- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
feri19
csendes tag
Köszönöm just és rob210!
-
mycso
Topikgazda
(#39792) moriak: FK ILYEN, igen kombin
(#39796) FerNandor: ott van a linken, elvileg 30-35mm-t ültet. Stabilabb, keményebb, merevebb. Hangosnak úgy értem, hogy az egész autó hangosabb, mert a merevségéből/keménységéből adódóan erősebben reagál az úthibára. Jobban zörögnek a dolgok az autóban. Állítólag jobban nyírja a futómű alkatrészeket, én ezt nem tapasztaltam. Nálunk viszonylag sz@rok az utak mégsem kellett évente futóműalkatrészeket cserélni.
Jah, hátránynak még megemlíteném, hogy ugye lentebb kerül az egész autó, így magasabb padkák/fekvőrendőrök/kocsifeljárók esetében kellő óvatossággal kell eljárni. Illetve a rossz minőségű hepe-hupás földutak felejtősek. Én viszonylag gyorsan hozzászoktam, hogy mit szabad vele és mit nem, akár parkolásnál is milyen padkára állhatok rá teljesen.Sajnos amikor raktuk vissza a gyárit, hülye voltam és csak utána csináltam képet, de egy régebbi van róla hasonló szögből.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39803 üzenetére
Mert az a terv, hogy eladom. (mármint az autót)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
a megan3 az kombiban csínos autó, az alfára a gatyád ráköltöd majd, kollégám öccsének van 2,4 jtd, megy mint a dög, de egy vagyont ráköltött már a vasra, piszok drága minden hozzá, bár jól néz ki a kocsi, sportos, olaszos, de megvan az ára és mindig van valami amire költeni lehet rajta! civic az csúnya dög, azt inkább benzinesben erőltetném, de te tudod!
igen, azon csodálkoztam, hogy még tavszzal költöttél rá, mondván, hogy mégis magmarad, akkor neked sem tartott sokáig az elhatározás(mint nekem laguna fronton, 2 hétig bírtam....)
-
Adam8199
tag
Üdv.
A segítségetek szeretném kérni.Lenne egy Renault Thalia 1.4 2003-as évjáratú autó.Az utóbbi időben azt vettem észre hogy nehezebben veszi a sebességeket majd egy idő után már szinte nem tudtam egyesbe berakni így kettesből kellett indulnom azt még hozzáteszem hogy leállított motornál simán bevette az egyest.
Emiatt a hiba miatt volt szerelőnél aki kicserélte a váltó olajat és a kuplung bowdent.A szerelőtől már úgy jött vissza hogy a kuplung pedál sokkal feljebb volt mint a többi és fentebb is fogott.Egy darabig jó is volt az autó majd megint elkezdte ezeket a tüneteket produkálni nehezen vette a sebességeket a motor felpörgött váltáskor.Majd tegnap már eljutott addig hogy mikor mentem haza a munkából egyik sebességet se vette be csak leállított motornál.Esetleg tudtok valamit erre mondani tipikus Thalia betegség lenne?Volt már nem egy szerelőnél mindegyik mást mond.Esetleg valami ötlet?
Válaszokat előre is köszönöm.Audi A4 B5
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39807 üzenetére
Egyelőre pedig a civic felé hajlunk, nekem tetszik kívül-belül. Tegnap sikerült egybe beülnöm, megnézni tüzetesebben, azóta még nagyobb a szerelem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39810 üzenetére
De hiányozna.
A képletben párom is benne van, igazából egy részt miatta is történne az autó csere.
Viszont amit én preferálnék laguna3/c5 kombi, az szerinte túl nagy.
Illetve ő mindenkép a civicet erőltetné (egyébként meglepően tágas belülről és a csomagtartó is nagy).Így ha találnánk megfelelőt, igazából el is dőlne gyorsan a dolog.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
persze, tágas, meg a csomagtartó is használható, de messze nem a kombi méretű! megane 3? bár azzal gondolom az bőven gond, hogy a motor nem erősebb, a szűrők és eu norna miatt még annyi erő sem érzik benne mint a 2-esben......
a laguna 3 csapott seggűt is nagynak gondolja?
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
(#39812) FerNandor: hátőő érdemben erről nem tudok nyilatkozni, mert ez egy 1.4 benzin volt, ez teljesen halk, csendes. Nem kereskedés volt, hanem a házunk előtt az egyik garázstulajt leszólítottam, akinek ilyenje van, hogy megnyalogathatnám-e az autóját, aztán tök segítőkész volt, körbemutogatta.
(#39813) diablo1984: ha laguna3 vagy megane 3, akkor mindenképp kombi. A megane 3 szintén bejövős, csak azzal amit már írtam az a bajom, hogy szinte csak 1.5dci van belőle, ami jelenleg nem alternatíva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Adam8199
tag
válasz diablo1984 #39810 üzenetére
Előre is köszönöm a választ akkor valószínűleg csere lesz amint megnézi egy normális szerelő.
Audi A4 B5
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy hibakód olvasót a kocsihoz ( 2002-es Megane 1 PH2 ).
Találtam egy ilyet.A leírás alapján jó is lenne, viszont a webáruház oldalán írják, hogy: "Peugeot-hoz és Renault-hoz nem ajánljuk". Szóval most akkor nem tudom jó-e vagy sem.
Esetleg tudnátok ajánlani valamit, vagy ezzel van tapasztalata valakinek, tényleg nem jó hozzá?
Írtam a bolt üzemeltetőinek, hogy most akkor mi is van ezzel a cuccal. meglátom mit írnak majd. -
AthlonXP
őstag
válasz Mezga Aladár #39818 üzenetére
Az mit jelent az, hogy klónod?
Mert, ha megnézed az árgépben a találatokat mondjuk itt, akkor több félét is bead. Szóval neked kb melyik van? Mert ha azt mondod, hogy ez jó lenne hozzá, akkor megrendelném. Csak hát ugye írja, hogy Renault-hoz nem jó.. -
diablo1984
veterán
laguna 1esben az 1,9 dti motor hány volton izzít? mert nálam rámérve a gyújtást ráadva kilencegész valamennyin izzít, kb 7 másodpercig, a vége tízegész valamennyi, mikor leold. addig szépen nő a fesz. ahogy az árlistákat nézem van 11 és 12 voltos izzitógyetya is, van egy sejtésem, hogy az enyémban a 12v-os lehet, csak 11voltot sem kap.....
valaki a dti-nél rá tudna nekem mérni?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #39821 üzenetére
Van olyan bolt ahol van. Odamész és megkéred hogy kipróbálhasd. Telon a Torque progi .
-
AthlonXP
őstag
válasz Mezga Aladár #39821 üzenetére
Szóval a klíma és ABS hibáin kívül, mindent lát a cucc? Pl működik vele a valós idejű diagnosztika, amit írnak az adatlapon ( fordulatszám, nyomaték, stb.. )?
Ha igen, akkor te milyen progit szedtél le hozzá?
-
Doki16
addikt
válasz AthlonXP #39828 üzenetére
Azt mondom rendelj ebay-ről és akkor nem buksz olyan sokat rajta ha mégse jó. Mondjuk jó pár francia és német autóval próbáltam már az enyémet és mindet gond nélkül olvasta. Igaz nekem M3 van annak minden értékét tudja ami még CLIP nélkül lehetséges.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Josi
senior tag
válasz AthlonXP #39831 üzenetére
Nekem valami ilyenféle van:
[lELM 327L]Torrentboltból az ember megszerzi a torque pro-t és már minden ok is.
[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Reaper04
aktív tag
válasz diablo1984 #39797 üzenetére
Szia!
Köszi az infót!
-
moriak
tag
válasz Mezga Aladár #39836 üzenetére
Ezekkel a picikkel csak kiolvasni lehet max. Felülírás nem lehetséges.
-
moriak
tag
válasz Mezga Aladár #39839 üzenetére
Nem gondolhattam, mert nem írtad a tapasztalatodat. Legtöbb helyen olvastam, hogy ezzel Mini ELM327 V2.1 OBD2 II nem lehet törölni.
-
drk88
senior tag
Neke ilyen van: [link]
Ez biztos, hogy tud törölni mert már töröltem vele PC-s diagnosztika is megy vele, live data stb...
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39780 üzenetére
Az ecut kell beállítani az alapjárati motor csak egy végrehajtó eszköz.
Vagy nem értem a kérdést.
De ha nekd megy az elm akkor látni fogod és tudod törölni az értékeket az alapra.
De én még mindig nem hiszem, hogy az elm jó állításra, szkeptikus vagyok bocs, de eddig 3 volt a kezeim közt mindegyik csak élő adatot látott.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #39844 üzenetére
Alapjárat állításra sajna nem jó csak hiba törlésére.
Az alapjárati motort többször takarítottam volt h., a pozicióját is elcsavartam.
A menet az volt h., mindig melegen csináltam, kihúztam annyira hogy zárjon.
Indítás után természetesen nincs alapjárat, elindulok, felváltok, csinálok motorféket, gyakorlatilag pár perc után müxik rendben.
Szóval ha cserélem ez működhet? -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Renault Megane 2-es (2.0 dCi) autóm és már egy ideje ha nagyon meghajtottam az autót akkor égett olaj szagot lehetett érezni. Eljutottam oda, hogy elvigyem szervizbe ahol megállapították, hogy a turbónál van olajszivárgás. 250 ezerért ajánlottak turbót, de nem tudom hogy meddig húzhatom el a cserét, illetve érdemes-e. Annyira minimális az olajszivárgás, hogy alig esett egy keveset az olajszint 4 hónap alatt és autó teljesítményén se lehet érezni semmit sem. Motornál a turbó alatt lehet látni olajfolyásra utaló jeleket, de nagyon minimális. A szerviz szerint mivel nem sok olaj folyik ki és közvetlenül a turbóba megy az olaj viszonylag nagy nyomással, így nem károsodik a turbó, viszont ajánlják a cserét mert akár ki is gyulladhat az autó a kifolyt olaj miatt. Érdemes cserélni a turbót, vagy inkább eladjam, vagy várjak vele ameddig csak tudok?
Ha már szivárog az olaj akkor még mennyi ideg lehet elhúzni a cserét?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
diablo1984
veterán
kifolyik az olaj? és kigyulladhat az autó? akkor nem a turbó eszi, ami gázabb lenne, mert ha a karterből a turbó kiszívná és szétküldené a motort, az gáz lenne, de ha nem tocsog az olajban(és nem csak egy tömítés miatt könnyez), akkor hagynám a picsába, járj vele, néha nézz rá, hogy mi újság nem durvult-e, de véleményem szerint nem fog az kigyulladni, annyi erővel minden kigyulladhat, ami éghető.....
-
Lackooo84
nagyúr
Sziasztok, lenne egy problémám:
Van egy 94-es Cliom, a hűtéssel soha nem volt gond, de most azért a kávét kimostam belőle, egy napig ecetes oldattal járattam, megint átmostam, majd fagyállóval feltöltöttem stb. Szóval a hűtés jó, nem ereszt sehol, mindig jó hőfokot mutat a műszer, nem ugrál, termosztát tuti ok. Na mármost a probléma a fűtéssel van, igen gyengusz. A fűtőradiátor mindkét csöve olyan forró, hogy nem lehet megfogni. Ami érdekes, hogy ha áll az autó, akkor valamivel melegebb, de menet közben érezhetően langyosabbat, egy idő után szinte már majdnem hideget fúj be. Mi lehet a gond?
The Truth is out there...
-
just
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs