- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39350 üzenetére
Azert arra gyorsan kerits alkalmat hogy megtalald hol maszik el a viz a gepbol amugy dti blokktol nem kell felni ugyan olyan megbizhato halas igas lo mint a tdi
-
diablo1984
veterán
mod: azt megnéztem, az olajban víz biztosan nincs és a vízben sincs olaj! a motorra rálátni a burkolattól nem lehet, ahhoz képest, hogy nem túl nagy a műanyag burkolat, de kitakar minden lényeges részt!
a kiegyenlítő tartály zárósapkájától látszik folyás, ott fagyállós a motortér. zsír új rajta a sapka, majd figyelem, hogy ott van-e a nedvesedés. így is, úgy is kimosom a tartályt, kap egy új fagyállót a kocsi, és úgy nyugodt leszek, ha nem szivárog többé. ha mégis, akkor bontóból hozok egy új tartályt, mert lehet a menetes rész tövében lehet egy hajszálrepedés, amin terheléskor nyomáson szivároghat a víz!
majd meglátjuk, remélem ez lesz a probléma!
majd jövő héten kap új olajat, szűrőket, fagyállót, lesz rajta egy futómű állítás is, kap egy nagytakarítást, kívül-belül, kárpitokat is áttakarítom, egy pasztázás is ráférne majd végül beköltözöm.
bontóba úgyis kell majd mennem, mert a műszerfalon lévő hangszóró keretét valaki le akarta venni, le is törte a sarkát, a balos ködlámpa is be van törve rajta, lehet a kiegyenlítő tartályt is hozzácsapom a szetthez és reménykedek.
amúgy mérés alapján körbe mindenütt 80-90 mikronos a kocsi, a motorháztető és a tető 250 körüli, valszeg vagy lesütötte a nap a lakkot és újra fújták, vagy jeget kapott és azért húztak rá egy réteget, ez már nem fog kiderülni! az a fura, hogy a szélvédő még gyári, rajta vannak a légzsákra figyelmeztető matricák, egy kavicsnyom sincs rajta, szerintem ezt a kocsit rövidtávra használhatták és 1 személlyel, mert csak a vezető oldali ülésnek a széle(a kagyló oldala a ki-be szállástól) van leülve,szakadva nincs az ülőtámla széle nincs kiszálalódva, kiszakadva, a szivacs is jó benne. majd lehet a bontóból hozok hozzá egy domor ülést és átvariálom az ülőrész szivacsát egy anyós oldali ép szivacsra!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
amúgy a dti motoroknak mi lehet a gyengéje? olajat, szűrőt nálam időben meg fogja kapni, nem lesz pancsolás a gázolaj terén sem.
egr-re mennyire érzékeny? lefalazást hogy tűri? gondolom, azért lomhább, mert a szívósor tiszta korom, ezt egy takarítással és egr lefalazással meg lehet oldani és ha nem jelez vissza hibát, akkor ez a hibaforrás sem jön többet elő.....
amúgy ez a kocsi épp az az egyszerű elektronikás, mint a benzinesen volt, se egy fedélzeti számítógép, semmi csicsa, manuál klíma, nem a beszélgetős fajta. épp ezért gondolom, hogy 99ben az egr-t még nem csekkoltatták a rendszerrel.....
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39353 üzenetére
adagolo a lelke egr ha hibatlanul mukodik eleg neki egy takaritas. Le lehet falazni nem fog hisztizni csoveket nezd jol meg resolaj,turbo stb ha azok rendben vannak nagx baj nem lesz
-
mazsó
aktív tag
Üdv
Renault grand espace 2004 lezárt motorháztetőt hogy lehet kinyitni, mert alatta maradt a kártya és csak az az 1db van....
Köszi előre is!!! -
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39359 üzenetére
Az attól függ én élek a gyanúval, hogy a függőleges merevítő pálcát nem rakta vissza vagy nem húzta meg rendesen. Kérdés ugye, hogy mit és mennyire szedett szét.
Sok minden lehet, mert teli van szilenttel az eleje
Egyébként a szitálás nem tudom mit jelent nálad, de gondolom azt, hogy össze vissza ráz az eleje.
Szóval simán lehet az amit te írszRenault power
-
-
tresh
addikt
[link] hmm finom gépsárkány
-
FerNandor
őstag
Nagyon baba, de tudod mit nem értek? Itt van ez az autó (látszólag), tökéletes. Pár hónapja helyezték itthon forgalomba, kb 3 hónapos. Minek adja akkor el ráadásul, ha magánszemély és !napi! használatban van?
Amúgy használtok valami waxot? Most hétfőre biztos meglesz az autó, le akarom ápolni, amíg jó idő van. Turtle waxom van még, de sztem már nem jó. Nem volt rossz, könnyű volt vele dolgozni, de 2 rétegben se volt valami tartós. Van valami jobb viszont nem sokkal drágább, ami bárhol elérhető? (láng, Unix, Tesco, más bolt)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39368 üzenetére
Köszi. Pontos név? Hol kapok ilyet? Jó lenne helyben mert 1-2-3ezer forintos terméknél nem akarok 1000 feletti postaköltséget fizetni.
Fontos, hogy könnyű legyen dolgozni vele. Tehát könnyen felviszem, szépen felpolirozom egy ronggyal és kész.Tresh,
akkor már mindenhogyan megy az átb@szás.. Nem lehet elhinni semmit sem.
Az tuti, hogy ha én ezután veszek autót, akkor vagy ausztria, németo magánszemélytől vagy itthon, de szigorúan első, gondos tulajtól."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
nrbx
tag
Hello, van tippeket mi okozhatja a kovetkezo problemat? 2009-es Renault Megane (III), 1.6 100k benzin a kovetkezot csinalja: 50km/ora sebessegrol gyorsitok 4. fokozatban, 3000-es fordulatnal egy pillanatra megtorpan az auto, leesik a fordulat kb. 2800-ra majd ujra gyorsul tovabb.
-
#42667776
törölt tag
válasz FerNandor #39366 üzenetére
Szia! Wolf Nano Glaze ezt ajánlanám ami gép nélkül is használható, 1997 ft, 150ml de nagyon kevés kell belőle egyszerre, viszont sajnos csak postázni tudom.
-
FerNandor
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39365 üzenetére
Ismét repül a gép. A rángást egy elfelejtett féltengely anya okozta. Viszont mire megérkeztem, már a motor sem járt valami szépen. 2-3 henger dolgozott, néha csak 1.
Apuka lemosta a motorteret, amíg várakozott és eláztatta az összes trafót meg a gyertya silót.
Tehát anya felrak, meghúz. 4 gyertya kivesz, apuka közben kapta az ívet végig a mosás miatt. Mindent megtöröl szárazra, trafókat kiszárít, összerak, beindít és széles mosollyal örül, hogy ismét dorombol a zegyhat.
Mentem vele utána 20 kilométert tesztút gyanánt. Nem rossz gép az, csak kicsit hangos, ha megforgatom.
-
#42667776
törölt tag
válasz FerNandor #39373 üzenetére
Finom polírszivacsra kb két borsónyi mennyiséget nyomsz egy helyre, azt körkörös mozdulattal elkezded bedolgozni egy ponton, (ne a szélén kezd az elemnek) majd innen kiindulva elkezdet teríteni az anyagot amíg látod, hogy még szépen kenődik, kb 30x30 rész (ez menet közben kialakul), aztán ezt a részt addig csinálod amíg kialakul egy megfelelően fényes felület, Ha soknak tűnik az anyag, lehet még tovább teríteni. Teljesen nem tudod eldolgozni, mindig marad egy kicsi a felületen. Amikor úgy látod, hogy tetszik az eredmény a maradékot egy mikrószálas kendővel letörlöd és visszamarad egy szép fényes, sima felület.
"Polírozó szett" Ha jól emlékszem 1000ft
Kézi polírozáshoz használható puha és kemény polírozó szivacs. A puha szivacssal (szürke) viaszok és finom polírozó szerek vihetők fel, waxoláshoz és befejező polírozásnál használható. Pl. Kemény viasz felvitele.
A narancssárga szivacs erősebb polírozási munkáknál, karceltávolító polírozásnál használható. Pl. lakktisztító polír, viasz polír extra felvitele.80x50x110 mm-s nútolt szivacs (a megfogáshoz kialakított)
Elfelejtettem! A szivacsot és a mikrószálast használat után meleg vízzel ki kell mosni.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Nem tudtok észak-pesten vagy -budán (pl. 2-4., 13. ker.) egy ajánlott autóvillamossági szervizt?
Lecseréltem az akkut, mert meghalt (6 évesen), egy Láng saját márkásra (45Ah, 360EN), de nem tetszik ahogy indít. Semmivel sem jobb, mint a régi a halála előtt 1 nappal.Átnézetném a generátort, a pólusokat (volt egy kis lerakódás, de nem tudtam a cserekor teljesen lepucolni) és a testet, meg hogy milyen az akku töltöttsége (a boltban is állt gondolom, lehet, hogy nem árt rátölteni).
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39374 üzenetére
Én pont azt szeretem, benne, hogy olyan jó a motorhang.
Néha ki is kapcsolom a zenét, ha épp nem 50-el totyorgósban megyek.Olcsón megúszta azt kell mondanom.
Erre mondjuk nem is gondoltam, hogy csak "félig" szerel össze valaki valamit amit szétszedettA trafókkal is mázlija volt ám, mert azok bazi kényesek a mégane ban ez köztudott.
Egy ilyen motormosással, simán agyonvághatta volna mind a 4-et.
Nem emlékszel milyen márkájú volt a 4 trafó?Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39378 üzenetére
Mind Denso-Renult. Szerintem még eredetiek, bár az egyiknek barna volt az alja, a többinek szürke. De a márka mindegyiknél megegyezett. Csak 220 000km van benne. Itt valami iszonyatosan rezonál a tetőkárpit középen, ahol a világítás van, meg az egész műszerfal 4000 fordulat körül, az nagyon idegesített. Amúgy jól autózható motor.
Persze kivittem a kedvenc dombocskámra, ott bevérzett a szeme, a kamion tolt fölfelé. Ha kicsit nyomatékosabb lenne, nem kellene dízel.
Az tetszik, hogy alul sem agyhalott, ahol a 16 szelepesek általában nem mennek valami fényesen, na ez nem akart lefulladni. Az alapjárat beton 500-at mitatott, azt nem tudom mennyire normális, de úgy dorombol, mint egy kiscica. Semmi vibráció. A motor meg sem moccan.
Mondjuk a váltókart nem érdemes fogni terhelés váltásnál, mert mindent érezni rajta, minden irányba nyúlósabb, mint a megszokott vag, de megszokható, pontosnak nem igazán mondanám, de tűrhető.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #39383 üzenetére
Amúgy majd ha van alkalmad csüccs be egy megane 1 1.6 8 szelepbe is érdekes hogy 90 lóval hogy szedi a lábát igaz az meg felül fogy el de az is ritka jó moci szerintem. Mondjuk a vag 8 szelep is jó de ami meglepődök mindig hogy a cordobaba (sportline 2) rakott 1.6 16v százszor jobban megy mint a standart g4,o1 leon és társaiba. Persze van súly különbség is de nem akkora hogy ez befolyásolná szerintem. Majd kiderítem a motorkódot mert tényleg ég is föld a két motor karaktere
(#39384) -=Tiger=-: nepper ne várj csodát kell a csontikár duma hátha horogra akad valaki
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz -=Tiger=- #39384 üzenetére
Mindig ezzel dobálóznak a nagyobb motoros dci-knél, hogy "ez nem a problémás 1.5 dci.." :]
39375 Lion
köszi, az a polírozó készlet a nano glaze-zel mennyi lenne plusz posta? Te árulod?[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #39386 üzenetére
Átlag használatban nem lesz baj az 1.5 dci vel. De céges gyilkolós állandó terhelés alatt sajnos elkerülhetetlen hogy lerúgja magát egy kettő.. nálunk is kb van 10 ebből 1 a második full generálon van de az 315 ezret futott kb 6 an taposták és éjjel nappal ment. Alattam 5 nap alatt ment bele 5000 km Hol megy valaki ennyit folyamatosan ? Havi szinten 10-15k futott másnak ez éves futás. Hozzá teszem hogy a szerelő srác is pislákolt hogy mit kibírt igaz 10k ként kapta az olajat szűrőt. Szóval az hogy mennyire megbízható nem ez alapján fog eldőlni. De tény hogy nem erre lett kitalálva és hogy az alacsony fordulaton jelentkező sok nyomaték gyilkolja a hajtókar csapágyakat így mindegyik 1.5 dci illik cserélni őket 100k-ként illetve 2-3 olaj csere után ránézni milyen állapotba vannak. Ettől független a fogyasztása bitang és nálunk is ezért vannak ezek a gépek 4-5 literrel el lehet velük járni. Ennyi autózásnál pedig igen csak fontos szám ez anyagilag
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39381 üzenetére
A denso jó nekem is az van benne.
Énn szeretem, de örülök neki, hogy hasonlóak a tapasztalataid mint nekem.
A tetőkárpit valószínűleg megázott azért rezeg.
Sajnos az antennánál elöregszik a szigetelés és nem mindenki cseréli ki, hogy ne ázzon be az autó.
Nekem nem ciripel bent az utas térben semmi csak a zene.
De sok munkaórám van benne, mire mindent rezonancia mentesítettem.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39388 üzenetére
Azért apukázom a tulajt, mert a fiának vette első autónak. Mi nem ilyenekkel kezdtük, és nem is ajándékba. Elég könnyen szerelhető autó, csak nem értenek hozzá. Nincs is lelakva, csak van 1-2 apró hibája. pl a féltengelyeken mintha nem sokat tartana az ABS gyűrű. Tele is van verve sárral a gyűrű, emiatt megállásnál állandóan bekapcsol az ABS. Ezt leszámítva hibátlan. Mi tartja a féltengelyen az ABS gyűrűt? cserélhető, vagy ha elenged, annak annyi?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #39391 üzenetére
Semmi
Cserélhető de szop*s. Felhevítik a jeladó karikát kitágul majd rá teszik és amikor visszahűl megszorul. Igazából gyűrűt nehéz rá szerezni anno nekem is szét tört és féltengelyes szerencsére talált hozzá bontottan hibátlant amit rá tett ugyanígy+ragasztó. De a féltengelynél nagyot alkottak a srácok van olyan amit pl csak féltengelyes tud felújítani mert nem cserélhető a külső csukló
Vagy külső féltengely csuklóval együtt cseréled vagy az van amit én mondtam. Nálam nem volt szerelhető a féltengely csukló.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39391 üzenetére
Felhevít rászorul, de nncs vele baj, mer loctitle al van rögzítve gyárilag is, meg ha cseréled is érdemes tenni alá.
Tresh neked meg jelzem, hogy a te féltengelyed más volt mint a 16V-é
A tiéd az én előző gépemmel volt kompatibilis.MÁS:
Október 4.-én találkozó lesz (nem konszern mindenki részt vehet) a X. kerület kerepesi úti MC'Donalds parkolóban!!!
Én ott leszek ha gondoljátok gyertek minnél többen[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #39394 üzenetére
Tudom azért írtam hogy az enyém nem szétszedhetős volt a régi az új ph 2 alatt már külső csukló cserélhető. Onnan tudom hogy haveré pont a váltásnál készült és az egyik oldal fix másik cserélhető volt. Mentem is a féltengelyesemhez hogy ez vátáfák azt mondta hogy nem egyszer látott már ilyet amikor széria váltás volt a franciák a maradékot zokszó nélkül berakták De a gyűrű az ugyanaz a metodika hála
Megyek ha minden jól megy hánytól van a tali? Ki szervezi kik lesznek ?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Facén bukkantam a dologra.
Jelentkezem majd a részletekkel emlékeim szerint 10:00-kor.
Akkor ott koccanunk de nem a szó szoros értelménbenMa egyébként volt szerencsém a párom versojában olajat cserélni.
Hát izé, eddig márkaszervízbe hordta.
Mondtam neki ne fizesse ki a 20ezer forintot vegyük meg az olajat aztán én kicserélemAkkor én még nem tudtam, hogy mire vállalkozok.
Az olajszűrőt alig bírtam letépni az olajleeresztő 13-as csavart pedig erőszárral kellett kioldanom.
Az eszem eldobtam.
Mindegy kicseréltem most szépen jár megint az 1.8 benzin
De, hogy a márkaszervízesek is elmehetnek a picsába.
Nem roppantó gyűrűt tesz a leeresztő alá nem megtépi mint a barom.Renault power
-
drk88
senior tag
Reggelente amikor 5 fok vagy alatta van a műszerfalon az lcd kijelző "kép hibás" ha megkocogtatom akkor egyből jó lesz. 5 fok felett sosem csinálja meg ha meg kocogtatom akkor utána tökéletes lesz azt tudom h a hűvösben az lcd kijelzők belassulnak na de azért ennyire? Valakinek van valami ötlete?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt