Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imyourfriend

    őstag

    Sziasztok!

    Gondolom másnak is volt hasonló problémája, így leírom miként oldódott meg. Hosszabb idő volt mire legyengült a motor, elszállt a turbónyomás, már a végén úgy működött az 1.5 dci megane mintha egy benzines lenne, olyan volt mint egy kamion. Írta is Check Injection, autót leállít 15 perc múlva beindít eltűnt a hibakód. Probléma megmaradt, szervíz módba került az autó ezáltal, mondani se kell 290k van benne pont a legjobbkor. EGR-t kicseréltük kezdésnek mert nem nézett ki jól, el is törött kiszerelés közben, autó picit javult de a turbó nem igazán, nem is érződött üresben sem. Turbó ment ugyan gépre téve valamivel 1 Bar feletti nyomáson, változó geometriás így megnéztem a vezérlőjét, az meg indukciós tekerccsel működő szelep (igazán nem értem miféle, rákötve autó akkumulátorra direktbe nem működött). Szerelő javasolta kössük össze a turbó 2 csövét direktbe, no ekkor visszatért valamiféle turbónyomás .. aztán turbó vezérlőt szereztem bontóból ezzel tért vissza az eredeti állapotához az autó. Pont fogyasztásilag elértem a 10000km-t így átugrott a mutató, mielőtt a baj elkezdődött 4.5l/100 volt, utána 4.9l/100 de nem ezen az értéken vettem észre egyszerűen nem úgy közlekedett az autó ahogy, most már alacsony fordulattól húz eléri a 2100-2200-at és megint jön az az érzés mint mikor kilő egy 110LE-s autó. :)

Új hozzászólás Aktív témák