- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baloghgabor
aktív tag
válasz baloghgabor #62252 üzenetére
Nos, még éppen nem telt le a 30 nap, meg is jött a válasz a vodafostól (számomra már csak azok maradnak!). Leírtam a panaszomat, azt hogy hazugság amit a szervíz állít, amit akkor tapasztaltam ismét, amikor hazavittem a GPS nyakörvet és ismét használatba vettem. Ha úgy érzem, hogy mégsem jó, akkor vigyem el ismét, ott a lista (ezek szerint tényleg ennyire hülyének nézik az ügyfelet?!). Valamint ha panaszt szeretnék beadni, akkor ugyan adjam már meg az ügyfélbiztonsági kódomat és foglaljam egy táblázatba, mit, mikor, hol tapasztalok. Világosan leírtam, hogy miért és mikor használhatatlan a készülék. Ha most újra elküldöm, mostmár a táblázatban, a kód után könnyen beazonositható vagyok, mert nem elég a tizenéve meglévő címem, telefonszámom, az új berendezés száma is, hanem még talán majd az oltási bizonyítványom qr kódja is kell majd?! Nyilván időhúzás és az ügyfél szívatása a cél! Ha akarnak, már régen megoldható lett volna, avagy nem, mert sz@r az egész. Úgy a berendezés, mint a ratyi hálózata a vodának! Nyilván nem foglalkozik az NMHH, sem a Fogyasztóvédelem sem ilyen vacakkal. Pedig jó lenne, ha valaki érdemben törődne azzal, hogy folyamatosan átverik az embereket és nem fair adatokat, hibás berendezést forgalmaznak, nem hajlandóak érdemben foglalkozni egy problémával. Sokadszorra írom le, amikor anno hatalmasat szólt volna a bejelentésem, miszerint az a 3g, amit reklámoznak, bizony hírül sem úgy van. Úgy tűnt sokmilliós bírság néz ki nekik, én meg barom, visszavontam, mert megegyeztem velük, hogy egy ideig ingyen adják a netet, majd javul is a helyzet. Soha többé nem tennék ilyet, sőt, ha lehetne még más hatóságot is bevonnék, amilyen az ő hozzáállásuk! 😡
bégé
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen program, ami...?
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen