- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Criton #115190 üzenetére
Ha 140-nél elfogyott a craft, akkor ott más bajok is vannak. Ez még vákuum probléma is lehet.
Minden tünetet pontosan tudni kellene és elő adatot is kellene olvasni, a légtömeg mérő, turbó nyomás elvárt és teljesült értékei, fordulatszám. Mindezt legalább 4.-ben lehető legkisebb fordulatszámon padlózva, ameddig engedi a fordulatszám mérő, vagy a yard, vagy vészmód.
Nem űrrakéta ez, meg lehet találni a hibát, csak nem olyan jól fizet a hibakeresés, mert sok idő elmegy vele, és a kimenetel kétséges, ezért inkább cserélnek olajat, mint hogy ilyeneket vállaljanak.
Ha vákuumos probléma, akkor csövek, amik nem drágák, max 20 euró az összes, vagy N75 szelep, vagy a turbón a VGT mozgató membrán. Az n57 szelep kb 50 euró, a turbós labda meg vagy 120 euró. Pontosan meg lehet találni, hogy mi okozza, szóval emiatt nem cserélnék mindent. Egy jó szakember 1 nap alatt kilövi a lehetséges dolgokat.
Nem csak vákuum probléma lehet, ereszthet valahol a magas nyomású csőrendszer, ami a tubótól jövő vastag csövek, IC. Egyik összetét sem olajos, olajpárás? Mert ahol ezeken a csöveken olaj van, ott szökik a turbó nyomás, ami alacsony fordulaton számottevő teljesítményvesztéssel jár. Ez jól bekavar a váltónak, mert elvár egy bizonyos nyomatékot, amit még chip-el sem tud a beteg motor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Milyen széket vegyek?
- Politika
- Mobilinternet külföldön
- Okos Otthon / Smart Home
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén