- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #106714 üzenetére
"Egyedül motorozok, messzire is elmegyek"
Kinek mi a messzi? Én 4-5 ezres túrákra jártam és nem országon belül, meg nem a környező országokba. Más itthon, vagy Romániában lerobbani, meg más pl. Moldovában a semmi közepén.
Egyelőre még csak barátkozok a gondolattal, meg felmérem a lehetséges típusokat. Jó lenne 1-2 mocit kipróbálni 250-es kategóriában.
Nem tudom, ismered-e Hevesi Bénit, de ő 125-ös géppel csinált hatalmas túrákat.geresics: Olcsó gépekkel szemezek, pedig egy WR250 azonnal rövidre zárná a témát.
etnies: Tetszenek a VTR-ek, de annyiért 2 olcsóbb motort kapok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #106719 üzenetére
Óra szerint, gondolom a valós 145 körül volt. Lényeg, hogy autópályán sem volt reménytelen, ha egyedül járnék túrázni, akkor még meglenne.
A DL650 egyébként sokkal jobban megfelel túrázni, de városban visszakívánom a kicsit.Vendingo, igen a VTR 250 nem olcsó, sőt. Az egyetlen motorom, amit bánok hogy eladtam. 6 évig volt nálam, újonnan vettem, naponta használtam, 3700 km-es túrára elmentem vele, utassal. Ezalatt 0 darab hibával találkoztam, végén 57000-el adtam el. Gazdájával tartom a kapcsolatot, azóta is minden oké a mocival, 10 éves lesz idén.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
emre
veterán
válasz Bogyó bá' #107070 üzenetére
Nézd meg ezt is. (tojásos melegszendvics az egyik legjobb beszólás) Annak idején néztem az egész Sofőrök sorozatot, félelmetes mit műveltek.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Bogyó bá' #107118 üzenetére
Sőt párom is. Szóval ha valakinek hengerfej felújítás kell, keressétek bátran. Sorjáz, síkol, szelepfészket igazít, nyomáspróbáz bármi ami kell.
790 Adventure R szerintem aránytalanul drága.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #107545 üzenetére
9.0:1 ez tényleg elmegy mindennel ami éghető. Ehhez képest még az én 11.0:1 is magas.
Régi vassal nem volt tapasztalatom, nem is a vita volt a célom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #107545 üzenetére
Gajdán doktor videóit kellene megnézni ezügyben a vezess.hu-ról
A kopogásérzékelő azért van, hogy as rosszabb minőségű benzinhez igazítja az előgyújtást, és még a fene tudja mit, de ezzel valamelyest romlik a motor hatásfoka, többet fogyaszt, de legalább nem üti szét magát még a sűrítési ütem felénél, amikor a gyengébb benzin öngyulladással berobban.
A magasabb oktánszámú benzinnel jobb előgyújtási értéket tud beállítani a kopogásérzékelő segítségével, ezért azzal valamelyest nő a teljesítmény, csökken a fogyasztás. De ez nem megy a végletekig, nem jelenti, hogy a 100-as benyával még jobb lesz. Csak azt, hogy elegy az autód 91, 92-es benzinnel is, vagy az orosz 86-os oktánnal, és nem lesz baja, de ha normál 95-st tankolsz, abból kevesebbet fog fogyasztani. Sokkal jobb benzint viszont azért nem érdemes mindíg tankolni bele, mert a gyártó alapvetően a 95-s benzinhez lőtte be a sűrítést, satöbbit. Tehát ott már nem kopog a motor, nem jön elő a kopogásérzékelő által nyújtott előny. -
-
-
Geresics
addikt
válasz Bogyó bá' #108057 üzenetére
Menetrend:
Június 14.
- Este hattól lehet érkezni a pálya mellé, ekkor indul a kitelepülés. Korábban ne gyertek. Tényleg ne, mert el fogunk küldeni.Június 15.
- 8:00-tól gépátvétel
- 11:00-tól eligazítás
- 12:00-13:30-ig szabadedzés, a rajtsorrend megállapítása
- 15:00-kor rajtJúnius 16.
- 15:00-kor leintjük a versenyt
- 15:30-tól a motorok ellenőrzése a parc fermé-ben
- 17:30-kor eredményhirdetés(#108058) emre
Ooops, ezt (is) elb@sztam!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #108325 üzenetére
Simán lehet vele autópályázni 200 kilométert is, egy személlyel minden képen.
Max egy komfort ülés rá és az utasnak is jó.
Egy sima 640-et is meglehet csinálni ilyen ülésekkel komfortossá, úgy hogy utassal együtt kényelmes legyen.
Viszont egy DL-t meg hasonló gépeket sokkal drágább lenne erre a szintre hozni amit a KTM képvisel.
Oda futómű, fékek, meg sok minden kellene ami kicsivel komolyabb összeg.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #108327 üzenetére
Nem értem mit akarsz ezzel mondani, azt hogy ezekkel lehet így is és úgy is közlekedni megint egy jó dolog, sokkal többet tud nyújtani.
Bármelyik stílusba beletud kóstolni, nagy távolságok megtehetőek a 950-el is, mondom max komfortülés és kész is egy tökéletes túramotor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #108720 üzenetére
Nem gondolkodtál fékcső cserén? Nagyon sokat tud számítani, és manapság már egy verseny célokra is tökéletes Goodridge pár kijön 25-ből.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
3psilon
aktív tag
válasz Bogyó bá' #108720 üzenetére
Oh igen. Ez ER5-nek sem volt erős első fékje (más szóval, kezdőbarátabb ), azt is ha elkezdtem két ujjal húzni, közben át kellett váltani négyre, ha olyan fékezés volt. Az ER6 dupla tárcsájánál már 2 ujj is elég.
Bár a Safetys oktatók szerint alapból 4 ujjal kéne mindig fékezni.
Tegnap meg kellett a fék mert az Alkotás úton kis híján rám húzta a kormányt az egyik kanyarodni vágyó jómadár, miközben mentem lefelé a buszsávban. Szerencsére én ezt már előre sejtettem a mozgásából, de hol élnek ezek?!
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Shad0w
senior tag
válasz Bogyó bá' #108720 üzenetére
Hát, úgytűnik, mindegyik motor egy kicsit más. Én két ujjal stoppizok.
Egyébként vészfékeztem már mindkét módszerrel. Fékkészenlét nélkül Safetys módszerrel rákaptam, csúszott a kerék egy másodpercet és eltaknyoltam. Pár évvel később két ujjal fékkészenlétben ugyanúgy megcsúszott a kerék, de fel tudtam engedni aztán megint rá húztam és nem estem el. Nem tudom, hogy a tapasztalat vagy a technika mentett meg, de én autók közelében csak fékkészenlétben motorozom.Sztm az nagyon meredek ha négy ujjal rámarsz a fékre és nem csúszol el, vagy ha progresszíven is fékezel nem tudsz stoppizni. Értem, hogy nem sport motor, de akkor is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #108988 üzenetére
Ha vissza akarod allitani az eredeti allapotot, valoszinuleg tulleped a legtobb esetben ezt a hatart. Bar egy 50% os arnal eleg nehez nem nyeresegesre kihozni.
De epp ezert nem kell visszaallitani az eredeti allapotot, csak muszakilag legyen jo. Hasznalni kell, olcson venni egy jobb kategoriaba tartozo motort. En ezt tennem, ha a motorozas a fontos. egy kezdo motoros amugy is kovet el hibakat, eldol, stb. Miert kell ehhez egy serulesmentes motor? Hogy o doljon el vele eloszor?
Amugy a hasznalt motorok 90% ban serultek mar. Az, hogy nehez eszrevenni, vagy nincs tudomasa a legtobb embernek errol, es nyugodtabb a lelke igy, attol meg meghempergozott az a motor is amin ez nem latszik mar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Bogyó bá' #109615 üzenetére
.. Ahogy annak ellenkező esete is valószínűleg kisebb veszély - mikor a nap vakít el úgy hogy azt se tudod hol vagy.
Én azt mondom statisztikailag még mindig sokkal jobb egy napszemüveges sisak mint egy nem napszemüveges.. Segít elkerülni a gázos helyzeteket: egy gombnyomás a sisak tetején és lejön a napszemüveg, egy ujjmozdulat hátra és vissza hajtottad, nincs szenvedés a fényviszonyokkal.Az állandóan sötét plexi nem lesz jó sötét fénynél, a víztiszta meg erős napfénynél, a napszemüveget otthon tudod hagyni, meg eleve, az utadat megszakítva kiállsz feltenni? vagy menet közben kotorászol utána, áhh, hagyjuk már..
-
whYz
addikt
válasz Bogyó bá' #109782 üzenetére
Igy van, a parlament dolgot egyszeruen kijatsszak, mar lassan kezdik a folyamatot. November 1-en mar nem lesznek EU tagok.
Az afa + vam dolgot viszont meg nem ertem teljesen. Ha eu orszagban vettem a motort, atirattam a nevemre, de utana honositani szeretnem a mar sajat tulajdonomban levo nem eu-s papirokkal rendelkezo motort, ergo nem fizetek mar erte semmit, akkor is kell fizetnem afat + vamot?
Gondolom ez egy olyan helyzet ami a tortenelem folyaman meg sose tortent meg.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #109782 üzenetére
A Legfelsőbb Bíróság 2016-os döntése szerint a Parlamentnek jóvá kell hagynia a kilépést, ezt egy felfüggesztett Parlament értelemszerűen nem tudja megtenni, tehát az ilyen kilépés nem jogszerű, tehát érvénytelen. Boris még pattog és blöfföl egy kicsit, de falnak fog menni legkésőbb októberben. Easy
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Bogyó bá' #109825 üzenetére
Általános tévedés, és téves hiedelmek egyvelegét vélem felfedezni öröknek vélt bölcselkedésedben!
A.) Köztudott tény, hogy nagyon sok múlik a gazdán, és egy Suzuki is szarrá hullik, ha olyan körülmények között tartják.
B.) Ez a 790 minőségben már nem összekeverendő a régi KTM-ekkel (pl. 640), amik akkor is tudtak meglepetést okozni, amikor minden törődést megkaptak. Továbbá sokan azt mondják, hogy nem szabad első szériás motort venni, mert vannak gyermekbetegségei. Nos, a 790 Adv.-ben a már korábban is futó 790 Duke-kal azonos blokk van (másképp hangolva), így az első hibák már rég kijöttek. Persze ennek is voltak tavasszal még apróbb meghibásodásai. Erről szól ez a videó is, ahol az elején természetesen megy a hangulatkeltés (ennek több baja van, mint másnak), de a végére azért beismeri a csóka, hogy mára már mindet javították, és egyik sem olyan nagy gond amúgy sem. Itt jegyezném meg, hogy a BMW F850GS értékesítését fél évig visszavonták, mert komoly gondok voltak...
Viszont ezt a 790-et még Ausztriában gyártják (pl. egyik fórumtársunk is), jövőre viszont megy a gyártás a távolkeletre! Ott is tudnak bevezetni rendes minőségbiztosítást, azonban az idő... Szóval a 2019 végi 790 nem lesz ám rossz vétel!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...