- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
Legközelebb itt a helyem [link]
-
The DJ
addikt
Bezony, én is csatlakozom közétek az új szerzeménnyel, ami egy Audi A6 2.5 TDI Tiptronic
Egyelőre még ismerkedünk, de elég sok kérdésem lesz, úgyhogy készüljetek majd fel a fárasztásra
Nagy szerencsém volt vele (legalábbis egyelőre úgy tűnik), mivel ismerőstől van, szinte szó szerint a szomszédban találtam rá, magyar autó, nem osztrák import, nincs rajta rohadás, kívül-belül is szép, megkímélt és az ára is kedvező volt, ráadásul beszámolta az előző autóm, úgyhogy két legyet ütöttem egy csapásra.
Rögtön kellene is tanács/segítség: Az egyetlen hiba, amit így elsőre felfedeztem az az, hogy a fedélzeti komputer kijelzője halott. Nem a szokásos pixelhibás/csíkos, hanem egyáltalán nem mutat semmit, ez pedig elég zavaró, úgyhogy meg szeretném javíttatni. Google barátom már segített és tudom, hogy lehet külön kapni bele kijelzőt, amit aztán be kell forrasztgatni, de nem lenne egyszerűbb (és olcsóbb) cserélni az egész óracsoportot és betenni egy olyat, amiben hibátlan a kijelző? Ezt a műveletet még én is meg tudnám ejteni itthon. Ahogy olvasom itt még az immobiliser se kavarhat be, mivel ez egy 99-es autó és ebben tudtommal még nincsen immo. De javítsatok ki, ha tévedek. Szóval lenne értelme keresgélnem egy belevaló műszeregységet hibátlan kijelzővel, vagy rendeljek kijelzőt és tetessem bele? Melyik az olcsóbb és gyorsabb megoldás?
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Arcképgyáros
-
Macka
veterán
Kutakodok Octavia II-be (ha jól tudom, ezek mennek Golfban és Passatban is) 2 dines multimédiás fejegységet, amin van navi is, illetve fontos lenne, hogy a gyári tolatóradart is kezelje. Használ ilyet itt valaki? Milyet lenne érdemes megvennem?
-
őstag
-
The DJ
addikt
válasz mmdms #101604 üzenetére
EZEN leírás szerint az enyémben elvileg nincs immo. A képeken szereplő első műszeregység az enyém, tehát a 98-99 között gyártott analóg órával rendelkező. Ha kivenném, akkor a sorozatszám alapján biztosra lehetne tudni, de egyelőre nem bontanám meg.
Jó lenne, ha sikerülne találni bele egy komplett műszeregységet működő kijelzővel.
Más: Komplett vezérlés csere + olajcsere mennyit kóstál? Csak hogy tudjam hány napig nem fogok enni az elkövetkezendő hónapokban
Ja, és köszi mindenkinek
(#101605) ßrainiac: Köszi, dobok nekik is egy üzenetet, hátha okosabb leszek.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
veterán
-
Rick4
félisten
Tiptronic 5-ösben készülök olajat öblögetni. Tényleg nem lehet ezekben szűrőt cserélni? Kapható, tehát elvileg cserélni is kellene..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz Kalandor #101615 üzenetére
Ajtót kinyit, slaggal, vödörrel a felhúzott ablakra engedni a vizet és nézni hogy az ajtó alján a leengedő likakon gyön-e, vagy a kárpit alól. Első körben.
(#101622) Rick4: lehet. Az alján a kádat levéve elméletileg ott van. A multitronicban van kettő és a belsőhöz le kell venni a váltót ha jól tom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
Hosszu story. A lenyeg. Beazott az audi de sztem eleg veszesen. Elso ket labterbe allt a viz meg a hatso uleseken allt a viz. Nehol latszott hogy ajton belul is a hangszoroknal. Amennyire tudtam kitoroltem. De szar ido esik az eso nem nagyon birtam meg szelloztetni... Szerintetek okozhat ez vmi elektronikai bajt :/ ?? Holnap remelem jo ido lesz kitudom nyitni szaradni... Egyebkent lellen vagyok itt tortent.
Meg azota nem mertem gyujtast adni ra de pl a motoros ules megy de csak pillanatra kiprobaltam. Akksit gondkoztam lekossem e de hosszu tavra nem akarom. Lekene zarni remelem az se okoz bajt. Szerintetek?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Piwi
addikt
válasz tresh #101555 üzenetére
nem tűnt 11 szélesnek,kb mint az én 18-om olyan széles lehet..de mivel nyaral a csávó és nem szedi le a felnit,addig csak találgatni tudok hogy mi is lehet ez
MunezXBK: az hittem vagy olyan profi hogy fejből tudni fogod melyik felni is ez
rihi1: hm..valami ilyesmi lesz
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #101624 üzenetére
Sajna nem lesz szűrőcsere, a váltóharangot le kellene csavarozni a váltótestről, és akkor lehet cserélni. Bolondok.... Majd kap egy külső szűrőt...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz Kiskokó #101625 üzenetére
A C5ben nekem is beázott, annyira hogy ott van az anyósülés alatt a vátó vezérlő és be is ázott. Márlim volt h ki lehetett szárítani és ment, mert ha nem akkor ezeöccá ojró.
(#101627) Rick4: ennyire más ami neked van? Csak mert a passaton lehetett simán.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #101628 üzenetére
Elso ulesek alatt szaraz csak a labter. A labter feletol az ules fele mar szaraz teljesen. De jo.. Meg a gep sincs nallam... Holnap szaritom amennyire tudom aztan este rarakom a gyujtast remelem nem fogad hiba!!! Vezeto oldali labteben allt egy fel centi a viz de az ules ala ott se ert fel..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Amugy okos haveromek vihar elott pledet raktak a jeg miatt a kocsira es telibe becsuktakaz ajto ra a pledblol vagy 30centi bentr logot. Persze ahogy atazott szepen folyt be bentre a viz belole..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Üdv Urak,
Sokat töprengtem mi legyen. A találkozóval kapcsolatban is vegyes érzelmeim vannak. Egyrészt jólesett a magas részvételi arány, másrészt megint akadtak tagok, akiknek csak a billentyûzet volt nagy, az ember nem is látszott mögötte. Itt azokra gondolok, akik ígérték, hogy jönnek, de mégsem tették. Igazság szerint hiányzik a topik, és szomorúan látom mivé lett, viszont a sok nyaggatás privátban nem hiányzik. Próbálok valami arany középutat találni, de valahogy nem sikerül, mert vagy rendesen csinálok valamit, vagy nincs értelme. Talán az lenne a legjobb, ha maradnék, de szigorúan a topikban, privátban zaklatni a szerelési kérdésekkel tilos.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Skoda Octavia I 1.8T 150LE.
Vag-com hiba itt:17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
Ha jol ertem hibas lehet ket szelep: Boost Pressure Control Valve (N249) es Diverter Valve, ez az N75-os?
Elmondana valaki magyarul, hogy pontosan mi a nevuk, illetve milyen osszekoto csoveket, vezetekeket kell ellenorizni?
Nem gyult ki a check engine, amit eszrevettem, hogy 2-es fokozatban ha nem gazolok durvan, mintha megfogna valami a motort. Illetve, ha hirtelen leveszem a gazrol a labam (barmelyik fokozatban), hallszik egy suhogo hang.
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #101637 üzenetére
N249 Whut?!
mi a motorkod? ha AGU, akkor olyanod nincs elvileg, ha van dobd ki...!Ez a hiba, arra utal hogy valahol a turbo és folytó szelep közt tőltő nyomás szivárgásod van
Ross-tech-ék arra felé probálják terelni az embert hogy nyitva maradt a dv (lefújó szelep, és nem az n75 ami a turbo nyomás szabályozza)
-lehet szar a dv
-lehet szar a dv vezérlése (n249, ha van)
-és a dv vezérlése ugyan jó, de a vezérlő jel nem jut el a dv-ig (vákum csövek)ill még azt mondják nézd meg milyen a folytó szelep ha nagyon retkes akkor is problémázhat.
kb dió héjjban ennyi.
Mágus2: hello hello, nem lehet letiltani a priviket mi ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz Csaby25 #101637 üzenetére
De hát oda van írva
Leaking Hoses and/or Pipes between Components - szivárgó csöveket keresni
Boost Pressure Control Valve (N249) faulty - trunyó töltés szabályozó szelep hiba
Diverter Valve faulty - váltószelep hiba
Throttle Body dirty - folytószelep -"-
Vacuum leak - ezt meg nem hiszem h kell mondani. Minden vákuumcsövet kell néznihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kk831228
addikt
Ck. : Tiéd a megtiszteltetés hogy feltedd az 1. kérdést Mágus2-nek...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #101639 üzenetére
Hát nem.
Szétkaptuk az audit quattrot(1.8T ABE), amiről beszéltem. És új a pumpa, mégis kerepel, meg lusta. De már tudom miért nincs benne tartalék. 3 hengerezik a szentem, mert az ecu gynege jelet ad a 2. henger trafójának. . Úgyhogy ha valakinek van raktáron 8D0987557, az szóljon. Be lett izzítva az oscilloscop is, anélkül nem volt esély megtalálni, mi a gond.
Nem csak a szelepdekni volt lent, hanem a hengerfejet is levettük, meg a kádat. Alul szép tiszta volt, némi karbon van a kádon, meg a hengerfejen is van valami lerakódás, de nem vészes. Azért kerepel, mert csak 3 henger jár.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #101643 üzenetére
a lustaság egy dolog... erre vonatkozólag volt amugy valami hiba kód?
kerepelés megint egy másik, ha csak nem a kopogásos égés miatt hallatszik kerepelésnekszelepdekni alá bekukantottatok?
aljába mennyi retek volt?Csaby25:ritka egy állat faj , abból kis beruházásból lehet gyorsan 220-230le-t csinálni
nyomócsövek-cooler/vákum csövek/dv/n249 (ezt ki is iktathatod a vákum körből, csak hagyd fent a szelepet a csatin)/folytó szelep, ebbe a sorrendbe.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #101646 üzenetére
azt hiszem a kerepelés oka meg van....
meg tegyek bele rendes gyertyát majd.
érdekes amugy, elpukkant volna a vezérlő végfok az ecu-ba?
másik gyujtás végfokot probáltatok? a régi fajta bowdeneseken az szeret elpukkani.görbék voltak a szelepek v mi? inkább tökéket vegyetek
meg ha így szét rántottátok, a turbo felső olajzó csövét vegyétek le és áztassátok be valami nagyon intezív olaj/zsíroldóba pár napra, esetleg ultrahangos moso után.
a sok egyenes rész miatt a hossz motorosok csöve szeret kokszolodni.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #101646 üzenetére
japp egyik hulladékon sincs szerintem EGR, szekunder levegősek.
szvsz, még a hidrotöke fészkeket nézzétek meg, ugyan úgy kiszoposodik mint a régi 16v-ken
szerk.: a régi bowdenesekbe nem pfr6q volt....?
jó hír hogy részben normálisan szervizelték
Az oké hogy a töke, új lesz, de mi van a fészkével? Azt tudtommal itthon nem nagyon csinálja senki, nálatok felfúrják (jól...) és kap túl méretes tökét?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #101648 üzenetére
Gyári gyertya van benne. A vezérlő végfok az ECU-ban csak 1,1V-ot tol a 2. hengerre. 3,3 helyett.
Minden új lesz a hengerfejen. Tőkék, tömítések, szelepek. Egyiknek el volt kalapálva a teteje. Turbó a csövekkel együtt volt cserélve, most csak kitakarítjuk. Egyenlőre a gyári 150 ló a cél, ha az megvan, lehet faragni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Politika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen