- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mobil flották
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125598 üzenetére
A kristálygömbön még mindig nem jött meg a polírból. Vlami kemény anyag, nem tudják fényesre csiszolni, szóval nincs kedvem jósolni.
-
tresh
veterán
válasz Brumi˘ #125585 üzenetére
Régen nekem se volt vele bajom én is használtam... Haver 306-ja alatt teljesen jó mert könnyű az autó nincs súly.De pl a6 C5 alatt 1,5 tonna már nem igazán muzsikált úgy ahogy kellett volna. Nem tudom nálam ATE, Zimmermann,Textar bevált én ezt használom tárcsa és betétekből is és hibátlan.
-
do3om
addikt
Mágus közreműködésével találtunk 30 lovat, 50 nyúmókust.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
tomi5244
őstag
Üdv!
18 éves B corsámat cserélném le, 1.4 16v 90LE, vegyesen benyakalja a 6,5- 7 litert.
Több eshetőség is van, mivel mozgáskorlátozottként van lehetőségem pályázni új kocsira. (Abban az esetben a használt nem játszik mert elég nagy macera.)De ettől függetlenül saját erőből 1.3M (nagyon max 1.5M) lenne a keret egy használt példányra. Ötös Golfot néztük ki, 1.6 benzin. Nem járok nagy távokat, 20-25km munkába országúton, plusz némi helyközi autózás.
Nekem mindig is tetszett a vw minimalista letisztult formavilága, sok jót olvastam a futóművéről is. A jelenlegi corsámé már eléggé megfáradt. Jó lenne végre egy olyan autót használni amivel nem esem ki az ülésből, ha jól tudom a golfé már hátul is oldalanként független lengőkaros(?) Népítéleten vannak negatív élmények is, de melyik autónak nincs. A 116 lovas FSI-ről azt olvastam, hogy 1, akár másfél literrel is kevesebbet fogyaszthat a sima 105 lóhoz képest(?)
Egy nyugodt de azért nem túl nagypapás vezetési stílusban 7 liter alá lehet vinni a fogyasztást egy 1.6-os 105 vagy a 116 lovas kivitellel?
T
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #125608 üzenetére
Nincs jobb képem róla, majd do3om rendesen bemásolja:
Az nincs, de van hivatalos mérés pados mérés. Nem hasra ütős. Most annyi keréken, mint ami gyárilag meg van adva a főtengelyen. 66kW és 200Nm volt, Most 91,5kW és 253Nm. Teljesen kímélős, ilyet kért a kolléga.
Simán írják ezeket 140 ló fölé is.
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
válasz Viperator #125612 üzenetére
Igen tudom, és még úgyis elég macera. Olyan kereskedőt találni aki foglalkozik ennek a lebonyolításával és kivárja a több hónapos várakozási időt a pénz folyósítására.
Röviden annyi, hogy a swift gyártásával leáll az esztergomi gyár. Nekem december közepén jön meg a határozat. Tehát január környékén indulna be a dolog és nem tudni, hogy akkor kapok e még swiftet. Tehát kérdéses, hogy lesz e készleten. Vitara meg egy nagyobb árkategória.
Ezért nézelődöm a használt piacon amolyan B tervet. A golf pedig már régóta tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
robogos10
senior tag
Sziasztok 3as golfba a központi zár és riasztó adó-vevője az hol található?
Meg kellene néznem mert nem tudom lezárni a kocsit gombnyomásra semmi reakció!
Vagy lehet a távirányító adta meg magát?
Van olyan hogy tanítani kell a távnyűvőt?Elemcsere már megvolt
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
hozzám került egy pár depo projis lámpa a passathoz
szét szeretném szedni (búra le) de a fenéért nem akar elválni a búra a háztól, pedig már késsel szépen végigmentem, jön is ki némi ragasztó stb stb. de nem akar engedni
azt javasoltál, hogy feszítsem picit és egyszer csak elkezd szétnyílni, egyszer csak tényleg szét fog, vagy fogja valahol csavar, vagy amit csavart látok alul az csak a foncsort fogja és a búra csak átöleli?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Viperator
őstag
válasz tomi5244 #125613 üzenetére
3 millió környékén lehet találni Golf VI kombit, ha van már kereted és jön a 600ezer Ft támogatás, akkor legyen durván kétmillió és egy millió lenne a kölcsön három évre... és legyen mellette még kis pénz az átíratáshoz és a cserékhez is (olaj, stb.). Majd az okosak megmondják, hogy melyik kocsi a jó, de a lényeg a keret nagyságát te határozod meg.
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
tomi5244
őstag
válasz Viperator #125616 üzenetére
Igen, ez így nagyon frankó alternatíva lenne, de ahogy mondtam, a használt autós opciót elég nehéz összehozni, megfelelő kereskedőt találni, akkor a használt autót le is kell szemlézniük, ráadásul már be x-eltem az újat.
De meglátjuk mi lesz, ha a swiftről lecsúszom és mondjuk lehet váltani használt opcióra és még kereskedőt is találok akkor az a variáció is játszhat.
-
Viperator
őstag
válasz tomi5244 #125617 üzenetére
"ráadásul már be x-eltem az újat" - ha már az új autóvásárlási szándékodat beikszelted, akkor nem hinném, hogy lehet átváltani a támogatást használt autóvásárlásra... ezt lemondod és majd a következő pályázatot benyújtod és a megfelelőt beikszeled! Valahogy így hallottam és nem vagyok biztos benne, de azért kérdezd rá!
Szerintem lehet találni kereskedőt, a kereskedő célja a sikeres eladás...
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
tomi5244
őstag
válasz Viperator #125618 üzenetére
Használtról lehet módosítani újra azt tudom, mert amikor megjelent a vitara nagyon azt promózták, hogy aki teheti módosítsa pályázati szándékát, de nem tudom, hogy ez visszafele is igaz e.
Most találtam amúgy egy VI-os golfot 1.4 tsi dsg 2.6M 1M tőkével, "csak" 1M hitel kellene, mert ugye a 600e lejön.
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
2000-es évjáratú Audi A3 8l típusú kocsimon a bal első fényszóró búra kapott egy kavicsot amitől elrepedt az egész függőlegesen.Ennek cseréje egyszerű? Ragasztva lehet vagy kipattintható?
ez jó lehet? [link] -
enddav
aktív tag
Valaki rakott ide korábban az audijáról egy nullaszázat és írta, hogy látna több ilyet is. Ráértem, csináltam egyet. Talán a kipörgésgátló kikapcsolásával lehetne javítani rajta. '06 Jetta 1.9 PD TDI
[link]Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
mmdms
addikt
Helóka!
B5-ös paszujokba lehajtott üléssorral és előrehúzott anyóssal be tudok passzírozni 2 méter hosszú bútorlapokat? Vagy úgy is kicsi lesz a hely? Mindenhol csak literben adják meg a csomitartó méretét, amit pont lesz*r szerintem mindenki...[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125623 üzenetére
Csak tolmács voltam. A profituning csinálta. 2.0Pd-t nem piszkálnám, ha van benne kiegyenltő tengely. Inkább cseréld le CR-re, azok bírják a 170 lovat és 400Nm-ert.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz Mágus2 #125625 üzenetére
Csak kíváncsiságból kérdeztem. Igazából elég nekem a teljesítmény. Bár van egy olyan érzésem, hogy itt is könnyedén valamilyen úton ki lehetne húzni plusz lóerőket, mert úgy tudom hogy az altea vagy leon 2.0 fr tdi-ben teljesen ugyenez a 2 literes motor van mint az én alteámban, csak ott 170 lovacskával operál.
Maxi
-
zsolt19900
őstag
nos a szétszerelésen túljutottam, de sajnos az előző tulaj tett rá fóliát a burára, amit én lehúztam de a ragasztónyomok ott maradtak a felületen
mivel eshetek neki, hogy a bura anyagát ne sértsem meg, de a ragasztót eltávolítsa az anyag?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Magnum_
nagyúr
Ti hol hirdetnetek meg a 16-os alufelniket gumistul? Fb-os felni csoportokon kivul?
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Magi!
[link] akkor ezen hamarosan varhato egy valtohiba? :-)))I humbly and respectfully decline™
-
M@nH.
aktív tag
Sziasztok, már tanácstalan vagyok, remélem valaki tud segíteni.
Egy 2000-es évjáratú 1.8t manuális 5 sebességes A3 quattroról lenne szó. A probléma ott kezdődött, hogy néha néha nem indított az autó. Kulcs elfordít mágneskapcsoló behúz (hallani ahogy kattan) majd semmi. Többszöri indítózásra egyszer csak elkezdett forgatni az önindító és rögtön be is indult. Mivel ez így elég kiszámíthatatlan, kiszereltem, majd felújíttattam az önindítót. Ami állítólag? cserélve lett benne, az a forgórész, kefék, bolygómű és a mágneskapcsoló.
Ezek után boldogan visszaszereltem, de ha már szerelünk akkor összes test saru is megtakarít. Mindaddig boldog voltam, míg 3 nap múlva (azaz ma) ugyan az a jelenség nem jelentkezett Ma is kulcs elfordít, kattanás majd semmi. Többször próbálkoztam hiába, majd meguntam és már folyamatosan indító állásba hagyva a kulcsot egyszer csak 4-5 másodperc múlva elkezdett forgatni az önindító.
Valaki találkozott már ezzel a jelenséggel? Mit kellene még megnéznem?
Gyújtás kapcsolónak jónak kell lennie nem? Mármint ha az lenne rossz, akkor a mágneskapcsolót sem hallanám kattanni?
A test pontok már biztos jók, az akkuról közvetlen a mágneskapcsolóra menő pozitív saruk is.
A gyújtás felől érkező szál előtt esetleg van még valahol relé, vagy az közvetlen a gyújtáskapcsolóról jön?
Vagy lehet nem sikerült túl fényesen az a felújítás?
De már arra is gondoltam, hogy talán a lendkerék és az önindító fogainak állapota okozhat ilyen problémát? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #125638 üzenetére
Miért lenne probléma a váltóval? Ez nem száraz kuplungos.Előirt csere intervallum 60 000km. Ha azt betartják, örök élet +1 nap. Ez a váltó 400Nm-ert elvisel tartósan.
M@nH.Csak párás időben csinálja, szárazban nem szokta. Kell bele egy másik indítómotor. Valahol bejut a pára, amiatt nem indul azonnal. Ha nem is kattanna, akkor baj van az áram ellátással, de ha kattan, azt jelenti, a mágnestekercs behúz, aminek két pozitív és egy negatív kell. Belül van a gond az indítómotoron belül. A szénkefékre nem jut át elég áram.
[ Szerkesztve ]
-
vmk
tag
válasz M@nH. #125643 üzenetére
Hasonló gondom volt nekem is. A testkábeleken végigmentem én is, kicseréltem mindet konkrétan, de a hiba megmaradt. Majd rájöttem, hogy az önindító kábelén (a vékonyon) még mielőtt bemegy a tűzfalba, van egy csúszósarus gyári csatlakozó (fogalmam sincs, hogy miért). Az gyakolatilag tiszta korrózió és olajsár volt a burkolatán belül. Szétszedtem, rendbe raktam a sarukat, amelyiket kellett kicseréltem és azóta jó.
Mondjuk nekem egy 20 évnyivel kevesebb elektronika van az autómban a tiedhez képest.[ Szerkesztve ]
-
AudiPecs
újonc
Sziasztok! Várunk minden kedves márkatársat november 5-én Pécsett, egy kötetlen baráti összejövetelre.
Esemény: https://www.facebook.com/events/851511484949616/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest