- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Készül a Galaxy S24 FE
- Netfone
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.
-
#08176384
törölt tag
A kaland folytatódik: Sokszoros egyeztetés ellenére mégis leváltották a red max előfizetésem feltöltőkártyásnak. Ez úgy sikerült, hogy 3G van csak és aktív a kártyán a korlátlan hívás és adatopció a red maxból. Minden hívás után a kártyát eldobja a hálózat majd újra csatlakozik👍😂. A hiba miatti átirányítást nem tudják torolni a másik számomra. Egyidőben van aktív hívószámkijelzés és annak tiltása szolgáltatásom is.Most újabb 48 órát kértek, hogy visszategyenek red maxba. A pozitív, hogy legalább most van már új SIM kártyám. Teljes káosz amúgy változatlan. Előttem egy üzleti ügyfél kérdezte, hogy mitől lett most sokkal több a számlája mint előtte és nem tudtak neki megmondani, mert nincs számlakép sem. Ügyfél mondta is, hogy amint lehet hordozza a teljes flottát. “Örültek neki”. A másik asztalnál egy 4 napja leváltott esim azóta sem talál hálózatot…. Mindez 10 perc alatt…. Visszacserélni sem tudják neki.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Egyrészt a "szakértő" egy vicc, katasztrófa amit nyom. Másrészt nem értem jelen csalás célját sem, mert amióta 2FA-van, azóta tökre nem érnek semmit a bankkártyaadataimmal (ha meg a bank enélkül elfogadja a kártyás fizetést, akkor ezt az összeget a bank bukta be, mert kiverem belőlük). Harmadrészt én nem levelet kérek tőlük, hanem a számla PDF-et emailben (nekem azzal semmi dolgom nincs fizetésileg, mert beszedik csoportossal, így a fenti csalás áldozata sem lehetek amúgy, de persze egy ilyen kamulevéllel engem amúgysem lehet átverni). Szóval nekem nem áll össze, hogy milyen rizikóm van, ha megkapom emailben a PDF-et (akár titkosítottan -a Voda eddig így küldte-, akár titkosítatlanul).
-
asdf_
veterán
válasz AMD Power #65303 üzenetére
Nekem még nem jött! De ha bármi felszólítás/büntetés lesz benne megyek vele azonnal a fogyasztó védelemhez
Ne menjél, mert semmi közük hozzá. Az NMHH az illetékes, spórolj meg egy tökfölösleges beadványát áttettük az illetékes hatósághoz levelezést. Nem mellesleg jogszabályilag befizetési határidó előtt 8 nappal kell megkapnod a számládat, pont azért, hogy ha rajta levő bármilyen tétellel nem értesz egyet, azt meg tudd kifogásolni, így a kifogásolt tétellel kapcsolatban azonnal megszűnik a fizetési kötelezettséged, amíg ennek vizsgálata le nem zárul, csak a nem kifogásolt számlarészt kell határidőre befizetned. És pont emiatt, mivel ezt megteheted, a felszólítási díjat megkifogásolhatod, tehát a jog által meg vagy védve, pont emiatt halálfölösleges még az NMHH-hoz is fordulni, hiszen jog által biztosított lehetőségekkel ingyenesen meg tudod védeni magad, itt (még) semmi dolga a hatóságnak.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Sziasztok. Más tapasztal hívás problémákat? Nálam alig alig mennek ki a hívások. Amikor kimegy akkor sincs tárcsahang (VoLTE és VoLTE nélkül ugyanaz). Páromnál dettó.
Net nálam még működik, de pl páromnál ezt írja:60km van jelenleg köztünk.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Diák66
őstag
válasz #72445440 #65282 üzenetére
Szombaton már nem volt gond a Balatonon... hazamentek a turisták:
3CA-val: [kép]
2600 MHz: [kép]
2100 MHz: [kép]
1800 MHz: [kép]
800 MHz: [kép]
700 MHz: [kép]Az online felület nekem már megy mobilos appban. PC-n nem :S Talán előzmények és a sütemények elpusztítása megoldja.....
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz AMD Power #65308 üzenetére
BTW amúgy ezt hogy hoztad össze? Mert időben nekem nem jön ki a matek. A július 19-én kiállított számlák voltak az utolsók szerintem, arra a befizetési türelem értelemszerűen nem vonatkozott, mert ugye nincs miért, a július 25(?)-én aktuális számlák viszont már nem kerültek kiállításra, ergo a rendszerfrissítés óta nem gurult ki még olyan számla a rendszerből, amivel ígéret szerint késhettél volna, de valójában a következő havin ezt behajtották rajtad, lévén el sem jutun ka következő haviig, mert el sem telt egy hónap.
-
finest
őstag
Sziasztok! Két hónap után ma küldtek először számlát, ki is fizettem rögtön, viszont az appban azt írja, h van egy 500Ft-os befizetetlen számlám. A weboldalas fiókomban ez a számla nem szerepel, csak amit befizettem. Nálatok is ez van?
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Boond
addikt
" mert amióta 2FA-van, azóta tökre nem érnek semmit a bankkártyaadataimmal"
Nekem van olyan tapasztalat, hogy elvileg jönnie kellene sms-nek, és iPin is van... de van ahol csak egyik jön, van ahol egy sem... szolgáltató, fizetési folyamat függő...
tehát még mindig elég ha tudják a CVC kódoddat. Vagy elég arra, hogy eladják az adathalmazt... mind1 működik-e vagy sem.
" Harmadrészt én nem levelet kérek tőlük, hanem a számla PDF-et emailben (nekem azzal semmi dolgom nincs fizetésileg, mert beszedik csoportossal,"
bizonyára van olyan eset, ami kivétel, stb...⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.
-
pjen
félisten
Hogy léptek be az app ba. Nekem ha be akarok lépni és beírom a tel számot, vagy mail címet még azt írja: jelszavad lejárt kérj másikat.Kérek, kapok egy 6 jegyű számot.Beírom, változtassam meg a jelszavam, megváltoztatom a belépés mező szürke. Akár kezdhetem is újra.
-
finest
őstag
válasz Teal'C #65313 üzenetére
Ilyen az én szerencsém, nekem bezzeg hiányom van.
Akkor kár is az ügyfélszolgálatot emiatt terhelni?Bosszantó, h az appban nem ír a fizetendő összeghez semmi infót, csak kifizetni lehet, addig nem látni a számlát, h a matek miből jött ki. Szerintem illendő lenne legalább valami tárgymezőt beilleszteni oda.
[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
finest
őstag
Igen, küldtek egy számlát, kifizettem, erre az appban megjelent 500Ft fizetendő összeg, de arról nem jött értesítés, csak az appban látszik. Gondolom valami fizetési hátralék címe lehet, de nem maradtam el soha, de ez csak tipp, mert az appon belül csak kifizetni tudnám, nincs más infó.
[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
baloghgabor
aktív tag
Na, nálam meg SMS-ben jött, hogy teljesült a mai nap valami (?)! Fogadni mernék hogy ők sem tudják, hogy mi a fene!
Az applikációból kilépve a netes oldalon nincsen semmi megrendelésem. De van néhány szerződés módosítás 08.01. és 08.03. egy kártyás számom, amihez a netes telefon van rendelve. Több olyan, ami nem is letölthető, és fogalmam sincsen mi is akar lenni?!!!
Ja, közben a szokásos díjakat a banknál vitték ma reggel. Gondolom holnap új hónap, csak hogy tudják azt is leemelni, a következő elmaradást.
Hát, ha valaki ezt egyszer ki tudja bogozni?!!!![ Szerkesztve ]
bégé
-
asdf_
veterán
válasz Top cat #65324 üzenetére
Afaik a bank dönthet úgy, hogy nem kéri, ha biztonságosnak ítéli. Közüzemi számla pl. pont lehet ilyen, hiszen ott az is megvan, hogy kiét fizeti be az ember, nem csak egy random összeg megy a levegőben, tehát csalás esetén a befizetett számla tulajdonosának körében kell kutakodni, tehát van logikája, hogy ott nem kérik.
[ Szerkesztve ]
-
Caldera
aktív tag
válasz finest #65320 üzenetére
Az pont az e-pack kedvezmény összege. Úgy látom most azoknál jönnek a problémák, akik korábban erősen hangoztatták, majd akkor fizetek, ha értesítenek. Jönnek a büntik a késedelem miatt, lehet viaskodni.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
finest
őstag
válasz Caldera #65329 üzenetére
Nekem az be volt kapcsolva, két hónapig nem küldtek számlát, tegnap küldtek júliusról szeptember 31-ei fizetési határidővel.. De még tegnap be is fizettem. Rajtam nem múlott, hogy kellett volna fizetnem, ha nem látom a fogyasztásom, nem fix a díjam.
A 1270 nem elérhető, azt mondja később hívjam újra.
Más, a nevemen egy előfizetés és egy kártyás csomag van, az értesítés a számláról a kártyás előfizetéses számra jött, nem arra, amin az előfizetésem van. Menet közben az értesítési számom megváltozott, pedig eddig megfelelően jött az értesítés. Nem volt jelentősége, mert az email értesítő jó helyre érkezett.
Eddig ugye két külön appos regisztrációm volt a két számhoz, ami nekem jobban meg is felelt, mert a kártyás szám a lányomé.[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
MCs88
aktív tag
FYI ma megtörtént az eredetileg aug.6-i csoportos beszedés a júliusi számlára.
-
Caldera
aktív tag
A webes felületen ott volt/van egy összeg a fizetési határidővel. Így mindenki tudta mennyi a fizetendő. Azon lehet hintázni, hogy van számla, vagy majd utólag állítják ki, de mindenki tudja, hogy általában mennyit szokott fizetni és mennyi a reális. Eddig nekem a 17 év alatt soha nem volt a Vodával elszámolási problémám, még tarifaváltáskor se, a túlfizetést a következő számlá(k)ban mindig pontosan jóváírták.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
félisten
válasz Caldera #65333 üzenetére
A webes felületen ott volt/van egy összeg a fizetési határidővel. Így mindenki tudta mennyi a fizetendő. Azon lehet hintázni, hogy van számla, vagy majd utólag állítják ki, de mindenki tudja, hogy általában mennyit szokott fizetni és mennyi a reális.
Hol találom pontosan ezt az összeget a fizetési határidővel?
Direkt játszod a helikoptert?
[ Szerkesztve ]
-
Silverboy
aktív tag
Pontos összeg: visszakövethető az egész elszámolási időszak, és abból számított összeg kedvezmények, díjak összegségének summája.*
Gyorsabb voltál.„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Boond
addikt
válasz Top cat #65324 üzenetére
Pont ezt mondtam én is, hogy vannak olyan fizetési felületek, amik nem kérik, (vagy bank? franc tudja). Van ahol kérek. Elvileg, nekem még van külön i(vagyis elektronikus)pin is. De azt is, csak egyes oldalaknál kérik... gondolom aki szerződésben áll a bankkal, vagy a kártyával vagy franc tudja...
"#65326) baloghgabor"
Szerintem hívd fel őket, kérdezz rá az azonosítóra."Afaik a bank dönthet úgy, hogy nem kéri, ha biztonságosnak ítéli. Közüzemi számla pl. pont lehet ilyen, hiszen ott az is megvan, hogy kiét fizeti be az ember,"
Nálam sima rendelésnél volt ilyen. Biztosítást, meg pont nem tudtam, mert az sms még meg jött, de az ipin, lejárt, és nem volt még meg változtatva... Tehát ez az elméleted sem állja meg a helyét, 100%-ban, ez is biztos.⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.
-
félisten
válasz Caldera #65335 üzenetére
A webes felületen ott volt/van egy összeg a fizetési határidővel. Így mindenki tudta mennyi a fizetendő.
A rendszerösszeszarásuk előtti utolsó befizetett számla összege látszik csak. Megmondod mennyit kellene fizetnem és hova, milyen módon, mire hivatkozva?
[ Szerkesztve ]
-
finest
őstag
Srácok, aki azt írja, h itt a fogyasztónak felróható felelőssége van az elmúlt két hónap számláit illetően, az legalább Vodás? Onnan indult, h pár napig nem fog működni ez-az. De nem állt helyre a dolog. Nem győzik küldözgetni mindenkinek az 5GB-os kedvezményeket, talán már a harmadikat kaptam, h csitítsák a kedélyeket. Szerintem irtó nagy felfordulás van náluk, csodálkozom, h nincs arról hír, h jól megvágja őket valami hatóság, nem kívánom nekik, de tiszta Balkán. És ha egy multi működhet így két hónapon át, akkor mit várhatunk az egyszeri magyar vállalkozótól?
[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Boond
addikt
⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.
-
nagyúr
-
Boond
addikt
válasz aprokaroka87 #65342 üzenetére
Az is bevett gyakorlat, ha vmi panasz van, akkro adnak kárpótlást, sérelem díj stb.. (van erre egy külön keret), úgy tudom. Tehát simán lehet, bevett gyakorlat is. (bár voda, az előtt is adott, még a jó dolgok előtt, nekem legalábbis, mint akinek, nem volt netje... gondolom, hogy rábírjanak előfizetésre ). Viszont azóta is kapok ingyen perceket... aminél a fenti elképzelés nem áll meg... ráadásul ,az 3-5 napig is felhasználható, míg telekom dominos dolog, meg csak 24 óráig.
Amúgy én kivárom a szeptember 20.-át... mi lesz akkor, minden rendben lesz-e vajon?
[ Szerkesztve ]
⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.
-
MadMancs
veterán
válasz Caldera #65335 üzenetére
Nálam pl még a 7.25.-ei és a 8.25.-ei zárás számlájának (és összegének) sincs se híre se hamva. Utolsó számla 6.26-én érkezett. Az ilyenek esetében volt szó hogy nem lesz bünti, nem arról hogy 7.19.-én megjelent a fizetni való és nem fizette be.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Nikaré
őstag
Optimista vagyok és a tervezett céljaik szerintem jók.
Ez nem egy áruházi polc lesöprése és új termékek cseréje!
Várok mert ami a cél az tetszik, idő kell hozzá.
Három számot menedzselek ebből csak az egyikre érkezett befizetési értesítő.
A határidő megvan és betartható, rendezem és kész.
Amire kíváncsi vagyok, hogy lesznek e új tarifa csomagok? -
Boond
addikt
válasz Nikaré #65348 üzenetére
Mondjuk, úgy néz ki, most már talán rendbe lesz... én majd akkor ránézek az appra... nem sürgős... számlám meg úgy sincs, feltöltősként
[ Szerkesztve ]
⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.
-
sifarr
senior tag
válasz finest #65330 üzenetére
... tegnap küldtek júliusról szeptember 31-ei fizetési határidővel.. De még tegnap be is fizettem.
Hiba volt befizetni. Ragaszkodnod kellett volna ahhoz, hogy te csak szeptember 31-én, azonnali átutalással vagy hajlandó fizetni. S mivel a szeptember 30 napos, ezért a számla összegét tekinthetted volna egy örök időkre szóló ingyen hitelnek.
Ilyen hosszú vodás katyvasz után ennyi kárpótlás járt volna!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care