 #153263 üzenetére

    2011-as B7 Passat gyári akkuja tavaly ki lett cserélve Exide AGM-re.

    Akkor állítottam át VCDS-el, ( Exidra) tényleg visszavette a töltési feszültséget.

    A régi AGM akkura töltöttem deszt vizet, a negatí pólusnál lévő repedést műanyag ragasztóval beragasztottam, deszulfátorral regeneráltam és saját kapacitásmérővel, terhelővillával ellenőrizve a 57Ah és 720A (EN) kapacitású lett, most vígan melózik az 1.6 TD II Golfban.

    Ezenkívűl még kettő Varta AGM járt nálam, amik idősebbek voltak és életre kelthetőek lettek. Most egy normal 110Ah Varta van nálam, (az is - külföldről behozott - Audiból lett kiszedve), de jóval kevésbé regenerálható, mint az AGM.

    A menet közbeni fesz. értéket részemről a szivargyújtóba dugható fesz. mérővel nézem. Nem pontos, ezért egy pontos műszerrel ellenőrizni kell mennyit csal. ( általában 0,15V-al mutat többet)

    [link]

    Akkucseréhez még hasznos lehet : [link]

    Egy kisebb akkura rákötöd, majd rádugod az OBD-re. Sípol amíg rá van dugva, de a computer nem érez fesz esést, a rádió se kér kódot, stb...

    Amit még szoktam ajánlani, hogy az új akkut üzembe helyezés előtt töltsd fel. A legolcsóbb Aldis-Lidlis töltő is tökéletes erre a célra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák