- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
cool13
őstag
VCDS 12.12-es eddig jól működött minden hibát kiírt ha volt. Mágus épp te ajánlottad hogy ez jó hozzá. is TaaT is ugyan ezt vette a Magneti Marelli-hez. Mutathatok egy log file-t. De semmi hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tresh
addikt
válasz cool13 #102549 üzenetére
Ha előtte jó volt és töltés után halt be akkor menj vissza a klímáshoz és kérd meg hogy annyit töltsön bele amennyit kell és olajat is tegyen a rendszerben.. amikor bekapcsolod a klímát kell hallani egy kattanó hangot a mágnes nyit és indul a kompresszor. Ha ez nincs akkor vagy nincs benne gáz vagy túl töltötte... sajnos sok klímás gép nélkül palackról tölt és tippeli hogy ennyi elég lesz benne...de ez nem így megy. Plusz minden töltést úgy kell csinálni hogy lefejti a gázt, megnyomja a rendszert hogy tuti lég tömör majd vissza tölti a megfelelő gázmennyiséget és tesz bele egy 10-15 ml olajat ami védi a szilikon gumis csatlakozásokat a kiszáradásoktól. Aztán teszt. Na ez a folyamat nem 20 perc hanem kb 1-1.5 óra.
-
knuckle
aktív tag
válasz cool13 #102549 üzenetére
nekem nemrég volt egy hibakiolvasás, és a légkondinál jelzett két hibát is, egyet az alapprogramra, a másik pedig a klímakompresszor...
az alapprogram az alapbeállítás után eltünt, de a másik megmaradt.
pedig hűt rendesen, minden okés....elvileg.
alapból olyan gondom van, hogy a belső keringetés nem megy, lehet hallani, hogy mozdul valami, de aztán a gomb 2-3 mp világítás után kialszik...
ezért kértem, hogy ha lehet végezzen egy alapbeállítást, ami megtanitja, hogy hol van a kezdő és végpont, de nem igazán sikerült...
nem tudom elképzelni mi lehet a gond
a faszi azt mondta, azért nem biztos,hogy meg tudja csinálni az alapbeállítást, mert nekik bosch diagjuk van, ami csak a motorvezérlést engedi állítani, az összes többit csak kiolvasni tudja....
nem lenne rossz megtudni mi a gyíkja, vagy van e gond egyáltalán, mert egy klímakompresszor nem 2 forint sajna, és nem akarom szétcseszni"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
cool13
őstag
Bosch full automata géppel csinálták. Pont 1.5 óra volt az egész.
-
knuckle
aktív tag
egy ilyen lapocskát kaptam:
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #102560 üzenetére
Manuális klíma van benne? Merthogy hibakód nincs, de klímavezérlő sincs.
A manuálisban nincs klíma vezérlő. Tehát meg kell nézni, kapcsol-e a kompresszor, átnézni a biztosítékokat. Lehet csak az elelktromágnes biztosítéka ment ki. Elől a ventillátorok mennek ha bekapcsolod a klímát?
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Igen manuális. Mágus a 05-re controller hibát dob. Tehát a vcds nem olvas vagy valami xarság van. Megyek inkább szerelőhöz olvassanak ők mert ez használhatatlan.Vagy csak én vagyok béna hozzá.
Bár gondolom ez is fontos hogy milyen van benne. Én csak csináltam amit mondott Bitpork.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Ha már klíma a téma, mennyi idő alatt kéne jéghideg levegőt fújnia? (1.6 climatronic).
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
Nem mindegy, hogy a garázsból kiállva, vagy a tűző napon felforrósodva. Utóbbi esetben jó pár perc kell neki, amíg érezhető valami változás.
cool13: Én csak csináltam amit mondott Bitpork. Az még nem mondta, hogy használd a válasz gombot?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
Természetesen a tűző napon állt az autó teljesen átmelegedve. Ezt az útvonalat jártuk meg oda-vissza és utána kezdett el igazán hideg levegőt fújni. [link]
Persze a visszaút előtt is a tűző napon állt a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
MPeter87
őstag
Ma megérkezett a kábel, viszont a cd-re a kínaiak csak vag commander-t és vwtools programot raktak, vcds nincs rajta. Neten találtam vcds 14.10.2 és 12.12.0 verziót is. Ezek közül mindegy melyikkel próbálkozom?
Légzsák hibakódot szeretném kiszedni belőle.
Mondjuk az ülés alatt még nem operáltam át a csatlakozókat, de remélem enélkül is jó lesz.Szerk.: Octavia II 2.0 pd BKD 2006
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPeter87 #102571 üzenetére
Ez nem diaknosztikai kábel. Vag commander a pin kódok kiolvasására, immo tanításra és a km tekergetésére való, nem diagra. Azért nem járt hozzá a VCDS, mert nem is megy vele. A légzsák vezrélőket is ezzel javítják baleset után, mert törölni lehet vele a crash data-t, így nem kell új vezérlőt venni, felhasználható ismét egy esetleges kocc után, ahol nyíltak a lufik is.
Hibakódot tudsz vele törölni, de csak a légzsák vezérlőben. A vag commanderben van olyan hogy clear crash/dtc -az törli a hibakódot is.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz Mágus2 #102572 üzenetére
Na bazz nemár. Akkor ezzel mit tudok kezdeni
A kici kínaiak diag-ot is írtak a leírásba
Mondjuk lehet csak számomra nem volt egyértelmű, hogy az mit is takar..Szerk.: Huhh, akkor jó, akkor nem kell újat rendelni. Köszi!
Ez (elvileg) nem volt törve. Olvastam neten, hogy az Octaviaknál az ülés alatti csatlakozók nem a legjobbak, ezért időnként bedobja ezt a hibakódot. Nálam is valószínűleg az ülés mozgatása miatt dobta fel. Ezt lehet ellenőrizni ezzel? Meg tudom nézni, hogy mi a hiba forrása?
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
van valakinek rendes diagja, megállapítandó a pontos hibakódot a klíma problémára itt budapesten?
persze nem ingyen kérném"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #102582 üzenetére
Alap és azt is a bal első kerekén
Amúgy most egész jól megy az ódi ,de tényleg kell neki egy kis finomhangolás. Csak most éppen klíma szezon van a cégnél és örülök ha este 10 kor hazaérek.. szóval lassan csak lesz log a fosról és elsőnek te kapod meg hogy elszörnyülködj rajta
(#102583) knuckle: van kettő is itthon adok szívesen
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #102584 üzenetére
A LOG-ot azóta is várom. de már feladtam. De, milyen ember az, aki ígérni se tud?
Többiek:
Mintha többen is lógnának 40 képpel, vagy már mindenki megmutatta a verdát? van új passat, 1 képet sem láttam, meg mintha csatlakoztak volna itt sunyin arcok, a 40 belépő kép meg sehol.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Sziasztok!
Jelentem megkezdte a 15 év a kasznit, de még időben elkaptam
Javaslom mindenkinek, hogy fél évente minimum takarítsa ki a dob alatt. Különben hamar oda lesz a küszöb.
Volt erről már szó amúgy is.
De a bizonyító erejű kép, hogy nekem valóban nem kell levennem a kereket a művelethez.Kitakarítottam lekezeltem korant-tal kapott egy kis javító festéket megint jó lesz sokáig
Renault power
-
-
MPeter87
őstag
válasz Mágus2 #102575 üzenetére
Lehet hülye kérdés, de ezt hogy kell használni? Nyomogattam már mindent mindenhogy, de sehogy sem akarnak beszélgetni egymással.
A vag commanderhez feltelepítettem a kábel illesztőprogramjait, így hiba nélkül felismeri a gép a kábelt, win7 32bit. A vag commanderben próbáltam úgy is, hogy az airbag gombra nyomva clear DTCs, de ott sem tudott csatlakozni. Próbáltam úgy is, hogy jobb alul a legördülő listában kiválasztottam az airbag-et, majd open channel, de úgy sem. Ezeket próbáltam úgy is, hogy jobb alul választottam másik connection type-ot, high 2.0, low 2.0, high 1.6, low 1.6, K-Line, de semmi. K-Line-nál bal középen/felül rá lehet nyomni a identification gombra is, de úgy sem kommunikál.
Próbáltam gyújtáson, gyújtás nélkül, beindítva is, de semmi.A kábel lenne rossz vagy én csinálok valamit nagyon rosszul?
-
tomcsi23
veterán
Tekknyika, hobbi, otthon? nézem..mialó..?
Rob, és a noverox?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vargalex
félisten
válasz Mágus2 #102551 üzenetére
Erről hirtelen az első szervizem jut eszembe a SuperB-vel. Hivatalos budapesti Skoda szervízbe vittem és egy fiatal srác vette kezelésbe.
A pollenszűrőhöz rögtön bontotta volna az utas oldalon a műszerfal alját, majd a művelet megkezdése előtt szólt a főnöke, hogy ácsi. A SuperB-ben a motortérből lehet cserélni...Alex
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPeter87 #102594 üzenetére
Az ezközkezelőben keresd meg a kábelt(Com és LTP portok alatt), amikor csatlakoztatva van a kébel. Annak a beállításaiban benne van, hogy melyik COM portra installálta. Azonos porton kell lennie a vag commander SCOM beállításának, mint az ezközkezelőben lévő port. Másképp nem fognak beszélgetni.
-
zsolt19900
őstag
Magi, fekemet én is le tudom legteleniteni? Amennyiben igen hogyan kell?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #102598 üzenetére
Igen szerzel magad mellé még egy embert aki nyomkodja fékpedált
Leveszed a féktartály kupakját feltöltöd szintre.Az embered elkezdi pumpálni a pedált még fel nem keményedik , majd szólsz neki hogy tartsa nyomva folyamatosan te pedig szépen kinyitod a légtelenítőt és egy gumi csövön nézed hogy szépen jöjjön a fékfolyadék. (6mm mipolán cső darab tökéletes) Majd elzárod ő pedig felengedi a fékpedált. Akkor jó ha bubimentes.Na ezt mindegyik féknél 2-3x eljátszod , persze a dot4 es fékfolyadékot pótlod folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest