- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megmutatta a Google az Android 16 Material 3 Expressive felületét
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- One UI 8: a kis fejlődés is lehet hangos
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
GGGBR
tag
válasz
könnygázóra #9798 üzenetére
Kérem, hogy ezen állításod támaszd alá:Az egy előfizetőre eső bevétel meg rohamosan csökken...
Az, hogy Te így gondolod, sajnos ebben az esetben nem elfogadható válasz. Nem a te véleményedre, hanem tényekre lennék kiváncsi. Hivatalos adatokra.Köszönöm!
Kérlek az NHH oldalán olvasható következő sorokat vedd figyelembe:
2009-ben folytatódott a havi előfizetések arányának növekedése, illetve a feltöltőkártyák részesedésének a csökkenése. 2009 végén a teljes ügyfélszám 56,7 százaléka használt feltöltőkártyát, míg egy évvel korábban ez az arány még 61,2 százalékos volt. -
SZ4B
tag
A hazai mobilszolgáltatók összefogtak, és létrehozták az 1749 hívószámú adományvonalat, hogy a Haiti-n szenvedő gyerekeket egészséges ivóvízzel segítsék. A 1749-es számot hívó vagy az erre a számra a „HAITI” szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF részére. A szervezet kétszáz forintonként 100 darab vízfertőtlenítő tablettát szerez be, ami 400 liter tiszta ivóvíz előállítására elég. A szám vezetékes és mobiltelefonról is hívható. Kérjük, terjeszd ismerőseid között ezt a számot, hogy segíthessenek!
Amennyiben személyes adományt kívánsz eljuttatni a rászorulókhoz, a befizetéseket az UNICEF Magyar Bizottság 11705008-20123725 számú adományszámlájára lehet utalni, vagy csekket lehet kérni a Bizottságnál (telefon: 201-4923). A közlemény rovatban kérik feltüntetni: Haiti.
Köszönjük közreműködésed!
További információ:
http://www.vodafone.hu/egyeni/postpaid/tarsadalom/haiti-segelyakciohttp://www.unicef.hu
-
könnygázóra
tag
ez az igénytelen senkiházi, ez bezzeg növekszik...[link]
Az egy előfizetőre eső bevétel meg rohamosan csökken... ha nincs
szerencséjük, akkor explonenciálisan, mert a jól fizető ügyfelek lépnek le,
helyette jönnek a bizonytalan egzisztenciájú 2 év rabságosok...Az örömködésre azért vessen az is árnyékot, hogy nézd vissza az előző
évek november-decemberét, és annak függvényében annyira azért nem vidám
a helyzet. Majd a január korrigálja a karácsonyi fellendülést... -
kisbandima
tag
SZ4B: 2008 májusától vagyok előfizetéses. A 100 perc pedig bármely hálózatban lebeszélhető (természetesen belföldi hívásokról van szó).
meroly,Oly: igazatok van, lehet túlreagáltam kicsit, hisz számlát még nem kaptam. Csak már régóta használom ezt a szolgáltatást és eddig nem volt semmi bajom vele. Ez viszont most mellbe vágott. Lehet ezek után inkább mellőzni fogom.
-
Dízeles
aktív tag
-
SZ4B
tag
válasz
kisbandima #9791 üzenetére
Előfizetéses vagyok (100 Plus). 15.-én felhívtam....(mióta? ha most kötötted, akkor úgy is csak tört arányos lebeszélhetőséget kapsz)
Azóta kb 30-35 percet telefonáltam (milyen irányba, ha az nem lebeszélhető irányba megy, az kiszámlázódik)
ill. az egészhez hozzátartozik, hogy bár a 1751 adatok auditált rendszerből jönnek, de csak addig az időszakig, ameddig frissül a rendszerben, nem azért tájoló jellegű, mert nem tudja pontosan belőni az aktuális forgalmad összegét, be tudja, ameddig rendelkezésére áll az infó. Természetsen a hívásrészletező a tuti mindig, abból minden kiderül, mindenki derül. -
meroly
veterán
válasz
kisbandima #9791 üzenetére
Bár másik szolgáltatónál vannak ismereteim, de ott az egyenleginfó még nagyon képlékeny. Írják is az sms-ben hogy a kedvezmények és havidíjak nincsenek benne.
Szerintem ne vedd alapul, majd a számla elkészülte után kiderül. Elvégre a tényleges villanyszámládat se tudod év közben, csak elszámoláskor a számla után, nem? Mégse reklamálsz (max majd akkor) -
Oly
őstag
válasz
kisbandima #9791 üzenetére
Nekem az a vleményem, hogy soha sem kértem ilyen egyenleginfót.
Továbbá a még el sem készült számlával kapcsolatban elhamarkodott lenne kalkulálni.
Ha megkapod a számlát, nézd át! Ha akkor is úgy gondolod, hogy valami nem stimmel, akkor kérj részletest. Abból kiderülhet, hogy a Vodafone számlázási rendszere arányleg pontos.
EMBERI hiba okozhat félreszámlázást, de az általad leírtak nem erre utalnak.Dízeles: Mindig ugynanannál a hívónál, vagy más hívónál is ezt csinálja?
-
kisbandima
tag
Sziasztok!
A Vodafone számlainformáció szolgáltatásával kapcsolatban lenne egy kis problémám. Előfizetéses vagyok (100 Plus). 15.-én felhívtam nővéremet és 32 percet beszélgettünk. Másnap gondoltam küldök egy sms-t a 1751-re, hogy tudjam, hogy kb hány percem maradt a 100-ból. Az sms szerint még 25 percem volt és a nettó egyenlegem 62 Ft. Azóta kb 30-35 percet telefonáltam. Ma megint küldtem egy sms-t a 1751-re. A fennmaradt perceim összesítve 0, ami érthető. A probléma a nettó egyenleggel van, ami 1022 Ft. Tehát van kb 30 perc, amivel a Vodafone nem tud elszámolni. Vagyis ha akar eltud. Ugyanis, ha a 16.-án elküldött egyenleginfóban még nem volt beleszámolva a 15.-ei beszélgetés nővéremmel, akkor tényleg valahol 1022 Ft körül lennék. Értem én, hogy ez csak tájékoztató információ, de amikor már ekkora az eltérés azt nálam nem így hívják.
Megjegyzés: ebben a hónapban sms-t csak a 1751-re küldtem.
Egy biztos, hogy erre a hónapra hívásrészletezést fogok kérni. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy nektek mi a véleményetek erről.
-
ottoyes
senior tag
Ha elküldöm a "rendel 1" szöveget a 1744-re, akkor mi a rákot rendelek meg??
-
GGGBR
tag
válasz
könnygázóra #9781 üzenetére
huhh, itt nagyobb a baj mint gondoltam...
-
GGGBR
tag
ez az igénytelen senkiházi, ez bezzeg növekszik...[link]
-
meroly
veterán
válasz
könnygázóra #9781 üzenetére
Nekem elég lenne ha a fizetésem az osztárkokéhoz igazítanák, akkor tőlem maradhatnának a percdíjak
-
könnygázóra
tag
válasz
mukibuci #9779 üzenetére
Tehát akkor mióta összehasonlítási alap Ausztria és Magyarország?
Azóta, hogy
- mind a kettő EU tagország
- hasonló a lakosság száma
- hasonló a lefedettség
- egyidőben indult mindkét országban a mobilszolgáltatás
- sokáig (kb. 2 évvel ezelőttig) hasonlóan mozogtak a percdíjak és a készülékárak
- magasabb költségek ellenére felébe sem kerül a telefonálási költség kint
hozzánk képest -
válasz
könnygázóra #9777 üzenetére
Tehát akkor mióta összehasonlítási alap Ausztria és Magyarország?
-
meroly
veterán
válasz
könnygázóra #9777 üzenetére
Hálón belüli korlátlan ingyen beszélgetés? Na ez tuti nem lesz nálunk, mert a fő bevételt hozó céges flották ezzel megszűntek létezni. Azért elég nagy a választék, vannak itt is kiegészítő csomagok, hasonlóak amit írsz.
Akkor úgy látszik még jobban le vagyunk maradva.... -
könnygázóra
tag
Én nem értem mióta összehasonlítási alap Ausztria és Magyarország. Nem csak a mobilpiacban, hanem mindenben előrébb járnak a szomszédok. Nemsokára nekünk is beköszönt az az idő, csak győzzük kivárni.
Kb. 2 évvel ezelőttig az árak és a csomagok kb. 1 év késéssel követték itthon
a kinti mozgásokat (1-et fizet 2-őt kap, percdíjak csökkenése, készülékárak),
ám azóta valami történt, mert itthon minden pont ellentétesen történik.
Amikor 2 éve kint szinte minden szolgáltató bevezette a hálón belüli
korlátlan ingyenbeszélgetést, vártam, hogy itthon is bejön. Nem jött be.
Ugyanez volt a más hálózatba indított ingyenes100-300-500 perces
csomagoknál 15-25 euro között, ezek sem jelentek itthon
A mobilnet-nél hasonló a helyzet: a kombinált csomagok (1000perc
beszéd, 1 GB adat) 9,90-ért sem jelentek meg itthon.Szóval két éve itthon minden pont ellentétesen történik, mint kint,
tehát ha így marad, az idők végezetéig várhatsz arra, hogy hasonló
árakon netezhess és telefonálhass, mint nyugaton... -
meroly
veterán
válasz
kissjanko #9774 üzenetére
Ja így már értem, világos. Aki ennyire hűséges, hogy mindkét előfizetése vodánál van
Samsung C3212. Ajánlott értékelést kapott, nem lehet rossz. -
kissjanko
csendes tag
A Vodafone-nál van olyan telefon amelyik két kártyát képes kezelni?
-
Most már a Samsung J770, Nokia 5130, SE W595 és a Motorola VE66 készülékekre is vonatkozik a készülékbeszámítás. (Igen, tudjuk, mókusvakítás, nem kell kiemelni
)
Új árak:
BlackBerry 9000
Pre: 109990,-Blackberry 9500
Pre: 104990,-HTC Hero
Pre: 105990,-HTC Touch Diamond 2+ Nav N GO iGO8 navigációs szoftver
Pre: 125990,-Samsung J770
A: 10000,-
B: 10000,-
C: 10000,-Nokia 5130
A: 16990,-
B: 16990,-
C: 16990,-Sony Ericsson W595
A: 19990,-
B: 19990,-
C: 19990,-Motorola VE66
A: 22990,-
B: 22990,-
C: 22990,-Új készülékek:
Samsung E1080
A: 1,-
B: 1,-
C: 1,-
Pre: 3990,-Samsung E2100
A: 1,-
B: 1,-
C: 1,-
Pre: 3990,- -
kp78
addikt
Nekem meg olyat mond be a gép egy hétvégére kikapcsolt számunkra, hogy a hívott szám nem megfelelő, kérem ellenőrizze.
Már kérdeztem a lányokat, akik használják a számot, hogy mit csinálnak vele, de elmondásuk szerint simán kikapcsolják
Természetesen nem 7 számmal hívom / hívtam őket, ez már nagyon régóta így van.
Ilyenkor persze sms-t kapnak, hogy kereste őket vki.
Találkozott már vki ilyennel? -
meroly
veterán
válasz
Dízeles #9762 üzenetére
Mármint az, hogy jön sms nem fogadott híváskor amikor nem voltál elérhető, vagy hogy nem voltál elérhető miközben be volt kapcsolva?
Előbbi nem, mert t-nél is így van.
Utóbbi meg készülékhiba lehet, eldobta a hálót, végfok vagy ilyesmi.Studi22: nem is rossz ötlet, de mi egy irodaházban vagyunk, kb 100-an, így a cella ugyanaz, mégse fogok emeleteket liftezni, hogy megkérdezzek valamit. Na ezt hogy oldanád meg?
-
Studi22
aktív tag
válasz
Dízeles #9762 üzenetére
Igen ezzel vezetjük rá az ügyfelet a költség hatékonyságra,ha hívó fél ott áll az hívott mellett akkor a cellainfóban látszik és automatikusan eldobja a hívást,így kényszerítik az ügyfeleket,
"hogy ugyan beszéld má meg szóban,ha amúgy is ott vagy mellette",de majd lesz sms is amikor kifejezetten ezt kapod. -
Dízeles
aktív tag
Üdv
Pár hónapja fordul elő a következő gond: kapom az sms ,hogy nem fogadott hívás.Volt,hogy mellettem állt a hívó és az...előfizető nem kapcsolható...szöveget hallottuk ...És jött a telefonomra az sms-s nem fogadott hívás.Ez valami vodás trükk ? -
meroly
veterán
válasz
könnygázóra #9759 üzenetére
Én nem értem mióta összehasonlítási alap Ausztria és Magyarország. Nem csak a mobilpiacban, hanem mindenben előrébb járnak a szomszédok. Nemsokára nekünk is beköszönt az az idő, csak győzzük kivárni.
-
SZ4B
tag
a ténylegesen jól tejelő régi ügyfeleknek évente (a normál 2 év helyett) tudnak elég jó áron készüléket vásárolni
a 2000 ft nem a 8 évedre szól ( ami ezek szerint egyébként sincs), hanem a webshop használatára
ez a sógoros példálózás meg addig fog menni, amieddig nem az lesz a vége, mint az osztrák lakáshitelnek, rászabadul a kiváló fizetési morállal megáldott hitelképes magyar vásárlótömeg az oranzsra, már az első számlát elfelejti befizetni az 1 ojrós BB 8520 már úgy is zsebben, max még emlékül csinál egy 4-500-as számlát nekik, hogy jól az eszükbe véssék a legközelebbi árképzéskor, kinek mit mennyiért -
könnygázóra
tag
8 éve vagy előfizetője ennek a tetű lehúzós cégnek? Mit képzelsz te?
Máris, de azonnal add vissza a lejárt hűségű szerződésed! Jobban jársz az A1-el...
Ott mindent ingyen adnak! A készüléktől a percdíjakig minden 0 €.
Csak tudnám, hogy akkor mégis miből profitálnak.VOLTAM 8 évig az előfizetőjük, már régen visszaadtam. Az Orange-nál
van előfizetésem, gyakorlatilag 2 Ft-os percdíjjal beszélek osztrák mobilról
magyar mobilra.
Minden nincs ingyen, de kb. felébe harmadába kerül minden. És abból tudnak
1.600-1.800 eurós nettó fizetést adni a bolti dolgozóiknak, 2.500-3.000 eurót
a műszaki gárdának. És nyereségesek nem is kicsit azok a cégek..... -
Oly
őstag
válasz
könnygázóra #9756 üzenetére
8 éve vagy előfizetője ennek a tetű lehúzós cégnek? Mit képzelsz te?
Máris, de azonnal add vissza a lejárt hűségű szerződésed! Jobban jársz az A1-el...
Ott mindent ingyen adnak! A készüléktől a percdíjakig minden 0 €.
Csak tudnám, hogy akkor mégis miből profitálnak.Ember!!! Ez egy profit orientált piac! Valamiből fizetniüók kell a bérenceket meg a rezsit...
-
YAS-dude
őstag
válasz
könnygázóra #9756 üzenetére
Ezt a szabadpiac dumát 2008 októbere óta kicsit halkabban illik mondani,
főleg azoknak, akiknek egy kis közgazdasági alapismeretei is vannak.Nem, a szabad piac szabályozta volna a hitel boomot, de az (amerikai) kormány belenyúlt és olyanok is vehettek fel akár többszörös jelzálogkölcsönt, akik nem engedhették meg maguknak igazán. De ez tényleg nem tartozik ide.
Senkinek sem kötelező a vodához menni és éveket aláírni, akik mégis megteszik, azok nem hiszem hogy áldozatnak érzik magukat. Valamiért mégis a voda mellett döntöttek és egyre többen teszik, tehát mégis a voda csinálja jól úgy látszik. De nem kell náluk venni a készüléket, én se vettem, nem kellett aláírnom semennyi hűséget és semmi bajom velük.
-
könnygázóra
tag
válasz
YAS-dude #9753 üzenetére
Tőlem százezerért is árulhatják a 2110i-t, legfeljebb nem veszem meg, attól még nem lehúzás. Mindent annyiért kell adni, amennyiért megveszik, tudod, szabadpiaci kereskedelem.
Ezt a szabadpiac dumát 2008 októbere óta kicsit halkabban illik mondani,
főleg azoknak, akiknek egy kis közgazdasági alapismeretei is vannak.
A hazai szolgáltatói mobil piac jellemzői közül a "szabadpiac" eléggé távol áll,
sokkal inkább a kartellezés jellemzi azt mintegy 1-1,5 éve. Nemcsak a percdíjak
indultak szép lassan minden szolgáltatónál 2 éve felfelé (és érdekes módon szinte
ugyanazon a szinten állt be), hanem a készülékek ára is hasonló irányban és szinten
mozog (ettől egyedül a T professzionális készülékeinél van kivétel).
Ezen belül a Voda "üzletpolitikája" kiemelten hányingerkeltő, 10 dolláros telefonokért
irat alá két évet az áldozataival, a ténylegesen jól tejelő régi ügyfeleknek meg semmi.
A mosoly kategória a "Te ajánlatod" menüpontban kapott ajánlatok, hogy 8 év után
2.000 Ft-tal olcsóbban vehet az ügyfél telefont.... -
manchester85
veterán
válasz
YAS-dude #9753 üzenetére
Gondolod te, hogy a voda azért adja 130-140 ezrekért előfizetéssel a felső kategóriás mobilokat, mert ilyen ügyfeleik vannak?
Pont hogy azért, mert igyekszik visszább vetni az igényeket ezen telefonok iránt. Nem bíznak abban, hogy majd valaki 2 évig 15-20 ezres forgalmat bonyolít le náluk, és megérje ingyen vagy potom pénzért odaadni egy jó mobilt. Tudják, hogy az emberek nagy része úgyse ért hozzá, és inkább olyan mobilokat adnak, amiken kevesebb veszteség éri őket, ha valaki "elfelejti" fizetni a havidíjat...
Ezzel csak az a gond, hogy így minden embert beskatulyáznak, azt is, aki erre nem szolgált rá, és akinek kijárna annyi, hogy ha már 2 év rabságot és drága csomagot vállal egy készülékre, akkor azon ne 10 ezer forint kedvezményt kapjon (ami amúgy még ezzel együtt is kártyafüggetlen ár) hanem vállalja át a szolgáltató a készülék jelentős árát, nyilván csomagtól függően. A T-nél azért a MM csomagok esetében már azért tapasztalható egy-két vonzóbb ajánlat, mégha ezek is messze elmaradnak a nyugati esetektől. Csakhogy a vodánál mind a multimédia, mind a plus csomagok ugyanazon árkategóriát képviselik, az árak pedig azt mutatják, hogy a voda nem kívánja honorálni a tejelő előfizetőket, mintha nem tudná mindenki, hogy ez nekik is hatalmas érdekük. Ez viszont baromi antipatikus dolog, pedig 1,5 éve még nem így volt.
-
könnygázóra
tag
válasz
YAS-dude #9752 üzenetére
Tehát akkor mégis csak olcsó, ha megéri még eeennnyire szar cég esetén is előfizetni rájuk - a nejed számára.
Egyáltalán nem olcsó, drága. Csak az IKEA csomag egymás közti ingyen-
beszélgetése tűnt a legegyszerűbb megoldásnak. Más kérdés, hogy attól
még megbízhatatlan és slampos cég. -
YAS-dude
őstag
válasz
könnygázóra #9750 üzenetére
Tőlem százezerért is árulhatják a 2110i-t, legfeljebb nem veszem meg, attól még nem lehúzás. Mindent annyiért kell adni, amennyiért megveszik, tudod, szabadpiaci kereskedelem.
-
YAS-dude
őstag
válasz
könnygázóra #9751 üzenetére
Tehát akkor mégis csak olcsó, ha megéri még eeennnyire szar cég esetén is előfizetni rájuk - a nejed számára.
-
könnygázóra
tag
válasz
YAS-dude #9748 üzenetére
Most akkor drága a voda, vagy olcsó proliszolgáltató? Vagy hogy van hogy a nejednek mégis ilyet vettél? Nem vagy következetes.
Már elhangzott helyesen: drága proliszolgáltató. Hozzátenném még, hogy az
igénytelenek szövetsége ajánlásával.
Az IKEA előfizetés azért van, hogy ne az én Orange ingyen 2.000 EU percemet
verje el.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nintendo Switch
- Samsung LCD és LED TV-k
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen egeret válasszak?
- BIOS frissítés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Peugeot, Citroën topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3! R3 7320U / 16GB DDR5 / 512GB SSD
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest